Israel heeft zelf al gezegd dat een Iran met nucleaire capaciteiten onacceptabel is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga eens serieus doen. Jij kan dat.
Dus de mede-moslims in de regio laten de Palestijnen gewoon echt compleet stikken?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen opvang want dan bereikt Isral hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.
Idd, klopt dat is een zuivering en dus een heel dom idee, en dat soort opmerkingen zie ik zelf niet door de vingers. Vandaar dat ik ook even doorvroeg op wat volgens jouw eigen woorden 'absoluut moet gebeuren'.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als alle mensen dan netjes gedropt worden op de westbank en Isral hun verder met rust laat, dan ben ik bereid het door de vingers te zien. Maar dat is een dom idee, dus laten we dat maar niet doen.
Isral heeft kernwapens, waarom bestaat Teheran nog?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft zelf al gezegd dat een Iran met nucleaire capaciteiten onacceptabel is.
nee ik zei dat ze bij iedere actie meer grondgebied verliezenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zei toch dat de kans dat de Palestijnen grondgebied terugkrijgen, steeds kleiner wordt mede vanwege hun eigen acties?
Als je mijn post goed had gelezen, had je ook het woord 'niet' gezien.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Idd, klopt dat is een zuivering en dus een heel dom idee, en dat soort opmerkingen zie ik zelf niet door de vingers. Vandaar dat ik ook even doorvroeg op wat volgens jouw eigen woorden 'absoluut moet gebeuren'.
Omdat er miljoenen mensen wonen en Isral niet van plan is die mensen te doden?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Isral heeft kernwapens, waarom bestaat Teheran nog?
Waarom zouden ze Teheran willen wegvagen? Daar is vooralsnog geen reden voor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Isral heeft kernwapens, waarom bestaat Teheran nog?
Ik parafraseer, maar {Gaza niet wegvagen, wel moet ontruiming absoluut plaats vinden.}quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mijn post goed had gelezen, had je ook het woord 'niet' gezien.
Samenvatting? Beetje beknopt als het kan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:54 schreef capricia het volgende:
De VS gaat nu spreken.
- oh, dat was kort.![]()
Hou op hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:55 schreef Slayage het volgende:
De Maoris weten hoe het voelt om slachtoffer te zijn van Brits kolonialisme
[ twitter ]
Ik zei ontruiming van de westbank.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik parafraseer, maar {Gaza niet wegvagen, wel moet ontruiming absoluut plaats vinden.}
Ik heb je post gelezen, heel goed zelfs. Als je het terugleest zul je het zelf ook zien staan.
Misschien bedoel je niet zo, dat neem ik dan nu van je aan.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Omdat er miljoenen mensen wonen en Isral niet van plan is die mensen te doden?
Stel dat het andersom is, dat Iran kernwapens zou hebben en Isral niet, wat zou het standpunt en de reactie van Teheran zijn dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Teheran willen wegvagen? Daar is vooralsnog geen reden voor.
Zo'n grote vuurbal jonguh!quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Stel dat het andersom is, dat Iran kernwapens zou hebben en Isral niet, wat zou het standpunt en de reactie van Teheran zijn dan?
Beste Nattekat,quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei ontruiming van de westbank.
Ik heb nog nooit zo veel onwaarheden, overdrijvingen en ronduit bullshit in n linkdump gezien.quote:
Was enkel commentaar van de VS op China dat China zich ook onthouden van een stemming had.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting? Beetje beknopt als het kan.
Ik kan niet in het hoofd van de ayatollah kijken, zeg jij het maar als je het denkt te weten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Stel dat het andersom is, dat Iran kernwapens zou hebben en Isral niet, wat zou het standpunt en de reactie van Teheran zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |