SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Vind het allemaal wel leuke boeren en boerinnen. Lijkt me een leuk seizoen worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:43 schreef Vivark het volgende:
Boer Richard; war een leuke, vrolijke, positieve, energieke man met lef. Ik ben verliefd!![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Piet mist 3 dates
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
3 afhakers en eentje gaat videobellen? Er hoeven er straks dan nog maar 2 af te vallen voor de dagdates.![]()
Lekker door de paardenstront stappen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
3 door omstandigheden afgehaaktquote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef S_E het volgende:
Ik was ff te laat, watskeburt met de dates van Piet?![]()
Zijn niet door de backgroundcheck gekomen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef S_E het volgende:
Ik was ff te laat, watskeburt met de dates van Piet?![]()
Tompiet
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat is die Yvon eigenlijk vreselijk irritant![]()
![]()
Tja mijn type is het ook niet, maar ik vind dat ze het goed doet. Even wat luchtigheid in een best spannende settingquote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat is die Yvon eigenlijk vreselijk irritant![]()
Oh haha. Dan is het geoorloofd!quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Haha dit is voor t eerst dat ik Boer zoekt vrouw kijk![]()
quote:quote:
Ze is soms echt wel een beetje TE imo.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef S_E het volgende:
[..]
Tja mijn type is het ook niet, maar ik vind dat ze het goed doet. Even wat luchtigheid in een best spannende setting![]()
![]()
Gea is al verliefd.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat snorretje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ja eens, maar ik denk dat ze anders niet echt een reactie krijgtquote:Op zondag 24 september 2023 20:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze is soms echt wel een beetje TE imo.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
True true.quote:Op zondag 24 september 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens, maar ik denk dat ze anders niet echt een reactie krijgt![]()
![]()
Ruimte zat daarquote:
Nou dacht wel ze zijn best jong. Maar vind ze wel enthousiast en leuk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:33 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik.vind het nogal een stelletje bakvissen
En vast zenuwachtig.![]()
PRAAT GEWOON NEDERLANDS JAOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik hoop alleen dat Bernice zich (meer) open gaat stellen. Want oei, bij het openen van de brieven bekroop mij zo'n voorgevoel dat zij niemand leuk genoeg gaat vinden.![]()
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef Groepfunder het volgende:
Ik hoop alleen dat Bernice zich (meer) open gaat stellen. Want oei, bij het openen van de brieven bekroop mij zo'n voorgevoel dat zij niemand leuk genoeg gaat vinden.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
ik vind bernice nu toch al wel vrij open overkomen en ze stelt ook allerlei vragen. lijkt beter dan een aantal
van die jongere dames afgelopen jaren die zo twijfelden en zo onzeker waren.![]()
quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.GMTAquote:
Steengrill of gourmet?quote:Op zondag 24 september 2023 20:38 schreef JOHANK88 het volgende:
ik vind bernice nu toch al wel vrij open overkomen en ze stelt ook allerlei vragen. lijkt beter dan een aantal
van die jongere dames afgelopen jaren die zo twijfelden en zo onzeker waren.![]()
![]()
Tot nu toe doet ze het leuk, dus hopelijk juist meer Steffi.quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.![]()
Ik vind haar bij de speeddates veel meer opener/ spontaner dan bij de introductiequote:Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tot nu toe doet ze het leuk, dus hopelijk juist meer Steffi.
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringenDon't call me Shirley![]()
VegaOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijkquote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringen
want anders gaat het door elkaar lopen.![]()
Hahahahahaha ja preciesquote:Op zondag 24 september 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijk
want anders gaat het door elkaar lopen.Don't call me Shirley![]()
Was dat vorig seizoen ook niet zo?quote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringen![]()
Whaha "je weet niet wat je mist."quote:
Dat denk ik juist wel.
Digitaal kan je wel lekker je gesprek goed voorbereiden. Die kerels komen elkaar tegen en die zitten meteen op 90% zenuwen.![]()
Oh mooizo!quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Nee, tweede deel van uitzending komen ze. Anders is het te chaotisch denk ik![]()
Ik vind dat wel prettig.quote:Op zondag 24 september 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijk
want anders gaat het door elkaar lopen.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ze lijkt meer op haar gemak dan vorige week.quote:Op zondag 24 september 2023 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind haar bij de speeddates veel meer opener/ spontaner dan bij de introductie![]()
Volgens mij is Richard begin 30 maar toch krijg ik 40 plus vibes van hem en zijn datesDon't call me Shirley![]()
Ik ben ook begin 30. Hij voelt niet echt als begin 30 idd.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij is Richard begin 30 maar toch krijg ik 40 plus vibes van hem en zijn dates![]()
Misschien heeft ze training gehad van de regiequote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ze lijkt meer op haar gemak dan vorige week.
Wat alleen maar positief zou zijnBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Oh ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij is Richard begin 30 maar toch krijg ik 40 plus vibes van hem en zijn datesBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
maar heb je gezien waar hij woont? richard lijkt me een heel leuke kerel maar zijn omgeving is nogal doods.quote:Op zondag 24 september 2023 20:46 schreef S_E het volgende:
Oh jonge, als ik single was geweest had ik wel een brief kunstwerk naar Richard geschreven![]()
Ja, dat was wel een ding geweest. Maar ik had het wel geprobeerd denk ikquote:Op zondag 24 september 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar heb je gezien waar hij woont? richard lijkt me een heel leuke kerel maar zijn omgeving is nogal doods.![]()
quote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een ding geweest. Maar ik had het wel geprobeerd denk ik![]()
![]()
Oh Piet mag al kiezen
Misschien is het in de lente/ zomer wél om aan te gluren daar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar heb je gezien waar hij woont? richard lijkt me een heel leuke kerel maar zijn omgeving is nogal doods.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.quote:Op zondag 24 september 2023 20:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die vrouwen bij Piet zijn helemaal verliefd![]()
Wat zielig op deze manier... waarom niet allemaal in 1 kamer en zeggen wie niet mee gaanDon't call me Shirley![]()
Ja vreemd.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.![]()
Is dat echt zo?quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Bij Piet is een van de deelnemers inmiddels overleden.Don't call me Shirley![]()
Echt?quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Bij Piet is een van de deelnemers inmiddels overleden.![]()
dat is bijzonder, inderdaad. ik kijk het programma al meer dan 10 jaar en ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.![]()
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja die stond in een fotolijstje op tafelquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?![]()
die hebben we ook gezien. vrouw die nu geen huisdieren meer had maar vroeger wel een hond. enige dat ik onthouden heb van haarquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?![]()
![]()
Ik vind t zo opvallend dat geen enkele vrouw of man die geschreven heeft zelf de boel afkapt. Dat ze allemaal maar op date willen en willen logeren, niemand die zegt van joh, ik zie Richard of Piet niet zitten.![]()
Och Haico. Zo onzeker.
Ik hoop zo dat er iemand voor hem bij zit.
Daar maakte InstortendeSter dus een grap overquote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die stond in een fotolijstje op tafel![]()
![]()
Toen ik het typte van het fotolijstje dacht ik hmmmm.quote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar maakte InstortendeSter dus een grap over![]()
![]()
Gewoon op die Ernst van Ernst en Bobbiequote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
Haico lijkt echt zo erg op iemand. Amerikaanse acteur? Ik kom er niet op![]()
![]()
Wacht zal eveb meedenken weet wie je bedoeltquote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
Haico lijkt echt zo erg op iemand. Amerikaanse acteur? Ik kom er niet opDon't call me Shirley![]()
Ze hebben de boeren allemaal bewegend op beeld gezien. Ik snap het wel. Het was geen oproep met foto.quote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind t zo opvallend dat geen enkele vrouw of man die geschreven heeft zelf de boel afkapt. Dat ze allemaal maar op date willen en willen logeren, niemand die zegt van joh, ik zie Richard of Piet niet zitten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Omgggg wat leuk!!!!quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Richard nog steeds leuk / mijn type
Don't call me Shirley![]()
Een kale plek.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
is haico gewoon kaal en wil hij liever een petje/hoofddoek op, of is er iets anders aan de hand?
litteken? jeugdzonde tattoo? onvolgroeide siamese tweeling?![]()
Claudia heeft een heel schema met scores die ze invult
Best slim.quote:Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia heeft een heel schema met scores die ze invult![]()
![]()
Nah, die probeert hij volgens mij te verbergen.quote:Maar nu zit ik naar dat zwarte ding te kijken en denk: "Het is geen hoed. Het is geen pet. Er zit geen 'staartje' van achteren, dus het is geen doek. Wat zie ik dan toch?"
![]()
Zou Bernice ook niet Friese mannen hebben uitgenodigd?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze weet wat ze wil.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat je namen of info vooraf opschrijft, snap ik.quote:
Ter plekke onthoud je toch op gevoel wie het waard is om te kiezen? Of ze ziet potentie in héél veel mannen.
Een buff wellicht?quote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nah, die probeert hij volgens mij te verbergen.Maar nu zit ik naar dat zwarte ding te kijken en denk: "Het is geen hoed. Het is geen pet. Er zit geen 'staartje' van achteren, dus het is geen doek. Wat zie ik dan toch?"
Leuke man. Ik denk alleen dat Claudia (bomenman) niet leuk vindt.
Ik vond er bij Claudia erg veel suffe, oude mannen in de rij staan trouwens.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En mannen die op lesbies lijkenquote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke man. Ik denk alleen dat Claudia (bomenman) niet leuk vindt.
Ik vond er bij Claudia erg veel suffe, oude mannen in de rij staan trouwens.Don't call me Shirley![]()
Ah, Bernice op de manege op de Overtoom. Mijn eerste gok toen het werd omschreven.
Ik zou zenuwachtig worden van iemand, zoals die man bij Claudia, die bij de speeddate al zegt dat hij samen met jou de boerderij wil vormgeven. Die loopt veel te hard van stapel. Alsof een vrouw je bij de eerste date al informeert over haar tikkende biologische klokje.![]()
Uiteraard valt de vega af
Dat vind ik dan wel net twee verschillende dingen, al snap ik je.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef Groepfunder het volgende:
Ik zou zenuwachtig worden van iemand, zoals die man bij Claudia, die bij de speeddate al zegt dat hij samen met jou de boerderij wil vormgeven. Die loopt veel te hard van stapel. Alsof een vrouw je bij de eerste date al informeert over haar tikkende biologische klokje.
Maar twee door?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Mijn plaatjes doen het even njet. Maar wil degene die zich afvroeg op wie Haiko lijkt even googlen op. Steve Gutteberg of Dirk ZeelenbergDon't call me Shirley![]()
Was ik! Dank voor meedenken, maar dat zijn niet de mensen wie ik bedoelquote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Mijn plaatjes doen het even njet. Maar wil degene die zich afvroeg op wie Haiko lijkt even googlen op. Steve Gutteberg of Dirk Zeelenberg![]()
![]()
Ik zou alles waarschijnlijk net zo goed voorbereid hebben als Claudia.
Maar als ik haar zo zie komt het erg geregisseerd over.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee he.... ik zal nog even verder denken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef S_E het volgende:
[..]
Was ik! Dank voor meedenken, maar dat zijn niet de mensen wie ik bedoelDon't call me Shirley![]()
Bernice kiest de jonkies en heeft de social awkward types eruit gezet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die laptop is wel leuk!quote:Op zondag 24 september 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice kiest de jonkies en heeft de social awkward types eruit gezet.![]()
Geen spieruwaaliteitquote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij voelt Claudia het niet bij de spirituele man.misschien moet de witte pauw even langskomen.
Voor haar lijkt me dat een leuke jongen, ja.quote:
Wat was de reden van zijn afwezigheid? Dat heb ik gemist.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Het lijkt wel een piraat. Het ooglapje ontbreekt. Jongen, accepteer toch dat je kaal/kalend bent. Dit is echt erger.quote:Op zondag 24 september 2023 21:11 schreef InstortendeSter het volgende:
HAICO WAT ZIT ER ONDER JE PETJE???![]()
Is volgens mij niet gezegd, maar het leek qua achtergrond dat hij op vakantie was.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar lijkt me dat een leuke jongen, ja.
Wat was de reden van zijn afwezigheid? Dat heb ik gemist.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik had bij Claudia heel andere mannen verwacht en ik vind de gesprekken ook stroef en zakelijk gaan.
Eerst dacht ik bij die lijst nog van okay, dat kan.
Maar meh. Ik zie het daar niet hoor.![]()
Klopt... bij Bernice liepen ze nog beterquote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Donna het volgende:
Ik had bij Claudia heel andere mannen verwacht en ik vind de gesprekken ook stroef en zakelijk gaan.
Maar meh. Ik zie het daar niet hoor.Don't call me Shirley![]()
nu trek je massaal de aandacht naar je hoofd.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het lijkt wel een piraat. Het ooglapje ontbreekt. Jongen, accepteer toch dat je kaal/kalend bent. Dit is echt erger.![]()
Ik vond de gesprekken bij Bernice leuker.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Donna het volgende:
Maar meh. Ik zie het daar niet hoor.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
hij was wel degene die een heel filmpje kreeg van de productie, vorige week toen ze zijn brief las.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar lijkt me dat een leuke jongen, ja.
Wat was de reden van zijn afwezigheid? Dat heb ik gemist.![]()
Ik denk dat ze het niet bewust doet, zo is ze gewoon. Met een kop met hersens loopt dat zo gestructureerd en dus zakelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Donna het volgende:
Maar meh. Ik zie het daar niet hoor.
Maar misschien is ze een beetje stijf.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zij zat er zelf ook wel lekker in. Volgens mij Claudia wat minder.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt... bij Bernice liepen ze nog beter![]()
Precies dat!quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
nu trek je massaal de aandacht naar je hoofd.![]()
Dat is ook makkelijk als je bij je ouders woont en je eerste verkering nog moet komen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de gesprekken bij Bernice leuker.
Claudia heeft al een half leven geleefd en weet wat ze zoekt, heeft een eigen plek, etc.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die kortharige vrouw vind ik erg leuk voor Haico.
Ik dacht dat ze bijna over dat petje zou beginnen, maar helaas.quote:Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die kortharige vrouw vind ik erg leuk voor Haico.![]()
Mannen verbergen erg vaak kale koppen met petjes. In dit geval vind ik een lapje helemaal niks, al is dit misschien boerderie stijl?quote:
Ja tis ook geen Yvon qua type. Geen spring int veld.quote:Op zondag 24 september 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet bewust doet, zo is ze gewoon. Met een kop met hersens loopt dat zo gestructureerd en dus zakelijk.
Maar misschien is ze een beetje stijf.
En ze is ook degene die net eerlijk zei dat de 5 minuten bij sommige lang zijn.![]()
Dan had ik gezegd dat ze imo geen leuke vrouw was.quote:Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bijna over dat petje zou beginnen, maar helaas.
Misschien heeft hij chemo gehad weten wij veel. Dat hij zijn wenkies weer heeft maar nog wat tussen lengtes qua haarDon't call me Shirley![]()
GelovigeOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh dat had ik gemist.quote:Op zondag 24 september 2023 21:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja tis ook geen Yvon qua type. Geen spring int veld.
En ze is ook degene die net eerlijk zei dat de 5 minuten bij sommige lang zijn.
Al kan ik het me wel voorstellen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die man met blauw overhemd? Ja!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zij wil Haico bekeren.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Deze liegt, die gaat willen dat haar man ook gelovig is.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Wtf.
Denk niet dat ze vanavond deze aflevering kijktquote:
En dan met dit programma meedoen. Lol.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Haico heeft veel aparte types.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom Haico nog nooit een vriendin heeft gehad is mij een raadsel. Best leuke babbel en wel mooie markante kop.![]()
vreemd wel. als iemand haar geloof al belangrijk genoeg vindt om het in haar brief te vermeldenquote:
dan weet je toch dat het niet gaat klikken als jij daar totaal niets mee hebt?
maar hij had niet zoveel brieven he, dus misschien dan toch maar voordeel van de twijfel en toch
uitnodigen? kijken of ze nog zin heeft om van haar geloof af te stappen![]()
![]()
Ik mis toch een beetje de pit en de grap bij veel dates. Ik zou alleen al uit zenuwachtig steeds moppen tappen snap niet dat menseb zo serieus kunenn blijven. Ben dan ook single lolDon't call me Shirley![]()
ELLIE LUST GAAT DOOR
er is niet eens tijd om een grap te maken, dan gaat die stomme eierwekker alweer afquote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik mis toch een beetje de pit en de grap bij veel dates. Ik zou alleen al uit zenuwachtig steeds moppen tappen snap niet dat menseb zo serieus kunenn blijven. Ben dan ook single lol![]()
![]()
Maar ook vrij rechtlijnig gok ik.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij komt ietwat simpel over, maar tis wel een goede vent denk ik.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sowieso is Yvon zooooo cringequote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef InstortendeSter het volgende:
Yvon praat met de vrouwen van Haico zoals ik kleuterjuffen met kleuters zie praten.Don't call me Shirley![]()
Ook een stukje Asperger oid zou me niet verbazen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij komt ietwat simpel over, maar tis wel een goede vent denk ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaa dat zit er wel dik in.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ook vrij rechtlijnig gok ik.
Kort voor de kop.![]()
Welk soort boerderij heeft Claudia? Ze komt over al iemand die in corporate HR werkt.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Denk t ook wel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij komt ietwat simpel over, maar tis wel een goede vent denk ik.
Er is toch iets met Haico?![]()
Behalve René. Das het eitje in de sla.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Ik vind d die kerels bij Claudia allemaal hetzelfde![]()
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit denk ik ook bij stugge Bernice en Claudia en Richard.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Een beetje een Edwin Winkels vibe.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Ik vind d die kerels bij Claudia allemaal hetzelfdeYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Oppervlakkige keuzes van die gozer met de hoofddoek. Als je een lelijke vrouw bent, begin je met een enorme achterstand. Die is boudweg niet te overbruggen, ongeacht de hoeveelheid spontaniteit, charme, zorgzaamheid etc. die je ertegenaan gooit.![]()
Ja? Ik vond er veel verschil. Helft suf en oud, anderen zakelijk, anderen awkward.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Ik vind d die kerels bij Claudia allemaal hetzelfdeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Het is dan ook een boerquote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik vond dat hij het nog wel goed deed met die gelovige vrouw. Duidelijk zonder haar direct te beledigen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij komt ietwat simpel over, maar tis wel een goede vent denk ik.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hij was toch degene met dat roze konijnenpak?quote:Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef S_E het volgende:
Dat Geert Jan nog leeft met die enorme pensOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Net het echte leven. Of bij een auto, huis of baan. Je kiest de mooiste.quote:Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Oppervlakkige keuzes van die gozer met de hoofddoek. Als je een lelijke vrouw bent, begin je met een enorme achterstand. Die is boudweg niet te overbruggen, ongeacht de hoeveelheid spontaniteit, charme, zorgzaamheid etc. die je ertegenaan gooit.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij was toch degene met dat roze konijnenpak?![]()
![]()
![]()
Tja, als ik in de kroeg 2 kerels zie, ga ik ook een praatje maken met de knapste. That's lifequote:Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Oppervlakkige keuzes van die gozer met de hoofddoek. Als je een lelijke vrouw bent, begin je met een enorme achterstand. Die is boudweg niet te overbruggen, ongeacht de hoeveelheid spontaniteit, charme, zorgzaamheid etc. die je ertegenaan gooit.![]()
Ik denk dat het bij Haico uiteindelijk gaat tussen Ellen (kortharige) en Melanie (roodharige). Beiden maakten iets los bij Haico.Somebody that I used to know![]()
Waarom zit Haico in een kabouterhuisje zijn vrouwen te ontvangen?Hadden ze niet een wat andere setting voor die jongen?
![]()
En Wendy, die blonde vrouw, vind ik er ouwelijk uitzien. Te ouwelijk voor Haico.Somebody that I used to know![]()
Denk dat Haico en Ellen best leuk bij elkaar passen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat het bij Haico uiteindelijk gaat tussen Ellen (kortharige) en Melanie (roodharige). Beiden maakten iets los bij Haico.![]()
Allerlei soorten locaties, is het weer niet goed.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef Seeburg54 het volgende:
Waarom zit Haico in een kabouterhuisje zijn vrouwen te ontvangen?Hadden ze niet een wat andere setting voor die jongen?
Hoe vond je die trein jaren geleden?
Ellen lijkt me luchtig en blij, iets dat hij kan gebruiken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat het bij Haico uiteindelijk gaat tussen Ellen (kortharige) en Melanie (roodharige). Beiden maakten iets los bij Haico.
Die bril, die hij als eerste koos, ook complicated. Worden leuke fitties.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Haico is een leuke vent, daar past Lust toch niet bij, of zo’n andere geitenwollen type. Die heeft een vlotte 30+ vrouw nodig, die zijn onzekerheid wegneemt en zijn hoofddoek, hem bij de arm pakt en hem meeneemt in een bepaald enthousiasme, dat mis ik (tot nu toe) bij die vrouwen.![]()
Eerlijk, ik heb pas vorig jaar voor het eerst gekeken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allerlei soorten locaties, is het weer niet goed.
Hoe vond je die trein jaren geleden?![]()
Dat wat je omschrijft zag ik juist in Lust.quote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Haico is een leuke vent, daar past Lust toch niet bij, of zo’n andere geitenwollen type. Die heeft een vlotte 30+ vrouw nodig, die zijn onzekerheid wegneemt en zijn hoofddoek, hem bij de arm pakt en hem meeneemt in een bepaald enthousiasme, dat mis ik (tot nu toe) bij die vrouwen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zij was volgens mij degene die direct spontaan zijn riedel doorbrak door ineens te beginnen over die kleding (op een positieve manier). Je merkte dat hij daardoor wakker geschud werd, en dat best wel heel erg prettig vond. Ellen of Melanie was dat.quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wat je omschrijft zag ik juist in Lust.
(waarom noemen jullie haar Lust?De echte Lust heet Ellie, geen Ellen
![]()
Somebody that I used to know![]()
Ik denk bij Claudia overigens die eerste (?) man? Die met dat khaki-groene overhemd. Die straalde echt rust en interesse uit, en je merkte dat Claudia dat erg fijn vond.Somebody that I used to know![]()
Door haar korte haar.quote:Op zondag 24 september 2023 21:57 schreef Postbus100 het volgende:
(waarom noemen jullie haar Lust?De echte Lust heet Ellie, geen Ellen
![]()
![]()
Haar voornaam heeft er niks mee te maken.
Denk je aan je hart?
Ik ook. Vind haar helemaal niet een geitenwollensok.quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wat je omschrijft zag ik juist in Lust.![]()
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik de namen van de kandidaten. Want behalve Ellie heb ik geen idee wie het zijnquote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.![]()
![]()
Hier kan je iedereen bekijken: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/quote:Op maandag 25 september 2023 06:35 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik de namen van de kandidaten. Want behalve Ellie heb ik geen idee wie het zijn![]()
Dat kaktype bij Richard vind ik echt vreselijk (de vega), maar ze is toch gekozen.
En bij Piet wil die ene er wel meteen opduiken, horny as hell.![]()
Nu al? De brieven zijn net gebracht.quote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Ik vind dit echt een walgelijke vorm van sensatiequote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Nee, met die Slowaakse boer. Ze zullen hem wel weer zo expres neerzetten maar die pakt het allemaal erg zakelijk aan. Wel leuk dat Yvonne die vegetariër er toch nog tussen kon drukken.quote:![]()
En die Nout bij Haico, waarom kiest hij haar? Dat lijkt me zo'n boze kortharige die haar man klein houdt.![]()
Helemaal eens.quote:Op maandag 25 september 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
En die Nout bij Haico, waarom kiest hij haar? Dat lijkt me zo'n boze kortharige die haar man klein houdt.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die bril, die hij als eerste koos, ook complicated. Worden leuke fitties.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat weet ik niet, misschien komt dat nog naar boven in latere uitzendingen, maar ik vind Haico wel een topkerel. En ook dat weet ik niet uit te leggen nog, hij komt zo over tot nu toe.quote:Op maandag 25 september 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
En die Nout bij Haico, waarom kiest hij haar? Dat lijkt me zo'n boze kortharige die haar man klein houdt.![]()
Het lijkt mij ook geen verkeerde kerel daarom moet hij juist niet zo'n Nout kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:23 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien komt dat nog naar boven in latere uitzendingen, maar ik vind Haico wel een topkerel. En ook dat weet ik niet uit te leggen nog, hij komt zo over tot nu toe.![]()
Ik snap ook niet dat de regie zo overduidelijk moest laten zien dat Haico die complimentjes aan het begin van het gesprek had ingestudeerd en dat het bij iedereen hetzelfde was. Hij was natuurlijk super onzeker vooraf maar dat verdween als sneeuw voor de zon bij de eerste date.![]()
Dat gevoel heb ik ook bij die griet. Ze kijkt een beetje creepy uit haar ogen. Apart mokkel lijkt het me, maar wellicht valt het mee. Ik hoop het maar voor Haico.quote:Op maandag 25 september 2023 16:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik weet het niet bij die Nouk, ze lijkt me hééééél bijzonder.![]()
Mijn vriend mompelde: Dont stick your dick into crazy....quote:Op maandag 25 september 2023 17:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij die griet. Ze kijkt een beetje creepy uit haar ogen. Apart mokkel lijkt het me, maar wellicht valt het mee. Ik hoop het maar voor Haico.![]()
Ze leek me juist wel aardig eigenlijk! - oh wacht ik dacht dat je die andere kortharige bedoelde. Maar ze gaan allebei mee, en ik vond ze ook allebei sympathiek overkomen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
En die Nout bij Haico, waarom kiest hij haar? Dat lijkt me zo'n boze kortharige die haar man klein houdt.
[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 26-09-2023 08:32:51 ]in de haak.![]()
Hij moet in 1ste instantie die lap eens van zijn hoofd halen, geen gezicht.quote:Op maandag 25 september 2023 15:28 schreef Jeroboam het volgende:
Ik snap ook niet dat de regie zo overduidelijk moest laten zien dat Haico die complimentjes aan het begin van het gesprek had ingestudeerd en dat het bij iedereen hetzelfde was. Hij was natuurlijk super onzeker vooraf maar dat verdween als sneeuw voor de zon bij de eerste date.![]()
![]()
Ik vind het een schat van een jongen, maar begin hem ook wel steeds meer creepy te vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Claudia ziet er zelf heel jeugdig en verzorgd uit voor haar leeftijd, dus het is ook niet zo gek dat ze een vent wil die ook een beetje in vorm is. Je vraagt je wel af hoe het dan kon dat die anderen op de speeddate mochten komen. Dat ze niet voor de twee kalende mannen met de vreemde schreeuwoverhemden koos, vond ik ook erg begrijpelijk. Ik vond Bob wel erg leuk. Leek me een erg gevoelige zachtaardige kerel en hij maakte een leuk grapje op het eind. Hij lijkt me ook wel een beetje hetzelfde type; intelligent, belezen en toch werkzaam in de agrarische sector.
Bernice heeft ook wel de 5 spontaanste uitgekozen. Ik denk dat het Victor of Johan word. Nu ga ik voor Victor, daar leek ze de beste klik mee te hebben. Yorrick zegt op de website dat zijn favoriete boek de Bijbel is, dus weet niet of Bernice gelovig is, maar dat kan dan nog wel eens een probleem worden.
Haico: ongelooflijk dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad! Misschien omdat hij eerst veel overgewicht had! In elk geval heeft hij een markante mooie kop (zelfs met dat lapje, of wellicht juist door het lapje) en vond ik het ook leuk dat hij alle vrouwen een complimentje maakte. Hij heeft denk ik de vijf leukste wel uitgekozen. Dat jonge paardenmeisje en die Ellen maken denk ik de meeste kans. Vooralsnog ga ik voor het paardenmeisje. Grappig ook hier weer dat die christelijke vrouw op de speeddate mocht komen. Ik ben ook niet gelovig en bij mij zou die ook als eerste afvallen bij het lezen van de brieven.
Overigens ken ik die Wendy zelf ook van een datingwebsiteUiteindelijk vond ik haar wat te ouwelijk overkomen, maar ik ben dan ook iets jonger dan Haico en val doorgaans meer op jongere vrouwen. Maar ze komt niet heel vlot over voor haar leeftijd. Denk dat Haico daar al snel op af zal knappen.
Piet: heb er weinig over te zeggen, maar ik denk dat Anke en hij inmiddels al wel samenwonen.
Richard: ik vond het jammer dat hij die ene met de blauwe trui niet koos! Dat leek mij de leukste meid uit de groep. Ik ben een beetje bang dat hij voor het zakelijke type kiest, dus Doreen. Die schijnt ook van stamppot zuurkool te houden. Robin is denk ik een wat te links en vrijzinnig type voor hem.Mja![]()
Ik denk dat ze Bob misschien net iets te apart of kunstzinnig vind.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:39 schreef TAmaru het volgende:
Claudia ziet er zelf heel jeugdig en verzorgd uit voor haar leeftijd, dus het is ook niet zo gek dat ze een vent wil die ook een beetje in vorm is. Je vraagt je wel af hoe het dan kon dat die anderen op de speeddate mochten komen. Dat ze niet voor de twee kalende mannen met de vreemde schreeuwoverhemden koos, vond ik ook erg begrijpelijk. Ik vond Bob wel erg leuk. Leek me een erg gevoelige zachtaardige kerel en hij maakte een leuk grapje op het eind. Hij lijkt me ook wel een beetje hetzelfde type; intelligent, belezen en toch werkzaam in de agrarische sector.
Ik vind Bob wel leuk maar zie de match nog niet helemaal. Zij oogt iets te klassiek, maar we hebben nog maar zo weinig gezien.
zou kunnen inderdaad!quote:Op woensdag 27 september 2023 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bob misschien net iets te apart of kunstzinnig vind.
Ik vind Bob wel leuk maar zie de match nog niet helemaal. Zij oogt iets te klassiek, maar we hebben nog maar zo weinig gezien.Mja![]()
Zat er wel in dat hij een kaal hoofd probeerde te verbergen. Maar wat is er mis met een kaal hoofd?quote:![]()
![]()
Hij is er mentaal nog niet aan toe om te accepteren dat het haarloze leven begint.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zat er wel in dat hij een kaal hoofd probeerde te verbergen. Maar wat is er mis met een kaal hoofd?
Bij dat doekje denk ik enkel aan OK artsen. Ik kom echt teveel in het ziekenhuis.
Ik weet niet of jullie vrouwen zijn of mannen, maar voor mannen is het echt heel moeilijk als ze opeens hun haar verliezen.Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Overigens dacht ik de vegetarische Robin van boer Richard net op straat te zien, dus ze zit in elk geval niet in SlowakijeMaar dat zegt weinig.
Mja![]()
Ik vind dat 'doekje' eigenlijk wel leuk staan. een beetje zoals die kerel bij Bruce Springsteen. En een grappig handelsmerk.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Voor vrouwen is dat ook niet alles hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef TAmaru het volgende:
Ik weet niet of jullie vrouwen zijn of mannen, maar voor mannen is het echt heel moeilijk als ze opeens hun haar verliezen.Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
in de haak.![]()
klopt, maar het is ook weer niet heel stoer als ie 't ALTIJD draagt.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dat 'doekje' eigenlijk wel leuk staan. een beetje zoals die kerel bij Bruce Springsteen. En een grappig handelsmerk.in de haak.![]()
Ik vind t vreselijk staan, hij lijkt wel ziekquote:Op woensdag 27 september 2023 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dat 'doekje' eigenlijk wel leuk staan. een beetje zoals die kerel bij Bruce Springsteen. En een grappig handelsmerk.![]()
![]()
Klopt, maar gelukkig is dat iets minder frequent en minder extreem over het algemeen, hoewel het vaker voorkomt dan gedacht.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef trui het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet alles hoor.Mja![]()
Hoezo weet je niet of wij mannen of vrouwen zijn? Staat toch duidelijk naast onze naam en anders af te leiden aan onze gebruikersnaam? IK BEN DUS EEN VROUW. En dat een man het vreselijk vindt zijn haar te verliezen snappen wij, vrouwen, echt wel hoor. Is daar lelijk over geschreven dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef TAmaru het volgende:
Overigens dacht ik de vegetarische Robin van boer Richard net op straat te zien, dus ze zit in elk geval niet in SlowakijeMaar dat zegt weinig.
![]()
![]()
Bij de meeste wel ja. Bij jou staat er:quote:Op donderdag 28 september 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo weet je niet of wij mannen of vrouwen zijn? Staat toch duidelijk naast onze naam?
Geslacht Niet ingevuld![]()
Zal het alsnog even invullen maar mijn gebruikersnaam zegt toch al genoeg?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij de meeste wel ja. Bij jou staat er:
Geslacht Niet ingevuld![]()
![]()
Hooguit je leeftijd of geboortejaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal het alsnog even invullen maar mijn gebruikersnaam zegt toch al genoeg?![]()
Leeftijd en geboortejaar zegt iets over mijn geslacht? Hm, vreemd.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hooguit je leeftijd of geboortejaar.
Ik krijg het niet voor elkaar mijn geslacht in te vullen, al diverse keren geprobeerd.![]()
![]()
Je moet die aanpassing in je profiel wel bevestigen, anders wordt het niet doorgevoerd.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Leeftijd en geboortejaar zegt iets over mijn geslacht? Hm, vreemd.
Ik krijg het niet voor elkaar mijn geslacht in te vullen, al diverse keren geprobeerd.![]()
Hoe bevestig ik dat dan, zie het nergens. Heb het al diverse keren ingevuld én bevestigd maar is nog steeds niet zichtbaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet die aanpassing in je profiel wel bevestigen, anders wordt het niet doorgevoerd.
[ Bericht 14% gewijzigd door Chea49 op 28-09-2023 11:25:17 ]![]()
Bij jou zie ik in elk geval niets staan, maar de naam Chea zegt mij ook weinig hoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo weet je niet of wij mannen of vrouwen zijn? Staat toch duidelijk naast onze naam en anders af te leiden aan onze gebruikersnaam? IK BEN DUS EEN VROUW. En dat een man het vreselijk vindt zijn haar te verliezen snappen wij, vrouwen, echt wel hoor. Is daar lelijk over geschreven dan?
En nou lelijk niet, maar jij vroeg je af wat er mis is met een kaal hoofd, en Pisces29 zei dat hij nog niet klaar is om te accepteren dat het haarloze leven begint. Ik probeer er alleen maar op de wijzen dat het echt niet zo makkelijk is voor mannen en dat de meeste vrouwen deze angst of onzekerheid nooit hoeven te ondergaan in hun leven. Naja, probeer je maar eens voor te stellen dat je zelf kaal wordt, dat zou je ook niet leuk vinden denk ik
Mja![]()
En toch is een kale man veel meer sociaal geaccepteerd dan een kale vrouw.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Bij jou zie ik in elk geval niets staan, maar de naam Chea zegt mij ook weinig hoor.
En nou lelijk niet, maar jij vroeg je af wat er mis is met een kaal hoofd, en Pisces29 zei dat hij nog niet klaar is om te accepteren dat het haarloze leven begint. Ik probeer er alleen maar op de wijzen dat het echt niet zo makkelijk is voor mannen en dat de meeste vrouwen deze angst of onzekerheid nooit hoeven te ondergaan in hun leven. Naja, probeer je maar eens voor te stellen dat je zelf kaal wordt, dat zou je ook niet leuk vinden denk ik
Zie bijv https://www.deniselaan.com/blog/die-kale-van-hunted![]()
Zeker! Hoewel ik een kale vrouw ook prima zou vinden. Het zou mij niet tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
En toch is een kale man veel meer sociaal geaccepteerd dan een kale vrouw.
Zie bijv https://www.deniselaan.com/blog/die-kale-van-hunted
Maar vrouwen zijn dan ook veel kieskeuriger dan mannen
Maar wat zouden de vrouwen in dit topic liever hebben? Een kale Haico of een Haico met haarlapje? En verandert die keuze als hij nou bijv. een heel groot of lelijk gevormd hoofd blijkt te hebben?
Mja![]()
Ik vind dat lapje ook vreselijk. Echter, een kaal hoofd met zo'n haarplukje aan de voorzijde nog lelijker. Dus ik snap het lapje wel.Shine bright like a diamond.![]()
Ik denk alleen dat er bij Haico een veel groter probleem is dan zijn Zwitsal plukje, zijn onzekerheid. Volgens mij is die man overal onzeker in.![]()
Zwitsal plukjequote:Op donderdag 28 september 2023 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk alleen dat er bij Haico een veel groter probleem is dan zijn Zwitsal plukje, zijn onzekerheid. Volgens mij is die man overal onzeker in.![]()
![]()
Lapje of kaal hoofd graag. Geen plukje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat lieve hart laat ik staan voor vrouwen van zijn lengte.quote:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: