vreemd wel. als iemand haar geloof al belangrijk genoeg vindt om het in haar brief te vermeldenquote:
er is niet eens tijd om een grap te maken, dan gaat die stomme eierwekker alweer afquote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik mis toch een beetje de pit en de grap bij veel dates. Ik zou alleen al uit zenuwachtig steeds moppen tappen snap niet dat menseb zo serieus kunenn blijven. Ben dan ook single lol
Maar ook vrij rechtlijnig gok ik.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij komt ietwat simpel over, maar tis wel een goede vent denk ik.
Sowieso is Yvon zooooo cringequote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef InstortendeSter het volgende:
Yvon praat met de vrouwen van Haico zoals ik kleuterjuffen met kleuters zie praten.
Ook een stukje Asperger oid zou me niet verbazen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa dat zit er wel dik in.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ook vrij rechtlijnig gok ik.
Denk t ook wel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Behalve René. Das het eitje in de sla.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Ik vind d die kerels bij Claudia allemaal hetzelfde
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een beetje een Edwin Winkels vibe.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Ja? Ik vond er veel verschil. Helft suf en oud, anderen zakelijk, anderen awkward.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Het is dan ook een boerquote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het nog wel goed deed met die gelovige vrouw. Duidelijk zonder haar direct te beledigen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij was toch degene met dat roze konijnenpak?quote:Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef S_E het volgende:
Dat Geert Jan nog leeft met die enorme pens
Net het echte leven. Of bij een auto, huis of baan. Je kiest de mooiste.quote:Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Oppervlakkige keuzes van die gozer met de hoofddoek. Als je een lelijke vrouw bent, begin je met een enorme achterstand. Die is boudweg niet te overbruggen, ongeacht de hoeveelheid spontaniteit, charme, zorgzaamheid etc. die je ertegenaan gooit.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij was toch degene met dat roze konijnenpak?
Tja, als ik in de kroeg 2 kerels zie, ga ik ook een praatje maken met de knapste. That's lifequote:Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Oppervlakkige keuzes van die gozer met de hoofddoek. Als je een lelijke vrouw bent, begin je met een enorme achterstand. Die is boudweg niet te overbruggen, ongeacht de hoeveelheid spontaniteit, charme, zorgzaamheid etc. die je ertegenaan gooit.
Denk dat Haico en Ellen best leuk bij elkaar passen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat het bij Haico uiteindelijk gaat tussen Ellen (kortharige) en Melanie (roodharige). Beiden maakten iets los bij Haico.
Allerlei soorten locaties, is het weer niet goed.quote:Op zondag 24 september 2023 21:28 schreef Seeburg54 het volgende:
Waarom zit Haico in een kabouterhuisje zijn vrouwen te ontvangen?Hadden ze niet een wat andere setting voor die jongen?
Ellen lijkt me luchtig en blij, iets dat hij kan gebruiken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat het bij Haico uiteindelijk gaat tussen Ellen (kortharige) en Melanie (roodharige). Beiden maakten iets los bij Haico.
Eerlijk, ik heb pas vorig jaar voor het eerst gekeken.quote:Op zondag 24 september 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allerlei soorten locaties, is het weer niet goed.
Hoe vond je die trein jaren geleden?
Dat wat je omschrijft zag ik juist in Lust.quote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Haico is een leuke vent, daar past Lust toch niet bij, of zo’n andere geitenwollen type. Die heeft een vlotte 30+ vrouw nodig, die zijn onzekerheid wegneemt en zijn hoofddoek, hem bij de arm pakt en hem meeneemt in een bepaald enthousiasme, dat mis ik (tot nu toe) bij die vrouwen.
Zij was volgens mij degene die direct spontaan zijn riedel doorbrak door ineens te beginnen over die kleding (op een positieve manier). Je merkte dat hij daardoor wakker geschud werd, en dat best wel heel erg prettig vond. Ellen of Melanie was dat.quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wat je omschrijft zag ik juist in Lust.
Door haar korte haar.quote:Op zondag 24 september 2023 21:57 schreef Postbus100 het volgende:
(waarom noemen jullie haar Lust?De echte Lust heet Ellie, geen Ellen
![]()
![]()
Ik ook. Vind haar helemaal niet een geitenwollensok.quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wat je omschrijft zag ik juist in Lust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |