Ben bang dat Bernice niemand kiest omdat ze met gevoel worstelt ofzo bahquote:Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:
Beetje vaart erin graag bij Bernice
Die gaan niet neuken, dat lijkt me wel duidelijk, Hanko zal wel willen maar zij laat het niet toe.quote:Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
Stel je voor dat deze het ook afbreekt voordat het tot neuken komt. :’) had die kale voor een leuke tomboy kunnen gaan die je het zweet uit je ogen neukt en pist ie alsnog naast de pot.
Niu ja dat zag ik bij de oproep al aankomen dus ik vind het wel jammer dat niemand haar heeft tegen gehoudenquote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Enfoire het volgende:
Oh dat is wel sneu
Ze voelt zich niet op haar gemak en heeft helemaal geen kriebel, niks voelt ze voor hun.
Toch een tripje met haar ma?😊
Ook erg met zijn eigen orgasme bezig en de vrouw mag de hand aan zichzelf slaan.quote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaan niet neuken, dat lijkt me wel duidelijk, Hanko zal wel willen maar zij laat het niet toe.
Denk overigens dat hij na 1 stoot al klaar is en in slaap valt. Zo'n type lijkt me het wel.
quote:Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ben bang dat Bernice niemand kiest omdat ze met gevoel worstelt ofzo bah
Ze is gewoon teleurgesteld toch? Dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik voel niks, maar moet wel janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |