Is dit een link naar 1 van die nare baby in de oven/baby onthoofd video's?quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik.
https://twitter.com/itranslate123/status/1718743186393223398
Het lijkt wel een Rus.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Voormalig ambassadeur. Heel Gaza moet er aan.
Andere Israëlische politici zijn gelukkig iets milder.![]()
Gelukkig zegt hij het en niet een of andere haatbaard
Een Palestijn die vraagt of je bij het baby bakken ook bakpoeder moet gebruiken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dit een link naar 1 van die nare baby in de oven/baby onthoofd video's?
don't get me started!quote:
Alleen is deze idioot niet maar in dienst van de overheid van Israel, maar idd het is vergelijkbare taal.quote:
Mja, het is ook wel lastig. Israël moet zichzelf ook gewoon mogen verdedigen, en die kunnen die raketinstallaties en andere zooi niet zomaar met rust laten, ook al worden er kinderen als schild gebruikt.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland gaat wel voortvarend te werk.
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten.
Jodenster opgeplakt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Een sterke toespraak van de Israëlische afgevaardigde bij de VN:
(Al een tijdje bezig)
Ja. Ik ben ook aan het kijken. Ze hebben Jodensterren opgespeld en vergelijken Hamas met de einzatsgruppen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Een sterke toespraak van de Israëlische afgevaardigde bij de VN:
(Al een tijdje bezig)
ik had zeer goede puntenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist gisteren
Het is dus gewoon friet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist gisteren
quote:
maar patat is speciaalquote:
Beeb, iedereen weet dat jij goede punten hebt.quote:
Ja ok, het is natuurlijk wel patatje speciaal en patatje oorlog.quote:
lolquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar foute meningen hè?
Loekie who is talking!quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar foute meningen hè?
Geen grondoffensief, maar ze kunnen met hun luchtmacht flink wat strategische doelen te grazen nemen, daar zijn ze meer dan capabel voor. Zo hebben ze in een havenstad aan de Perzische Golf bv een hele aardige kerncentrale staan wat een eventueel doel kan zijn als het escaleert.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Israel in zijn eentje kan gaan huishouden in iran, ben je wel echt heel wereldvreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |