abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:10:01 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211060061
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Geen probleem, ik zal het nog een keer uitleggen: ik zou nu graag de urgentie willen zien bij de huidige problematiek. Het gaat om het moment. Maar als het ook in die context bedoeld was, mijn zegen heb je.

:{²
Nee, het feit dat je dat al uit je strot kreeg heeft genoeg schade gedaan. Hier kan je jezelf onmogelijk uit lullen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211060070
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Gaat het wel goed met je?

Ik heb het over mensen die een genocide overleefd hebben (een joodse vrouw en een Yezidi) die vanwege bedreigingen geen lezing in Kamp Westerbork meer kunnen geven.
Dat is gewoon zo in en in triest. Daar pas geen 'ja maar'.

En dan begin jij over cola? 8)7
Ik geloof niet zo in "bedreigingen". Blaffende honden bijten niet. Maar ik kom dan misschien ook wel uit een ander milieu. Het is meer dat ik deze personen al veel op internet heb zien staan en ik niet echt geïnteresseerd in ze ben. Dan gebruik je een algoritme en wil je graag aandacht anders komen ze niet in mijn timeline. Dan is dit gedrag in mijn ogen aandachtshoererij idd
Groot fan van User Wotte
pi_211060073
N
quote:

[..]
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Geen probleem, ik zal het nog een keer uitleggen: ik zou nu graag de urgentie willen zien bij de huidige problematiek. Het gaat om het moment. Maar als het ook in die context bedoeld was, mijn zegen heb je.

Nee het gaat om hun verhaal. Punt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:12:46 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211060075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, het feit dat je dat al uit je strot kreeg heeft genoeg schade gedaan. Hier kan je jezelf onmogelijk uit lullen.
Ik voel die behoefte ook niet. Ik heb duiding gegeven aan mijn opmerking. Dacht dat die duidelijk genoeg was. Achteraf kon het best wat strakker allemaal.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211060088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als figuren als dat je vrienden zijn, moet je je misschien eens af gaan vragen of je wel aan de goede kant van een discussie staat. Gewoon even een heel vriendelijke tip. In tegenstelling tot hem, heb ik nog wel vertrouwen in jou.
Hoezo is " _O_ " gelijk iemand als een vriend zien? Dit is een Israël tactiek. :{
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:15:48 #156
13462 BansheeBoy
pi_211060092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:11 schreef marsan het volgende:
N
[..]
Nee het gaat om hun verhaal. Punt.
Ik zou dat persoonlijk laten voor een ander moment, tenzij juist met die context. Met het leed dat nu gebeurd laten we zien niks geleerd te hebben van het leed van 80 jaar geleden. Daarom zou ik zo graag zien dat die context wordt toegevoegd. Daarmee bagatelliseer ik niks, in tegendeel, ik wil voorkomen dat hetzelfde weer gebeurd, waar ook ter wereld, maar nu in het bijzonder dus Palestina. En er zijn nu zeker elementen die gelijk op gaan.

Dat dit zoveel ophef geeft zegt eigenlijk genoeg. Ik had dat eigenlijk niet verwacht omdat het een hele logische gedachte was. Leed moet je niet claimen voor een groep. Maar juist in saamhorigheid aan het licht brengen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:16:26 #157
236264 crew  capricia
pi_211060093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik geloof niet zo in "bedreigingen". Blaffende honden bijten niet. Maar ik kom dan misschien ook wel uit een ander milieu. Het is meer dat ik deze personen al veel op internet heb zien staan en ik niet echt geïnteresseerd in ze ben. Dan gebruik je een algoritme en wil je graag aandacht anders komen ze niet in mijn timeline. Dan is dit gedrag in mijn ogen aandachtshoererij idd
Oh vandaar je opmerking over kleding, autos en cola.
Logische reactie wel. :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211060096
quote:

[..]

:')

Juist nu is antisemitisme weer erg relevant. En die andere spreker .. de genocide op de Jezidi's is van 2014/5.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211060103
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk laten voor een ander moment, tenzij juist met die context. Met het leed dat nu gebeurd laten we zien niks geleerd te hebben van het leed van 80 jaar geleden. Daarom zou ik zo graag zien dat die context wordt toegevoegd. Daarmee bagatelliseer ik niks, in tegendeel, ik wil voorkomen dat hetzelfde weer gebeurd, waar ook ter wereld, maar nu in het bijzonder dus Palestina. En er zijn nu zeker elementen die gelijk op gaan.

Jij bent daar geen partij in. Dat jij t zou laten voor een ander moment en met andre koppelingen boeit dus verder niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211060105
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh vandaar je opmerking over kleding, autos en cola.
Logische reactie wel. :')
Huh? Bedankt. :)
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:19:56 #161
13462 BansheeBoy
pi_211060111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:18 schreef marsan het volgende:

[..]
Jij bent daar geen partij in. Dat jij t zou laten voor een ander moment en met andre koppelingen boeit dus verder niet.
Niet relevant voor het geven van een mening. Als dat relevant zou zijn kan je een forum wel opdoeken. :')

pi_211060122
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Niet relevant voor het geven van een mening. Als dat relevant zou zijn kan je een forum wel opdoeken. :')

Je me je mag je geven. Maar urgentie van nu staat daar los van. En dat is maar goed ook imo.
pi_211060123
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

lekker een extreem rechts regime supporten is beter. lekker allemaal in polonaise naar weer een kansloze oorlog
Groot fan van User Wotte
pi_211060130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]
lekker een extreem rechts regime supporten is beter. lekker allemaal in polonaise naar weer een kansloze oorlog
Ja dat staat er idd…
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:23:52 #165
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211060133
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:24:26 #166
236264 crew  capricia
pi_211060137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:17 schreef probeer het volgende:

[..]
:')

Juist nu is antisemitisme weer erg relevant. En die andere spreker .. de genocide op de Jezidi's is van 2014/5.
Gaat om deze sprekers, ze spreken ook op scholen:
quote:
EMMY EN WAHHAB
voor VMBO (bovenbouw), havo & vwo, MBO

Emmy (82) en Wahhab (25) zijn allebei vervolgd om wie ze zijn. Emmy is Joods en overleefde de Holocaust door onder te duiken. Wahhab overleefde de genocide op zijn volk, de Yezidi, door na een onderduikperiode uit Irak te vluchten naar Nederland.
https://steunpuntgastsprekers.nl/lesmateriaal

Wegens bedreigingen afgezegd.
Rtv Drenthe:

quote:
Lezing Herinneringscentrum Kamp Westerbork afgelast na bedreigingen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211060144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:23 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja dat staat er idd…
misschien jij niet maar als je een vlag heb van dat regime dan sta je daar toch wel redelijk achter toch?
Groot fan van User Wotte
pi_211060153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]
misschien jij niet maar als je een vlag heb van dat regime dan sta je daar toch wel redelijk achter toch?
Vraag aan degeen die dat heeft wat de reden is. Is meestal beter dan zelf maar wat invullen toch?
pi_211060157
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Gaat om deze sprekers, ze spreken ook op scholen:
[..]
https://steunpuntgastsprekers.nl/lesmateriaal

Wegens bedreigingen afgezegd.
Rtv Drenthe:
[..]

Wat is er mis met je
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:28:31 #170
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211060160
Geen nieuws dus verder over die aanvallen in Irak en Syrie? Klonk vrij groots maar nog steeds geen beelden...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211060163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:27 schreef marsan het volgende:

[..]
Vraag aan degeen die dat heeft wat de reden is. Is meestal beter dan zelf maar wat invullen toch?
"Ja maar"
Groot fan van User Wotte
pi_211060171
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
"Ja maar"
Ok…
pi_211060177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik merk echt aan mezelf dat ik zwaar allergisch ben geworden voor dat woord maar :')

Een gigantisch trieste terroristische aanval wordt gepleegd, honderden onschuldige mensen op hele brute wijze vermoord, verkracht en ontvoerd. En dan toch mensen met hun ja, maar. Dan zit je al meteen aan de moreel verwerpelijke kant en ze hebben het zelf niet eens in de gaten. Nu weer, echt hoor.
De regel is dat wat mensen zeggen past telt vanaf het 'maar'.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:31:38 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211060180
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen nieuws dus verder over die aanvallen in Irak en Syrie? Klonk vrij groots maar nog steeds geen beelden...
Nope, weinig verdere details gezien nog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211060182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 00:30 schreef marsan het volgende:

[..]
Ok…
laten we het proberen

@capricia

Wat is de reden dat jij de vlag als UI hebt van een extreem rechts terroristisch regime?
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')