quote:Op woensdag 15 november 2023 11:35 schreef Leandra het volgende:
Is er ooit een relatie onstaan uit een "eigen kamer" stel op citytrip?
'Spontaan' is een manier om het te benoemenquote:Op woensdag 15 november 2023 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Married at first sight trouwen mensen op de maandag, op dinsdag staan ze dan op Schiphol, en in de avond delen ze meteen een kamer. Maar dat is dan ook een programma voor erg spontane mensen.
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze twijfelde überhaupt al. En tijdens dat gesprek heeft ze gezegd dat ze het wel een kans wilde geven, dat is wat anders dan volmondig ja.
Zo denk ik er ook over. Hij loopt bij voorbaat al het risico op een nee. Ik weet dat je het nooit echt zéker kunt weten maar zij twijfelde wel heel erg en dat laconieke ´nou ik wil het wel een kans geven´ overtuigde mij nou ook niet echt van haar bedoelingen. Maar goed, we zullen het wel zien.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dan zegt dat hij er vol voor wil gaan, en zij antwoordt dat ze het een kans wil geven, dan vind ik dat wel even heel wat anders dan "nog twijfels hebben". Dan vind ik dat gewoon misleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar!![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 15:33 schreef MorganLeFay het volgende:
Volgens mij is Jasmijn gewoon verschrikkelijk onzeker als het op mannen aankomt. Alleen al de manier waarop ze Haico en Ellen in de gaten zat te houden en hoe ze eigenlijk meteen dacht dat Haico haar meenam omdat hij haar wou vertellen dat ie voor Ellen had gekozen...
Da's niet meteen over nu ze gekozen is. Snap wel dat ze dan nog wat ruimte voor zichzelf nodig heeft. Anders ligt ze ook onzeker in bed, gaat ze onzeker douchen, onzeker omkleden enz. Dat heeft bij dat soort mensen wat tijd nodig.OptimistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het voorstukje van vorige week zag je dat ze aan het klimmen waren en dat ze onder indruk was. Dus afwachten maar!![]()
Jasmijn en Haico wordt niets.
Onderbouwd door 20 jaar bzv ervaring
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.
Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
😂😂😂quote:Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:
[..]
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.
Tijd voor een serie BZV, Second Chance.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:21 schreef Greenleave het volgende:
Ik zie op dit moment alleen Piet en Anke een langdurige relatie krijgen. Robin gaat niet aarden in Slowakije en Jasmijn is nog te jong voor Haico. Sowieso heb ik bij Robin het gevoel dat ze vooral wilde winnen, maar misschien veranderd dat nog.
Bij Bernice dat ik te zien dat Ypke bij haar in het karretje zat. Ik ben heel benieuwd naar de laatste twee keuzemomenten.
Als ze een personeelslid zoekt hoeft ze niet zo te twijfelen, maar één van de twee is geschikt om op de boerderij te werken.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:36 schreef S_E het volgende:
[..]
Wellicht dat Claudia ook nog wel een personeelslid heeft gevonden.
Of met beide overgebleven kandidaten op citytrip en dan pas een keuze maken, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijd voor een serie BZV, Second Chance.
Even lekker weg in eigen landquote:Op zondag 19 november 2023 01:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
En Haico en Jasmijn:
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-allemaal-snel-gaan
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.quote:Op zondag 19 november 2023 01:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
Richard en Robin:
https://www.rtl.nl/entert(...)utm_id=shareVideoURL
En Hairco en Jasmijn:
MOD EDITquote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
Ik zou niet weten waarom ik daar niet iets van mag vinden. Iedereen levert hier commentaar en daar is dit forum ook voor, dus ssssstttttttttt.quote:
Haico is toch behoorlijk berekenend en mag zichzelf ook wel hoor, Jasmijn is een stuk bescheidenerquote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik blijf die Jasmijn een stijf trutje vinden dat helemaal niet bij zo´n lieve gast als Haico past.
Deze mannen (boeren en boerinnen ook) doen natuurlijk niet voor niks mee, hè.quote:Op zondag 19 november 2023 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Hebben Richard en Robin elkaar überhaupt aangeraakt nadat hij haar had gekozen? Respectfully had ik wel even een flinke knuffel gegeven en een goede handvol van die heerlijke ass. Kortom, ik vond het erg ongemakkelijk en onnatuurlijk allemaal. 0 gevoel van een spark.
Richard is toch niet socially awkward, die zou in het wild best een partner kunnen fixen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze mannen (boeren en boerinnen ook) doen natuurlijk niet voor niks mee, hè.
Het is niet of ze niet zelf in de kroeg of op een datingsite aan een vrouw kunnen komen. (En nee, druk werk is daar geen excuus voor.) Ze zijn gewoon wat meer socially awkward.
Dan heeft spontane Richard haar misschien zonder camera goed geknuffeld.quote:Op zondag 19 november 2023 15:35 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Richard is toch niet socially awkward, die zou in het wild best een partner kunnen fixen.
We gaan het zien vanavond.quote:Op zondag 19 november 2023 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heeft spontane Richard haar misschien zonder camera goed geknuffeld.
Arme Haico. Ooef, wat een kille reactie van Jasmijn. Inclusief 2 kamers. Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op zondag 19 november 2023 01:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
En Hairco en Jasmijn:
Misschien vond hij Ellen wel helemaal niet zo leuk? Dan kunnen ze op papier nog zo goed bij elkaar passen, maar gevoel laat zich niet dwingen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Arme Haico. Ooef, wat een kille reactie van Jasmijn. Inclusief 2 kamers. Waar hebben we dat eerder gezien?
(en weet je, ik ben helemaal niet per se tegen twee kamers. Om principiële redenen kan je daar best voor kiezen. Maar het voelt hier meer als een excuus van: ik vind je eigenlijk helemaal (nog?) niet zo aantrekkelijk en ik heb behoefte aan afstand. Wees dan gewoon direct eerlijk en had Ellen de kans gegund)
Die boer uit de VS (weet naam niet meer) en Rob en Wendy (vorig seizoen?)quote:Op zondag 19 november 2023 15:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Arme Haico. Ooef, wat een kille reactie van Jasmijn. Inclusief 2 kamers. Waar hebben we dat eerder gezien?
Vooral Rob en Wendy, maar ik geloof elk stel dat op 2 kamers begint.quote:Op zondag 19 november 2023 17:35 schreef lily het volgende:
[..]
Die boer uit de VS (weet naam niet meer) en Rob en Wendy (vorig seizoen?)
Is natuurlijk ook zo, maar dan gaat het wel over het gevoel van twéé mensen. En bij zowel Robin als bij Jasmijn hoor ik voortdurend een 'ik weet het niet zo goed', maar dat ze er geen harde conclusies aan durven te verbinden, bang om de ander teleur te stellen (?).quote:Op zondag 19 november 2023 16:47 schreef Burdie het volgende:
Het programma gaat over gevoelens, niet over papieren. Daarom zijn het dates, geen sollicitatiegesprekken. (Behalve bij Claudia, maar ik hoop echt dat zij uiteindelijk de keuze ook met haar gevoel maakt)
Er staan een aantal camera's op en een miljoenenpubliek aan de andere kant van het venster met 2023 wokeness. Daarnaast ken je elkaar pas een aantal dagen en weet je niet wat de ander waardeert en wat nietquote:Op zondag 19 november 2023 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Hebben Richard en Robin elkaar überhaupt aangeraakt nadat hij haar had gekozen? Respectfully had ik wel even een flinke knuffel gegeven en een goede handvol van die heerlijke ass. Kortom, ik vond het erg ongemakkelijk en onnatuurlijk allemaal. 0 gevoel van een spark.
Het gevoel kan ook gewoon mixed zijn. Idealiter zou je willen dat deze ambivalentie ook precies verwoord kan worden. Problemen daarbij kunnen zijn dat deze nuance moeilijk kan worden geduid door de betreffende persoon, dat deze moeilijk kan worden verwoord of dat er geen ruimte voor is omdat de verwachtingen van de buitenwereld gemanaged moet worden.quote:Op zondag 19 november 2023 17:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zo, maar dan gaat het wel over het gevoel van twéé mensen. En bij zowel Robin als bij Jasmijn hoor ik voortdurend een 'ik weet het niet zo goed', maar dat ze er geen harde conclusies aan durven te verbinden, bang om de ander teleur te stellen (?).
Het is ook wel netjes om een beetje transparant te zijn over je gevoel.
Niks aan het handje, zo blijkt.quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 19 november 2023 20:31 schreef Pedroso het volgende:
The honeymoon suite. Dat wordt gezellig!
Misschien komt ze los als ze gekozen heeft...maar denk het niet,quote:Op zondag 19 november 2023 20:32 schreef Pap89 het volgende:
Ze hadden beter alles van Bernice kunnen knippen uit de uitzendingen, wat een saaie en ongemakkelijke sfeer kan zij creëren.
Haast pubers. Lekker friemelen aan elkaar.quote:Op zondag 19 november 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt ongemakkelijk van deze ouderen. Sorry.
Zou het programma wel goed doen als ze dat ook uitzenden. Al hoef ik niet alles te zien.quote:Op zondag 19 november 2023 20:33 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.
Was ook zo. Piet in een wetsuite kleedt erg af.quote:Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef kikkerrrtje het volgende:
oh, ik dacht dat Anke of Piet in die rivierstroom aan het surfen waren
Voor mij hetzelfde. Gortdroog seizoen. Leek in het begin al zo.quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
En toch raken al deze stellen mij niet echt ofzo. Bij eerdere seizoenen leefde het bij mij in ieder geval veel meer. Jammer wel.
je wordt ongevoeligquote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
En toch raken al deze stellen mij niet echt ofzo. Bij eerdere seizoenen leefde het bij mij in ieder geval veel meer. Jammer wel.
Geef je voorkeur aan het begin en dan fade to black, of juist vanuit een black fade into het hoogtepunt?quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het programma wel goed doen als ze dat ook uitzenden. Al hoef ik niet alles te zien.
Die heeft nu al minstens 100 brieven klaarliggen. Knappe vent.quote:Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als Rene terugkijkt, eenmaal thuis, hij kan toch wat leukers vinden dan deze zakenvrouw.
Ik heb dit alleen bij Haico. Rest kan me ook echt totaal niet boeienquote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
Ben bang dat Bernice niemand kiest omdat ze met gevoel worstelt ofzo bahquote:Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:
Beetje vaart erin graag bij Bernice
Die gaan niet neuken, dat lijkt me wel duidelijk, Hanko zal wel willen maar zij laat het niet toe.quote:Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
Stel je voor dat deze het ook afbreekt voordat het tot neuken komt. :’) had die kale voor een leuke tomboy kunnen gaan die je het zweet uit je ogen neukt en pist ie alsnog naast de pot.
Niu ja dat zag ik bij de oproep al aankomen dus ik vind het wel jammer dat niemand haar heeft tegen gehoudenquote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Enfoire het volgende:
Oh dat is wel sneu
Ze voelt zich niet op haar gemak en heeft helemaal geen kriebel, niks voelt ze voor hun.
Toch een tripje met haar ma?😊
Ook erg met zijn eigen orgasme bezig en de vrouw mag de hand aan zichzelf slaan.quote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaan niet neuken, dat lijkt me wel duidelijk, Hanko zal wel willen maar zij laat het niet toe.
Denk overigens dat hij na 1 stoot al klaar is en in slaap valt. Zo'n type lijkt me het wel.
quote:Op zondag 19 november 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ben bang dat Bernice niemand kiest omdat ze met gevoel worstelt ofzo bah
Ze is gewoon teleurgesteld toch? Dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik voel niks, maar moet wel janken
Nou datquote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Bernice doet mij denken aan die film van dat meisje die de eerste 12 jaar in een kelder heeft geleefd. Beetje zelfde sociale skills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |