Niks aan het handje, zo blijkt.quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 19 november 2023 20:31 schreef Pedroso het volgende:
The honeymoon suite. Dat wordt gezellig!
Misschien komt ze los als ze gekozen heeft...maar denk het niet,quote:Op zondag 19 november 2023 20:32 schreef Pap89 het volgende:
Ze hadden beter alles van Bernice kunnen knippen uit de uitzendingen, wat een saaie en ongemakkelijke sfeer kan zij creëren.
Haast pubers. Lekker friemelen aan elkaar.quote:Op zondag 19 november 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt ongemakkelijk van deze ouderen. Sorry.
Zou het programma wel goed doen als ze dat ook uitzenden. Al hoef ik niet alles te zien.quote:Op zondag 19 november 2023 20:33 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.
Was ook zo. Piet in een wetsuite kleedt erg af.quote:Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
oh, ik dacht dat Anke of Piet in die rivierstroom aan het surfen waren
Voor mij hetzelfde. Gortdroog seizoen. Leek in het begin al zo.quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
En toch raken al deze stellen mij niet echt ofzo. Bij eerdere seizoenen leefde het bij mij in ieder geval veel meer. Jammer wel.
je wordt ongevoeligquote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
En toch raken al deze stellen mij niet echt ofzo. Bij eerdere seizoenen leefde het bij mij in ieder geval veel meer. Jammer wel.
Geef je voorkeur aan het begin en dan fade to black, of juist vanuit een black fade into het hoogtepunt?quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het programma wel goed doen als ze dat ook uitzenden. Al hoef ik niet alles te zien.
Die heeft nu al minstens 100 brieven klaarliggen. Knappe vent.quote:Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als Rene terugkijkt, eenmaal thuis, hij kan toch wat leukers vinden dan deze zakenvrouw.
Ik heb dit alleen bij Haico. Rest kan me ook echt totaal niet boeienquote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |