SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Nee het is geen Jodenhaat.quote:Rotterdamse imam vergoelijkt Hamas-terreur in preek: ’Isral wil oprukken naar Mekka’
ROTTERDAM - De imam van de Rotterdamse Ettaouhid-moskee heeft in de vrijdagpreek de aanval van Hamas op Joden van 7 oktober verheerlijkt. Isral voert oorlog tegen de hele islam, betoogde hij. Het CIDI noemt de preek ’opruiing’.
Imam Mohamed Bouzariouh hield de moskeegangers vrijdag voor dat Isral plannen heeft om Mekka en Medina te veroveren, blijkt uit een audio-opname van de preek, gepubliceerd op YouTube. „Ons verzet in Palestina heeft daar in ieder geval een halt tegen geroepen. Zonder dat verzet waren deze plannen waarschijnlijk verwezenlijkt door de zionisten.”
Bouzariouh sprak over de aanval op 7 oktober als een daad van „het verzet, dat iets gedaan heeft om de genocide te stoppen, om de vernedering in de Al-Aqsa moskee te stoppen.” Volgens hem is Isral van plan om de Al-Aqsa moskee op de Tempelberg in Jeruzalem te vernietigen. „Maar daar zal het niet stoppen. Dan komt Medina aan de beurt. Dan komt Mekka aan de beurt.” De imam verkondigde ook dat er een afspraak bestaat tussen Isral en ’omringende landen en de grote mogendheden om weer Palestijnen te deporteren zoals dat eerder ook is gebeurd. Om het laatste stukje waar nog Palestijnen wonen te deporteren naar de Sina in Egypte en Jordani’.
Directeur Naomi Mestrum van het Centrum Informatie en Documentatie Isral spreekt van opruiing en vindt dat ’haatimam’ Bouzariouh geen podium moet krijgen. „Het bestuur van deze moskee moet dit veroordelen en er afstand van nemen. Hier moet tegen opgetreden worden. Met dit soort religieuze leiders worden de haatgevoelens en polarisatie verder aangewakkerd.”
Ze benadrukt dat Isral een strijd voert tegen Hamas en niet tegen moslims. „Deze man liegt, hitst op en is een gevaar voor de openbare orde en veiligheid.”
Ze leven gewoon mee met die arme Palestijnen.
Het is maar een minderheid.
Ja maar...3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Volledig de weg kwijt idd maar het domme haatvolk zal het voor zoete koek slikken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:46 schreef littlemindy het volgende:
Isral die op wil rukken naar Mekka?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
het meest zorgelijke vind ik het standpunt van het CIDI. Hoe kunnen zij nou denken dat mensen deze imam kunnen geloven?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:46 schreef littlemindy het volgende:
Isral die op wil rukken naar Mekka?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Zo achterlijk is toch niemand?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het meest zorgelijke vind ik het standpunt van het CIDI. Hoe kunnen zij nou denken dat mensen deze imam kunnen geloven?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
ja precies, dus laat die man lekkerquote:
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Het zou natuurlijk de ultieme Uno reverse card zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:46 schreef littlemindy het volgende:
Isral die op wil rukken naar Mekka?
Intolerant voor intolerantie![]()
in een paar dagen arriveren ze daar als ze het zouden willen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:51 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk de ultieme Uno reverse card zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Die kans zit er wel in ja. En dat zou de ruggegraat van de islam breken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in een paar dagen arriveren ze daar als ze het zouden willen.
Hmmm... plotseling vind ik dat idee helemaal niet zo gek.
Sluit die tent maar en tief die imam maar fijntjes terug naar Marokko. Elke moskee bezoeker die ook maar in de weg gaat liggen mag mee. En nooit meer terug.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee het is geen Jodenhaat.
Ze leven gewoon mee met die arme Palestijnen.
Het is maar een minderheid.
Ja maar...ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Tegen SA door de woestijn? Ik weet het niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in een paar dagen arriveren ze daar als ze het zouden willen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ach ja klopt, het is eerder een paar uurquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen SA door de woestijn? Ik weet het niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Welke imam?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het meest zorgelijke vind ik het standpunt van het CIDI. Hoe kunnen zij nou denken dat mensen deze imam kunnen geloven?![]()
![]()
Community notes bij de NOS.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dat staat er, Mohamed Bouzariouh.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Zag ik even niet. Pro hamas zag ik zo snel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat staat er, Mohamed Bouzariouh.![]()
Volledig terecht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Community notes bij de NOS.![]()
Dat community notes heeft best wel een krachtige invloed op wat de media ons voorschotelt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Zo mooi al die religies. Heeft in het verleden alleen maar vrede gebracht mmmm.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Hoezo, ze stonden aan het eind van de Yom Kipur oorlog toch ook voor Caro? Moesten ze nog over het Suez kanaal ook.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen SA door de woestijn? Ik weet het niet."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village![]()
RTL Nieuws legt nog even uit wat er nodig is voor een tweestatenoplossing:https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-diplomatie-vredequote:* Isral moet de bezetting van Palestijnse gebieden ongedaan maken door nederzettingen te ontruimen.
* De extremen aan beide kanten moeten worden beteugeld.
* Ook dient de Palestijnse Autoriteit grondig hervormd te worden.
* Hamas moet ontwapend worden.
* De internationale gemeenschap moet druk uitoefenen op alle partijen om zich aan deze hervormingen te houden.
Kansloos dus.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
toch erg dat ze hun lezers zo schofferen....quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
RTL Nieuws legt nog even uit wat er nodig is voor een tweestatenoplossing:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-diplomatie-vrede
Kansloos dus.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Huh?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
toch erg dat ze hun lezers zo schofferen....Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
blijkbaar denkt rtl dat hun lezers dat niet wisten....quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Nou idd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
RTL Nieuws legt nog even uit wat er nodig is voor een tweestatenoplossing:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-diplomatie-vrede
Kansloos dus.
Maar ik zie net in khalid en Sophie dat Isral zelfs niet akkoord gaat met een kort staakt het vuren om de hulporganisaties hun werk even VEILIG te laten doen. Want ook daarbij zijn al veel mensen om het leven gekomen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
gaat hamas daar wel mee akkoord dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou idd.
Maar ik zie net in khalid en Sophie dat Isral zelfs niet akkoord gaat met een kort staakt het vuren om de hulporganisaties hun werk even VEILIG te laten doen. Want ook daarbij zijn al veel mensen om het leven gekomen.![]()
Hoe weet jij wat die lezers wel en niet weten?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
blijkbaar denkt rtl dat hun lezers dat niet wisten....Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Isral valt toch Gaza binnen op het moment?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat hamas daar wel mee akkoord dan?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hamas blijft toch raketten lanceren op Isral?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Isral valt toch Gaza binnen op het moment?
Een staakt-het-vuren geldt voor 2 partijen, niet voor slechts 1.![]()
jawel maar israel gaat geen wapenstilstand doen als hamas doorblijft vuren tochquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Isral valt toch Gaza binnen op het moment?![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Prima hoor, van mij mogen die ook stoppen. Maar hopelijk snap je wel dat het effect van die raketten peanuts zijn tov hoe Gaza nu eraan toe is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:29 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hamas blijft toch raketten lanceren op Isral?
Een staakt-het-vuren geldt voor 2 partijen, niet voor slechts 1.
Een mevrouw van het rode kruis beklaagde zich erover dat een ziekenhuis met 9 baby’s op de couveuse een zeer korte tijd had gekregen van Isral om te evacueren (hoe dan) en anders was het voor de hulpverleners en patinten eigen verantwoording.
Vluchtwegen zijn ondertussen ook beschadigd en worden gebombardeerd. Een pauze geven zou wel menselijk zijn.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De dag dat we zijn smeulende overblijfselen in het wrak van zijn dikke limousine zien, trek ik nog een extra biertje open…quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Dat hebben ze niet eens gezegd. Gewoon geen wapenstilstand. Daar valt niks over te onderhandelen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar israel gaat geen wapenstilstand doen als hamas doorblijft vuren toch
Of Hamas moet zich volledig overgeven.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
nou ja dat gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet eens gezegd. Gewoon geen wapenstilstand. Daar valt niks over te onderhandelen.
Of Hamas moet zich volledig overgeven.![]()
Het is een hopeloze situatie.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat gaat ook niet gebeurenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Je begint het te begrijpen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet eens gezegd. Gewoon geen wapenstilstand. Daar valt niks over te onderhandelen.
Of Hamas moet zich volledig overgeven.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Die dagen zijn inderdaad geweest, maar daarover is Isral natuurlijk vanaf moment 1 duidelijk geweest na de aanslagen van 7 oktober.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of Hamas moet zich volledig overgeven.Intolerant voor intolerantie![]()
Met welk doel? Gaan de mensen die al ruim een week alle oproepen negeren dan opeens wel vluchten?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Prima hoor, van mij mogen die ook stoppen. Maar hopelijk snap je wel dat het effect van die raketten peanuts zijn tov hoe Gaza nu eraan toe is.
Een mevrouw van het rode kruis beklaagde zich erover dat een ziekenhuis met 9 baby’s op de couveuse een zeer korte tijd had gekregen van Isral om te evacueren (hoe dan) en anders was het voor de hulpverleners en patinten eigen verantwoording.
Vluchtwegen zijn ondertussen ook beschadigd en worden gebombardeerd. Een pauze geven zou wel menselijk zijn.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Nee hoor. Hamas als overheersende partij in Gaza komt ten einde.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is een hopeloze situatie.
Niks hopeloos aan...Intolerant voor intolerantie![]()
jepsquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is een hopeloze situatie.![]()
Een tijdelijk staakt het vuren zal alleen maar in het voordeel van Hamas zijn en niet in het voordeel van de Palestijnen.![]()
Het rode kruis heeft aangegeven tijd te willen hebben om mensen/burgers te helpen zonder zelf bommen op hun hoofd te krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met welk doel? Gaan de mensen die al ruim een week alle oproepen negeren dan opeens wel vluchten?
Kun je dat begrijpen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Maar dat kan alleen als beide partijen stoppen met duizend bommen en granaten, dus aan een eenzijdig Isralisch staakt het vuren heeft niemand wat. Nou ja, behalve hamas dan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het rode kruis heeft aangegeven tijd te willen hebben om mensen/burgers te helpen zonder zelf bommen op hun hoofd te krijgen.
Kun je dat begrijpen?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Daar denken hulpverleningsorganisaties toch anders over. Die heb ik toch wat hoger zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Een tijdelijk staakt het vuren zal alleen maar in het voordeel van Hamas zijn en niet in het voordeel van de Palestijnen.
Dat zijn de echte helden in deze oorlog. De mensen die hun leven op het spel zetten om mensen in nood te helpen.
Zonder tanks, bommen en weet ik veel wat voor wapens.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nou nee hoor. Kopstukken van de Hamas zitten niet eens in Gaza en je kan mensen uitroeien maar niet een ideaal. Dan staan er gewoon weer nieuwe leiders/leden op, zeker na het meedogenloze gebombardeer van Israel. Kweek je gewoon weer een nieuwe generatie haters mee.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:38 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee hoor. Hamas als overheersende partij in Gaza komt ten einde.
Niks hopeloos aan...“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
dat weet ik ook niet. RTL denkt het blijkbaar anders zouden ze dit niet schrijven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat die lezers wel en niet weten?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Op zich is het in Japan en Duitsland wel gelukt ooit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Kopstukken van de Hamas zitten niet eens in Gaza en je kan mensen uitroeien maar niet een ideaal. Dan staan er gewoon weer nieuwe leiders/leden op, zeker na het meedogenloze gebombardeer van Israel. Kweek je gewoon weer een nieuwe generatie haters mee.![]()
dan moet je op poesjes zoekenquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:46 schreef littlemindy het volgende:
Zoek je even op "#cats" om wat luchtigs tussendoor te zien, krijg je filmpjes van katten in GazaEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:46 schreef littlemindy het volgende:
Zoek je even op "#cats" om wat luchtigs tussendoor te zien, krijg je filmpjes van katten in GazaDoet dat je meer dan de mensen daar?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:46 schreef littlemindy het volgende:
Zoek je even op "#cats" om wat luchtigs tussendoor te zien, krijg je filmpjes van katten in GazaWie dit leest is een lezer van dit![]()
Na jarenlange bezetting omgevormd tot democratien, dat zie ik in Gaza niet gebeuren. Geen land gaat mensen leveren voor een bezettingsmacht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich is het in Japan en Duitsland wel gelukt ooit.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Daar hebben we de VN voor, blauwe helm op en gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na jarenlange bezetting omgevormd tot democratien, dat zie ik in Gaza niet gebeuren. Geen land gaat mensen leveren voor een bezettingsmacht.![]()
Uiteraard niet, ik vind het afschuwelijk wat daar gebeurt met de burgers.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Doet dat je meer dan de mensen daar?
De hoofdschuldige aan dat leed is mijns inziens Hamas. Er mogen wel wat meer kritische geluiden richting die groep, ook vanuit de burgers zelf.![]()
Maar daar was dan ook geen sprake van het weggeven van andermans land aan de Joodse slachtoffers van WOII.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich is het in Japan en Duitsland wel gelukt ooit.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Zou ik ook graag zien, maar dat gaat alleen lukken als de landen daar dat ook gaan accepteren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we de VN voor, blauwe helm op en gaan.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Zolang Hamas niet is verslagen of zich onvoorwaardelijk overgeeft komt er geen staakt het vuren. Er is een oorlogskabinet gevormd met strikte doelstellingen, de gijzelaars vallen hier buiten en spelen volgens de minister geen rol anders dan te proberen hen te bevrijden en veilig uit de warzone te leiden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar israel gaat geen wapenstilstand doen als hamas doorblijft vuren tochGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
De Joden woonden er al (aantoonbaar) sinds de bijbel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar daar was geen sprake van het weggeven van andermans land aan de Joodse slachtoffers van de WOII.![]()
![]()
Deze VN? Yeah good luck with that.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Er is geen VN-leger, je hebt toch de militairen uit verschillende landen nodig. Niemand zal staan te springen. En daarnaast verwacht ik ook niet dat Isral een buitenlands leger toe zal laten op zijn grondgebied.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we de VN voor, blauwe helm op en gaan.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het was dan ook lichtjes ironisch bedoeld, de islam regeert over de halve VN.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
![]()
Je weet dat de immigratie van joden al eerder begon en dat die ook gewoon stukken land hebben gekocht?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar daar was dan ook geen sprake van het weggeven van andermans land aan de Joodse slachtoffers van WOII.![]()
Daarom denk ik dat het wel gedaan is met een autonoom Gaza, de vraag is wat het gevolg gaat zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Kopstukken van de Hamas zitten niet eens in Gaza en je kan mensen uitroeien maar niet een ideaal. Dan staan er gewoon weer nieuwe leiders/leden op, zeker na het meedogenloze gebombardeer van Israel. Kweek je gewoon weer een nieuwe generatie haters mee.
Hereniging met de Westbank en dus Abbas als leider en gaat er alsnog een twee staten oplossing komen.
Die hamas kopstukken zijn wel uitgespeeld lijkt me.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Daar heb je weinig aan. In 1948 was 90% van de bevolking daar Arabier. Overigens is Japan ooit nog een optie geweest die overwogen werd evenals Argentiniequote:Op maandag 30 oktober 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Joden woonden er al (aantoonbaar) sinds de bijbel.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Jazeker dat ging allemaal in pais en vree totdat de Britten zich ermee gingen bemoeien (Balfour Declaration).quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:56 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je weet dat de immigratie van joden al eerder begon en dat die ook gewoon stukken land hebben gekocht?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wat deden die Arabieren daar?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan. In 1948 was 90% van de bevolking daar Arabier. Overigens is Japan ooit nog een optie geweest die overwogen werd evenals Argentinie![]()
![]()
Abbas als leider? Die is toch ook al 85 plus? En is dat een sterke leider?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het wel gedaan is met een autonoom Gaza, de vraag is wat het gevolg gaat zijn.
Hereniging met de Westbank en dus Abbas als leider en gaat er alsnog een twee staten oplossing komen.
Die hamas kopstukken zijn wel uitgespeeld lijkt me.![]()
Er zullen vast wel meer personen zijn die interessant zijn maar daar horen we niks over verder.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Er komt helemaal geen oplossing, er wordt niet nagedacht door Israel over de lange termijn over wat er moet gebeuren na dit offensief. Beetje Hamas doden, misschien een deel van de Gazastrook bezetten, maar verder? Geen visie.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het wel gedaan is met een autonoom Gaza, de vraag is wat het gevolg gaat zijn.
Die hamas kopstukken zijn wel uitgespeeld lijkt me.
Het is en blijft Netanyahu die daar weer eens premier is.![]()
Wie gaat er met deze geschiedenis zijn vingers branden aan inmenging in Gaza en een toekomstige verdeling van land?
Niemand met enig gezond verstand begint aan nog aan.![]()
Toepen, denk ik.quote:
Wat is dit voor vraag joh?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
En daarvoor weer allerlei andere volkeren. Tja.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Joden woonden er al (aantoonbaar) sinds de bijbel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik heb de patat-topics gemist
Is er nog nieuws behalve dan dat ketchup uit den boze is?
@sp3c weet dat.![]()
Zeg, even over de indianen h.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarvoor weer allerlei andere volkeren. Tja.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toepen, denk ik.
Wat is dit voor vraag joh?![]()
![]()
Allemaal terug naar Afrika!quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat doen die witte Europeanen eigenlijk in de USA.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
6 miljoen daarvan horen eigenlijk in Isral thuis.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat doen die witte Europeanen eigenlijk in de USA.![]()
??quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
6 miljoen daarvan horen eigenlijk in Isral thuis.![]()
Beetje in een land wonen wat helemaal niet van hen is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toepen, denk ik.
Wat is dit voor vraag joh?![]()
Er bestonden toch dorpjes waarbinnen Palestijnen en Joden gewoon vreedzaam samenleefden
Mogelijk was het dus blijkbaar wel![]()
Foei toch.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in een land wonen wat helemaal niet van hen is.
Dat worden wat volksverhuizingen als die regel gaat gelden.
En Australi weer voor de aboriginals!Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Oh, op die fiets. Nee dank je, dit spelletje ga ik niet spelen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in een land wonen wat helemaal niet van hen is.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Daar gaat het hier toch ook om bij de Arabieren, beetje een heel land claimen dat nooit van hen is geweestquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Foei toch.
Dat worden wat volksverhuizingen als die regel gaat gelden.
En Australi weer voor de aboriginals!![]()
![]()
Gokje. Zoals de voorzitter in Brussel ook roeleert, elke land heeft de twijfelachtige eer een keer de voorzitter te leveren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
![]()
Het is wel van hun geweest. De vraag is wie er verder claim kan leggen op zo'n gebied. Ze delen zelfs belangrijke religieuze zaken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat het hier toch ook om bij de Arabieren, beetje een heel land claimen dat nooit van hen is geweest![]()
Waarom heb je het dan zo stellig over het "weggeven van andermans land aan de joodse slachtoffers van WOII"? Voordat de Britten er zaten, was het eeuwenlang in handen van de Ottomanen. Ook geen Arabieren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jazeker dat ging allemaal in pais en vree totdat de Britten zich ermee gingen bemoeien (Balfour Declaration).
Dat Isral na het einde van het Britse mandaat eigenhandig de onafhankelijkheid uitriep, is een type gebeurtenis die je continu ziet gebeuren in de geschiedenis. Landkaarten en grenzen worden voortdurend hergedefinieerd. Ook binnen Europa zijn er de afgelopen eeuw weer allerlei nieuwe landen ontstaan.
Die nederzettingen mogen van mij inderdaad wel weg overigens.![]()
Israel bad, hurdurdurdurdurquote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het is niet helemaal netjes om als bezetter je eigen kerk te bouwen op de belangrijkste heilige plek der overwonnenen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is wel van hun geweest. De vraag is wie er verder claim kan leggen op zo'n gebied. Ze delen zelfs belangrijke religieuze zaken.![]()
Nee, dat is niet juist.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan. In 1948 was 90% van de bevolking daar Arabier. Overigens is Japan ooit nog een optie geweest die overwogen werd evenals Argentinie
https://en.wikipedia.org/(...)ruze%29.?wprov=sfla1
https://en.wikipedia.org/(...)egion%29?wprov=sfla1
Hier wat cijfers.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan zo stellig over het "weggeven van andermans land aan de joodse slachtoffers van WOII"? Voordat de Britten er zaten, was het eeuwenlang in handen van de Ottomanen. Ook geen Arabieren.
Dat Isral na het einde van het Britse mandaat eigenhandig de onafhankelijkheid uitriep, is een type gebeurtenis die je continu ziet gebeuren in de geschiedenis. Landkaarten en grenzen worden voortdurend hergedefinieerd. Ook binnen Europa zijn er de afgelopen eeuw weer allerlei nieuwe landen ontstaan.
Die nederzettingen mogen van mij inderdaad wel weg overigens.quote:When did the Arabs first come to Israel?
First Islamization of Jerusalem under the Caliphates. In 638 CE, the Islamic Caliphate extended its dominion to Jerusalem. With the Arab conquest of the region, Jews were allowed back into the city.
Bron“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Die wordt vast de nieuwe James Bond.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hij is net zo lelijk al een Rus dat is. Dus nee.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die wordt vast de nieuwe James Bond.![]()
Het is netjes in dit soort situatie dat te doen in erg goed overleg. Overeenkomstigheden al plakken die belangrijk zijn moet je kunnen delen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet helemaal netjes om als bezetter je eigen kerk te bouwen op de belangrijkste heilige plek der overwonnenen.![]()
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik zeg dat het eeuwenlang in handen was van de Ottomanen, niet dat er geen Arabieren woonden.quote:![]()
Putin accused Ukraine and western people of being behind an anti-Israel riot at Dagestan’s Makhachkala airport on Sunday, with the US calling the accusation ridiculous, AFP reports.
The Guardian,_!
Hoe dan? Hoe hebben westerse mensen/inlichten mensen ingehuurd in fucking Dagestan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar daar was dan ook geen sprake van het weggeven van andermans land aan de Joodse slachtoffers van WOII.
Ik heb hem ook aan staan.quote:
Wat een bommen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het ideaal van een volk uitmoorden bedoel je?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Kopstukken van de Hamas zitten niet eens in Gaza en je kan mensen uitroeien maar niet een ideaal. Dan staan er gewoon weer nieuwe leiders/leden op, zeker na het meedogenloze gebombardeer van Israel. Kweek je gewoon weer een nieuwe generatie haters mee.![]()
vandaag zou mijn opa die ik zo erg liefhad 100 jaar zijn geworden, hij
heeft dat helaas niet gehaald. Hij en mijn oma hebben mij heelveel over jodenhaat geleerd. Iets wat nooit goed is. Iets wat nooit meer mag gebeuren.
Ik ben van de laatste generatie die over de tweede wereld oorlog heeft gehoord
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 22:10:16 ]![]()
Niet aan Joden nee, maar de oostgrens Duitsland is wel een paar honderd kilometer naar het westen opgeschoven. Kaliningrad was een stad in Duitsland vroeger.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar daar was dan ook geen sprake van het weggeven van andermans land aan de Joodse slachtoffers van WOII.![]()
Is er echt iemand die iets goeds had verwacht van Dagestan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Community notes bij de NOS.
Ook daar zou ingrijpen best ok zijn.
Maar tot mijn grote ellende geld dat voor teveel plekken.
Waar het leven gewoonweg ellendig is, waar extremisten misbruik van maken.
Vraag je af waarom extremisme in het 'westen' (Noord en Midden vooral) minder is. Het antwoord is simpelweg een fatsoenlijk bestaan.
Hoe minder dat aan de orde is, hoe extremer het wordt.
Neem bv Irak als vb.
Het was zeer zeker geen hemel op aarde. Maar voor de invasie kwamen er maar weinig problemen voort uit Irak. Voor de bevolking zelf waren er nare restricties, maar men kon redelijk normaal leven binnen die beperking. En er was uitzicht op verbetering.
Toen kwam 9/11 en kreeg Irak de volle laag. Van alqaida was niet aanwezig veranderde het in het bolwerk van Isis. Van er werd gebouwd aan een toekomst ging het tot terug naar de middeleeuwen.
Gewoon normaal leven en rustige vooruitgang werd gestopt en tot nu toe is het ronduit kommer en kwel.
Hier geld hetzelfde, alhoewel het ook tijd nodig heeft.
Hamas heeft vrijwel alles in handen. Van educatie voor de kinderen (met een giflepel) tot gewoonweg normaal kunnen overleven. Wil je werken, naar school, naar de dokter en nog veel meer? Je moet langs Hamas. Die niet leuk is, die grof reageert als je zegt nou vind dit wel wat ver gaan.
Maar vooral niet verder laat ontwikkelen. Hamas heeft geen enkele baat bij burgers die zichzelf kunnen redden of zelf denken. Dat wordt in de kiem gesmoord.
Er is geen groei, geen ontwikkeling. Dat kan Hamas niet toelaten omdat mensen dan ze niet meer, van ellende, zullen steunen.
Al meer dan 20 jaar is het Hamas die eten, drinken, elektrischiteit, (misplaatst) gevoel van veiligheid en nog veel meer verzorgt. Medische hulp, educatie, een kans voor je kinderen. Allemaal in handen van Hamas.
Hamas kan dat bieden, hun kopstukken zijn geen arme zakken ofzo. Die zitten in het buitenland met loopjongens over heel Gaza heen.
Je betaalt hun om veilig te zijn, je kind toch enig onderwijs te bieden, te zorgen dat je winkeltje mag draaien.
Hoe meer offers je brengt voor Hamas, hoe beter je familie het heeft.
Martelaars. Ze roepen God aan, maar is dat de waarheid?
Jouw vader of moeder zal de medicijnen krijgen waardoor ze kunnen blijven leven. Je dochter wordt niet uitgehuwelijkt of nog veel erger als jij voor de wereld media zus of zo zegt.
Jouw simpele winkeltje kan blijven bestaan als er een doorgang naar tunnels is.
Als we iets mogen leren van de gehele geschiedenis is het dat doodgewone mensen deel zullen zijn van gruwelen. Dat de angst voor het eigen vel en die van dierbaren en mensen in zich heen een enorme factor zijn.
Dat de gruwel die je moet begaan om te overleven vaker omarmt wordt dan wie dan ook lief is. Dat ook jij en ik ondanks alle grote woorden daar ontvankelijk voor zijn.
Zelfs terwijl ons natje en droogje gegarandeerd is, onze kinderen vrij zijn en mogelijkheden hebben richten we nog op wat we oneerlijk vinden, denken we in de schuld ligt bij x
Hier zeggen we het is het systeem, het is links of rechts, religie of geen religie. Woke of conservatief. Pro of Antie.
De werkelijkheid is dat het gros van de mensen eigenlijk gewoon normaal wil kunnen leven
De vraag is of we dat kunnen en willen zien ipv op de kleine verschillen focussen en dat te vergroten tot de vijand?![]()
Ik las op nrc in de liveblog dat Israel meerdere oplossingen heeft voor Gaza, en als eerste oplossing dat alle mensen naar de Sina worden verplaatst waar tentenkampen komen, en waar uiteindelijk dan weer steden en huizen worden gebouwd. Dat ze zuid Gaza ook nog helemaal onder handen willen nemen maar dat het plan is dat er geen terugkeer mogelijk is naar Gaza.
Ik hoop ergens dat dit niet gaat gebeuren. De wereld zal hier niet positief op reageren en Isral zal zich niet populairder maken in de regio.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De wereld boeit dit geen reet. Voor het tweede deel van de zin geef ik je gelijk, maar dat is op zich ook geen nieuws.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
De wereld zal hier niet positief op reageren en Isral zal zich niet populairder maken in de regio.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Als het niemand een reet boeit was er niet zoveel aandacht voor in de media. Alleen zal niemand verder wat doen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De wereld boeit dit geen reet. Voor het tweede deel van de zin geef ik je gelijk, maar dat is op zich ook geen nieuws.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Kan Isral de Gazastrook niet gewoon annexeren zoals Rusland met de Krim heeft gedaan? Dan is het probleem toch opgelost?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen oplossing, er wordt niet nagedacht door Israel over de lange termijn over wat er moet gebeuren na dit offensief. Beetje Hamas doden, misschien een deel van de Gazastrook bezetten, maar verder? Geen visie.
Het is en blijft Netanyahu die daar weer eens premier is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja, dat bedoel ik dus. Geen enkel land gaat daadwerkelijk actie ondernemen tegen Isral als ze de Gazastrook gaan leegvegen. Dat is, als de bevolking verplaatst wordt en niet geslacht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het niemand een reet boeit was er niet zoveel aandacht voor in de media. Alleen zal niemand verder wat doen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik vraag me wel eens af hoe WWII was verlopen als we toen ook sociale media hadden en massaal dode Duitse burgers zagen liggen door de tapijtbommen. Zouden er dan ook protesten zijn om met de Duitsers om tafel te gaan?
Mij lijkt het dat het doel vrijwel alle middelen heiligt als het kwaad dermate groot is dat het je bestaansrecht nu of in de nabije toekomst in gevaar brengt.![]()
En dan geef je die 2 miljoen mensen een Isralisch paspoort en dan gaat iedereen samen liedjes zingen bij het kampvuur?quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Je hebt dat deel van de geschiedenis gemist dat er 500 miljoen Arabieren Isral willen vernietigen? Populair worden ze nooit daar want Jood dus dat boeit niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las op nrc in de liveblog dat Israel meerdere oplossingen heeft voor Gaza, en als eerste oplossing dat alle mensen naar de Sina worden verplaatst waar tentenkampen komen, en waar uiteindelijk dan weer steden en huizen worden gebouwd. Dat ze zuid Gaza ook nog helemaal onder handen willen nemen maar dat het plan is dat er geen terugkeer mogelijk is naar Gaza.
Ik hoop ergens dat dit niet gaat gebeuren. De wereld zal hier niet positief op reageren en Isral zal zich niet populairder maken in de regio.
Maar Gaza mag simpelweg nooit meer een bedreiging zijn, maar hoe dat precies ingevuld moet gaan worden is onduidelijk. NRC speculeert en gezien de eerdere berichtgeving van deze voormalige kwaliteitskrant lijken ze me niet bepaald objectief.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
maar geen enkel land heeft ook daadwerkelijk een serieuze poging gedaan om de mensen uit gaza te krijgen en elders te laten settelen.. altijd "moet" israel maar wijken.. klopt ook geen reet vanquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Geen enkel land gaat daadwerkelijk actie ondernemen tegen Isral als ze de Gazastrook gaan leegvegen. Dat is, als de bevolking verplaatst wordt en niet geslacht.![]()
Verschil is wel dat Duitsland ook ons had aangevallen h.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:19 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe WWII was verlopen als we toen ook sociale media hadden en massaal dode Duitse burgers zagen liggen door de tapijtbommen. Zouden er dan ook protesten zijn om met de Duitsers om tafel te gaan?
Mij lijkt het dat het doel vrijwel alle middelen heiligt als het kwaad dermate groot is dat het je bestaansrecht nu of in de nabije toekomst in gevaar brengt.
Neem aan dat ze het in Isral toch van een andere kant bekijken en niet massaal demonstreren pro Palestina.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
![]()
Dit filmpje gaat de rond op social media. Propaganda of niet, enige potentile waarheid hier in of niet. Het is wel het beeld dat rond gaat in Gaza.![]()
Hoezo verschil? Isral is ook aangevallen op 7 oktober....quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Duitsland ook ons had aangevallen h.
Neem aan dat ze het in Isral toch van een andere kant bekijken en niet massaal demonstreren pro Palestina.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Een "from the river to the sea, Isral will be free"?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoop ergens dat dit niet gaat gebeuren. De wereld zal hier niet positief op reageren en Isral zal zich niet populairder maken in de regio.
Her plan bestaat al lang en een Biden leek vorige week ook wel oor te hebben, maar de rest van de wereld gaat dat niet accepteren.![]()
Waarheen verplaatst? Egypte en Jordani willen echt geen honderdduizenden Palestijnen opvangen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Geen enkel land gaat daadwerkelijk actie ondernemen tegen Isral als ze de Gazastrook gaan leegvegen. Dat is, als de bevolking verplaatst wordt en niet geslacht.![]()
De Isralische krant Haaretz schrijft erover. Nrc zuigt het niet uit de duim.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hebt dat deel van de geschiedenis gemist dat er 500 miljoen Arabieren Isral willen vernietigen? Populair worden ze nooit daar want Jood dus dat boeit niet.
Maar Gaza mag simpelweg nooit meer een bedreiging zijn, maar hoe dat precies ingevuld moet gaan worden is onduidelijk. NRC speculeert en gezien de eerdere berichtgeving van deze voormalige kwaliteitskrant lijken ze me niet bepaald objectief.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nou ja, het deporteren van een compleet volk is nou eenmaal niet erg populair in de geciviliseerde wereld, dus die terughoudendheid is wel begrijpelijk. De tweestatenoplossing was wat de wereld, in elk geval in woord, nastreefde. Niet dat er verder echt actie op werd ondernomen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
maar geen enkel land heeft ook daadwerkelijk een serieuze poging gedaan om de mensen uit gaza te krijgen en elders te laten settelen.. altijd "moet" israel maar wijken.. klopt ook geen reet van
Maar de tweestatenoplossing is dood. Het is niet meer haalbaar. Dus moet er naar alternatieven gekeken worden.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ja, wij, NL, zijn toch niet Isral?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo verschil? Isral is ook aangevallen op 7 oktober....Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dan moet Egypte meewerken, dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit filmpje gaat de rond op social media. Propaganda of niet, enige potentile waarheid hier in of niet. Het is wel het beeld dat rond gaat in Gaza.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Nee? Wat gaat de rest van de wereld doen dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
maar de rest van de wereld gaat dat niet accepteren.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Actie=reactie, net als destijds. Pearl Harbour aanvallen is uiteindelijk een atoombom op je dak krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, wij, NL, zijn toch niet Isral?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Nou, wat gaan 'ie doen dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een "from the river to the sea, Isral will be free"?
[ twitter ]
Her plan bestaat al lang en een Biden leek vorige week ook wel oor te hebben, maar de rest van de wereld gaat dat niet accepteren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Je moet even teruglezen op wie ik eerst reageerde. Denk dat je dat hebt gemist.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Actie=reactie, net als destijds. Pearl Harbour aanvallen is uiteindelijk een atoombom op je dak krijgen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Zucht. Alweerquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hebt dat deel van de geschiedenis gemist dat er 500 miljoen Arabieren Isral willen vernietigen? Populair worden ze nooit daar want Jood dus dat boeit niet.
Maar Gaza mag simpelweg nooit meer een bedreiging zijn, maar hoe dat precies ingevuld moet gaan worden is onduidelijk. NRC speculeert en gezien de eerdere berichtgeving van deze voormalige kwaliteitskrant lijken ze me niet bepaald objectief.
https://www.timesofisrael(...)-likely-non-starter/
https://apnews.com/articl(...)aca183a90c631fa4da5a
https://www.haaretz.com/i(...)da-a1bb-7ffe83ed0000![]()
Niets. De VS heeft al aangegeven dat er 'no red lines' zijn voor Isral.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee? Wat gaat de rest van de wereld doen dan?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kan Isral het (nog veel bozere buren) in zijn eentje of samen met de VS aan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee? Wat gaat de rest van de wereld doen dan?![]()
Dat zal er vanaf hangen of die 2 miljoen Gazanen binnen hun grenzen gedumpt worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan Isral het (nog veel bozere buren) in zijn eentje of samen met de VS aan?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Verzonnen ze vorige week ook al een keer toch?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:23 schreef Momo het volgende:
En dit is verslag van Al Jazeera net
[ twitter ]![]()
![]()
Israel kan niet in zijn eentje de hele Arabische wereld verslaan, maar die wereld is dan ook geen eenheid, dus dat lijkt me een uitgesloten scenario. Bovendien denk ik dat Saoedi Arabie stiekem in zijn vuistje zal lachen als Israel flink gaat huishouden in Iran.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan Isral het (nog veel bozere buren) in zijn eentje of samen met de VS aan?Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Dit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel kan niet in zijn eentje de hele Arabische wereld verslaan, maar die wereld is dan ook geen eenheid, dus dat lijkt me een uitgesloten scenario. Bovendien denk ik dat Saoedi Arabie stiekem in zijn vuistje zal lachen als Israel flink gaat huishouden in Iran.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Met dit soort dingen weten wij ook niet echt wat wel en niet gebeurd in Gaza.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verzonnen ze vorige week ook al een keer toch?![]()
Er zijn in ten minste Twee Aviv wel degelijk protesten tegen de oorlog.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Duitsland ook ons had aangevallen h.
Neem aan dat ze het in Isral toch van een andere kant bekijken en niet massaal demonstreren pro Palestina.Intolerant voor intolerantie![]()
Westers, dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Putin accused Ukraine and western people of being behind an anti-Israel riot at Dagestan’s Makhachkala airport on Sunday, with the US calling the accusation ridiculous, AFP reports.
The Guardian,_!
Hoe dan? Hoe hebben westerse mensen/inlichten mensen ingehuurd in fucking Dagestan.
Maar georkestreerd door anderen, lijkt me niet vergezocht.
Rusland zelf als mogelijke dader, Iran en anderen ook. Zelfs sommige 'westerse' mogelijkheden.![]()
De tweestatenoplossing is al jaren dood. Maar toch moet Nederland dit als streefdoel houden omtrent dit conflict.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, het deporteren van een compleet volk is nou eenmaal niet erg populair in de geciviliseerde wereld, dus die terughoudendheid is wel begrijpelijk. De tweestatenoplossing was wat de wereld, in elk geval in woord, nastreefde. Niet dat er verder echt actie op werd ondernomen.
Maar de tweestatenoplossing is dood. Het is niet meer haalbaar. Dus moet er naar alternatieven gekeken worden.
Op die manier is het voor ons mogelijk om Israel te blijven steunen, en te doen alsof wij een soort van interesse hebben in de Palestijnse zaak. Lukt ons (en daarme vele Europese landen) al zo'n 75 jaar![]()
![]()
Toch heeft Israel wel echt een probleem, hoor. Qua conflict een immens demografisch probleem (want de kleine hoeveelheid Joden winnen het natuurlijk nooit van de Arabische bevolkingsaantallen), en ook qua pr. En dan vooral de pr richting het westen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal er vanaf hangen of die 2 miljoen Gazanen binnen hun grenzen gedumpt worden.
Er is vanuit het westen steeds minder morele verbondenheid met Israel. Het klinkt wat denigrerend, maar Israel wordt steeds meer echt een land uit het Midden-Oosten, en steeds minder een soort westerse vazalstaat.![]()
Wat is Isral toch een mooie democratie dat daar gewoon de mogelijkheid toe is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:44 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er zijn in ten minste Twee Aviv wel degelijk protesten tegen de oorlog.
Ik vind persoonlijk dat een grondoffensief verreweg het beste is wat ze kunnen doen, maar als die mensen dat niet helemaal snappen mogen ze dat best.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
West-Europa wordt natuurlijk ook meer en meer Arabisch/islamitisch.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch heeft Israel wel echt een probleem, hoor. Qua conflict een immens demografisch probleem (want de kleine hoeveelheid Joden winnen het natuurlijk nooit van de Arabische bevolkingsaantallen), en ook qua pr. En dan vooral de pr richting het westen.
Er is vanuit het westen steeds minder morele verbondenheid met Israel. Het klinkt wat denigrerend, maar Israel wordt steeds meer echt een land uit het Midden-Oosten, en steeds minder een soort westerse vazalstaat.![]()
Als jij denkt dat Israel in zijn eentje kan gaan huishouden in iran, ben je wel echt heel wereldvreemd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel kan niet in zijn eentje de hele Arabische wereld verslaan, maar die wereld is dan ook geen eenheid, dus dat lijkt me een uitgesloten scenario. Bovendien denk ik dat Saoedi Arabie stiekem in zijn vuistje zal lachen als Israel flink gaat huishouden in Iran.![]()
wat is dezeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Flevoland is ook helemaal verflefoved de afgelopen decenniaquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
West-Europa wordt natuurlijk ook meer en meer Arabisch/islamitisch.![]()
Ik denk dat het beter is dat heel Gaza niet meer bestaat, hiena. Maar Ja, wat moet je met die mensen h..quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is Isral toch een mooie democratie dat daar gewoon de mogelijkheid toe is.
Ik vind persoonlijk dat een grondoffensief verreweg het beste is wat ze kunnen doen, maar als die mensen dat niet helemaal snappen mogen ze dat best."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Gelukkig wel ja.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
West-Europa wordt natuurlijk ook meer en meer Arabisch/islamitisch.![]()
Anderhalf miljard moslims, waarvan 25 procent het westen wenst te vernietigen tegenover pakweg 10 miljoen Joden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch heeft Israel wel echt een probleem, hoor. Qua conflict een immens demografisch probleem (want de kleine hoeveelheid Joden winnen het natuurlijk nooit van de Arabische bevolkingsaantallen), en ook qua pr. En dan vooral de pr richting het westen.
Het zijn 2,4 miljoen mensen, met veel kinderen en ook een groep die zich ook nog heel snel voortplant. Egypte, Syri, Jordani etc. moeten ze nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat heel Gaza niet meer bestaat, hiena. Maar Ja, wat moet je met die mensen h..![]()
Je punt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anderhalf miljard moslims, waarvan 25 procent het westen wenst te vernietigen tegenover pakweg 10 miljoen Joden.![]()
Dat is het probleem ja. Niemand wil deze mensen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zijn 2,4 miljoen mensen, met veel kinderen en ook een groep die zich ook nog heel snel voortplant. Egypte, Syri, Jordani etc. moeten ze niet
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/German_American_Bundquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:19 schreef Confetti het volgende:
Mij lijkt het dat het doel vrijwel alle middelen heiligt als het kwaad dermate groot is dat het je bestaansrecht nu of in de nabije toekomst in gevaar brengt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een goede endgame kan zijn, maar Gaza wegvagen lijkt me toch een wat mindere oplossing. Het enige wat absoluut moet gebeuren is ontruiming en volledige onafhankelijkheid van de westbank bij welke vredesoplossing dan ook, en ik hoop van harte dat daar heel veel druk achter gezet wordt vanuit het westen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat heel Gaza niet meer bestaat, hiena. Maar Ja, wat moet je met die mensen h..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waarom zouden ze weg moeten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja. Niemand wil deze mensen.![]()
Wel opvallend hoeveel IQ puntjes verschil er zit tussen de Palestijnen aanhangers en de Isral verdedigers, heb je gelijk de kern van het hele probleem te pakken.![]()
Misschien dat als het Isral lukt om Hamas er uit te schoppen, dan komt er wellicht een Hamas 2.0, als ze die er ook uitschoppen, dan Hamas 3.0, ... net zolang tot de Gazanen er zelf geen zin meer in een volgende dictatuur Hamas x.0 dat het dan vrede kan worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat heel Gaza niet meer bestaat, hiena. Maar Ja, wat moet je met die mensen h..![]()
Israel heeft conventie niet getekend, neemt niet weg dat het schandalig is mochten er daar nog mensen wonen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:23 schreef Momo het volgende:
En dit is verslag van Al Jazeera net
[ twitter ]![]()
Omdat het niet levensvatbaar is, en er alleen maar rottigheid vandaan komt.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik vind het idee dat alle mensen uit Gaza eigenlijk gewoon weg moeten waanzin, echt compleet krankjorum.
Precies even kwaadaardige flauwekul als dat Isral geen bestaansrecht zou hebben.![]()
Ze mogen zelfs de tunnels van hun bazen niet in.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik vind het idee dat alle mensen uit Gaza eigenlijk gewoon weg moeten waanzin, echt compleet krankjorum.
Precies even kwaadaardige flauwekul als dat Isral geen bestaansrecht zou hebben.
https://twitter.com/MEMRIReports/status/1718973338486260097![]()
Twee Aviv! Die mag ook in het rijtje bijquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:44 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er zijn in ten minste Twee Aviv wel degelijk protesten tegen de oorlog.
Apogalisten
Antimetisme
Evelen
Ongenuanceerdt (?)ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ik heb geen idee waar dit conflict eindigt of wat er straks over is van Gaza maar ik weet wel dat ik als mens niet in Gaza zou willen zitten. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten als iemand zonder connectie met het gebied.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
Precies even kwaadaardige flauwekul als dat Isral geen bestaansrecht zou hebben.![]()
Maar, daar gaat het wel gewoon heen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hun gebied is in loop van jaren alleen maar kleiner geworden. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze nergens anders naartoe willen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit conflict eindigt of wat er straks over is van Gaza maar ik weet wel dat ik als mens niet in Gaza zou willen zitten. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten als iemand zonder connectie met het gebied.![]()
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
Precies even kwaadaardige flauwekul als dat Isral geen bestaansrecht zou hebben.
Ik denk alleen dat er straks weinig Gaza meer over is voor al deze mensen.
Waar gaan ze wonen en werken dan? In tentenkampen?
En ik zie ook niet hoe Gaza zich economisch zal kunnen ontwikkelen in de komende 5 tot 10 jaar."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Whut? Waarom zeg je dat niet tegen poster van eerste opmerking? Dat gaat toch ook helemaal nergens over? Geeft men enkel een trap na. Vormt geen discussie, geen argumenten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dit is waarom het misgaat in de buitenwereld.![]()
Misschien wat van de geschonken en gestolen miljarden van de Hamas top teruggeven aan het Palestijnse volk?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
En ik zie ook niet hoe Gaza zich economisch zal kunnen ontwikkelen in de komende 5 tot 10 jaar.![]()
Ik kan best zien gebeuren dat Isral Noord-Gaza wil overnemen. Ze kleuren nu ook al die kaartjes in 2 verschillende gebieden. Wat ik zou doen is natuurlijk met betere leefomstandigheden in mijn hoofd. Maar ik kan inderdaad niet in hun hoofd kijken. Het sentiment en gevoel als Gaza/Palestijn groeit natuurlijk ook enkel in een crisis als deze.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hun gebied is in loop van jaren alleen maar kleiner geworden. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze nergens anders naartoe willen.![]()
sterker nogquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hun gebied is in loop van jaren alleen maar kleiner geworden. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze nergens anders naartoe willen.
bij iedere actie die ze uitvoeren wordt het kleiner
lijken ze zich alleen niet te beseffenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze dat wel beseffen maar de wanhoop nabij zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterker nog
lijken ze zich alleen niet te beseffen![]()
Dat is het hele drama van het Palestijnse volk in een notendop.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterker nog
lijken ze zich alleen niet te beseffen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zou ook zeker niet in Gaza willen wonen, maar ook niet in Jeruzalem of waar dan ook in Israel en/of Palestina.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit conflict eindigt of wat er straks over is van Gaza maar ik weet wel dat ik als mens niet in Gaza zou willen zitten. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten als iemand zonder connectie met het gebied.
Geweld, dreiging, godsdienstwaanzin..waar je ook woont, tot welke zijde je ook behoort.
Brrr![]()
quote:Volgens Save the Children wordt nu iedere tien minuten een kind gedood in Gaza.
Van de 20.000 gewonde burgers was n op de drie een kind, vertelde de Palestijnse directeur van de organisatie, Jason Lee, aan de BBC. Hij zei: ,,Chirurgen voeren operaties uit zonder verdoving, mensen gebruiken mobiele telefoons als zaklampen om verlichting te hebben in gezondheidsinstellingen."
De grote massa's mensen dicht op elkaar en een gebrek aan hygine zorgden voor een toename van overdraagbare ziekten, voegde hij eraan toe, onder meer verwijzend naar griep.
De genoemde cijfers kunnen niet onafhankelijk worden geverifieerd.AD liveblogquote:Hiba Tibi, directeur van de hulporganisatie CARE in de Westelijke Jordaanoever, zegt 'hard getroffen' te zijn door de berichten over de afnemende zorg in Gaza. ,,Zwangere vrouwen worden gedwongen een spoedkeizersnede te ondergaan zonder verdoving”, aldus Tibi. Dit omdat de medische voorraden opraken om bijvoorbeeld verdoving te kunnen toepassen.
,,Ik kan me alleen maar voorstellen hoe bang deze vrouwen zijn, voor zichzelf en hun baby’s, terwijl ze lijden onder ondraaglijke pijn”, zei ze. Meer dan 100 baby's liggen in couveuses met nog amper brandstof voor handen om de ziekenhuisgeneratoren te laten draaien.
,,Door de elektriciteitsstoring zijn ziekenhuizen afhankelijk van brandstof voor hun generatoren, maar nu raakt ook deze op. Er liggen ongeveer 130 pasgeboren baby’s in couveuses en deze kunnen niet functioneren zonder elektriciteit”, aldus Tibi.
Andere cruciale voorraden, waaronder schoon water, bloed en zuigelingenvoeding, raken ook op. ,,Meer dan een derde van de ziekenhuizen in Gaza en bijna twee derde van de klinieken voor eerstelijnsgezondheidszorg zijn gesloten vanwege schade of gebrek aan brandstof”, zei ze.![]()
Die mensen hebben gewoon pech gehad. Weer een vluchtelingenstroom erbij die op gang gaat komen de komende jaren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
En ik zie ook niet hoe Gaza zich economisch zal kunnen ontwikkelen in de komende 5 tot 10 jaar.
Vind het beangstigend. Zoveel mensen op de vlucht, en hier is het ook al zo vol. En natuurlijk willen die mensen allemaal naar het westen, zou ik ook willen als ik in hun schoenen stond, maar het gaat gewoon niet. Het zijn te veel mensen op de vlucht. Waar moeten die heen?
We kunnen de vluchtelingen stromen hier al niet aan.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat is natuurlijk niet waar. Hun gebied wordt per definitie kleiner. Of ze nu (gewelddadig) verzet vertonen of niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterker nog
lijken ze zich alleen niet te beseffen
Mijn visie: vanuit het perspectief van Israel volstrekt logisch (want tja, als je het gebied wil hebben, waarom zou je het niet nemen als je bij macht bent), en vanuit het perspectief van de Palestijnen logisch dat ze verzet tonen (want tja, volkeren tonen verzet bij kolonisatie).![]()
waar gaat het uberhaupt nog over?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hamas heeft voor 4 maanden diesel en voedsel onder de grond opgeslagen, opgelost, alle baby's gered.quote:![]()
![]()
Voormalig ambassadeur. Heel Gaza moet er aan.
Andere Isralische politici zijn gelukkig iets milder.![]()
Gelukkig zegt hij het en niet een of andere haatbaard![]()
volgens mij welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk dat de moeders hun pasgeboren kinderen niet graag bij Hamas achterlaten in de tunnels.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas heeft voor 4 maanden diesel en voedsel onder de grond opgeslagen, opgelost, alle baby's gered.![]()
Snap ik.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de moeders hun pasgeboren kinderen niet graag bij Hamas achterlaten in de tunnels.
https://twitter.com/itranslate123/status/1718743186393223398![]()
zolang het in feedback is gaat er weinig gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Domme posts waar niets aan gedaan wordt. Maar o wee als iemand daar wat over zegt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is dit een link naar 1 van die nare baby in de oven/baby onthoofd video's?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik.
https://twitter.com/itranslate123/status/1718743186393223398![]()
Het lijkt wel een Rus.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Voormalig ambassadeur. Heel Gaza moet er aan.
Andere Isralische politici zijn gelukkig iets milder.![]()
Gelukkig zegt hij het en niet een of andere haatbaardA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Een Palestijn die vraagt of je bij het baby bakken ook bakpoeder moet gebruiken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dit een link naar 1 van die nare baby in de oven/baby onthoofd video's?![]()
don't get me started!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alleen is deze idioot niet maar in dienst van de overheid van Israel, maar idd het is vergelijkbare taal.quote:![]()
Mja, het is ook wel lastig. Isral moet zichzelf ook gewoon mogen verdedigen, en die kunnen die raketinstallaties en andere zooi niet zomaar met rust laten, ook al worden er kinderen als schild gebruikt.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Duitsland gaat wel voortvarend te werk.
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten.![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten.![]()
Jodenster opgeplakt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Een sterke toespraak van de Isralische afgevaardigde bij de VN:
(Al een tijdje bezig)![]()
Ja. Ik ben ook aan het kijken. Ze hebben Jodensterren opgespeld en vergelijken Hamas met de einzatsgruppen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Een sterke toespraak van de Isralische afgevaardigde bij de VN:
(Al een tijdje bezig)"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ik had zeer goede puntenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist gisterenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is dus gewoon friet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist gisteren![]()
maar patat is speciaalquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beeb, iedereen weet dat jij goede punten hebt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2023 23:33:00 ]![]()
ik ga dat friet gedoe noten jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ok, het is natuurlijk wel patatje speciaal en patatje oorlog.quote:
Maar als je het over het spul zelf hebt is het friet.![]()
lolquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar foute meningen h?![]()
Loekie who is talking!quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar foute meningen h?![]()
![]()
Geen grondoffensief, maar ze kunnen met hun luchtmacht flink wat strategische doelen te grazen nemen, daar zijn ze meer dan capabel voor. Zo hebben ze in een havenstad aan de Perzische Golf bv een hele aardige kerncentrale staan wat een eventueel doel kan zijn als het escaleert.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Israel in zijn eentje kan gaan huishouden in iran, ben je wel echt heel wereldvreemd.Radical islam is the snake in the grass.
Lijkt me een goede reden om de inburgering per direct te stoppen ja.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
jij bent een ingewikkelde jongen, dat zie ik gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ok, het is natuurlijk wel patatje speciaal en patatje oorlog.
Maar als je het over het spul zelf hebt is het friet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga eens serieus doen. Jij kan dat.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen grondoffensief, maar ze kunnen met hun luchtmacht flink wat strategische doelen te grazen nemen, daar zijn ze meer dan capabel voor. Zo hebben ze in een havenstad aan de Perzische Golf bv een hele aardige kerncentrale staan wat een eventueel doel kan zijn als het escaleert.![]()
ze moeten sowieso geen volk dat massaal de straat op gaat om te feesten als hier in het westen een aanslag is geweest toelatenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om de inburgering per direct te stoppen ja.
0
probeer het maar in Rusland of ChinaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en nog twee updates van eerder:
Heavy gunfire targets the "Dotan" military checkpoint near the town of Ya'bad, southwest of Jenin
Reports of Israeli army strikes in southern Lebanon
https://israelpalestine.l(...)-in-southern-lebanonOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik lees dit onderwerp steeds maar ik weet nog steeds niet wat ik nou vind van dit hele gebeuren. Erg he?
Ik weet wel dat ik geweld verafschuw. Maar met alleen die mening kom je er niet echt uit. Moet ik eigenlijk partij kiezen? Want ik zie geen good guys.![]()
Ik heb er nog steeds geen woorden voor dat dat volk verdedigd wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze moeten sowieso geen volk dat massaal de straat op gaat om te feesten als hier in het westen een aanslag is geweest toelaten
0
probeer het maar in Rusland of China100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.
Komen ze dan eindelijk aan met een oorlogsverklaring aan Isral?![]()
En zo is er het maar net.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze moeten sowieso geen volk dat massaal de straat op gaat om te feesten als hier in het westen een aanslag is geweest toelaten
0
probeer het maar in Rusland of China![]()
moet nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Ik lees dit onderwerp steeds maar ik weet nog steeds niet wat ik nou vind van dit hele gebeuren. Erg he?
Ik weet wel dat ik geweld verafschuw. Maar met alleen die mening kom je er niet echt uit. Moet ik eigenlijk partij kiezen? Want ik zie geen good guys.
gewoon blij zijn dat je er niet woontOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, je kan ook gewoon in het midden blijven. Dat is zelfs de moeilijkste optie zo lijkt wel tegenwoordig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Ik weet wel dat ik geweld verafschuw. Maar met alleen die mening kom je er niet echt uit. Moet ik eigenlijk partij kiezen? Want ik zie geen good guys.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dit is een stad met een opgeblazen gevoel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Letterlijk hel
[ afbeelding ]![]()
nopequote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.
Komen ze dan eindelijk aan met een oorlogsverklaring aan Isral?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Paar rennies in die hamas tunnels en ze glijden er zo uit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:39 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit is een stad met een opgeblazen gevoel.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Je mag gewoon bij ons in de club van het midden komen. We haten iedereen, dus lekker makkelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Ik weet wel dat ik geweld verafschuw. Maar met alleen die mening kom je er niet echt uit. Moet ik eigenlijk partij kiezen? Want ik zie geen good guys.
Het is dan wel patat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vrij simpel om je morele kompas op orde te krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Zoek het verschil.
- Hamas, Isral vernietigen.
- Isral, Hamas vernietigen.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Komen ze dan eindelijk aan met een oorlogsverklaring aan Isral?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Zou je willen h. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Je was al sinds 7/10 af trouwens.![]()
nope er komt geen oorlogsverklaring aan Israel van de Arabische ligaquote:
die leek me niet zo lastigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is 2023. Zo ontluisterend. Alle idealen die ik ooit had voor een betere wereld en we staan gewoon weer terug bij af in de wereld.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Letterlijk hel
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.![]()
![]()
Gaza gaat helemaal leeggeveegd worden, en de Palestijnen eindigen dan in tentenkampen in de Sinai. Vervolgens gaat die hele strook omgebouwd worden en heringericht met badplaatsen. Blackwater staat al klaar om die taak in te vullen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een goede endgame kan zijn, maar Gaza wegvagen lijkt me toch een wat mindere oplossing. Het enige wat absoluut moet gebeuren is ontruiming en volledige onafhankelijkheid van de westbank bij welke vredesoplossing dan ook, en ik hoop van harte dat daar heel veel druk achter gezet wordt vanuit het westen.Radical islam is the snake in the grass.
22 landen, daar passen een hele hoop Palestijnen in.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
NWS / Duits paspoort kwijt bij antisemitismequote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Hoe laat ik dit om mezelf draaien....quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit is 2023. Zo ontluisterend. Alle idealen die ik ooit had voor een betere wereld en we staan gewoon weer terug bij af in de wereld.![]()
![]()
![]()
Heel graag maar het zou me natuurlijk niet verbazen dat de Arabieren daar geen ballen voor hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou je willen h. Gaat niet gebeuren.
Je was al sinds 7/10 af trouwens.![]()
Wat bedoel je met ontruiming van Gaza?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een goede endgame kan zijn, maar Gaza wegvagen lijkt me toch een wat mindere oplossing. Het enige wat absoluut moet gebeuren is ontruiming en volledige onafhankelijkheid van de westbank bij welke vredesoplossing dan ook, en ik hoop van harte dat daar heel veel druk achter gezet wordt vanuit het westen.![]()
Waarom? waarom zou Israel in hemelsnaam toegeven aan de Palestijnen als ze geen verzet toonde?quote:![]()
whut?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom? waarom zou Israel in hemelsnaam toegeven aan de Palestijnen als ze geen verzet toonde?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, hoor. dit was in 2008 ook de tendens. Geen moer gebeurd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Gaza totaal wegvagen. Niets van over laten. Denk ik. Ik neem het ook alleen maar over van iemand anders.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ontruiming van Gaza?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bedankt man.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hoe laat ik dit om mezelf draaien....![]()
Wait for it.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. dit was in 2008 ook de tendens. Geen moer gebeurd.![]()
Zou tijd worden ja, dat ze de opvang in de regio bespreken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het probleem is idd dat 'moeten verlaten' vaak betekend dat er ergens in het computersysteem staat dat ze niet legaal (meer) zijn. En dat is het. Het land fysiek verlaten is een ander verhaal.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. dit was in 2008 ook de tendens. Geen moer gebeurd.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Bedoel je "eindelijk" in de zin van "dat zou tijd worden?" Of anders? Gewoon een oprechte vraag.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
![]()
Geen opvang want dan bereikt Isral hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou tijd worden ja, dat ze de opvang in de regio bespreken.![]()
Dat je dat zou willen zegt al genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Heel graag maar het zou me natuurlijk niet verbazen dat de Arabieren daar geen ballen voor hebben.![]()
red je wel heel veel levens meequote:Op maandag 30 oktober 2023 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen opvang want dan bereikt Isral hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.
maar dat boeit natuurlijk niemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij zei toch dat de kans dat de Palestijnen grondgebied terugkrijgen, steeds kleiner wordt mede vanwege hun eigen acties?quote:![]()
Zo'n hevige beschuldiging heb je dan vast ook wel hele goede bronnen vol met keiharde feiten van.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen opvang want dan bereikt Isral hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik dacht dat je zelf schreef dat ontruiming moet gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaza totaal wegvagen. Niets van over laten. Denk ik. Ik neem het ook alleen maar over van iemand anders.
Maar goed, of je die mening overneemt van een ander of niet, het blijft in mijn ogen verderfelijk.![]()
Als alle mensen dan netjes gedropt worden op de westbank en Isral hun verder met rust laat en laat wonen in de nu illegale nederzettingen, dan ben ik bereid het door de vingers te zien. Maar dat is een dom idee, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelf schreef dat ontruiming moet gebeuren.
Maar goed, of je die mening overneemt van een ander of niet, het blijft in mijn ogen verderfelijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vermoed zo dat 9/10e van de bedrijven in de westerse wereld voorlopig de voorkeur geeft aan Cohen boven Abd Al-Rashid bij welke sollicitatie dan ook.![]()
Israel heeft zelf al gezegd dat een Iran met nucleaire capaciteiten onacceptabel is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga eens serieus doen. Jij kan dat.Radical islam is the snake in the grass.
Dus de mede-moslims in de regio laten de Palestijnen gewoon echt compleet stikken?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen opvang want dan bereikt Isral hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.
Beetje zoals Hamas dus."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Idd, klopt dat is een zuivering en dus een heel dom idee, en dat soort opmerkingen zie ik zelf niet door de vingers. Vandaar dat ik ook even doorvroeg op wat volgens jouw eigen woorden 'absoluut moet gebeuren'.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als alle mensen dan netjes gedropt worden op de westbank en Isral hun verder met rust laat, dan ben ik bereid het door de vingers te zien. Maar dat is een dom idee, dus laten we dat maar niet doen.![]()
Isral heeft kernwapens, waarom bestaat Teheran nog?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft zelf al gezegd dat een Iran met nucleaire capaciteiten onacceptabel is.![]()
nee ik zei dat ze bij iedere actie meer grondgebied verliezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zei toch dat de kans dat de Palestijnen grondgebied terugkrijgen, steeds kleiner wordt mede vanwege hun eigen acties?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je mijn post goed had gelezen, had je ook het woord 'niet' gezien.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Idd, klopt dat is een zuivering en dus een heel dom idee, en dat soort opmerkingen zie ik zelf niet door de vingers. Vandaar dat ik ook even doorvroeg op wat volgens jouw eigen woorden 'absoluut moet gebeuren'.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Omdat er miljoenen mensen wonen en Isral niet van plan is die mensen te doden?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Isral heeft kernwapens, waarom bestaat Teheran nog?![]()
De VS gaat nu spreken.
- oh, dat was kort.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Waarom zouden ze Teheran willen wegvagen? Daar is vooralsnog geen reden voor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Isral heeft kernwapens, waarom bestaat Teheran nog?Radical islam is the snake in the grass.
Ik parafraseer, maar {Gaza niet wegvagen, wel moet ontruiming absoluut plaats vinden.}quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mijn post goed had gelezen, had je ook het woord 'niet' gezien.
Ik heb je post gelezen, heel goed zelfs. Als je het terugleest zul je het zelf ook zien staan.
Misschien bedoel je niet zo, dat neem ik dan nu van je aan.![]()
Samenvatting? Beetje beknopt als het kan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:54 schreef capricia het volgende:
De VS gaat nu spreken.
- oh, dat was kort.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De Maoris weten hoe het voelt om slachtoffer te zijn van Brits kolonialismeIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hou op hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:55 schreef Slayage het volgende:
De Maoris weten hoe het voelt om slachtoffer te zijn van Brits kolonialisme
[ twitter ]![]()
Ik zei ontruiming van de westbank.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik parafraseer, maar {Gaza niet wegvagen, wel moet ontruiming absoluut plaats vinden.}
Ik heb je post gelezen, heel goed zelfs. Als je het terugleest zul je het zelf ook zien staan.
Misschien bedoel je niet zo, dat neem ik dan nu van je aan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Omdat er miljoenen mensen wonen en Isral niet van plan is die mensen te doden?Stel dat het andersom is, dat Iran kernwapens zou hebben en Isral niet, wat zou het standpunt en de reactie van Teheran zijn dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Teheran willen wegvagen? Daar is vooralsnog geen reden voor.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Zo'n grote vuurbal jonguh!quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Stel dat het andersom is, dat Iran kernwapens zou hebben en Isral niet, wat zou het standpunt en de reactie van Teheran zijn dan?
Of niet, denk dat niemand zo dom is om de eerste atoombom te werpen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Beste Nattekat,quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei ontruiming van de westbank.
Mea Culpa.
Ik heb mij vergist.
Sorry!![]()
Ik heb nog nooit zo veel onwaarheden, overdrijvingen en ronduit bullshit in n linkdump gezien.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Was enkel commentaar van de VS op China dat China zich ook onthouden van een stemming had.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting? Beetje beknopt als het kan.
Ik kon die Chinees slecht verstaan, overigens. Zwaar accent."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik kan niet in het hoofd van de ayatollah kijken, zeg jij het maar als je het denkt te weten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Stel dat het andersom is, dat Iran kernwapens zou hebben en Isral niet, wat zou het standpunt en de reactie van Teheran zijn dan?Radical islam is the snake in the grass.
.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: