Nou datquote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Bernice doet mij denken aan die film van dat meisje die de eerste 12 jaar in een kelder heeft geleefd. Beetje zelfde sociale skills.
Das op zich ook wel een prestatie na meer dan 400 brievenquote:Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt ze allebei niet aantrekkelijk. Dat is het hele punt.
Ja snap ook niet dat doe de selectie is heen gekomenquote:Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Niu ja dat zag ik bij de oproep al aankomen dus ik vind het wel jammer dat niemand haar heeft tegen gehouden
We hebben Haico en Jasmijn nog!quote:Op zondag 19 november 2023 20:44 schreef King_Merc het volgende:
Geen theekopjes momenten… (Bert en Henrieke )
Ja dat was heerlijk.quote:Op zondag 19 november 2023 20:44 schreef King_Merc het volgende:
Geen theekopjes momenten… (Bert en Henrieke )
Eens ze zijn wel liefquote:Op zondag 19 november 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lieve jongens. Ze hebben veel geduld gehad.
Ook zij krijgen genoeg brieven straks.
Denk dat Jasmijn er mee gaat kappen na of tijdens dit weekend. I.v.m. leeftijdsverschil. Nee grapje hahahahhquote:
was er überhaupt een selectie of waren er maar 5 kandidaten?quote:Op zondag 19 november 2023 20:45 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja snap ook niet dat doe de selectie is heen gekomen
Denk dat iedereen dit werk zag aankomen
Nog nooit op zichzelf gewoond, heel jong, onzeker, allerlei verwachtingen.. En en en
Jammer van een geschikte kandidaat voor het programma
Je kan er mee langs je ouders en het haalt zelfstandig adem.quote:Op zondag 19 november 2023 20:45 schreef Fascination het volgende:
Mannen hebben ook niet veel nodig om verliefd te worden hè
Hoop dat ze wat leukers vinden dan Bernice
Iemand die een lege brief had geschreven zekerquote:Op zondag 19 november 2023 20:47 schreef kikkerrrtje het volgende:
Bernice had al lang contact met een andere brievenschrijver
Ik zou net zeggen; lijken wel broer en zus hahahahquote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo naast elkaar passen ze wel qua hoofden
Afscheidsbriefquote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Iemand die een lege brief had geschreven zeker
quote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Iemand die een lege brief had geschreven zeker
Of gepushtquote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Zal Bernice door haar moeder zijn opgegeven?
Ze leek er niet veel zin in te hebben.
Ja maar eerlijk is eerlijk voor de Bernice en Haicos is BzV gemaakt. Loonwerker Piet heeft eigenlijk ook niets in het programma te zoeken.quote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Volgend seizoen hebben we weer zo'n Bernice type hé.. de KRO vindt het namelijk super leuk dit soort awkward Virgin TV.
Verliefd worden bij mij gaat meestal zo:quote:Op zondag 19 november 2023 20:46 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Je kan er mee langs je ouders en het haalt zelfstandig adem.
Ik kan mij heugen dat ze vanaf de eerste echte aflevering (dus niet de voorstelaflevering) al aangaf dat anderen haar hebben opgegeven.quote:
voor mij is het duidelijk dat er niet al te veel keuze was tussen verschillende boerenquote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef Remco het volgende:
Die Claudia is ook een partijtje slecht gecast, dit is toch geen BzV boerin.
Bernice huilde in het begin al bijna. Nu zegt ze dat het zwaar viel. Ze heeft het echter vanaf dag één nooit zien zitten.quote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Zal Bernice door haar moeder zijn opgegeven?
Ze leek er niet veel zin in te hebben.
quote:Op zondag 19 november 2023 20:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is het enige wat daar gelikt gaat worden
Dat is wat bij Haico wel goed werkt.quote:Op zondag 19 november 2023 20:48 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Volgend seizoen hebben we weer zo'n Bernice type hé.. de KRO vindt het namelijk super leuk dit soort awkward Virgin TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |