abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2023 @ 13:58:41 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211303840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:28 schreef TAmaru het volgende:

[..]
[..]
PARDON? Jasmijn worstelt met lichte twijfels? Nadat Haico basically voor haar is gegaan na dat gesprek waarin hij bevestiging vroeg en zei dat hij er dan wel echt voor wilde gaan, waar zij volgens mij volmondig JA op zei?!

Is she gonna do him dirty? Nu komen dan opeens de twijfels? Ga me niet zeggen dat Haico straks na de citytrip al alleen staat (en nog steeds maagd is). :wtf:
Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.
KuikenGuppy
pi_211303853
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:35 schreef Leandra het volgende:

Is er ooit een relatie onstaan uit een "eigen kamer" stel op citytrip?
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211303867
Is die citytrip eigenlijk direct na de logeerweek? Dus de boer kiest je uit en de volgende ochtend moet je in hetzelfde bed wakker worden? :D
Dan snap ik wel dat sommigen daar geen trek in hebben.
pi_211303893
Bij Married at first sight trouwen mensen op de maandag, op dinsdag staan ze dan op Schiphol, en in de avond delen ze meteen een kamer. Maar dat is dan ook een programma voor erg spontane mensen. :+
pi_211304710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Married at first sight trouwen mensen op de maandag, op dinsdag staan ze dan op Schiphol, en in de avond delen ze meteen een kamer. Maar dat is dan ook een programma voor erg spontane mensen. :+
'Spontaan' is een manier om het te benoemen
pi_211304751
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:58 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.
Mja
pi_211311313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.
Zo denk ik er ook over. Hij loopt bij voorbaat al het risico op een nee. Ik weet dat je het nooit echt zéker kunt weten maar zij twijfelde wel heel erg en dat laconieke ´nou ik wil het wel een kans geven´ overtuigde mij nou ook niet echt van haar bedoelingen. Maar goed, we zullen het wel zien.
pi_211312966
Goed gedaan door Haico, kiest gewoon voor de vrouw die het meeste op hem lijkt (uiterlijk).
Hopelijk blijkt ze niet aseksueel.

Ging niet zo goed met Bernice ;(
  donderdag 16 november 2023 @ 15:19:31 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_211313925
Haico kiest voor de knappe meid en niet voor een vrouw met hetzelfde kapsel als mijn 12-jarige neefje. Tja.
Hopelijk worden de gevoelens wel wederzijds.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_211314010
Volgens mij is Jasmijn gewoon verschrikkelijk onzeker als het op mannen aankomt. Alleen al de manier waarop ze Haico en Ellen in de gaten zat te houden en hoe ze eigenlijk meteen dacht dat Haico haar meenam omdat hij haar wou vertellen dat ie voor Ellen had gekozen...

Da's niet meteen over nu ze gekozen is. Snap wel dat ze dan nog wat ruimte voor zichzelf nodig heeft. Anders ligt ze ook onzeker in bed, gaat ze onzeker douchen, onzeker omkleden enz. Dat heeft bij dat soort mensen wat tijd nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar! ;)
pi_211314633
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 15:33 schreef MorganLeFay het volgende:
Volgens mij is Jasmijn gewoon verschrikkelijk onzeker als het op mannen aankomt. Alleen al de manier waarop ze Haico en Ellen in de gaten zat te houden en hoe ze eigenlijk meteen dacht dat Haico haar meenam omdat hij haar wou vertellen dat ie voor Ellen had gekozen...

Da's niet meteen over nu ze gekozen is. Snap wel dat ze dan nog wat ruimte voor zichzelf nodig heeft. Anders ligt ze ook onzeker in bed, gaat ze onzeker douchen, onzeker omkleden enz. Dat heeft bij dat soort mensen wat tijd nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar! ;)
Optimist :D

Jasmijn en Haico wordt niets.
Onderbouwd door 20 jaar bzv ervaring
pi_211314757
Jasmijn en Haico zie ik ook niet. Gaat niet gebeuren. Wellicht later, na het programma, dat Haico een leuke vriendin vindt (dat zie je wel vaker met de deelnemers).

Ik hoop dat Richard en Robin wel een match zijn. Gewoon, vind ik leuk.
pi_211315293
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.

Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
pi_211315487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.

Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.
pi_211315516
Voorstuk van Piet en Anke in Boulevard.
Ik krijg echt een beetje jeuk als ik die kussen net zo hard door de tv hoor komen als dat het in realiteit is geweest. Yuk. :')
pi_211315657
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:

[..]
😂😂😂
  Vis een optie? donderdag 16 november 2023 @ 19:22:46 #117
70532 loveli
N
pi_211315966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:

Tijd voor een serie BZV, Second Chance.
crap in = crap out
  donderdag 16 november 2023 @ 21:48:37 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211318314
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:

[..]
Als ze een personeelslid zoekt hoeft ze niet zo te twijfelen, maar één van de twee is geschikt om op de boerderij te werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 16 november 2023 @ 21:49:43 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211318330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef loveli het volgende:

[..]
Tijd voor een serie BZV, Second Chance.
Of met beide overgebleven kandidaten op citytrip en dan pas een keuze maken, dat lijkt me ook wel wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211342800
Richard en Robin:
https://www.rtl.nl/entert(...)utm_id=shareVideoURL

En Hairco en Jasmijn:
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-allemaal-snel-gaan

[ Bericht 24% gewijzigd door kikkerrrtje op 19-11-2023 01:54:03 ]
pi_211345754
quote:
Even lekker weg in eigen land :')
pi_211345849
quote:
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
pi_211345888
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
MOD EDIT
Doe eens niet op man

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 19-11-2023 13:07:46 ]
pi_211348080
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
MOD EDIT
Doe eens niet op man
Ik zou niet weten waarom ik daar niet iets van mag vinden. Iedereen levert hier commentaar en daar is dit forum ook voor, dus ssssstttttttttt. :{w
pi_211348334
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Haico is toch behoorlijk berekenend en mag zichzelf ook wel hoor, Jasmijn is een stuk bescheidener
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')