SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ben benieuwd of er morgen of komende dagen meer nieuws komt over Poetin
Mooie klerebende in de wereld wel, alles escaleert uit de klauwen geloof ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ah, daarover ging Steve nog net los.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Molo het volgende:
En precies nu ligt Poetin wellicht wel op apegapen
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8![]()
Ging over de voorbarige berichtgeving door media en het niet goed lezen ervan.![]()
Wie is Steve? Ik ben geen insider geloof ik, moet helaas ook regelmatig werkenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:06 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah, daarover ging Steve nog net los.![]()
Ging over de voorbarige berichtgeving door media en het niet goed lezen ervan.
Ik heb het al eerder gezegd, en het werd met niet in dank afgenomen, maar we bevinden ons denk ik aan de vooravond van WW3. Het klinkt wellicht legendarisch maar wat er nu gaande is in de wereld is een cocktail aan ellende.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd of er morgen of komende dagen meer nieuws komt over Poetin
Mooie klerebende in de wereld wel, alles escaleert uit de klauwen geloof ik
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Yep, eensquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, en het werd met niet in dank afgenomen, maar we bevinden ons denk ik aan de vooravond van WW3. Het klinkt wellicht legendarisch maar wat er nu gaande is in de wereld is een cocktail aan ellende.
En Europa zit overal heerlijk tussenin. En zit inmiddels vol moslims die fundamenteel heel anders tegen het leven en samenleving aankijken dan de gemiddelde Europeaan
ToppppOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kunnen we hem niet gewoon houden als een soort vertegenwoordiger? Dit is oprecht iets waar we hem nog gaan missen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:56 schreef slashdotter3 het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-mag-escaleren.html
[..]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Poetin? Hoezo?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:04 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd of er morgen of komende dagen meer nieuws komt over PoetinIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb het zelfs in de topic pointer gezetquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie is Steve? Ik ben geen insider geloof ik, moet helaas ook regelmatig werken![]()
![]()
Steve Lookner beheert het youtube-kanaal Agenda-Free TV en er zijn geregeld streams (nu zelfs bijna 24/7)quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie is Steve? Ik ben geen insider geloof ik, moet helaas ook regelmatig werken
![]()
Dat Putin nieuws is waarschijnlijk bullshit als de betrouwbare kanalen moet geloven, alleen clickbait sites posten het.![]()
Moslims die fundamenteel anders denken en doen dan de gemiddelde westerling zijn veruit in de minderhuid. Je moet van een marmot geen husky maken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, eens
En Europa zit overal heerlijk tussenin. En zit inmiddels vol moslims die fundamenteel heel anders tegen het leven en samenleving aankijken dan de gemiddelde Europeaan
Topppp
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Is het erg dat ik hoop dat er iets gaat gebeuren zodat de progressieve gekkies wat minder de morele hoge grond kunnen claimen? Het slaat nu al nergens op, maar schijnbaar is dat nog niet genoeg.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, eens
Topppp100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.skynews.com.a(...)79a4c8e53bec6ae8f3d8quote:
Is wel een nieuwsbron en daarmee dus zeker niet 'de waarheid'Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
President van de Republiek der Nederlanden Mark Ruttequote:Op maandag 23 oktober 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet gewoon houden als een soort vertegenwoordiger? Dit is oprecht iets waar we hem nog gaan missen.![]()
![]()
Op zich zou het niet zo'n hele ongezellige wereld zijn zonder het Midden-Oosten, China, Rusland, India en Afrika, laten we Zuid-Amerika wel ongemoeid vanwege de billen, steaks, koffie en de voetballers.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, en het werd met niet in dank afgenomen, maar we bevinden ons denk ik aan de vooravond van WW3. Het klinkt wellicht legendarisch maar wat er nu gaande is in de wereld is een cocktail aan ellende.![]()
Ja maar ik ken heel die knakker niet johquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in de topic pointer gezet
Hou toch eens op met dat WW3 kerel. Ja er zijn wat spanningen in het MO die kunnen leiden tot wat clashes, maar dat is niks nieuws. De eerste en tweede Golfoorlog, de oorlog tussen Irak en Iran, Yom Kippoer-oorlog.. allemaal grote escalaties, maar WW3.. nou, nee.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, en het werd met niet in dank afgenomen, maar we bevinden ons denk ik aan de vooravond van WW3. Het klinkt wellicht legendarisch maar wat er nu gaande is in de wereld is een cocktail aan ellende.![]()
Kleine groep die behoorlijk dominant en groeiend dominant aanwezig is in de samenlevingquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims die fundamenteel anders denken en doen dan de gemiddelde westerling zijn veruit in de minderhuid. Je moet van een marmot geen husky maken.
Het wringt en het knelt, kijk maar in de grotere stedenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik vraag me af wat dat zou moeten zijn. Daarnaast schat ik in dat men het dan alsnog als een 'reactie' op 'jarenlange discriminatie en onderdrukking' of iets dergelijks zal beschouwen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het erg dat ik hoop dat er iets gaat gebeuren zodat de progressieve gekkies wat minder de morele hoge grond kunnen claimen? Het slaat nu al nergens op, maar schijnbaar is dat nog niet genoeg.![]()
Ja is wel erg, dat gaat voor veel veel ellende zorgen en we zijn hier bijzonder beroerd voorbereid door de Europese bijzonder naeve staat van zijn na de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het erg dat ik hoop dat er iets gaat gebeuren zodat de progressieve gekkies wat minder de morele hoge grond kunnen claimen? Het slaat nu al nergens op, maar schijnbaar is dat nog niet genoeg.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Rellen, de maskers nog overduidelijker af zo ver dat berhaupt nog mogelijk is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat zou moeten zijn. Daarnaast schat ik in dat men het dan alsnog als een 'reactie' op 'jarenlange discriminatie en onderdrukking' of iets dergelijks zal beschouwen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit gaat hoe dan ook nog een keer mis. Dan liever nu dan als we overal Molenbeeks hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is wel erg, dat gaat voor veel veel ellende zorgen en we zijn hier bijzonder beroerd voorbereid door de Europese bijzonder naeve staat van zijn na de tweede wereldoorlog100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou toch wat wezen als Biden de opdracht geeft om alsnog Amerikaanse troepen Gaza in te sturen met het excuus dat er Amerikaanse gijzelaars zittenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Tja, zoals ik zei: ik verwacht dan 'begrip' voor deze 'reactie'. Ik heb niet de illusie dat er iets is waardoor men van gedachten verandert.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rellen, de maskers nog overduidelijker af zo ver dat berhaupt nog mogelijk is.![]()
Ja mee eensquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat hoe dan ook nog een keer mis. Dan liever nu dan als we overal Molenbeeks hebben.
Laat dat maar eens klappen en goed reorganiseren die handelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goed bezig Googlequote:
700.000 volgers....
Je krijgt de twijfelaars aan je zijde, dat is genoeg. Die zijn ook het gevoeligst voor de leuke praatjes van die lui.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, zoals ik zei: ik verwacht dan 'begrip' voor deze 'reactie'. Ik heb niet de illusie dat er iets is waardoor men van gedachten verandert.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bovendien zal WW3 voor de meesten van ons in een flits voorbij zijn, dus niks om je druk over te makenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat WW3 kerel. Ja er zijn wat spanningen in het MO die kunnen leiden tot wat clashes, maar dat is niks nieuws. De eerste en tweede Golfoorlog, de oorlog tussen Irak en Iran, Yom Kippoer-oorlog.. allemaal grote escalaties, maar WW3.. nou, nee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat is eerder ondanks de Islam dan dankzij. Waar hebben we nou met zijn allen het meeste last van? (Drugs)criminaliteit, lastig vallen van sensuelen, uitbaten van koffieshops, criminele afrekeningen? Laten dat nou net allemaal zaken zijn die verboden zijn in de Islam. Praktiserende Moslims hebben hun zaakjes meestal goed op orde. Ok, ze schudden vrouwen geen hand, maar ze betalen zich bont en blauw aan de belasting. Handen schudden moet je sowieso niet meer willen. Dus het is eerder een oplossing dan een probleem.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Kleine groep die behoorlijk dominant en groeiend dominant aanwezig is in de samenleving
Het wringt en het knelt, kijk maar in de grotere steden
Dacht dat ze onder het bloed zat naar is watermerk van de videoquote:
Het is niet alleen het midden-oosten mijn waarde. De hele wereld zit klem in allerlei vreemde proxy oorlogen. Overal is er brand of een brand in wording.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat WW3 kerel. Ja er zijn wat spanningen in het MO die kunnen leiden tot wat clashes, maar dat is niks nieuws. De eerste en tweede Golfoorlog, de oorlog tussen Irak en Iran, Yom Kippoer-oorlog.. allemaal grote escalaties, maar WW3.. nou, nee.
Ik houd mijn hart vast. Ik denk echt dat we aan de vooravond staan.
Dat dikgedrukte is dus juist het grotere fundamentele probleemquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is eerder ondanks de Islam dan dankzij. Waar hebben we nou met zijn allen het meeste last van? (Drugs)criminaliteit, lastig vallen van sensuelen, uitbaten van koffieshops, criminele afrekeningen? Laten dat nou net allemaal zaken die verboden zijn in de Islam. Praktiserende Moslims hebben hun zaakjes meestal goed op orde. Ok, ze schudden vrouwen geen hand, maar ze betalen zich bont en blauw aan de belasting. Handen schudden moet je sowieso niet meer willen. Dus het is eerder een oplossing dan een probleem.
Als je visie op leven, ziekte, dood, samenleven, zorgen voor elkaar etc zo uiteen lopen. Dat gaat voor mij gewoon niet en nooit samen en gaat als we echt op elkaar moeten kunnen leunen zo extreem botsen dat het scheurt
Dat is wat anders dan gedrag en gedragingen zoals diefstal, lage opleidingsniveau's, uitkeringen trekken.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat dit conflict in deze tijd denk ik zo complex maakt is de overvloed aan valse informatie. Onder andere nog eens versterkt door social media en nieuwe technieken zoals taal en beeld modellen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, eens
Topppp![]()
Rutte is de beste president die we ooit hebben gehad.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet gewoon houden als een soort vertegenwoordiger? Dit is oprecht iets waar we hem nog gaan missen.Groot fan van User Wotte![]()
Nou niet gaan overdrijven. Als volksvertegenwoordiger was ie verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rutte is de beste president die we ooit hebben gehad.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Valse informatie was er altijd al, maar is idd nu in zo'n grote hoeveelheid en snelheid aanwezig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:25 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat dit conflict in deze tijd denk ik zo complex maakt is de overvloed aan valse informatie. Onder andere nog eens versterkt door social media en nieuwe technieken zoals taal en beeld modellen.
Vrij weinig cht goede betrouwbare journalistiek ook nog helaas vandaag de dagOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dus je hebt meer problemen met de gedachtes en ideen van mensen. Dan hun gedrag?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:25 schreef Molo het volgende:
Als je visie op leven, ziekte, dood, samenleven, zorgen voor elkaar etc zo uiteen lopen. Dat gaat voor mij gewoon niet en nooit samen en gaat als we echt op elkaar moeten kunnen leunen zo extreem botsen dat het scheurt
Gedrag is het product van gedachten en ideen van mensen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je hebt meer problemen met de gedachtes en ideen van mensen. Dan hun gedrag?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gedrag is een gevolg, geen oorzaakquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je hebt meer problemen met de gedachtes en ideen van mensen. Dan hun gedrag?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Noem eens een betere?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven. Als volksvertegenwoordiger was ie verschrikkelijk.Groot fan van User Wotte![]()
Denk je nou echt dat onze islamitische landgenoten nu ineens masaal hun kalashnikovs op gaan pakken om ons neer te knallen. Even serieus, hoor je wat jezelf zegt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat hoe dan ook nog een keer mis. Dan liever nu dan als we overal Molenbeeks hebben.![]()
Ja, en kinderen neuken is verboden binnen de RK kerk. Dus mensen die dat doen zijn geen echte Rooms Katholieken, dus de RK kerk heeft helemaal geen probleem met pedofilie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is eerder ondanks de Islam dan dankzij. Waar hebben we nou met zijn allen het meeste last van? (Drugs)criminaliteit, lastig vallen van sensuelen, uitbaten van koffieshops, criminele afrekeningen? Laten dat nou net allemaal zaken zijn die verboden zijn in de Islam. Praktiserende Moslims hebben hun zaakjes meestal goed op orde. Ok, ze schudden vrouwen geen hand, maar ze betalen zich bont en blauw aan de belasting. Handen schudden moet je sowieso niet meer willen. Dus het is eerder een oplossing dan een probleem.
Discriminatie door de overheid is verboden. Dus de belastingdienstambtenaren die zich daaraan schuldig maken zijn geen deel van de overheid, dus de overheid heeft geen probleem met discriminatie.
[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 23-10-2023 23:46:34 ]"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik ben niet oud genoeg om daar een mening over te hebbenquote:
Toen Rutte in het zadel kwam was mijn grootste zorg nog het proefwerk Frans.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou, ik denk van niet. De meeste landen hebben meer te verliezen dan te winnen bij een wereldoorlog. Terreuraanslagen vind ik een veel reeeler gevaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet alleen het midden-oosten mijn waarde. De hele wereld zit klem in allerlei vreemde proxy oorlogen. Overal is er brand of een brand in wording.
Ik houd mijn hart vast. Ik denk echt dat we aan de vooravond staan.![]()
Ik heb van al die dingen helemaal geen probleemquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is eerder ondanks de Islam dan dankzij. Waar hebben we nou met zijn allen het meeste last van? (Drugs)criminaliteit, lastig vallen van sensuelen, uitbaten van koffieshops, criminele afrekeningen? Laten dat nou net allemaal zaken zijn die verboden zijn in de Islam. Praktiserende Moslims hebben hun zaakjes meestal goed op orde. Ok, ze schudden vrouwen geen hand, maar ze betalen zich bont en blauw aan de belasting. Handen schudden moet je sowieso niet meer willen. Dus het is eerder een oplossing dan een probleem.Groot fan van User Wotte![]()
Het zegt echt heel veel over jou dat je meteen daaraan moet denken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:28 schreef Gitw het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat onze islamitische landgenoten nu ineens masaal hun kalashnikovs op gaan pakken om ons neer te knallen. Even serieus, hoor je wat jezelf zegt?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
WTF ik dacht dat jij ouder was dan ik (ik ben 40)quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud genoeg om daar een mening over te hebben
Toen Rutte in het zadel kwam was mijn grootste zorg nog het proefwerk Frans.
Cute dan zijn we even oudquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud genoeg om daar een mening over te hebben
Toen Rutte in het zadel kwam was mijn grootste zorg nog het proefwerk Frans.Groot fan van User Wotte![]()
Hou toch opquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef Gitw het volgende:
[..]
Zelfs Jan Peter Balkende had meer charisma dan de heer Rutte.
Groot fan van User Wotte![]()
Dat vraag ik me af. Als je gevoelig bent voor die leuke praatjes, dan kun je ee vast ook wel van overtuigd worden dat zoiets een 'logische, begrijpelijke reactie' is of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt de twijfelaars aan je zijde, dat is genoeg. Die zijn ook het gevoeligst voor de leuke praatjes van die lui.![]()
Zeg ik ook niet. Ik zet het naast elkaar en laat je kiezen wat er erger is.quote:
Je kan een wereld nastreven waar iedereen hetzelfde denkt en doet. Maar dat is een utopie. Moet je ook niet willen, het is die diversiteit die het prettig maakt hier op aard. Ik wil vrouwen geen handen schudden en jij wast je voeten niet 5 keer per dag. Prima, we kunnen toch uitstekend samenleven zo.
BEN JIJ AL 40?!quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF ik dacht dat jij ouder was dan ik (ik ben 40)![]()
Jij bent een paar jaar ouder. Ik weet helemaal niets van Balkenende, ik heb mijn eerste stapjes in de politiek pas tijdens Rutte I gezet.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij bent toch een vrouwquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF ik dacht dat jij ouder was dan ik (ik ben 40)Groot fan van User Wotte![]()
Het is ook allemaal verweven. Landen gaan tegenwoordig in oorlog vanwege terroristisch aanvallen van een (klein) groepje. Onder het mom van selfdefense vermoorden ze een factor 1000 van hun eigen slachtoffers. Terreur vs terreur.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou, ik denk van niet. De meeste landen hebben meer te verliezen dan te winnen bij een wereldoorlog. Terreuraanslagen vind ik een veel reeeler gevaar.
Ik deed maatschappijleer in Havo 4 en toen kwam de Balk van Ellende inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent een paar jaar ouder. Ik weet helemaal niets van Balkenende, ik heb mijn eerste stapjes in de politiek pas tijdens Rutte I gezet.Groot fan van User Wotte![]()
De reden dat je vrouwen geen handen schudt, hoe zorgen voor elkaar in elkaar zit tussen moslims en niet moslims en andere fundamentele zaken. Dat vind ik geen uitstekend samenlevenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Ik zet het naast elkaar en laat je kiezen wat er erger is.
Je kan een wereld nastreven waar iedereen hetzelfde denkt en doet. Maar dat is een utopie. Moet je ook niet willen, het is die diversiteit die het prettig maakt hier op aard. Ik wil vrouwen geen handen schudden en jij wast je voeten niet 5 keer per dag. Prima, we kunnen toch uitstekend samenleven zo.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Misschien kleinschalig hoor. Maar kan ook de bedoeling hebben de strook in twee delen te knippen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aanval vanuit het zuiden, die zag ik niet aankomen.And what rough beast, its hour come round at last,
Bijkomend effect is dat er amper een bedrijf in de Westerse wereld te vinden is die nog een moslim in dienst neemt.![]()
Klinkt eigenlijk logisch als je het zo stelt, maar tegelijkertijd heb je zo ook twee fronten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kleinschalig hoor. Maar kan ook de bedoeling hebben de strook in twee delen te knippen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Grijze dakduif hier, checkquote:
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook ouder dan 40 worden met de huidige staat van hygine, voeding en gezondheidszorgquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dit is een grapquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Bijkomend effect is dat er amper een bedrijf in de Westerse wereld te vinden is die nog een moslim in dienst neemt.Groot fan van User Wotte![]()
Bah. Dit moet echt stoppen, die bedreigingen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En gelukkig wordt dat probleem alleen maar groter met wat er nu gaande is, jeejquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Bijkomend effect is dat er amper een bedrijf in de Westerse wereld te vinden is die nog een moslim in dienst neemt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
oh oude fietsquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijze dakduif hier, check
[..]
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook ouder dan 40 worden met de huidige staat van hygine, voeding en gezondheidszorg
graag dmGroot fan van User Wotte![]()
Ik vind van wel. Dan heb je al 2 meningen. Een ander heeft geen mening. Een samenleving floreert juist bij die diversiteit. Je moet het toejuichen niet bevechten. Doe we ook niet met een Turkse pizza van 1.5. Jarenlang was dat het goedkope avondeten van velen. Als je luxe was "Doe maar 2 stuks, alles er op en eraan...."quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
De reden dat je vrouwen geen handen schudt, hoe zorgen voor elkaar in elkaar zit tussen moslims en niet moslims en andere fundamentele zaken. Dat vind ik geen uitstekend samenleven
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.quote:![]()
Verschrikkelijk maar deze man is ook wel een aandachtshoerquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
Bah. Dit moet echt stoppen, die bedreigingen.
[ twitter ]Groot fan van User Wotte![]()
Ik moet even gaan zitten om dit te handelenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijze dakduif hier, check
[..]
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook ouder dan 40 worden met de huidige staat van hygine, voeding en gezondheidszorg![]()
Dat heeft compleet niets met mijn zorgen of de discussie te maken gastquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dan heb je al 2 meningen. Een ander heeft geen mening. Een samenleving floreert juist bij die diversiteit. Je moet het toejuichen niet bevechten. Doe we ook niet met een Turkse pizza van 1.5. Jarenlang was dat het goedkope avondeten van velen. Als je luxe was "Doe maar 2 stuks, alles er op en eraan...."
Zag laatst nog een documentaire over gevangen IS strijders in Koerdistan. Dat ze in overvolle gevangenissen zitten. En er regelmatig uitbraken zijn, die genitieerd worden vanuit buiten door IS. En dat er ook veel Europese IS strijders in deze gevangenissen zitten. Maar niemand zijn handen hier aan wilt branden. Letterlijk een tikkende tijdbom. Nog zo'n fuck up van de internationale gemeenschap die onder het tapijt geveegd wordt.![]()
Dit is het ware probleem in Nederland momenteel, niet die Moslims die zich gedwongen voelen om een kant te kiezen. Echt, ik word hier zo gigantisch moedeloos van. Dit land is kapot, meer dan kapot zelfs. Waarom kan het in Duitsland en Frankrijk wel?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Genoeg sectoren waar moslims florerenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.
Advocatuur, geneeskunde maar ook in de bouw bijvoorbeeldGroot fan van User Wotte![]()
Jij bent toch zeker inmiddels wel tegen de 50 of niet dan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet even gaan zitten om dit te handelenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Frankrijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het ware probleem in Nederland momenteel, niet die Moslims die zich gedwongen voelen om een kant te kiezen. Echt, ik word hier zo gigantisch moedeloos van. Dit land is kapot, meer dan kapot zelfs. Waarom kan het in Duitsland en Frankrijk wel?![]()
Probeer je nou medelijden te wekken voor IS-strijders? Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:42 schreef Gitw het volgende:
Zag laatst nog een documentaire over gevangen IS strijders in Koerdistan. Dat ze in overvolle gevangenissen zitten. En er regelmatig uitbraken zijn, die genitieerd worden vanuit buiten door IS. En dat er ook veel Europese IS strijders in deze gevangenissen zitten. Maar niemand zijn handen hier aan wilt branden. Letterlijk een tikkende tijdbom. Nog zo'n fuck up van de internationale gemeenschap die onder het tapijt geveegd wordt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, ik heb ook moeite met het geloven, maar daar wordt gewoon actie ondernomen momenteelquote:
Dan moet je je als Nederland eigenlijk al helemaal kapot schamen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zit bij een multinational en heb idd om die reden exact nul Chinese collega'squote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.
Moslims wel veel trouwensOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat zegt hij toch helemaal niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer je nou medelijden te wekken voor IS-strijders? Ben je wel goed bij je hoofd?Groot fan van User Wotte![]()
Heb jij de basisschool wel afgemaakt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer je nou medelijden te wekken voor IS-strijders? Ben je wel goed bij je hoofd?![]()
Eerst het noorden afsnijden van bevoorrading en daarna daar rustig de boel opruimen, zou een plan kunnen zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk logisch als je het zo stelt, maar tegelijkertijd heb je zo ook twee fronten.And what rough beast, its hour come round at last,
Vreselijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verschrikkelijk maar deze man is ook wel een aandachtshoer
Zonder 'maar'."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hij maakt er anders een behoorlijk probleem van dat die ratten opgesloten zitten waar ze thuis horen. Laat maar lekker zitten.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn man heeft ooit per ongeluk een hotel geboekt in Saint Denis ipv Parijs zelfquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook moeite met het geloven, maar daar wordt gewoon actie ondernomen momenteel
Dan moet je je als Nederland eigenlijk al helemaal kapot schamen.
Nou, dan ben je ook wel genezen... Goed dat ze daar nu op dit vlak orde op zaken gaan stellen
Compleet verziekt daarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het valt wel mee hier joh.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook moeite met het geloven, maar daar wordt gewoon actie ondernomen momenteel
Dan moet je je als Nederland eigenlijk al helemaal kapot schamen.Groot fan van User Wotte![]()
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het ware probleem in Nederland momenteel, niet die Moslims die zich gedwongen voelen om een kant te kiezen. Echt, ik word hier zo gigantisch moedeloos van. Dit land is kapot, meer dan kapot zelfs. Waarom kan het in Duitsland en Frankrijk wel?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aanval vanuit het zuiden, die zag ik niet aankomen.Dan zat deze gast er toch niet ver naast blijkbaar, met aanvallen vanuit het midden (niet het zuiden)quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kleinschalig hoor. Maar kan ook de bedoeling hebben de strook in twee delen te knippen.. en het noorden.
Anyway, eerst even slapen. Net nu het spannend wordt. Maar morgen kantoordagje dus ja, toch maar even uurtjes maken denk ik."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ja dat lees ik wel vaker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.And what rough beast, its hour come round at last,
Er gebeurt niets, echt helemaal niets. De overheid is muisstil. Ik vind dat echt verwerpelijk.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wij hadden er echt veel, nu nog eentje als knuffel-Hong-Kong-Chinees, en geloof me, Ali en Achmed gaan sinds het vlaggetje zwaaien onderop de stapel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit bij een multinational en heb idd om die reden exact nul Chinese collega's
Moslims wel veel trouwens![]()
Was wel lekker goedkoop zeker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit per ongeluk een hotel geboekt in Saint Denis ipv Parijs zelf
Nou, dan ben je ook wel genezen... Goed dat ze daar nu op dit vlak orde op zaken gaan stellen
Compleet verziekt daarAnd what rough beast, its hour come round at last,
Er gebeurt binnenskamers heel veel maar er is ongelooflijk veel angstquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gebeurt niets, echt helemaal niets. De overheid is muisstil. Ik vind dat echt verwerpelijk.
Het rommelt, en niet bepaald minder na die brief van die zooi ambtenarenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gast...quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.
Jij bent echt helemaal uit genade gevallen bij mij, jezus wat een trieste reactie, ga je kapot schamen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pardon? Ik stel een open vraag en geef notabene nog aan dat ik niet uitgesproken ga doen omdat ik informatie mis. Die nuance is echt belangrijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Jij bent echt helemaal uit genade gevallen bij mij, jezus wat een trieste reactie, ga je kapot schamen.
Ja wij kregen zelfs bezoek van buitenlandse zaken vanuit de VS die met erg vriendelijke snuitjes vroegen of we z.s.m. afscheid wilden nemen van de Chinezen en alle apparatuur uit China, thanks for the cooperation.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat lees ik wel vaker.
[ twitter ]![]()
En het pruttelt en het pruttelt en de angst wordt groter en groter. Het beste moment om te handelen was gisteren, het op n na beste moment is nu. Die totale radiostilte werkt echt tegen wat goed is momenteel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gebeurt binnenskamers heel veel maar er is ongelooflijk veel angst
Het rommelt, en niet bepaald minder na die brief van die zooi ambtenaren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het zou toch niet moeten uitmaken van wanneer dat leed is? Het punt is dat het vanwege bedreigingen niet door kan gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.![]()
Al zouden moslim terroristen een atoombommetje in Berlijn of Amsterdam af laten gaan, dan veranderden die mensen nog niet van mening, “ja, maar… Amerika deed het ook bij Japan zul je dan horen “quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat zou moeten zijn. Daarnaast schat ik in dat men het dan alsnog als een 'reactie' op 'jarenlange discriminatie en onderdrukking' of iets dergelijks zal beschouwen.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
ahahahah! Dat is nogal een verschil ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit per ongeluk een hotel geboekt in Saint Denis ipv Parijs zelf
Compleet verziekt daar
Ik kom zelf wel graag in die banlieus als ik eerlijk ben.
Niks pardon. Lees je eigen post nog maar eens tien, misschien twintig keer terug. Lees wat je daar gezegd hebt. Jij bent echt helemaal af nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Ik stel een open vraag en geef notabene nog aan dat ik niet uitgesproken ga doen omdat ik informatie mis. Die nuance is echt belangrijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahahah! Dat is nogal een verschil ja.
Ik kom zelf wel graag in die banlieus als ik eerlijk ben._!
![]()
Ja, dat kan echt niet. Absoluut mee eens. Dat had ik gemist. Sowieso welk weldenkend mens is voor bedreigingen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het zou toch niet moeten uitmaken van wanneer dat leed is? Het punt is dat het vanwege bedreigingen niet door kan gaan.
Want?quote:
Er is altijd een maar?
Of ben je ook zo tegen Hugo Boss en Adidas en Coca Cola en Volkswagen.
Er is geen maar toch.Groot fan van User Wotte![]()
Wat je dus doet als 40 jarige vrouw en je wilt chocolade eten.
Dan ga je niet die goedkope troep zitten vreten, maar laaf je je aan een paar stukken Lindt Lindor.
En een Turkse pizza is ook heerlijk natuurlijk, maar wel graag met extra salade erop
Balkenende en Ruud Lubbers kan ik me nog levendig herinneren als minister president. Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud ook
#oudOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe kan je honderdduizenden mensen in een kooi stoppen en denken dat het goed gaat. Dan ben je toch compleet achterlijk?
Maar moslims zijn eng dus de joden moeten wel gelijk hebben ofzoGroot fan van User Wotte![]()
Je was denk ik vroeger niet al te best in begrijpend lezen. Maar ja ik doe toch een poging om het gesprek aan te gaan. De strekking van die documentaire is dat het dwaas is om die mensen daar, in krakkemikkige, ondergefinancieerde gevangenissen opgesloten te houden. In grote getallen. Want dat is gevaarlijk. Mochten ze ontsnappen. Dan zijn ze weer zo bewapend en voor je het weet heb je dan weer een nieuw kalifaat. Die je weer opnieuw mag bestrijden. Dus wellicht is het handig als andere landen ze ook overnemen en berechten. En voor hoe lang, daar heb ik geen expertise over. Want dat zal vast een complexer vraagstuk zijn dan je in eerste instantie denkt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij maakt er anders een behoorlijk probleem van dat die ratten opgesloten zitten waar ze thuis horen. Laat maar lekker zitten.
Waarom dit relevant is voor dit topic. Omdat dit conflict ook onder de tapijt is geschoven door de internationale gemeenschap. En het ook een tikkende tijdbom is.![]()
Ja? Wat maakt dat je daar zo graag komt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahahah! Dat is nogal een verschil ja.
Ik kom zelf wel graag in die banlieus als ik eerlijk ben.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Er gebeurt ook niet zoveel hierquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gebeurt niets, echt helemaal niets. De overheid is muisstil. Ik vind dat echt verwerpelijk.Groot fan van User Wotte![]()
Je hebt gelijk. Ik steek de hand in eigen boezem. Maar hij kwam harder aan dat dat ik hem verstuurde en bedoelde.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks pardon. Lees je eigen post nog maar eens tien, misschien twintig keer terug. Lees wat je daar gezegd hebt. Jij bent echt helemaal af nu.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik voornamelijk de urgentie wil zien naar problemen van vandaag. Als het in die context is: meer dan prima! Bedreigingen? Fout!
Waar en op wie is deze post precies aan gericht? Volgens mij vergeet je te quoten, al zie ik nergens grond voor deze postquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:54 schreef Tjacka het volgende:
Hoe kan je honderdduizenden mensen in een kooi stoppen en denken dat het goed gaat. Dan ben je toch compleet achterlijk?
Maar moslims zijn eng dus de joden moeten wel gelijk hebben ofzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar en op wie is deze post precies aan gericht? Volgens mij vergeet je te quoten, al zie ik nergens grond voor deze post
Er is heerst een soort melancholiek. En ik zie er veel soortgenoten. In principe irrationele emotie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja? Wat maakt dat je daar zo graag komt?
Omdat bedreigingen niet okay zijn. Daar past geen vergoeilijking bij.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want?
Er is altijd een maar?
Of ben je ook zo tegen Hugo Boss en Adidas en Coca Cola en Volkswagen.
Er is geen maar toch."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ok, sadquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is heerst een soort melancholiek. En ik zie er veel soortgenoten. In principe irrationele emotie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik merk echt aan mezelf dat ik zwaar allergisch ben geworden voor dat woord maarquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat bedreigingen niet okay zijn. Daar past geen vergoeilijking bij.
Een gigantisch trieste terroristische aanval wordt gepleegd, honderden onschuldige mensen op hele brute wijze vermoord, verkracht en ontvoerd. En dan toch mensen met hun ja, maar. Dan zit je al meteen aan de moreel verwerpelijke kant en ze hebben het zelf niet eens in de gaten. Nu weer, echt hoor.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nee maar kleding of een auto rijden of cola drinken van een massamoordenaar blijft okequote:Op maandag 23 oktober 2023 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat bedreigingen niet okay zijn. Daar past geen vergoeilijking bij.Groot fan van User Wotte![]()
En eerlijk, in het kielzog van die melancholiek heb je ook lekkere eettentjes. Ik ben een bourgondir.quote:
Wat zijn dit voor een achterlijke vergelijkingen dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee maar kleding of een auto rijden of cola drinken van een massamoordenaar blijft oke100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
kijk naar jezelf joh gekquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik merk echt aan mezelf dat ik zwaar allergisch ben geworden voor dat woord maar
Een gigantisch trieste terroristische aanval wordt gepleegd, honderden onschuldige mensen op hele brute wijze vermoord, verkracht en ontvoerd. En dan toch mensen met hun ja, maar. Dan zit je al meteen aan de moreel verwerpelijke kant en ze hebben het zelf niet eens in de gaten. Nu weer, echt hoor.
de inval in Irak was dus ook allemaal goed!? ja want 9-11Groot fan van User Wotte![]()
ja maarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een achterlijke vergelijkingen dan?Groot fan van User Wotte![]()
Dit is mens eigen. Als je je vooraf instelt om iets vreselijk irritant te vinden dan ga je dat ook heel erg irritant vinden als het gebeurd. Maar voor iemand die er onbevooroordeeld in staat is het slechts een "maar". Een woordje om een nuance aan te brengen. Niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Een gigantisch trieste terroristische aanval wordt gepleegd, honderden onschuldige mensen op hele brute wijze vermoord, verkracht en ontvoerd. En dan toch mensen met hun ja, maar. Dan zit je al meteen aan de moreel verwerpelijke kant en ze hebben het zelf niet eens in de gaten. Nu weer, echt hoor.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk naar jezelf joh gek
de inval in Irak was dus ook allemaal goed!? ja want 9-11quote:Whataboutism, soms vernederlandst tot whataboutisme, ook bekend als whataboutery, is een drogreden waarmee iemand de beschuldiging van een misstand niet weerlegt, maar zijn of haar opponent er met een retorische vraag What about ...? (Hoe zit het met ...?) van beticht schuldig te zijn aan een andere ernstige misstand.
Het gaat om retorische technieken van het type tu quoque (Latijn: jij ook), een jij-bak waarmee op kritiek wordt gereageerd zonder er inhoudelijk op te antwoorden, vooral bedoeld om die kritiek te relativeren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is mens eigen. Als je je vooraf instelt om iets vreselijk irritant te vinden dan ga je dat ook heel erg irritant vinden als het gebeurd. Maar voor iemand die er onbevooroordeeld in staat is het slechts een "maar". Een woordje om een nuance aan te brengen. Niet meer dan dat.
Lust u een warme kom lablabi?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eerlijk, in het kielzog van die melancholiek heb je ook lekkere eettentjes. Ik ben een bourgondir.And what rough beast, its hour come round at last,
Als het niet dat concept is?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik steek de hand in eigen boezem. Maar hij kwam harder aan dat dat ik hem verstuurde en bedoelde.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik voornamelijk de urgentie wil zien naar problemen van vandaag. Als het in die context is: meer dan prima! Bedreigingen? Fout!"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Wat knap zeg! Blijkbaar weet je dus wel iets van Wikipedia. Dit is het beginquote:
Moedig maar lekker iemand aan die net nog de holocaust minderwaardig aan dit lullige conflict noemde johquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hmmm. Toevallig bounce ik net een kommetje warme harrira mijn huig in. @OllieA kom lekker mee drinkenquote:
Harrira, voor de mensen die het niet kennen. Is een kruidig Marokkaans soepje. Hrlijk. Ik voel me zo goed.
Gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee maar kleding of een auto rijden of cola drinken van een massamoordenaar blijft oke
Ik heb het over mensen die een genocide overleefd hebben (een joodse vrouw en een Yezidi) die vanwege bedreigingen geen lezing in Kamp Westerbork meer kunnen geven.
Dat is gewoon zo in en in triest. Daar pas geen 'ja maar'.
En dan begin jij over cola?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Whataboutism, soms vernederlandst tot whataboutisme, ook bekend als whataboutery, is een drogreden waarmee iemand de beschuldiging van een misstand niet weerlegt, maar zijn of haar opponent er met een retorische vraag What about ...? (Hoe zit het met ...?) van beticht schuldig te zijn aan een andere ernstige misstand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moedig maar lekker iemand aan die net nog de holocaust minderwaardig aan dit lullige conflict noemde joh
Het gaat om retorische technieken van het type tu quoque (Latijn: jij ook), een jij-bak waarmee op kritiek wordt gereageerd zonder er inhoudelijk op te antwoorden, vooral bedoeld om die kritiek te relativeren.Groot fan van User Wotte![]()
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Geen probleem, ik zal het nog een keer uitleggen: ik zou nu graag de urgentie willen zien bij de huidige problematiek. Het gaat om het moment. Maar als het ook in die context bedoeld was, mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moedig maar lekker iemand aan die net nog de holocaust minderwaardig aan dit lullige conflict noemde joh
Als figuren als dat je vrienden zijn, moet je je misschien eens af gaan vragen of je wel aan de goede kant van een discussie staat. Gewoon even een heel vriendelijke tip. In tegenstelling tot hem, heb ik nog wel vertrouwen in jou.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Whataboutism, soms vernederlandst tot whataboutisme, ook bekend als whataboutery, is een drogreden waarmee iemand de beschuldiging van een misstand niet weerlegt, maar zijn of haar opponent er met een retorische vraag What about ...? (Hoe zit het met ...?) van beticht schuldig te zijn aan een andere ernstige misstand.
Het gaat om retorische technieken van het type tu quoque (Latijn: jij ook), een jij-bak waarmee op kritiek wordt gereageerd zonder er inhoudelijk op te antwoorden, vooral bedoeld om die kritiek te relativeren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, het feit dat je dat al uit je strot kreeg heeft genoeg schade gedaan. Hier kan je jezelf onmogelijk uit lullen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Geen probleem, ik zal het nog een keer uitleggen: ik zou nu graag de urgentie willen zien bij de huidige problematiek. Het gaat om het moment. Maar als het ook in die context bedoeld was, mijn zegen heb je.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik geloof niet zo in "bedreigingen". Blaffende honden bijten niet. Maar ik kom dan misschien ook wel uit een ander milieu. Het is meer dat ik deze personen al veel op internet heb zien staan en ik niet echt genteresseerd in ze ben. Dan gebruik je een algoritme en wil je graag aandacht anders komen ze niet in mijn timeline. Dan is dit gedrag in mijn ogen aandachtshoererij iddquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?
Ik heb het over mensen die een genocide overleefd hebben (een joodse vrouw en een Yezidi) die vanwege bedreigingen geen lezing in Kamp Westerbork meer kunnen geven.
Dat is gewoon zo in en in triest. Daar pas geen 'ja maar'.
En dan begin jij over cola?Groot fan van User Wotte![]()
NNee het gaat om hun verhaal. Punt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Geen probleem, ik zal het nog een keer uitleggen: ik zou nu graag de urgentie willen zien bij de huidige problematiek. Het gaat om het moment. Maar als het ook in die context bedoeld was, mijn zegen heb je."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik voel die behoefte ook niet. Ik heb duiding gegeven aan mijn opmerking. Dacht dat die duidelijk genoeg was. Achteraf kon het best wat strakker allemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je dat al uit je strot kreeg heeft genoeg schade gedaan. Hier kan je jezelf onmogelijk uit lullen.
Hoezo is "quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als figuren als dat je vrienden zijn, moet je je misschien eens af gaan vragen of je wel aan de goede kant van een discussie staat. Gewoon even een heel vriendelijke tip. In tegenstelling tot hem, heb ik nog wel vertrouwen in jou." gelijk iemand als een vriend zien? Dit is een Isral tactiek.
Ik zou dat persoonlijk laten voor een ander moment, tenzij juist met die context. Met het leed dat nu gebeurd laten we zien niks geleerd te hebben van het leed van 80 jaar geleden. Daarom zou ik zo graag zien dat die context wordt toegevoegd. Daarmee bagatelliseer ik niks, in tegendeel, ik wil voorkomen dat hetzelfde weer gebeurd, waar ook ter wereld, maar nu in het bijzonder dus Palestina. En er zijn nu zeker elementen die gelijk op gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:11 schreef marsan het volgende:
N
[..]
Nee het gaat om hun verhaal. Punt.
Dat dit zoveel ophef geeft zegt eigenlijk genoeg. Ik had dat eigenlijk niet verwacht omdat het een hele logische gedachte was. Leed moet je niet claimen voor een groep. Maar juist in saamhorigheid aan het licht brengen.
Oh vandaar je opmerking over kleding, autos en cola.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in "bedreigingen". Blaffende honden bijten niet. Maar ik kom dan misschien ook wel uit een ander milieu. Het is meer dat ik deze personen al veel op internet heb zien staan en ik niet echt genteresseerd in ze ben. Dan gebruik je een algoritme en wil je graag aandacht anders komen ze niet in mijn timeline. Dan is dit gedrag in mijn ogen aandachtshoererij idd
Logische reactie wel.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Geen probleem, ik zal het nog een keer uitleggen: ik zou nu graag de urgentie willen zien bij de huidige problematiek. Het gaat om het moment. Maar als het ook in die context bedoeld was, mijn zegen heb je.
Juist nu is antisemitisme weer erg relevant. En die andere spreker .. de genocide op de Jezidi's is van 2014/5."Pools are perfect for holding water"![]()
Jij bent daar geen partij in. Dat jij t zou laten voor een ander moment en met andre koppelingen boeit dus verder niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou dat persoonlijk laten voor een ander moment, tenzij juist met die context. Met het leed dat nu gebeurd laten we zien niks geleerd te hebben van het leed van 80 jaar geleden. Daarom zou ik zo graag zien dat die context wordt toegevoegd. Daarmee bagatelliseer ik niks, in tegendeel, ik wil voorkomen dat hetzelfde weer gebeurd, waar ook ter wereld, maar nu in het bijzonder dus Palestina. En er zijn nu zeker elementen die gelijk op gaan."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Huh? Bedankt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh vandaar je opmerking over kleding, autos en cola.
Logische reactie wel.
Niet relevant voor het geven van een mening. Als dat relevant zou zijn kan je een forum wel opdoeken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Jij bent daar geen partij in. Dat jij t zou laten voor een ander moment en met andre koppelingen boeit dus verder niet.
Je me je mag je geven. Maar urgentie van nu staat daar los van. En dat is maar goed ook imo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet relevant voor het geven van een mening. Als dat relevant zou zijn kan je een forum wel opdoeken."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
lekker een extreem rechts regime supporten is beter. lekker allemaal in polonaise naar weer een kansloze oorlogquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet relevant voor het geven van een mening. Als dat relevant zou zijn kan je een forum wel opdoeken.Groot fan van User Wotte![]()
Ja dat staat er idd…quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker een extreem rechts regime supporten is beter. lekker allemaal in polonaise naar weer een kansloze oorlog"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Gaat om deze sprekers, ze spreken ook op scholen:quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Juist nu is antisemitisme weer erg relevant. En die andere spreker .. de genocide op de Jezidi's is van 2014/5.https://steunpuntgastsprekers.nl/lesmateriaalquote:EMMY EN WAHHAB
voor VMBO (bovenbouw), havo & vwo, MBO
Emmy (82) en Wahhab (25) zijn allebei vervolgd om wie ze zijn. Emmy is Joods en overleefde de Holocaust door onder te duiken. Wahhab overleefde de genocide op zijn volk, de Yezidi, door na een onderduikperiode uit Irak te vluchten naar Nederland.
Wegens bedreigingen afgezegd.
Rtv Drenthe:
quote:Lezing Herinneringscentrum Kamp Westerbork afgelast na bedreigingen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
misschien jij niet maar als je een vlag heb van dat regime dan sta je daar toch wel redelijk achter toch?quote:Groot fan van User Wotte![]()
Vraag aan degeen die dat heeft wat de reden is. Is meestal beter dan zelf maar wat invullen toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien jij niet maar als je een vlag heb van dat regime dan sta je daar toch wel redelijk achter toch?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Wat is er mis met jequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaat om deze sprekers, ze spreken ook op scholen:
[..]
https://steunpuntgastsprekers.nl/lesmateriaal
Wegens bedreigingen afgezegd.
Rtv Drenthe:
[..]Groot fan van User Wotte![]()
Geen nieuws dus verder over die aanvallen in Irak en Syrie? Klonk vrij groots maar nog steeds geen beelden...Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
"Ja maar"quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Vraag aan degeen die dat heeft wat de reden is. Is meestal beter dan zelf maar wat invullen toch?Groot fan van User Wotte![]()
Ok…quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
De regel is dat wat mensen zeggen past telt vanaf het 'maar'.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik merk echt aan mezelf dat ik zwaar allergisch ben geworden voor dat woord maar
Een gigantisch trieste terroristische aanval wordt gepleegd, honderden onschuldige mensen op hele brute wijze vermoord, verkracht en ontvoerd. En dan toch mensen met hun ja, maar. Dan zit je al meteen aan de moreel verwerpelijke kant en ze hebben het zelf niet eens in de gaten. Nu weer, echt hoor.![]()
Nope, weinig verdere details gezien nog.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen nieuws dus verder over die aanvallen in Irak en Syrie? Klonk vrij groots maar nog steeds geen beelden...And what rough beast, its hour come round at last,
laten we het proberenquote:
@capricia
Wat is de reden dat jij de vlag als UI hebt van een extreem rechts terroristisch regime?Groot fan van User Wotte![]()
Goede manier ook om iets te vragen. Mooie neutrale manier om iets te vragen. Totaal geen vooringenomenheid ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laten we het proberen
@:capricia
Wat is de reden dat jij de vlag als UI hebt van een extreem rechts terroristisch regime?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Het te pas en te onpas (onjuist) gebruiken van de term antisemitisme zorgt er voor dat de ander met meel in de mond gaat praten al dartelend door een mijnenveld.
Hier op Fok! heb ik de meest schandalige (scheld)woorden naar mijn tedere koppie gegooid gekregen. Toch zie ik nooit iemand "Islamofoob!" roepen om het voor me op te nemen.
Valse frame in jouw post.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laten we het proberen
@:capricia
Wat is de reden dat jij de vlag als UI hebt van een extreem rechts terroristisch regime?
Ga ik je geen antwoord op geven, vrind. Zeker niet nu je begint te mentionen en zegt 'Op oorlogspad' te zijn in die SC.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Onrustig op de livestreams, veel zware dreunen.And what rough beast, its hour come round at last,
Met oa dit soort posts verwacht jij bijval? En ik heb je nog wel meer soortgelijke posts zien uitbraken hier.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Het te pas en te onpas (onjuist) gebruiken van de term antisemitisme zorgt er voor dat de ander met meel in de mond gaat praten al dartelend door een mijnenveld.
Hier op Fok! heb ik de meest schandalige (scheld)woorden naar mijn tedere koppie gegooid gekregen. Toch zie ik nooit iemand "Islamofoob!" roepen om het voor me op te nemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laxeer tegen de ventilator. Ik vrees het ook. Het voelt nu als een soort stilte voor de storm. Mijn medeleven gaat uit naar al die onschuldige mensen wiens leven onmogelijk wordt gemaakt of zelfs wordt beindigd. Harteloos, notabene uitgevoerd door een volk die de roomloze matsekoekmond vol heeft van leed en Holocaust.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2023 00:41:45 ]![]()
Dat komt misschien ook omdat de islam een intrinsiek agressief expansionistisch aspect heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier op Fok! heb ik de meest schandalige (scheld)woorden naar mijn tedere koppie gegooid gekregen. Toch zie ik nooit iemand "Islamofoob!" roepen om het voor me op te nemen.
En joden al eeuwen worden uitgeroeid.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik verwacht helemaal niks. Ik gooi alleen een spiegel voor. We gebruiken heel vaak antisemitisme om kritiek de kop in te drukken (niet altijd terecht) echter hoor ik nagenoeg nooit Islamofobie. Vond ik een mooi punt van mezelf. Eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met oa dit soort posts verwacht jij bijval? En ik heb je nog wel meer soortgelijke posts zien uitbraken hier.
[..]
Ik denk dat wanneer we de dubbele maat eens gaan elimineren we echt ergens gaan komen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat komt misschien ook omdat de islam een intrinsiek agressief expansionistisch aspect heeft.
En joden al eeuwen worden uitgeroeid.
Ja je vindt wel meer mooi van jezelf. Op enge af.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks. Ik gooi alleen een spiegel voor. We gebruiken heel vaak antisemitisme om kritiek de kop in te drukken (niet altijd terecht) echter hoor ik nagenoeg nooit Islamofobie. Vond ik een mooi punt van mezelf. Eerlijk is eerlijk.
Maar ben er alweer klaar mee. Toedels.![]()
Ja, toevallig zei ik het net ook al. We moeten af van die dubbele maat. Gelijke monniken gelijke kappen. Argumenten moeten niet op basis van je voorkeuren bepaald worden. Maar op basis van de waarheid en chte feiten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja je vindt wel meer mooi van jezelf. Op enge af.
Wat denk jij over die aanval op dat ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, toevallig zei ik het net ook al. We moeten af van die dubbele maat. Gelijke monniken gelijke kappen. Argumenten moeten niet op basis van je voorkeuren bepaald worden. Maar op basis van de waarheid en chte feiten."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Kan er nog geen officile bron van vinden (al lees ik het inmiddels ook in andere talen). Maar met dit soort dingen, dat gaat niet meer goed komen daar."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vreselijk. Mijn hart huilde toen ik het zag. Onschuldige mensen in hun meest zwakke toerstand ook nog eens bombaderen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Wat denk jij over die aanval op dat ziekenhuis?
Door wie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vreselijk. Mijn hart huilde toen ik het zag. Onschuldige mensen in hun meest zwakke toerstand ook nog eens bombaderen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ook in Lebanon word er nog steeds gevochtenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik vrees dat we die waarheid nooit boven water gaan krijgen. Het is een propaganda spel over en weer.quote:
Hamas PR team heeft een video uitgebrachtA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Welke dubbele maat? Ik ben gewoon tegen culturen die mensen slachten alsof het een geit is in het jaar 1400.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer we de dubbele maat eens gaan elimineren we echt ergens gaan komen.
Daar moet overeenkomstig tegen worden opgetreden.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kunnen-doen-a4178129
Palestijnse jongeren hebben de hoop verloren dat hun leiders iets voor ze kunnen doen
Westelijke Jordaanoever Hoe langer de oorlog tussen Isral en Gaza duurt, des te zwakker wordt de positie van de Palestijnse president Mahmoud Abbas. Jonge mensen in Ramallah keren zich tegen hem.![]()
Als mensen hier iets tegen de islam hebben, is dat niet tegen de echte Islam (want die is immers geheel vredelievend). Dus dan is het ook geen echte Islamofobie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks. Ik gooi alleen een spiegel voor. We gebruiken heel vaak antisemitisme om kritiek de kop in te drukken (niet altijd terecht) echter hoor ik nagenoeg nooit Islamofobie. Vond ik een mooi punt van mezelf. Eerlijk is eerlijk.
Aldus de logica die jij constant gebruikt om de Islam van enige kritiek vrij te pleiten."Pools are perfect for holding water"![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vrees dat we die waarheid nooit boven water gaan krijgen. Het is een propaganda spel over en weer.![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Die mensen van het Rode Kruis hebben echt ballen van staal. Ik zou dat niet durven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:01 schreef Ali_boo het volgende:
Hamas PR team heeft een video uitgebracht
[ twitter ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 02:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Die mensen van het Rode Kruis hebben echt ballen van staal. Ik zou dat niet durven.![]()
![]()
wat een watjes die hamas leden, niet eens met onbedekt gezicht de uitwisseling durven doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:01 schreef Ali_boo het volgende:
Hamas PR team heeft een video uitgebracht
[ twitter ]![]()
Podcast
https://mwi.westpoint.edu(...)about-hamas-tunnels/
WHAT CAN THE IDF DO ABOUT HAMAS TUNNELS?
John Spencer | 10.20.23
What Can the IDF Do about Hamas Tunnels?
If the Israel Defense Forces conduct a ground campaign in Gaza, the threat of Hamas tunnels will be one of the most significant challenges to contend with. Many miles of these tunnels crisscross below the surface of Gaza, some as deep as 230 feet underground. Collectively, they offer Hamas fighters the means to protect themselves against the Israeli offensive, maneuver undetected below the surface, and launch attacks before returning to the security of the tunnels.
But what can Israeli forces do about the tunnels when they encounter them? Is it feasible to seal them? Can they be destroyed with bunker-buster munitions or other explosives? Are there other ways to render them unusable? The answers to these questions are complicated, and to explore them, John Spencer welcomes Dr. Daphne Richemond-Barak back to the Urban Warfare Project Podcast for this special episode. She is a professor at the Lauder School of Government, Diplomacy, and Strategy at Reichman University, the author of the book Underground Warfare, and the creator of the International Working Group on Subterranean Warfare.![]()
De NYT over hun verslaggeving mbt de ontploffing naast het ziekenhuis:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
tl:drquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
De NYT over hun verslaggeving mbt de ontploffing naast het ziekenhuis:
[ twitter ]
Was het een duidelijke rectificatie met excuses, als in "we hebben ons laten piepelen als amateurs door de PR afdeling van Hamas en we hielpen ze daardoor allerlei bullshit te verspreiden"?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ach Tucker ('just asking questions') Carlson heeft weer eens een doemscenario voor zijn aanhang? Loopt zijn show op Twitter nou een beetje?quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Yup. Maar ik ben het wel eens met waar over gesproken wordt. Dit kan helemaal mis gaan. Dat is ook waarom de grond invasie van Gaza wordt uitgesteld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach Tucker ('just asking questions') Carlson heeft weer eens een doemscenario voor zijn aanhang? Loopt dat YT-kanaal van hem nou een beetje?
Interessante video. Aanrader.![]()
Nee dank je.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar ik ben het wel eens met waar over gesproken wordt. Dit kan helemaal mis gaan. Dat is ook waarom de grond invasie van Gaza wordt uitgesteld.
Interessante video. Aanrader.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
The Times’s initial accounts attributed the claim of Israeli responsibility to Palestinian officials, and noted that the Israeli military said it was investigating the blast. However, the early versions of the coverage — and the prominence it received in a headline, news alert and social media channels — relied too heavily on claims by Hamas, and did not make clear that those claims could not immediately be verified. The report left readers with an incorrect impression about what was known and how credible the account was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
tl:dr
Was het een duidelijke rectificatie met excuses, als in "we hebben ons laten piepelen als amateurs door de PR afdeling van Hamas en we hielpen ze daardoor allerlei bullshit te verspreiden"?
The Times continued to update its coverage as more information became available, reporting the disputed claims of responsibility and noting that the death toll might be lower than initially reported. Within two hours, the headline and other text at the top of the website reflected the scope of the explosion and the dispute over responsibility.
Given the sensitive nature of the news during a widening conflict, and the prominent promotion it received, Times editors should have taken more care with the initial presentation, and been more explicit about what information could be verified. Newsroom leaders continue to examine procedures around the biggest breaking news events — including for the use of the largest headlines in the digital report — to determine what additional safeguards may be warranted."Pools are perfect for holding water"![]()
Mocht dit een oorlog tussen Isreal+US vs Hamas+Hezbolla+Iran worden. Wat gaat Europa dan doen?
Na het zien van dat filmpje weet ik niet of we zo achter Isral moeten staan zoals we nu doen.
Dit is veel te gevaarlijk. In het fimpje hebben ze het er ook over dat Turkije mee kan gaan doen. Als dat gebeurt en Rusland en China doen ook mee gaat het helemaal loos.
Of ben ik nu te pessimistisch?![]()
Tldl; Soldaten in de tunnels sturen is een slecht idee, maar zal waarschijnlijk wel gaan gebeuren (ivm gegijzelden). Evacuatie zodat airstrikes gericht op de tunnels meer ruimte krijgen, maar sommige zitten erg diep. Vernietiging van de tunnels is belangrijk om toekomstig gebruik te voorkomen. Twee componenten bommen bestaande uit twee vloeistoffen die ter plekke gemixt kunnen worden gaan waarschijnlijk veel gebruikt worden. De gegijzelde mensen zitten in de tunnels. Uitroken en gas gebruiken ligt in Isral uiterst gevoelig, om hopelijk duidelijke redenen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 02:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Podcast
https://mwi.westpoint.edu(...)about-hamas-tunnels/
WHAT CAN THE IDF DO ABOUT HAMAS TUNNELS?
John Spencer | 10.20.23
What Can the IDF Do about Hamas Tunnels?
If the Israel Defense Forces conduct a ground campaign in Gaza, the threat of Hamas tunnels will be one of the most significant challenges to contend with. Many miles of these tunnels crisscross below the surface of Gaza, some as deep as 230 feet underground. Collectively, they offer Hamas fighters the means to protect themselves against the Israeli offensive, maneuver undetected below the surface, and launch attacks before returning to the security of the tunnels.
But what can Israeli forces do about the tunnels when they encounter them? Is it feasible to seal them? Can they be destroyed with bunker-buster munitions or other explosives? Are there other ways to render them unusable? The answers to these questions are complicated, and to explore them, John Spencer welcomes Dr. Daphne Richemond-Barak back to the Urban Warfare Project Podcast for this special episode. She is a professor at the Lauder School of Government, Diplomacy, and Strategy at Reichman University, the author of the book Underground Warfare, and the creator of the International Working Group on Subterranean Warfare."Pools are perfect for holding water"![]()
Turkije, Rusland en China gaan niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:56 schreef KoningWouter het volgende:
Mocht dit een oorlog tussen Isreal+US vs Hamas+Hezbolla+Iran worden. Wat gaat Europa dan doen?
Na het zien van dat filmpje weet ik niet of we zo achter Isral moeten staan zoals we nu doen.
Dit is veel te gevaarlijk. In het fimpje hebben ze het er ook over dat Turkije mee kan gaan doen. Als dat gebeurt en Rusland en China doen ook mee gaat het helemaal loos.
Of ben ik nu te pessimistisch?"Pools are perfect for holding water"![]()
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Turkije, Rusland en China gaan niet meedoen.
Naja we zien wel. Kunnen er toch weinig aan doen. Ik ga maar even een spelletje spelen.
[ Bericht 9% gewijzigd door KoningWouter op 24-10-2023 04:17:13 ]![]()
KoningWerkperd, ben jij het?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:56 schreef KoningWouter het volgende:
Of ben ik nu te pessimistisch?![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
China calls to protect civilians in Gaza, expresses sympathy for Palestinians
https://www.timesofisrael(...)hy-for-palestinians/When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Macron arrives in Tel Aviv to express ‘full solidarity’ with Israel
https://www.timesofisrael(...)idarity-with-israel/When the student is ready, the teacher will appear.
Misschien kan China hun beschermers van de Oeigoeren naar Gaza sturenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:16 schreef Aether het volgende:
https://www.timesofisrael(...)hy-for-palestinians/
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Deze man speelt CODquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:57 schreef probeer het volgende:
Tldl; Soldaten in de tunnels sturen is een slecht idee, maar zal waarschijnlijk wel gaan gebeuren (ivm gegijzelden). Evacuatie zodat airstrikes gericht op de tunnels meer ruimte krijgen, maar sommige zitten erg diep. Vernietiging van de tunnels is belangrijk om toekomstig gebruik te voorkomen. Twee componenten bommen bestaande uit twee vloeistoffen die ter plekke gemixt kunnen worden gaan waarschijnlijk veel gebruikt worden. De gegijzelde mensen zitten in de tunnels. Uitroken en gas gebruiken ligt in Isral uiterst gevoelig, om hopelijk duidelijke redenen.![]()
![]()
![]()
![]()
Hou eens op met zo raar reageren, man. Er is altijd een maar. Je bent wel opvallend anders als Isral weer eens een vluchtelingenkamp aanvalt en kindertjes dood.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2023 07:36:09 ]![]()
Ja eerst moeten uiteraard de vluchtelingenkampen plat en vernietigd worden, goed voor de publieke steun en absoluut een militaire oorzaak.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hou eens op met zo raar reageren, man. Er is altijd een maar. Je bent wel opvallend anders als Isral weer eens een vluchtelingenkamp aanvalt en kindertjes dood.![]()
Lekker meten met twee maten, jongens.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerst moeten uiteraard de vluchtelingenkampen plat en vernietigd worden, goed voor de publieke steun en absoluut een militaire oorzaak.![]()
We weten uit welke hoek die bedreigingen komen dus de vraag is: wat willen we met de aanwezigheid van een 5e colonne?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:39 schreef [ur l=https://forum.fok.nl/user/profile/236264]capricia[/url] het volgende:
[ twitter ]![]()
In tegenstelling tot de andere bullshit die wijd verspreid werd bedoel je?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
tl:dr
Was het een duidelijke rectificatie met excuses, als in "we hebben ons laten piepelen als amateurs door de PR afdeling van Hamas en we hielpen ze daardoor allerlei bullshit te verspreiden"?tiktokThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Europa zou er op zich wel verstandig aan doen om de grenzen te sluiten en de wapenindustrie op te starten.![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
De Chinezen die weer eens de kant van de terroristen kiezen, quelle surprise.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:16 schreef Aether het volgende:
https://www.timesofisrael(...)hy-for-palestinians/![]()
Inmiddels ook op de NOS.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:07 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)ker-hassoo~a158e972/
[ twitter ]
Lezing Herinneringscentrum Kamp Westerbork afgelast vanwege bedreigingen - https://nos.nl/l/2495141
Wat een godgeklaag."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En er kon geen beveiliging geregeld worden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[ twitter ]
Intolerant voor intolerantie![]()
Wat mij betreft mag er onderhand wel eens een krachtiger statement gemaakt worden door de demissionaire regering, dat dit in ons land niet en nooit niet geaccepteerd kan worden. Paal en perk, en de opsporing van de 'bedreigers' moet voorrang krijgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[ twitter ]“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Aan woorden hebben we niets. Dat is ook de reden dat politici tegenwoordig geen aanzien meer hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er onderhand wel eens een krachtiger statement gemaakt worden door de demissionaire regering, dat dit in ons land niet en nooit niet geaccepteerd kan worden. Paal en perk, en de opsporing van de 'bedreigers' moet voorrang krijgen.
Er moet iets gebeuren vind ik. Hiervoor had beveiliging moeten worden geregeld en de bedreigers die daadwerkelijk op komen dagen, opgepakt en berecht, als voorbeeld voor de rest.Intolerant voor intolerantie![]()
Andere landen, Frankrijk, GB, en inmiddels ook DL, zeggen hier nu anders mee om te gaan. En mensen uit te gaan wijzen als ze zich zo duidelijk niet Europees voelen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
We weten uit welke hoek die bedreigingen komen dus de vraag is: wat willen we met de aanwezigheid van een 5e colonne?
Ik vind het jammer dat ik niets van onze overheid hoor. Hier gaan de joodse scholen al weer dicht, en kan een Kamp Westerbork-lezing niet doorgaan vanwege bedreigingen.
Je zou je toch eens hard maken als overheid om hier tegen op te treden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
China heeft zich in twee weken hier meer over uitgesproken dan over Oekrane in anderhalf haar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Chinezen die weer eens de kant van de terroristen kiezen, quelle surprise.When the student is ready, the teacher will appear.
Het is vooral tegen de VS, China is zo opportunistisch als wat. Maar het blijft bij blaffen, die gaan niet bijten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Chinezen die weer eens de kant van de terroristen kiezen, quelle surprise.
Overigens: https://www.zoeklicht.nl/(...)made-in-heaven-14062Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Inmiddels ook op de NOS.
Lezing Herinneringscentrum Kamp Westerbork afgelast vanwege bedreigingen - https://nos.nl/l/2495141
Wat een godgeklaag.quote:heel vervelendWhen the student is ready, the teacher will appear.
alle Palestijnen zijn Hamas?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Chinezen die weer eens de kant van de terroristen kiezen, quelle surprise.![]()
Gewoon accepteren, ja. 'heel vervelend'. Nog eentje:quote:
'De Joodse basis- en middelbare school Cheider, in Amsterdam-Zuid, heeft maandag haar deuren opnieuw gesloten. De school zegt de veiligheid van de leerlingen niet te kunnen garanderen. De kinderen krijgen vanaf dinsdag thuis online les.'
Heel vervelend."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het is praktisch hetzelfde standpunt als Nederland heeft..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Chinezen die weer eens de kant van de terroristen kiezen, quelle surprise.The End Times are wild![]()
Naast de kleine tien jaar beveiliging van politie, marechaussee en particuliere beveiliging kon dit er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Gewoon accepteren, ja. 'heel vervelend'. Nog eentje:
'De Joodse basis- en middelbare school Cheider, in Amsterdam-Zuid, heeft maandag haar deuren opnieuw gesloten. De school zegt de veiligheid van de leerlingen niet te kunnen garanderen. De kinderen krijgen vanaf dinsdag thuis online les.'
Heel vervelend.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 24-10-2023 08:43:22 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Paar maanden al terug de politievakbonden in Frankrijk, die een hardere taal aansloegen en aangaven dat we in oorlog waren met dat volk, en nu dus de Duitse politievakbond, het is echt onhoudbaar aan het worden met dat volk zo massaal in Europa.quote:Machtsvertoon van de islamisten
Politievakbond: "Parallelle samenleving – midden Duitsland" ++ CDU Linnemann: "Er is veel te lang de andere kant opgekeken"
Zondagavond verzamelden honderden Isral-haters en islamisten zich op de Berlijnse Alexanderplatz. Een leider zette op tegen de Joodse staat en er werd een openbaar gebed gehouden
Jodenhaters, volledig ongehinderd op de Duitse wegen!
In het weekend verzamelden honderden – voornamelijk jonge mannen – zich op de Berlijnse Alexanderplatz (zondag) en de Brandenburger Tor (zaterdag). Met maar n doel: publiekelijk hun minachting voor Isral uiten. En om te laten zien: WIJ zijn de baas op de Duitse straat.
Nu luiden politievakbond en politici de noodklok. En ze maken het duidelijk: er heeft zich in Duitsland een islamistische parallelle samenleving ontwikkeld – en de regering heeft veel te lang de andere kant op gekeken!
Voor ongeveer 800 deelnemers preekte Ahmad Tamim, lid van de groep "Generation Islam", onder de televisietoren van de Duitse hoofdstad. Hij klaagde onder meer dat de vrijheid van meningsuiting met betrekking tot de Palestijnen "ernstig beperkt" was. En de menigte? Gescandeerd "Free free Palestine". De slogan die staat voor de vernietiging van Isral.
Het angstaanjagend hoge aantal mensen dat was komen opdagen om de toespraak van Tamim toe te juichen, werd toegejuicht door een groep genaamd "Generation Islam" op X (voorheen Twitter): "Spontane demo Berlijn vandaag zonder enige reclame. Wat denk je dat er zou zijn gebeurd als ze hadden opgeroepen tot een demonstratie?"
Rond 20.<> uur beindigden de deelnemers de pro-Palestijnse demonstratie. Sommigen waren nog ter plekke aan het bidden.
Het gebed, waarvoor moslims de dag ervoor al bij de Brandenburger Tor hadden 'uitgenodigd', had ook zonder tussenkomst van de politie plaatsgevonden. Omdat het "probleemloos" was verlopen, zoals de politie zei.
Let wel: een probleemloos gebed dat niets meer moest zijn dan een machtsvertoon voor het herkenningspunt van de Duitse hoofdstad.
Slechts een paar kilometer verderop, aan de Sonnenallee in de Berlijnse wijk Neuklln: het bolwerk van anti-Joodse protesten. Sinds de terroristische aanval op Isral op 7 oktober zijn de moordenaars van Hamas verheerlijkt en de Isralische slachtoffers bespot. Dag na dag.
Niet alleen in Berlijn. Sinds de invasie van Hamas in Isral hebben duizenden gewelddadige mensen zich verzameld in de straten van Duitsland om een brutale aanval op Isralische burgers te vieren en antisemitische slogans te scanderen.
De rechtsstaat lijkt machteloos. Auto's en vuilnisbakken worden door de relschoppers in brand gestoken. En het ergste van alles is dat de dienstdoende politieagenten worden bedreigd en aangevallen.
"Onze strijdkrachten ervaren de haat tegen Isral en het Jodendom direct, ze zijn het projectiescherm voor veel van de radicale islamisten, daarom is het geweld tegen hen gericht," vertelde Rainer Wendt (66), hoofd van de Duitse politievakbond, aan BILD.
Wendt weet dat er tegenwoordig stenen en brandbommen op politieagenten afvliegen. Hij wil niet de vreselijke beledigingen herhalen waar zijn collega's op straat naar moeten luisteren.
Alleen dit: "De daders maken altijd duidelijk wat ze van onze sociale orde en haar vertegenwoordigers vinden, namelijk niets. Ze bespotten, bespotten en verachten onze rechtsstaat. Zij beschouwen tolerantie en de rechtsstaat als zwakte en belachelijke terugtocht. Onze collega's beleven een complete parallelle samenleving, midden in Duitsland", zegt het hoofd van de Duitse politievakbond.
▶︎ Minister van Binnenlandse Zaken Herbert Reul (71, CDU) luidt de noodklok in een interview met BILD: "De haat tegen Isral en antisemitisme die we dezer dagen zien, is stevig verankerd in de hoofden van de mensen. Geen enkel onderwijs zal helpen, geen overheidsprogramma's zullen helpen."
Zijn conclusie: "Vooral de Arabische gemeenschap heeft hier een serieus probleem." De gemeenschap moet zich afvragen hoe ze zich moet gedragen in Duitsland, dat 'toegewijd is aan de integriteit van Isral'. Reul vervolgde: "Iedereen die in Duitsland woont, moet begrijpen dat jodenhaat en antisemitisme niet thuishoren in ons land."
CDU-secretaris-generaal Carsten Linnemann (46): "In Duitsland heeft men veel te lang de andere kant op gekeken. Antisemitische uitlatingen op schoolpleinen werden niet serieus genomen. Maar nu wordt het serieus. Nu zal hopelijk iedereen zien dat we een groot probleem hebben met de politieke islam, waarvan Jodenhaat een essentieel onderdeel is."
Linnemann vervolgt: "Wat vroeger min of meer in het geheim werd gedacht en gezegd, wordt nu luidkeels verkondigd op openbare plaatsen." Te lang hebben veel politici de andere kant op gekeken. Linnemanns keiharde eis: "Iedereen die ophitst tegen Joden en het bestaansrecht van Isral in twijfel trekt, moet snel en zwaar worden gestraft." Dit wordt gedaan door "Isral-haters te verdrijven en de immigratie van antisemieten te voorkomen", aldus Linnemann.
HET Bureau voor de Bescherming van de Grondwet heeft immers de haatpredikers van de Alexanderplatz op de radar staan. Volgens de binnenlandse inlichtingendienst is de 'islamgeneratie' verbonden met Hizb ut-Tahrir, dat verboden is van zijn activiteiten in Duitsland. De organisatie werd in 2003 verboden wegens opruiing tegen Isral.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
We moeten in Nederland een serieuze discussie gaan voeren over de remigratie van groepen moslims in Nederland. Wat Joden nu meemaken is te bizar voor woorden.![]()
Je kunt er wel een spierballen showtje van maken, en die zal je wel winnen, maar dat is niet per se het beste voor de kinderen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:18 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Aan woorden hebben we niets. Dat is ook de reden dat politici tegenwoordig geen aanzien meer hebben.
Er moet iets gebeuren vind ik. Hiervoor had beveiliging moeten worden geregeld en de bedreigers die daadwerkelijk op komen dagen, opgepakt en berecht, als voorbeeld voor de rest.![]()
Nee, gewoon een koude oorlog, zoals het al jaren is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:38 schreef byah het volgende:
Maar de US is dus op oorlogspad met Iran?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Nee joh.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:38 schreef byah het volgende:
Maar de US is dus op oorlogspad met Iran?![]()
Fort Europa nu! Stop eerst maar eens met al het asiel terwijl we dat systeem en wie ervoor in aanmerking komen grondig gaan reviseren. En tegelijk daarmee de rechten van ongevraagde indringers ontzettend gaan beperken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Paar maanden al terug de politievakbonden in Frankrijk, die een hardere taal aansloegen en aangaven dat we in oorlog waren met dat volk, en nu dus de Duitse politievakbond, het is echt onhoudbaar aan het worden met dat volk zo massaal in Europa.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Ach, zo zien we de nuance in de handelswijze van Isral....quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Paar maanden al terug de politievakbonden in Frankrijk, die een hardere taal aansloegen en aangaven dat we in oorlog waren met dat volk, en nu dus de Duitse politievakbond, het is echt onhoudbaar aan het worden met dat volk zo massaal in Europa.
Wat een smerig uitschot zijn die religieuze gekken tochgot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Ok, extremisten met een dubbel paspoort begrijp ik nog. Maar verder even een paar praktische vragen, m.a.w. een serieuze discussie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
We moeten in Nederland een serieuze discussie gaan voeren over de remigratie van groepen moslims in Nederland. Wat Joden nu meemaken is te bizar voor woorden.
Wat zijn verder de selectiecriteria voor deze groepen?
Hoe weten we zeker wie moslim is, moeten we dat eerst misschien registreren in het paspoort?
Waar moeten moslims met alleen een Nederlands paspoort heen?
Wat doen we met moslims die hier geboren zijn?
Zowel Soennieten en Sjiieten uitzetten?
Wat doen we met minderjarigen?
Betalen ze hun eigen transport, zo ja, hoe? Via het confisqueren van spullen en rekeningen?
Wat doen we met moslims die gediend hebben in het Nederlandse leger of de politie?
Wie haalt ze thuis op, de politie?![]()
Die nuance levert ontzettend veel onschuldige doden op aan de kant van de Palestijnen. Ik vind het onzettend jammer om te voelen n ervaren dat de valuta van onschuldige Palestijnse doden aan extreme deflatie onderhevig is. Terwijl een IsraIir haast een stablecoin lijkt. Ik zou dat graag gelijk getrokken willen hebben en zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ach, zo zien we de nuance in de handelswijze van Isral....
Ja.
Nog liever helemaal geen slachtoffers. Dat zeg ik met een teder hartje.
Isralische media melden dat er vannacht 400 militaire doelen in Gaza aangevallen zijn, waaronder enkele punten van het tunnelnetwerk. De Amerikanen hebben een opmerking geplaatst dat ze zich afvragen of er wel zoveel haalbare militaire doelen zijn binnen de Gazastrook.
Drie leiders binnen Hamas zijn gedood. Het gaat om de leiders van twee brigades een de tweede man binnen een derde brigade.
Verder is er een Arabisch-Israelische actrice gearresteerd die op de sociale media plaatjes postte waarin ze steun voor de Palestijnen uitsprak.
Van de voorpagina van Israel Hayom. Daar heb je voortdurende updates net als op GeenStijl maar dan van Isralische kant. Om de updates door Google Translate te halen kost maar iets van 10 seconden![]()
![]()
![]()
Wowww.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als in met grote hoeveelheden materieel naar binnen rollen: volgens mij niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Is dat grondoffensief nu eigenlijk toch al begonnen of niet?And what rough beast, its hour come round at last,
Vraag me ook af of ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als in met grote hoeveelheden materieel naar binnen rollen: volgens mij niet.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Je vragen zijn meer dan terecht. Het gaat natuurlijk om criminele moslims. Wie hier met een vlag van IS, Hamas, of de Taliban rondloopt tijdens een demonstratie heeft hier niets te zoeken, net als types die bedreigingen uiten tegenover Joodse instellingen. De wetgeving moet worden aangepast vind ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ok, extremisten met een dubbel paspoort begrijp ik nog. Maar verder even een paar praktische vragen, m.a.w. een serieuze discussie.
Hoe weten we zeker wie moslim is, moeten we dat eerst misschien registreren in het paspoort?
Betalen ze hun eigen transport, zo ja, hoe? Via het confisqueren van spullen en rekeningen?
Wat doen we met moslims die gediend hebben in het Nederlandse leger of de politie?
Wie haalt ze thuis op, de politie?![]()
Ik hoop dat Hamas volledig uitgeroeid wordt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik kan dit niet af kijken hoor. Die totaal lege blik bij zoiets vertellen is doodengquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is toch al veel te algemeen? Tenzij je specifiek bedoelt alleen misdaden zoals later in je post natuurlijk, maar zoals het er nu staat lijkt het dat als Ali een strafblad heeft hij het land uit moet en als Kees-Jan dat heeft hij mag blijven omdat hij geen andere, islamitische achtergrond heeft en dat is in strijd met het gelijkheidsbeginsel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Je vragen zijn meer dan terecht. Het gaat natuurlijk om criminele moslims. Wie hier met een vlag van IS, Hamas, of de Taliban rondloopt tijdens een demonstratie heeft hier niets te zoeken, net als types die bedreigingen uiten tegenover Joodse instellingen. De wetgeving moet worden aangepast vind ik.![]()
Lijkt me onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze dat gaan doen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ja precies!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ok, extremisten met een dubbel paspoort begrijp ik nog. Maar verder even een paar praktische vragen, m.a.w. een serieuze discussie.
Wie haalt ze thuis op, de politie?
Vergeet vooral ook niet de menselijke factor dat dit uitgevoerd moet worden door ons "hoogopgeleide" Nederlanders waarbij het verschil tussen een Turk en een Syrir al boven de pet gaat en die desondanks vinden dat ze een mening mogen hebben over alles, vooral als het over regeltjes gaat.
De IND faalt hier al jaren keihard op dus het enige dat triester gaat zijn dan het onmenselijke aspect hieraan is de bureaucratische flopshow die dit gaat veroorzaken.![]()
Voor Palestijnen geldt hetzelfde als voor Russen; hoe kun je van Isral, Oekrane of het westen verwachten dat ze hen als de moeite waard zien wanneer hun eigen bestuurders hen als waardeloos en makkelijk offeren wegwerpartikelen zien en ze het daar zelf mee eens lijken te zijn? Als lemmingen storten ze zich van de spreekwoordelijke klif voor hun overlords.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die nuance levert ontzettend veel onschuldige doden op aan de kant van de Palestijnen. Ik vind het onzettend jammer om te voelen n ervaren dat de valuta van onschuldige Palestijnse doden aan extreme deflatie onderhevig is. Terwijl een IsraIir haast een stablecoin lijkt. Ik zou dat graag gelijk getrokken willen hebben en zien.
Ja.
Nog liever helemaal geen slachtoffers. Dat zeg ik met een teder hartje.![]()
Godverdomme man nos, kap toch eens met die onzin
In het artikel over het delen van de beelden met journalisten wordt even heel duidelijk gemaakt dat Hamas hetzelfde heeft gedaan, de Isralirs doen hetzelfde als die terroristische organisatie. Geen woord over de inhoud van de beelden, er wordt alleen maar genuanceerd. Om te kotsen dit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Europa moet wakker worden
-sluit alle grenzen(bouw muren op het land)
-stop met die taxi boten voor migranten,als ze gered worden of hier aanspoelen. Meteen op een grote boot terug naar waar ze vandaan komen
-start idd die wapenindustrie op en hervorm tot een meer Europees leger![]()
Viel mij ook op. Het woord propaganda werd zelfs gebruikt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme man nos, kap toch eens met die onzin
In het artikel over het delen van de beelden met journalisten wordt even heel duidelijk gemaakt dat Hamas hetzelfde heeft gedaan, de Isralirs doen hetzelfde als die terroristische organisatie. Geen woord over de inhoud van de beelden, er wordt alleen maar genuanceerd. Om te kotsen dit.
Hoe kun je het tonen van bodycam-footage (van de terroristen) en de wijze waarop de hulpverleners de slachtoffers aantroffen nou zo wegzetten?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Het woord propaganda werd zelfs gebruikt.
Hoe kun je het tonen van bodycam-footage (van de terroristen) en de wijze waarop de hulpverleners de slachtoffers aantroffen nou zo wegzetten?
Weten we ook weer waar dat vandaan is gekomen. Ik heb geen zin om me kapot te ergeren, maar schijnbaar werd het in Nieuwsuur verder toegelicht.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Omdat dat dan ook de verantwoordelijkheid is van het westen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Voor Palestijnen geldt hetzelfde als voor Russen; hoe kun je van Isral, Oekrane of het westen verwachten dat ze hen als de moeite waard zien wanneer hun eigen bestuurders hen als waardeloos en makkelijk offeren wegwerpartikelen zien en ze het daar zelf mee eens lijken te zijn? Als lemmingen storten ze zich van de spreekwoordelijke klif voor hun overlords.
Want als figuren zoals hij niet te druk zijn met koloniale verwijten, dan zijn dat soort mensen druk met ons verwijten dat we ons niet genoeg met ze bemoeien.<signature here>.![]()
Misschien moet iedereen die zo struikelt over dat artikel even de definitie van propaganda opzoeken.Huilen dan.![]()
Misschien moet iedereen die het eens is met dat bagatelliseren eens even goed lezen waar nou daadwerkelijk het probleem van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moet iedereen die zo struikelt over dat artikel even de definitie van propaganda opzoeken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
'horrorbeelden' tussen quotes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh, verkeerde tweet. Maar goed, Nieuwsuur dus.
Wat zou de reden daarvoor kunnen zijn?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Welk bagatelliseren? Propaganda is de benvloeding van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor opvattingen of standpunten. Hamas doet dat. Isral doet dat net zo goed. Waarom denk je dat ze anders een zaal vol buitenlandse journalisten een compilatie voorschotelen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen die het eens is met dat bagatelliseren eens even goed lezen waar nou daadwerkelijk het probleem van wordt gemaakt.Huilen dan.![]()
Feitelijk is het toch ook propaganda? En het is zelfs propaganda die door beide zijden gebruikt kan worden. Door Hamas om aan Palestijnen te laten zien hoe meedogenloos ze omgaan met de Isralische bezetter. En door Isral om te laten zien wat voor meedogenloze bloeddorstige barbaren er wel niet bij Hamas zitten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Het woord propaganda werd zelfs gebruikt.
Hoe kun je het tonen van bodycam-footage (van de terroristen) en de wijze waarop de hulpverleners de slachtoffers aantroffen nou zo wegzetten?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Echte horrorbeelden zijn instortende flatgebouwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:07 schreef capricia het volgende:
[..]
'horrorbeelden' tussen quotes.
Wat zou de reden daarvoor kunnen zijn?
Nieuwsuur was schijnbaar nog een tandje tenenkrommender ook nog:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar dat doet nu eenmaal 0,0 af aan hetgeen gerapporteerd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk bagatelliseren? Propaganda is de benvloeding van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor opvattingen of standpunten. Hamas doet dat. Isral doet dat net zo goed. Waarom denk je dat ze anders een zaal vol buitenlandse journalisten een compilatie voorschotelen?
Walgelijke moorden op onschuldige mensen zijn niet minder erg als een of meerdere partijen het voor dat doel inzetten.<signature here>.![]()
Nou val je weer over het woord propaganda, terwijl ik toch zo gigantisch duidelijk heb gemaakt dat dat het hele probleem niet is?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk bagatelliseren? Propaganda is de benvloeding van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor opvattingen of standpunten. Hamas doet dat. Isral doet dat net zo goed. Waarom denk je dat ze anders een zaal vol buitenlandse journalisten een compilatie voorschotelen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat klopt. Er is dan ook niemand die het tegendeel beweert, maar goed dat je ons erop wijst.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat doet nu eenmaal 0,0 af aan hetgeen gerapporteerd.
Walgelijke moorden op onschuldige mensen zijn niet minder erg als een of meerdere partijen het voor dat doel inzetten.Huilen dan.![]()
Nee, je voelde alleen de noodzaak om een rookbommetje af te steken over het woord propaganda.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:16 schreef Isdatzo het volgende:
Er is dan ook niemand die het tegendeel beweert<signature here>.![]()
Oja, het bagatelliseren is volgens jou het probleem. Nogmaals de vraag: wlk bagatelliseren?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou val je weer over het woord propaganda, terwijl ik toch zo gigantisch duidelijk heb gemaakt dat dat het hele probleem niet is?Huilen dan.![]()
Zeker. Alleen nu is me nog steeds niet duidelijk waar het probleem met dat stuk precies zit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je voelde alleen de noodzaak om een rookbommetje af te steken over het woord propaganda.Huilen dan.![]()
Want voor de rest sta je niet erg sterk in je schoenen, qua het standpunt dat je inneemt.quote:<signature here>.![]()
Volgens mij neem ik geen enkel standpunt in, behalve dan dat een zaal vol buitenlandse journalisten uitnodigen om de terreur van Hamas eens van dichtbij te bekijken prima als propaganda te duiden is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want voor de rest sta je niet erg sterk in je schoenen, qua het standpunt dat je inneemt.Huilen dan.![]()
Nee hoor, want het gaat niet om gelijke gevallen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is toch al veel te algemeen? Tenzij je specifiek bedoelt alleen misdaden zoals later in je post natuurlijk, maar zoals het er nu staat lijkt het dat als Ali een strafblad heeft hij het land uit moet en als Kees-Jan dat heeft hij mag blijven omdat hij geen andere, islamitische achtergrond heeft en dat is in strijd met het gelijkheidsbeginsel.Dienstplicht invoeren voor iedereen onder de 30 die (ook) de Nederlandse nationaliteit heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:52 schreef kurk_droog het volgende:
Europa moet wakker worden
-sluit alle grenzen(bouw muren op het land)
-stop met die taxi boten voor migranten,als ze gered worden of hier aanspoelen. Meteen op een grote boot terug naar waar ze vandaan komen
-start idd die wapenindustrie op en hervorm tot een meer Europees leger![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:21 schreef Gia het volgende:
Dienstplicht invoeren voor iedereen onder de 30 die (ook) de Nederlandse nationaliteit heeft..
Waarom?Huilen dan.![]()
![]()
Als we de Hamas-rekentool(c) erbij pakken dan hebben ze dus 3.500 strijders klaarstaan in Gaza.![]()
En dan zijn we rond.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij neem ik geen enkel standpunt in, behalve dan dat een zaal vol buitenlandse journalisten uitnodigen om de terreur van Hamas eens van dichtbij te bekijken prima als propaganda te duiden is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat doet nu eenmaal 0,0 af aan hetgeen gerapporteerd.
Walgelijke moorden op onschuldige mensen zijn niet minder erg als een of meerdere partijen het voor dat doel inzetten.<signature here>.![]()
Je wilt dat je eigen zoon in dienst gaat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, want het gaat niet om gelijke gevallen.
[..]
Dienstplicht invoeren voor iedereen onder de 30 die (ook) de Nederlandse nationaliteit heeft.![]()
Kan iemand dit uitleggen, is dat zo?quote:Echte horrorbeelden zijn instortende flatgebouwen natuurlijk.![]()
Om een beetje een substantieel leger te hebben. Om Nederland en de inwoners te beschermen tegen agressie van niet-westers tuig.quote:![]()
Er worden gruwelijke beelden getoond die echt nieuwswaarde hebben, want het toont aan wat er die bewuste dag precies is gebeurd en laat de aanleiding van dit hele conflict vanuit de ogen van Isral zien. Het kan ook het publiek laten zien dat Hamas echt geen lieverdjes zijn, want er zijn hele hordes mensen die denken dat het wel mee valt allemaal en dat de Palestijnen de enige echte slachtoffers zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, het bagatelliseren is volgens jou het probleem. Nogmaals de vraag: wlk bagatelliseren?
Wat doet de NOS? Die zet het gewoon weg als propaganda, gaat er verder niet echt op in en benadrukt nog even dat Hamas hetzelfde doet. Niks bijzonders joh, waarom zou je er dieper op in gaan, stel je eens voor dat je de publieke opinie iets meer pro-Israel maakt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Aha, nu is het me duidelijk: wanneer de partij die je onvoorwaardelijk steunt het doet is het geen propaganda. Want verder volgt je reactie de definitie van propaganda op de letter.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden gruwelijke beelden getoond die echt nieuwswaarde hebben, want het toont aan wat er die bewuste dag precies is gebeurd en laat de aanleiding van dit hele conflict vanuit de ogen van Isral zien. Het kan ook het publiek laten zien dat Hamas echt geen lieverdjes zijn, want er zijn hele hordes mensen die denken dat het wel mee valt allemaal en dat de Palestijnen de enige echte slachtoffers zijn.
Wat doet de NOS? Die zet het gewoon weg als propaganda, gaat er verder niet echt op in en benadrukt nog even dat Hamas hetzelfde doet. Niks bijzonders joh, waarom zou je er dieper op in gaan, stel je eens voor dat je de publieke opinie iets meer pro-Israel maakt.Huilen dan.![]()
Moeten ze vlug zijn, want de jongste wordt over 9 maanden 30, maar allebei mijn zonen zouden het niet erg gevonden hebben, als ze met hun 20ste een jaartje in dienst hadden gemoeten. Mijn man heeft ook zijn dienstplicht vervult.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Je wilt dat je eigen zoon in dienst gaat?
Ik stel de grens nu op 30, omdat er op dit moment spanningen zijn, maar in een rustig Europa kan dat gewoon naar 21, of voor studenten naar 25 (dat ze het na hun studie doen). Vanaf 30 moet iedereen toch wel de mogelijkheid hebben om een gezin te stichten, ook in deze tijden.![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Om een beetje een substantieel leger te hebben. Om Nederland en de inwoners te beschermen tegen agressie van niet-westers tuig.Huilen dan.![]()
Ok net toevallig de leeftijd dat goed uit komt voor je eigen kinderen. Oh en fijn dat je invult voor ze dat echt niet erg hadden gevonden om in dienst te gaan en eventueel te moeten dienen in een oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Moeten ze vlug zijn, want de jongste wordt over 9 maanden 30, maar allebei mijn zonen zouden het niet erg gevonden hebben, als ze met hun 20ste een jaartje in dienst hadden gemoeten. Mijn man heeft ook zijn dienstplicht vervult.
Ik stel de grens nu op 30, omdat er op dit moment spanningen zijn, maar in een rustig Europa kan dat gewoon naar 21, of voor studenten naar 25 (dat ze het na hun studie doen). Vanaf 30 moet iedereen toch wel de mogelijkheid hebben om een gezin te stichten, ook in deze tijden.![]()
Ik vind het ook belangrijk dat de wereld kennis neemt van de terreur van Hamas, maar dat maakt het niet minder propaganda. Waarom wordt daarover zo gestruikeld? Het lijkt me heel gezond om te beseffen dat alles wat naar buiten komt, en in het bijzonder tijdens een oorlog, een doel dient.quote:Huilen dan.![]()
Als je met stropoppen gaat beginnen heb ik snel genoeg van je. Ik ga mezelf niet eens meer verdedigen tegen dit soort onzin, types als jij zijn m'n tijd niet waard.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha, nu is het me duidelijk: wanneer de partij die je onvoorwaardelijk steunt het doet is het geen propaganda. Want verder volgt je reactie de definitie van propaganda op de letter.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Radicaliserende moslims, antilliaanse straatbendes en alles en iedereen dat hier nog binnen komt vallen als in het midden oosten nog harder de pleuris uitbreekt.quote:
We kunnen maar voorbereid zijn.![]()
Ja, de VS heeft hetzelfde probleem. Het ene moment worden ze beschuldigd iedereens olie te willen stelen, het volgende dat ze als veldwachter van de hele wereld verzaken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat dat dan ook de verantwoordelijkheid is van het westen.
Want als figuren zoals hij niet te druk zijn met koloniale verwijten, dan zijn dat soort mensen druk met ons verwijten dat we ons niet genoeg met ze bemoeien.
Serieus, linkse activisten.![]()
#LEGEROPSTRAATGENOT!!!!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Radicaliserende moslims, antilliaanse straatbendes en alles en iedereen dat hier nog binnen komt vallen als in het midden oosten nog harder de pleuris uitbreekt.
We kunnen maar voorbereid zijn.Huilen dan.![]()
Als er hier oorlog komt en ze worden, gezien hun leeftijd, alsnog op hun nummer opgeroepen, dan zullen zij er niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok net toevallig de leeftijd dat goed uit komt voor je eigen kinderen. Oh en fijn dat je invult voor ze dat echt niet erg hadden gevonden om in dienst te gaan en eventueel te moeten dienen in een oorlogsgebied.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: