Echt?quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Bij Piet is een van de deelnemers inmiddels overleden.
dat is bijzonder, inderdaad. ik kijk het programma al meer dan 10 jaar en ik heb het nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zit mij vooral af te vragen wat die "omstandigheden" zijn die ervoor gezorgd hebben dat bij hem drie van de tien vrouwen niet zijn komen opdagen. Dat is best veel.
Ja die stond in een fotolijstje op tafelquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?
die hebben we ook gezien. vrouw die nu geen huisdieren meer had maar vroeger wel een hond. enige dat ik onthouden heb van haarquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Piet zou toch ook via zoom een date hebben?
Daar maakte InstortendeSter dus een grap overquote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die stond in een fotolijstje op tafel
Toen ik het typte van het fotolijstje dacht ik hmmmm.quote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar maakte InstortendeSter dus een grap over
Gewoon op die Ernst van Ernst en Bobbiequote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
Haico lijkt echt zo erg op iemand. Amerikaanse acteur? Ik kom er niet op
Wacht zal eveb meedenken weet wie je bedoeltquote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
Haico lijkt echt zo erg op iemand. Amerikaanse acteur? Ik kom er niet op
Ze hebben de boeren allemaal bewegend op beeld gezien. Ik snap het wel. Het was geen oproep met foto.quote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind t zo opvallend dat geen enkele vrouw of man die geschreven heeft zelf de boel afkapt. Dat ze allemaal maar op date willen en willen logeren, niemand die zegt van joh, ik zie Richard of Piet niet zitten.
Omgggg wat leuk!!!!quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Richard nog steeds leuk / mijn type![]()
Een kale plek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |