Echt?quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Bij Piet is een van de deelnemers inmiddels overleden.
dat is bijzonder, inderdaad. ik kijk het programma al meer dan 10 jaar en ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.
Ja die stond in een fotolijstje op tafelquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?
die hebben we ook gezien. vrouw die nu geen huisdieren meer had maar vroeger wel een hond. enige dat ik onthouden heb van haarquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?
Daar maakte InstortendeSter dus een grap overquote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die stond in een fotolijstje op tafel
Toen ik het typte van het fotolijstje dacht ik hmmmm.quote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar maakte InstortendeSter dus een grap over
Gewoon op die Ernst van Ernst en Bobbiequote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
Haico lijkt echt zo erg op iemand. Amerikaanse acteur? Ik kom er niet op
Wacht zal eveb meedenken weet wie je bedoeltquote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
Haico lijkt echt zo erg op iemand. Amerikaanse acteur? Ik kom er niet op
Ze hebben de boeren allemaal bewegend op beeld gezien. Ik snap het wel. Het was geen oproep met foto.quote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind t zo opvallend dat geen enkele vrouw of man die geschreven heeft zelf de boel afkapt. Dat ze allemaal maar op date willen en willen logeren, niemand die zegt van joh, ik zie Richard of Piet niet zitten.
Omgggg wat leuk!!!!quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Richard nog steeds leuk / mijn type![]()
Een kale plek.quote:
Best slim.quote:Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia heeft een heel schema met scores die ze invult
Nah, die probeert hij volgens mij te verbergen.quote:
Dat je namen of info vooraf opschrijft, snap ik.quote:
Een buff wellicht?quote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nah, die probeert hij volgens mij te verbergen.Maar nu zit ik naar dat zwarte ding te kijken en denk: "Het is geen hoed. Het is geen pet. Er zit geen 'staartje' van achteren, dus het is geen doek. Wat zie ik dan toch?"
En mannen die op lesbies lijkenquote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke man. Ik denk alleen dat Claudia (bomenman) niet leuk vindt.
Ik vond er bij Claudia erg veel suffe, oude mannen in de rij staan trouwens.
Dat vind ik dan wel net twee verschillende dingen, al snap ik je.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef Groepfunder het volgende:
Ik zou zenuwachtig worden van iemand, zoals die man bij Claudia, die bij de speeddate al zegt dat hij samen met jou de boerderij wil vormgeven. Die loopt veel te hard van stapel. Alsof een vrouw je bij de eerste date al informeert over haar tikkende biologische klokje.
Was ik! Dank voor meedenken, maar dat zijn niet de mensen wie ik bedoelquote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Mijn plaatjes doen het even njet. Maar wil degene die zich afvroeg op wie Haiko lijkt even googlen op. Steve Gutteberg of Dirk Zeelenberg
Nee he.... ik zal nog even verder denken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef S_E het volgende:
[..]
Was ik! Dank voor meedenken, maar dat zijn niet de mensen wie ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |