Denk je nou echt dat onze islamitische landgenoten nu ineens masaal hun kalashnikovs op gaan pakken om ons neer te knallen. Even serieus, hoor je wat jezelf zegt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat hoe dan ook nog een keer mis. Dan liever nu dan als we overal Molenbeeks hebben.
Ja, en kinderen neuken is verboden binnen de RK kerk. Dus mensen die dat doen zijn geen echte Rooms Katholieken, dus de RK kerk heeft helemaal geen probleem met pedofilie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is eerder ondanks de Islam dan dankzij. Waar hebben we nou met zijn allen het meeste last van? (Drugs)criminaliteit, lastig vallen van sensuelen, uitbaten van koffieshops, criminele afrekeningen? Laten dat nou net allemaal zaken zijn die verboden zijn in de Islam. Praktiserende Moslims hebben hun zaakjes meestal goed op orde. Ok, ze schudden vrouwen geen hand, maar ze betalen zich bont en blauw aan de belasting. Handen schudden moet je sowieso niet meer willen. Dus het is eerder een oplossing dan een probleem.²
Ik ben niet oud genoeg om daar een mening over te hebbenquote:
Nou, ik denk van niet. De meeste landen hebben meer te verliezen dan te winnen bij een wereldoorlog. Terreuraanslagen vind ik een veel reeeler gevaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet alleen het midden-oosten mijn waarde. De hele wereld zit klem in allerlei vreemde proxy oorlogen. Overal is er brand of een brand in wording.
Ik houd mijn hart vast. Ik denk echt dat we aan de vooravond staan.²
Ik heb van al die dingen helemaal geen probleemquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is eerder ondanks de Islam dan dankzij. Waar hebben we nou met zijn allen het meeste last van? (Drugs)criminaliteit, lastig vallen van sensuelen, uitbaten van koffieshops, criminele afrekeningen? Laten dat nou net allemaal zaken zijn die verboden zijn in de Islam. Praktiserende Moslims hebben hun zaakjes meestal goed op orde. Ok, ze schudden vrouwen geen hand, maar ze betalen zich bont en blauw aan de belasting. Handen schudden moet je sowieso niet meer willen. Dus het is eerder een oplossing dan een probleem.²
Het zegt echt heel veel over jou dat je meteen daaraan moet denken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:28 schreef Gitw het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat onze islamitische landgenoten nu ineens masaal hun kalashnikovs op gaan pakken om ons neer te knallen. Even serieus, hoor je wat jezelf zegt?
WTF ik dacht dat jij ouder was dan ik (ik ben 40)quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud genoeg om daar een mening over te hebben
Toen Rutte in het zadel kwam was mijn grootste zorg nog het proefwerk Frans.
Cute dan zijn we even oudquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud genoeg om daar een mening over te hebben
Toen Rutte in het zadel kwam was mijn grootste zorg nog het proefwerk Frans.
Hou toch opquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef Gitw het volgende:
[..]
Zelfs Jan Peter Balkende had meer charisma dan de heer Rutte.
Dat vraag ik me af. Als je gevoelig bent voor die leuke praatjes, dan kun je ee vast ook wel van overtuigd worden dat zoiets een 'logische, begrijpelijke reactie' is of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt de twijfelaars aan je zijde, dat is genoeg. Die zijn ook het gevoeligst voor de leuke praatjes van die lui.
Zeg ik ook niet. Ik zet het naast elkaar en laat je kiezen wat er erger is.quote:
BEN JIJ AL 40?!quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF ik dacht dat jij ouder was dan ik (ik ben 40)
Jij bent een paar jaar ouder. Ik weet helemaal niets van Balkenende, ik heb mijn eerste stapjes in de politiek pas tijdens Rutte I gezet.quote:
Jij bent toch een vrouwquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
WTF ik dacht dat jij ouder was dan ik (ik ben 40)
Het is ook allemaal verweven. Landen gaan tegenwoordig in oorlog vanwege terroristisch aanvallen van een (klein) groepje. Onder het mom van selfdefense vermoorden ze een factor 1000 van hun eigen slachtoffers. Terreur vs terreur.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou, ik denk van niet. De meeste landen hebben meer te verliezen dan te winnen bij een wereldoorlog. Terreuraanslagen vind ik een veel reeeler gevaar.
Ik deed maatschappijleer in Havo 4 en toen kwam de Balk van Ellende inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent een paar jaar ouder. Ik weet helemaal niets van Balkenende, ik heb mijn eerste stapjes in de politiek pas tijdens Rutte I gezet.
De reden dat je vrouwen geen handen schudt, hoe zorgen voor elkaar in elkaar zit tussen moslims en niet moslims en andere fundamentele zaken. Dat vind ik geen uitstekend samenlevenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Ik zet het naast elkaar en laat je kiezen wat er erger is.
Je kan een wereld nastreven waar iedereen hetzelfde denkt en doet. Maar dat is een utopie. Moet je ook niet willen, het is die diversiteit die het prettig maakt hier op aard. Ik wil vrouwen geen handen schudden en jij wast je voeten niet 5 keer per dag. Prima, we kunnen toch uitstekend samenleven zo.²
Misschien kleinschalig hoor. Maar kan ook de bedoeling hebben de strook in twee delen te knippen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aanval vanuit het zuiden, die zag ik niet aankomen.
Klinkt eigenlijk logisch als je het zo stelt, maar tegelijkertijd heb je zo ook twee fronten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kleinschalig hoor. Maar kan ook de bedoeling hebben de strook in twee delen te knippen.
Grijze dakduif hier, checkquote:
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook ouder dan 40 worden met de huidige staat van hygiëne, voeding en gezondheidszorgquote:
dit is een grapquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Bijkomend effect is dat er amper een bedrijf in de Westerse wereld te vinden is die nog een moslim in dienst neemt.
En gelukkig wordt dat probleem alleen maar groter met wat er nu gaande is, jeejquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Bijkomend effect is dat er amper een bedrijf in de Westerse wereld te vinden is die nog een moslim in dienst neemt.
oh oude fietsquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijze dakduif hier, check
[..]
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook ouder dan 40 worden met de huidige staat van hygiëne, voeding en gezondheidszorg
Ik vind van wel. Dan heb je al 2 meningen. Een ander heeft geen mening. Een samenleving floreert juist bij die diversiteit. Je moet het toejuichen niet bevechten. Doe we ook niet met een Turkse pizza van 1.5. Jarenlang was dat het goedkope avondeten van velen. Als je luxe was "Doe maar 2 stuks, alles er op en eraan...."quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
De reden dat je vrouwen geen handen schudt, hoe zorgen voor elkaar in elkaar zit tussen moslims en niet moslims en andere fundamentele zaken. Dat vind ik geen uitstekend samenleven
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.quote:
Verschrikkelijk maar deze man is ook wel een aandachtshoerquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
Bah. Dit moet echt stoppen, die bedreigingen.
[ twitter ]
Ik moet even gaan zitten om dit te handelenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijze dakduif hier, check
[..]
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook ouder dan 40 worden met de huidige staat van hygiëne, voeding en gezondheidszorg
Dat heeft compleet niets met mijn zorgen of de discussie te maken gastquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dan heb je al 2 meningen. Een ander heeft geen mening. Een samenleving floreert juist bij die diversiteit. Je moet het toejuichen niet bevechten. Doe we ook niet met een Turkse pizza van 1.5. Jarenlang was dat het goedkope avondeten van velen. Als je luxe was "Doe maar 2 stuks, alles er op en eraan...."²
Dit is het ware probleem in Nederland momenteel, niet die Moslims die zich gedwongen voelen om een kant te kiezen. Echt, ik word hier zo gigantisch moedeloos van. Dit land is kapot, meer dan kapot zelfs. Waarom kan het in Duitsland en Frankrijk wel?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
Bah. Dit moet echt stoppen, die bedreigingen.
[ twitter ]
Genoeg sectoren waar moslims florerenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.
Jij bent toch zeker inmiddels wel tegen de 50 of niet dan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet even gaan zitten om dit te handelen
Frankrijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het ware probleem in Nederland momenteel, niet die Moslims die zich gedwongen voelen om een kant te kiezen. Echt, ik word hier zo gigantisch moedeloos van. Dit land is kapot, meer dan kapot zelfs. Waarom kan het in Duitsland en Frankrijk wel?
Probeer je nou medelijden te wekken voor IS-strijders? Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:42 schreef Gitw het volgende:
Zag laatst nog een documentaire over gevangen IS strijders in Koerdistan. Dat ze in overvolle gevangenissen zitten. En er regelmatig uitbraken zijn, die geïnitieerd worden vanuit buiten door IS. En dat er ook veel Europese IS strijders in deze gevangenissen zitten. Maar niemand zijn handen hier aan wilt branden. Letterlijk een tikkende tijdbom. Nog zo'n fuck up van de internationale gemeenschap die onder het tapijt geveegd wordt.
Ja, ik heb ook moeite met het geloven, maar daar wordt gewoon actie ondernomen momenteelquote:
Ik zit bij een multinational en heb idd om die reden exact nul Chinese collega'squote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.
Dat zegt hij toch helemaal niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer je nou medelijden te wekken voor IS-strijders? Ben je wel goed bij je hoofd?
Heb jij de basisschool wel afgemaakt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer je nou medelijden te wekken voor IS-strijders? Ben je wel goed bij je hoofd?
Eerst het noorden afsnijden van bevoorrading en daarna daar rustig de boel opruimen, zou een plan kunnen zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk logisch als je het zo stelt, maar tegelijkertijd heb je zo ook twee fronten.
Vreselijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verschrikkelijk maar deze man is ook wel een aandachtshoer
Hij maakt er anders een behoorlijk probleem van dat die ratten opgesloten zitten waar ze thuis horen. Laat maar lekker zitten.quote:
Mijn man heeft ooit per ongeluk een hotel geboekt in Saint Denis ipv Parijs zelfquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook moeite met het geloven, maar daar wordt gewoon actie ondernomen momenteel
Dan moet je je als Nederland eigenlijk al helemaal kapot schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |