quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.
GMTAquote:
Steengrill of gourmet?quote:Op zondag 24 september 2023 20:38 schreef JOHANK88 het volgende:
ik vind bernice nu toch al wel vrij open overkomen en ze stelt ook allerlei vragen. lijkt beter dan een aantal
van die jongere dames afgelopen jaren die zo twijfelden en zo onzeker waren.
Tot nu toe doet ze het leuk, dus hopelijk juist meer Steffi.quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.
Ik vind haar bij de speeddates veel meer opener/ spontaner dan bij de introductiequote:Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tot nu toe doet ze het leuk, dus hopelijk juist meer Steffi.
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijkquote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringen
Hahahahahaha ja preciesquote:Op zondag 24 september 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijk
want anders gaat het door elkaar lopen.
Was dat vorig seizoen ook niet zo?quote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh waar is Haiko waar is French lady.. gaan ze nu al splitsen over 2 afleveringen
Whaha "je weet niet wat je mist."quote:
Oh mooizo!quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Nee, tweede deel van uitzending komen ze. Anders is het te chaotisch denk ik
Ik vind dat wel prettig.quote:Op zondag 24 september 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk later in de uitzending, zo houden ze het voor ons arme slome kijkers een beetje overzichtelijk
want anders gaat het door elkaar lopen.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ze lijkt meer op haar gemak dan vorige week.quote:Op zondag 24 september 2023 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind haar bij de speeddates veel meer opener/ spontaner dan bij de introductie
Ik ben ook begin 30. Hij voelt niet echt als begin 30 idd.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij is Richard begin 30 maar toch krijg ik 40 plus vibes van hem en zijn dates
Misschien heeft ze training gehad van de regiequote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ze lijkt meer op haar gemak dan vorige week.
Oh ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij is Richard begin 30 maar toch krijg ik 40 plus vibes van hem en zijn dates
maar heb je gezien waar hij woont? richard lijkt me een heel leuke kerel maar zijn omgeving is nogal doods.quote:Op zondag 24 september 2023 20:46 schreef S_E het volgende:
Oh jonge, als ik single was geweest had ik wel een brief kunstwerk naar Richard geschreven
Ja, dat was wel een ding geweest. Maar ik had het wel geprobeerd denk ikquote:Op zondag 24 september 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar heb je gezien waar hij woont? richard lijkt me een heel leuke kerel maar zijn omgeving is nogal doods.
quote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een ding geweest. Maar ik had het wel geprobeerd denk ik
Misschien is het in de lente/ zomer wél om aan te gluren daar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar heb je gezien waar hij woont? richard lijkt me een heel leuke kerel maar zijn omgeving is nogal doods.
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.quote:Op zondag 24 september 2023 20:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die vrouwen bij Piet zijn helemaal verliefd
Ja vreemd.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.
Is dat echt zo?quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Bij Piet is een van de deelnemers inmiddels overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |