22 landen, daar passen een hele hoop Palestijnen in.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.
Komen ze dan eindelijk aan met een oorlogsverklaring aan Israël?
NWS / Duits paspoort kwijt bij antisemitismequote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland gaat wel voortvarend te werk.
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten.
Hoe laat ik dit om mezelf draaien....quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit is 2023. Zo ontluisterend. Alle idealen die ik ooit had voor een betere wereld en we staan gewoon weer terug bij af in de wereld.![]()
![]()
Heel graag maar het zou me natuurlijk niet verbazen dat de Arabieren daar geen ballen voor hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou je willen hé. Gaat niet gebeuren.
Je was al sinds 7/10 af trouwens.
Wat bedoel je met ontruiming van Gaza?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een goede endgame kan zijn, maar Gaza wegvagen lijkt me toch een wat mindere oplossing. Het enige wat absoluut moet gebeuren is ontruiming en volledige onafhankelijkheid van de westbank bij welke vredesoplossing dan ook, en ik hoop van harte dat daar heel veel druk achter gezet wordt vanuit het westen.
Waarom? waarom zou Israel in hemelsnaam toegeven aan de Palestijnen als ze geen verzet toonde?quote:
whut?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom? waarom zou Israel in hemelsnaam toegeven aan de Palestijnen als ze geen verzet toonde?
Nee, hoor. dit was in 2008 ook de tendens. Geen moer gebeurd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland gaat wel voortvarend te werk.
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten.
Gaza totaal wegvagen. Niets van over laten. Denk ik. Ik neem het ook alleen maar over van iemand anders.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ontruiming van Gaza?
Bedankt man.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hoe laat ik dit om mezelf draaien....
Wait for it.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. dit was in 2008 ook de tendens. Geen moer gebeurd.
Zou tijd worden ja, dat ze de opvang in de regio bespreken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.
Het probleem is idd dat 'moeten verlaten' vaak betekend dat er ergens in het computersysteem staat dat ze niet legaal (meer) zijn. En dat is het. Het land fysiek verlaten is een ander verhaal.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. dit was in 2008 ook de tendens. Geen moer gebeurd.
Bedoel je "eindelijk" in de zin van "dat zou tijd worden?" Of anders? Gewoon een oprechte vraag.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Geen opvang want dan bereikt Israël hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou tijd worden ja, dat ze de opvang in de regio bespreken.
Dat je dat zou willen zegt al genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Heel graag maar het zou me natuurlijk niet verbazen dat de Arabieren daar geen ballen voor hebben.
red je wel heel veel levens meequote:Op maandag 30 oktober 2023 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen opvang want dan bereikt Israël hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.
Jij zei toch dat de kans dat de Palestijnen grondgebied terugkrijgen, steeds kleiner wordt mede vanwege hun eigen acties?quote:
Zo'n hevige beschuldiging heb je dan vast ook wel hele goede bronnen vol met keiharde feiten van.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geen opvang want dan bereikt Israël hetgeen wat die al vanaf het begin wil bereiken: etnische zuivering.
Ik dacht dat je zelf schreef dat ontruiming moet gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaza totaal wegvagen. Niets van over laten. Denk ik. Ik neem het ook alleen maar over van iemand anders.
Als alle mensen dan netjes gedropt worden op de westbank en Israël hun verder met rust laat en laat wonen in de nu illegale nederzettingen, dan ben ik bereid het door de vingers te zien. Maar dat is een dom idee, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelf schreef dat ontruiming moet gebeuren.
Maar goed, of je die mening overneemt van een ander of niet, het blijft in mijn ogen verderfelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |