Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
[..]
PARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!
Is she gonna do him dirty? Nu komen dan opeens de twijfels? Ga me niet zeggen dat Haico straks na de citytrip al alleen staat (en nog steeds maagd is).
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:35 schreef Leandra het volgende:
Is er ooit een relatie onstaan uit een "eigen kamer" stel op citytrip?
'Spontaan' is een manier om het te benoemenquote:Op woensdag 15 november 2023 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Married at first sight trouwen mensen op de maandag, op dinsdag staan ze dan op Schiphol, en in de avond delen ze meteen een kamer. Maar dat is dan ook een programma voor erg spontane mensen.
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.
Zo denk ik er ook over. Hij loopt bij voorbaat al het risico op een nee. Ik weet dat je het nooit echt zéker kunt weten maar zij twijfelde wel heel erg en dat laconieke ´nou ik wil het wel een kans geven´ overtuigde mij nou ook niet echt van haar bedoelingen. Maar goed, we zullen het wel zien.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 15:33 schreef MorganLeFay het volgende:
Volgens mij is Jasmijn gewoon verschrikkelijk onzeker als het op mannen aankomt. Alleen al de manier waarop ze Haico en Ellen in de gaten zat te houden en hoe ze eigenlijk meteen dacht dat Haico haar meenam omdat hij haar wou vertellen dat ie voor Ellen had gekozen...
Da's niet meteen over nu ze gekozen is. Snap wel dat ze dan nog wat ruimte voor zichzelf nodig heeft. Anders ligt ze ook onzeker in bed, gaat ze onzeker douchen, onzeker omkleden enz. Dat heeft bij dat soort mensen wat tijd nodig.OptimistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar!![]()
Jasmijn en Haico wordt niets.
Onderbouwd door 20 jaar bzv ervaring
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.
Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
😂😂😂quote:Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:
[..]
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.
Tijd voor een serie BZV, Second Chance.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.
Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
Als ze een personeelslid zoekt hoeft ze niet zo te twijfelen, maar één van de twee is geschikt om op de boerderij te werken.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:
[..]
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.
Of met beide overgebleven kandidaten op citytrip en dan pas een keuze maken, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd voor een serie BZV, Second Chance.
Even lekker weg in eigen landquote:Op zondag 19 november 2023 01:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
En Haico en Jasmijn:
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-allemaal-snel-gaan
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.quote:Op zondag 19 november 2023 01:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
Richard en Robin:
https://www.rtl.nl/entert(...)utm_id=shareVideoURL
En Hairco en Jasmijn:
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-allemaal-snel-gaan
MOD EDITquote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
Ik zou niet weten waarom ik daar niet iets van mag vinden. Iedereen levert hier commentaar en daar is dit forum ook voor, dus ssssstttttttttt.quote:
Haico is toch behoorlijk berekenend en mag zichzelf ook wel hoor, Jasmijn is een stuk bescheidenerquote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |