quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.
GMTAquote:
Steengrill of gourmet?quote:Op zondag 24 september 2023 20:38 schreef JOHANK88 het volgende:
ik vind bernice nu toch al wel vrij open overkomen en ze stelt ook allerlei vragen. lijkt beter dan een aantal
van die jongere dames afgelopen jaren die zo twijfelden en zo onzeker waren.
Tot nu toe doet ze het leuk, dus hopelijk juist meer Steffi.quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.
Ik vind haar bij de speeddates veel meer opener/ spontaner dan bij de introductiequote:Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tot nu toe doet ze het leuk, dus hopelijk juist meer Steffi.
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijkquote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringen
Hahahahahaha ja preciesquote:Op zondag 24 september 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijk
want anders gaat het door elkaar lopen.
Was dat vorig seizoen ook niet zo?quote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringen
Whaha "je weet niet wat je mist."quote:
Oh mooizo!quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Nee, tweede deel van uitzending komen ze. Anders is het te chaotisch denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |