vreemd wel. als iemand haar geloof al belangrijk genoeg vindt om het in haar brief te vermeldenquote:
er is niet eens tijd om een grap te maken, dan gaat die stomme eierwekker alweer afquote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik mis toch een beetje de pit en de grap bij veel dates. Ik zou alleen al uit zenuwachtig steeds moppen tappen snap niet dat menseb zo serieus kunenn blijven. Ben dan ook single lol
Maar ook vrij rechtlijnig gok ik.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij komt ietwat simpel over, maar tis wel een goede vent denk ik.
Sowieso is Yvon zooooo cringequote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef InstortendeSter het volgende:
Yvon praat met de vrouwen van Haico zoals ik kleuterjuffen met kleuters zie praten.
Ook een stukje Asperger oid zou me niet verbazen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa dat zit er wel dik in.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ook vrij rechtlijnig gok ik.
Denk t ook wel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Behalve René. Das het eitje in de sla.quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Ik vind d die kerels bij Claudia allemaal hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |