Ik de namen van de kandidaten. Want behalve Ellie heb ik geen idee wie het zijnquote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.
Hier kan je iedereen bekijken: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/quote:Op maandag 25 september 2023 06:35 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik de namen van de kandidaten. Want behalve Ellie heb ik geen idee wie het zijn
Nu al? De brieven zijn net gebracht.quote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Ik vind dit echt een walgelijke vorm van sensatiequote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Nee, met die Slowaakse boer. Ze zullen hem wel weer zo expres neerzetten maar die pakt het allemaal erg zakelijk aan. Wel leuk dat Yvonne die vegetariër er toch nog tussen kon drukken.quote:
Helemaal eens.quote:Op maandag 25 september 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
En die Nout bij Haico, waarom kiest hij haar? Dat lijkt me zo'n boze kortharige die haar man klein houdt.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die bril, die hij als eerste koos, ook complicated. Worden leuke fitties.
Dat weet ik niet, misschien komt dat nog naar boven in latere uitzendingen, maar ik vind Haico wel een topkerel. En ook dat weet ik niet uit te leggen nog, hij komt zo over tot nu toe.quote:Op maandag 25 september 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
En die Nout bij Haico, waarom kiest hij haar? Dat lijkt me zo'n boze kortharige die haar man klein houdt.
Het lijkt mij ook geen verkeerde kerel daarom moet hij juist niet zo'n Nout kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 15:23 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien komt dat nog naar boven in latere uitzendingen, maar ik vind Haico wel een topkerel. En ook dat weet ik niet uit te leggen nog, hij komt zo over tot nu toe.
Dat gevoel heb ik ook bij die griet. Ze kijkt een beetje creepy uit haar ogen. Apart mokkel lijkt het me, maar wellicht valt het mee. Ik hoop het maar voor Haico.quote:Op maandag 25 september 2023 16:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik weet het niet bij die Nouk, ze lijkt me hééééél bijzonder.
Mijn vriend mompelde: Dont stick your dick into crazy....quote:Op maandag 25 september 2023 17:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij die griet. Ze kijkt een beetje creepy uit haar ogen. Apart mokkel lijkt het me, maar wellicht valt het mee. Ik hoop het maar voor Haico.
Ze leek me juist wel aardig eigenlijk! - oh wacht ik dacht dat je die andere kortharige bedoelde. Maar ze gaan allebei mee, en ik vond ze ook allebei sympathiek overkomen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
Hij moet in 1ste instantie die lap eens van zijn hoofd halen, geen gezicht.quote:Op maandag 25 september 2023 15:28 schreef Jeroboam het volgende:
Ik snap ook niet dat de regie zo overduidelijk moest laten zien dat Haico die complimentjes aan het begin van het gesprek had ingestudeerd en dat het bij iedereen hetzelfde was. Hij was natuurlijk super onzeker vooraf maar dat verdween als sneeuw voor de zon bij de eerste date.
Ik vind het een schat van een jongen, maar begin hem ook wel steeds meer creepy te vinden.quote:
Ik denk dat ze Bob misschien net iets te apart of kunstzinnig vind.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:39 schreef TAmaru het volgende:
Claudia ziet er zelf heel jeugdig en verzorgd uit voor haar leeftijd, dus het is ook niet zo gek dat ze een vent wil die ook een beetje in vorm is. Je vraagt je wel af hoe het dan kon dat die anderen op de speeddate mochten komen. Dat ze niet voor de twee kalende mannen met de vreemde schreeuwoverhemden koos, vond ik ook erg begrijpelijk. Ik vond Bob wel erg leuk. Leek me een erg gevoelige zachtaardige kerel en hij maakte een leuk grapje op het eind. Hij lijkt me ook wel een beetje hetzelfde type; intelligent, belezen en toch werkzaam in de agrarische sector.
zou kunnen inderdaad!quote:Op woensdag 27 september 2023 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bob misschien net iets te apart of kunstzinnig vind.
Ik vind Bob wel leuk maar zie de match nog niet helemaal. Zij oogt iets te klassiek, maar we hebben nog maar zo weinig gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |