Die laptop is wel leuk!quote:Op zondag 24 september 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice kiest de jonkies en heeft de social awkward types eruit gezet.
Geen spieruwaaliteitquote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij voelt Claudia het niet bij de spirituele man.
Voor haar lijkt me dat een leuke jongen, ja.quote:
Het lijkt wel een piraat. Het ooglapje ontbreekt. Jongen, accepteer toch dat je kaal/kalend bent. Dit is echt erger.quote:Op zondag 24 september 2023 21:11 schreef InstortendeSter het volgende:
HAICO WAT ZIT ER ONDER JE PETJE???
Is volgens mij niet gezegd, maar het leek qua achtergrond dat hij op vakantie was.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar lijkt me dat een leuke jongen, ja.
Wat was de reden van zijn afwezigheid? Dat heb ik gemist.
Klopt... bij Bernice liepen ze nog beterquote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Donna het volgende:
Ik had bij Claudia heel andere mannen verwacht en ik vind de gesprekken ook stroef en zakelijk gaan.
Eerst dacht ik bij die lijst nog van okay, dat kan.
Maar meh. Ik zie het daar niet hoor.
nu trek je massaal de aandacht naar je hoofd.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het lijkt wel een piraat. Het ooglapje ontbreekt. Jongen, accepteer toch dat je kaal/kalend bent. Dit is echt erger.
Ik vond de gesprekken bij Bernice leuker.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Donna het volgende:
Ik had bij Claudia heel andere mannen verwacht en ik vind de gesprekken ook stroef en zakelijk gaan.
hij was wel degene die een heel filmpje kreeg van de productie, vorige week toen ze zijn brief las.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar lijkt me dat een leuke jongen, ja.
Wat was de reden van zijn afwezigheid? Dat heb ik gemist.
Ik denk dat ze het niet bewust doet, zo is ze gewoon. Met een kop met hersens loopt dat zo gestructureerd en dus zakelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Donna het volgende:
Zij zat er zelf ook wel lekker in. Volgens mij Claudia wat minder.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt... bij Bernice liepen ze nog beter
Precies dat!quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
nu trek je massaal de aandacht naar je hoofd.
Dat is ook makkelijk als je bij je ouders woont en je eerste verkering nog moet komen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de gesprekken bij Bernice leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |