Best slim.quote:Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia heeft een heel schema met scores die ze invult
Nah, die probeert hij volgens mij te verbergen.quote:
Dat je namen of info vooraf opschrijft, snap ik.quote:
Een buff wellicht?quote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nah, die probeert hij volgens mij te verbergen.Maar nu zit ik naar dat zwarte ding te kijken en denk: "Het is geen hoed. Het is geen pet. Er zit geen 'staartje' van achteren, dus het is geen doek. Wat zie ik dan toch?"
En mannen die op lesbies lijkenquote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke man. Ik denk alleen dat Claudia (bomenman) niet leuk vindt.
Ik vond er bij Claudia erg veel suffe, oude mannen in de rij staan trouwens.
Dat vind ik dan wel net twee verschillende dingen, al snap ik je.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef Groepfunder het volgende:
Ik zou zenuwachtig worden van iemand, zoals die man bij Claudia, die bij de speeddate al zegt dat hij samen met jou de boerderij wil vormgeven. Die loopt veel te hard van stapel. Alsof een vrouw je bij de eerste date al informeert over haar tikkende biologische klokje.
Was ik! Dank voor meedenken, maar dat zijn niet de mensen wie ik bedoelquote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Mijn plaatjes doen het even njet. Maar wil degene die zich afvroeg op wie Haiko lijkt even googlen op. Steve Gutteberg of Dirk Zeelenberg
Nee he.... ik zal nog even verder denken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef S_E het volgende:
[..]
Was ik! Dank voor meedenken, maar dat zijn niet de mensen wie ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |