Eensquote:Op zondag 19 november 2023 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Arme Ellen kijkt dit vanaf huisze waren zo leuke match
Mooi excuus van ze. Toen ik net samen was met m'n man maakte een beetje regen me niets uitquote:Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ging volgens mij meer over het weer
Ik heb het veel gezelliger met collega’squote:Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Alsof je gedwongen met een collega daar verblijft
Zuigt ook lekker alle resterende ongedwongenheid eruit.quote:Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, bizarre opmerking over een reisje met iemand die je leuk vindt.
Klopt, maar met een Jasmijn naast je sla je natuurlijk ook wel compleet dicht.quote:Op zondag 19 november 2023 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Hanko lijkt me ook totaal niet romantisch. Na dit weekendje kan hij gewoon weer verder gaan met het betere handwerk.
Een collega die je niet echt chill vind ook nog bedoelde ikquote:Op zondag 19 november 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het veel gezelliger met collega’s
alsof ze geen cash hebben gekregen om wat lekkers te eten of drinken daarquote:
Zo was ze ook bij hem thuis. Tja. Hij kon het toch weten.quote:Op zondag 19 november 2023 20:55 schreef S_E het volgende:
[..]
Klopt, maar met een Jasmijn naast je sla je natuurlijk ook wel compleet dicht.
Nee Jasmijn vindt hem niet leuk genoeg.quote:Op zondag 19 november 2023 20:55 schreef kikkerrrtje het volgende:
Haico en Jasmijn zijn beiden te onzeker (en Jasmijn ook over Hairco) om het ijs te breken
Klik was er wel maar Haico denkt met zijn pik.quote:Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo was ze ook bij hem thuis. Tja. Hij kon het toch weten.
Maar als er geen klik met Ellen was, dan moest hij wel dit kiezen.
Lang geleden dat ze man naast zich had zei ze alquote:
Romantische klik ontbrak wellicht.quote:Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Klik was er wel maar Haico denkt met zijn pik.
zeg ikquote:Op zondag 19 november 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Jasmijn vindt hem niet leuk genoeg.
Ja, eens hoor. Dat moment dat Haico voor haar koos was ook totaal niet overtuigend.quote:Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo was ze ook bij hem thuis. Tja. Hij kon het toch weten.
Maar als er geen klik met Ellen was, dan moest hij wel dit kiezen.
Nee je zegt dat ze te onzeker zijn. Dat is iets anders.quote:
Snap ik wel. Als er nog meerdere zijn dan wil je nog niet alle kaarten op tafel leggen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal de keus gemaakt hebt dat je er voor gaat,quote:Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik vind het raar dat Claudia ineens ontdooid is en zo hoteldebotel verliefd.
Is er blote huid te zien? Dan was het neuken erg fien.quote:Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De obligatoire ‘er is geneukt’ ochtendscene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |