Lijkt me een goede reden om de inburgering per direct te stoppen ja.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland gaat wel voortvarend te werk.
Minister van Justitie Marco Buschmann, antisemitische migranten mogen niet langer Duits worden, ongeacht of ze het Duits perfect beheersen, werk hebben en al lang genoeg in het land verblijven, ze zullen Duitsland moeten verlaten.
jij bent een ingewikkelde jongen, dat zie ik gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ok, het is natuurlijk wel patatje speciaal en patatje oorlog.
Maar als je het over het spul zelf hebt is het friet.
Ga eens serieus doen. Jij kan dat.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen grondoffensief, maar ze kunnen met hun luchtmacht flink wat strategische doelen te grazen nemen, daar zijn ze meer dan capabel voor. Zo hebben ze in een havenstad aan de Perzische Golf bv een hele aardige kerncentrale staan wat een eventueel doel kan zijn als het escaleert.
ze moeten sowieso geen volk dat massaal de straat op gaat om te feesten als hier in het westen een aanslag is geweest toelatenquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om de inburgering per direct te stoppen ja.
Ik heb er nog steeds geen woorden voor dat dat volk verdedigd wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze moeten sowieso geen volk dat massaal de straat op gaat om te feesten als hier in het westen een aanslag is geweest toelaten
0
probeer het maar in Rusland of China
En zo is er het maar net.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze moeten sowieso geen volk dat massaal de straat op gaat om te feesten als hier in het westen een aanslag is geweest toelaten
0
probeer het maar in Rusland of China
moet nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Ik lees dit onderwerp steeds maar ik weet nog steeds niet wat ik nou vind van dit hele gebeuren. Erg he?
Ik weet wel dat ik geweld verafschuw. Maar met alleen die mening kom je er niet echt uit. Moet ik eigenlijk partij kiezen? Want ik zie geen good guys.
Nee hoor, je kan ook gewoon in het midden blijven. Dat is zelfs de moeilijkste optie zo lijkt wel tegenwoordig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Ik lees dit onderwerp steeds maar ik weet nog steeds niet wat ik nou vind van dit hele gebeuren. Erg he?
Ik weet wel dat ik geweld verafschuw. Maar met alleen die mening kom je er niet echt uit. Moet ik eigenlijk partij kiezen? Want ik zie geen good guys.
Dit is een stad met een opgeblazen gevoel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Letterlijk hel
[ afbeelding ]
nopequote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.
Komen ze dan eindelijk aan met een oorlogsverklaring aan Israël?
Paar rennies in die hamas tunnels en ze glijden er zo uit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:39 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit is een stad met een opgeblazen gevoel.
Je mag gewoon bij ons in de club van het midden komen. We haten iedereen, dus lekker makkelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
Vrij simpel om je morele kompas op orde te krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Arabische Liga heeft besloten een ''spoed'' bijeenkomst te organiseren voor Gaza op 11 november.
Zou je willen hé. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
nope er komt geen oorlogsverklaring aan Israel van de Arabische ligaquote:
Dit is 2023. Zo ontluisterend. Alle idealen die ik ooit had voor een betere wereld en we staan gewoon weer terug bij af in de wereld.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Letterlijk hel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:38 schreef Werkperd het volgende:
Gaza gaat helemaal leeggeveegd worden, en de Palestijnen eindigen dan in tentenkampen in de Sinai. Vervolgens gaat die hele strook omgebouwd worden en heringericht met badplaatsen. Blackwater staat al klaar om die taak in te vullen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een goede endgame kan zijn, maar Gaza wegvagen lijkt me toch een wat mindere oplossing. Het enige wat absoluut moet gebeuren is ontruiming en volledige onafhankelijkheid van de westbank bij welke vredesoplossing dan ook, en ik hoop van harte dat daar heel veel druk achter gezet wordt vanuit het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |