SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Vind het allemaal wel leuke boeren en boerinnen. Lijkt me een leuk seizoen worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:43 schreef Vivark het volgende:
Boer Richard; war een leuke, vrolijke, positieve, energieke man met lef. Ik ben verliefd!![]()
Piet mist 3 dates
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
3 afhakers en eentje gaat videobellen? Er hoeven er straks dan nog maar 2 af te vallen voor de dagdates.Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Lekker door de paardenstront stappen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
3 door omstandigheden afgehaaktquote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef S_E het volgende:
Ik was ff te laat, watskeburt met de dates van Piet?![]()
Zijn niet door de backgroundcheck gekomen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef S_E het volgende:
Ik was ff te laat, watskeburt met de dates van Piet?![]()
Tompiet
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat is die Yvon eigenlijk vreselijk irritant![]()
![]()
Tja mijn type is het ook niet, maar ik vind dat ze het goed doet. Even wat luchtigheid in een best spannende settingquote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat is die Yvon eigenlijk vreselijk irritant![]()
Oh haha. Dan is het geoorloofd!quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Haha dit is voor t eerst dat ik Boer zoekt vrouw kijk![]()
quote:quote:
Hadden ze eerder niet ook weleens 10 minuten?Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Ze is soms echt wel een beetje TE imo.quote:Op zondag 24 september 2023 20:29 schreef S_E het volgende:
[..]
Tja mijn type is het ook niet, maar ik vind dat ze het goed doet. Even wat luchtigheid in een best spannende setting![]()
![]()
Gea is al verliefd.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat snorretje
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.![]()
Ja eens, maar ik denk dat ze anders niet echt een reactie krijgtquote:Op zondag 24 september 2023 20:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze is soms echt wel een beetje TE imo.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.![]()
True true.quote:Op zondag 24 september 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens, maar ik denk dat ze anders niet echt een reactie krijgt![]()
![]()
Nou dacht wel ze zijn best jong. Maar vind ze wel enthousiast en leuk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:33 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik.vind het nogal een stelletje bakvissen
En vast zenuwachtig.![]()
PRAAT GEWOON NEDERLANDS JAOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik hoop alleen dat Bernice zich (meer) open gaat stellen. Want oei, bij het openen van de brieven bekroop mij zo'n voorgevoel dat zij niemand leuk genoeg gaat vinden.![]()
Ik heb een beetje een Annemiek 2.0 idee.quote:Op zondag 24 september 2023 20:37 schreef Groepfunder het volgende:
Ik hoop alleen dat Bernice zich (meer) open gaat stellen. Want oei, bij het openen van de brieven bekroop mij zo'n voorgevoel dat zij niemand leuk genoeg gaat vinden.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: