Het valt wel mee hier joh.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook moeite met het geloven, maar daar wordt gewoon actie ondernomen momenteel
Dan moet je je als Nederland eigenlijk al helemaal kapot schamen.
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het ware probleem in Nederland momenteel, niet die Moslims die zich gedwongen voelen om een kant te kiezen. Echt, ik word hier zo gigantisch moedeloos van. Dit land is kapot, meer dan kapot zelfs. Waarom kan het in Duitsland en Frankrijk wel?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aanval vanuit het zuiden, die zag ik niet aankomen.
Dan zat deze gast er toch niet ver naast blijkbaar, met aanvallen vanuit het midden (niet het zuiden)quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kleinschalig hoor. Maar kan ook de bedoeling hebben de strook in twee delen te knippen.
Ja dat lees ik wel vaker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klein geruchtje van Trump aangaande spionage en wij hebben als multinational vriendelijk afscheid genomen van tegen de duizend Chinezen.
Er gebeurt niets, echt helemaal niets. De overheid is muisstil. Ik vind dat echt verwerpelijk.quote:
Wij hadden er echt veel, nu nog eentje als knuffel-Hong-Kong-Chinees, en geloof me, Ali en Achmed gaan sinds het vlaggetje zwaaien onderop de stapel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit bij een multinational en heb idd om die reden exact nul Chinese collega's
Moslims wel veel trouwens
Was wel lekker goedkoop zeker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit per ongeluk een hotel geboekt in Saint Denis ipv Parijs zelf
Nou, dan ben je ook wel genezen... Goed dat ze daar nu op dit vlak orde op zaken gaan stellen
Compleet verziekt daar
Er gebeurt binnenskamers heel veel maar er is ongelooflijk veel angstquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gebeurt niets, echt helemaal niets. De overheid is muisstil. Ik vind dat echt verwerpelijk.
Gast...quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.²
Pardon? Ik stel een open vraag en geef notabene nog aan dat ik niet uitgesproken ga doen omdat ik informatie mis. Die nuance is echt belangrijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Jij bent echt helemaal uit genade gevallen bij mij, jezus wat een trieste reactie, ga je kapot schamen.
Ja wij kregen zelfs bezoek van buitenlandse zaken vanuit de VS die met erg vriendelijke snuitjes vroegen of we z.s.m. afscheid wilden nemen van de Chinezen en alle apparatuur uit China, thanks for the cooperation.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat lees ik wel vaker.
[ twitter ]
En het pruttelt en het pruttelt en de angst wordt groter en groter. Het beste moment om te handelen was gisteren, het op één na beste moment is nu. Die totale radiostilte werkt echt tegen wat goed is momenteel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gebeurt binnenskamers heel veel maar er is ongelooflijk veel angst
Het rommelt, en niet bepaald minder na die brief van die zooi ambtenaren
Het zou toch niet moeten uitmaken van wanneer dat leed is? Het punt is dat het vanwege bedreigingen niet door kan gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar wilde ze een lezing geven over leed van 80 jaar geleden? Als dat inderdaad zou is zou ik zeggen mobiliseer al je energie en bandbreedte naar het leed van nu! Maar mogelijk was dat ook de context. Ik ga niet uitgesproken doen als dat mij nog niet duidelijk is.²
Al zouden moslim terroristen een atoombommetje in Berlijn of Amsterdam af laten gaan, dan veranderden die mensen nog niet van mening, “ja, maar… Amerika deed het ook bij Japan zul je dan horen “quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat zou moeten zijn. Daarnaast schat ik in dat men het dan alsnog als een 'reactie' op 'jarenlange discriminatie en onderdrukking' of iets dergelijks zal beschouwen.
ahahahah! Dat is nogal een verschil ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit per ongeluk een hotel geboekt in Saint Denis ipv Parijs zelf
Nou, dan ben je ook wel genezen... Goed dat ze daar nu op dit vlak orde op zaken gaan stellen
Compleet verziekt daar
Niks pardon. Lees je eigen post nog maar eens tien, misschien twintig keer terug. Lees wat je daar gezegd hebt. Jij bent echt helemaal af nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Ik stel een open vraag en geef notabene nog aan dat ik niet uitgesproken ga doen omdat ik informatie mis. Die nuance is echt belangrijk.²
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahahah! Dat is nogal een verschil ja.
Ik kom zelf wel graag in die banlieus als ik eerlijk ben.²
Ja, dat kan echt niet. Absoluut mee eens. Dat had ik gemist. Sowieso welk weldenkend mens is voor bedreigingen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het zou toch niet moeten uitmaken van wanneer dat leed is? Het punt is dat het vanwege bedreigingen niet door kan gaan.
Want?quote:
Je was denk ik vroeger niet al te best in begrijpend lezen. Maar ja ik doe toch een poging om het gesprek aan te gaan. De strekking van die documentaire is dat het dwaas is om die mensen daar, in krakkemikkige, ondergefinancieerde gevangenissen opgesloten te houden. In grote getallen. Want dat is gevaarlijk. Mochten ze ontsnappen. Dan zijn ze weer zo bewapend en voor je het weet heb je dan weer een nieuw kalifaat. Die je weer opnieuw mag bestrijden. Dus wellicht is het handig als andere landen ze ook overnemen en berechten. En voor hoe lang, daar heb ik geen expertise over. Want dat zal vast een complexer vraagstuk zijn dan je in eerste instantie denkt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij maakt er anders een behoorlijk probleem van dat die ratten opgesloten zitten waar ze thuis horen. Laat maar lekker zitten.
Ja? Wat maakt dat je daar zo graag komt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahahah! Dat is nogal een verschil ja.
Ik kom zelf wel graag in die banlieus als ik eerlijk ben.²
Er gebeurt ook niet zoveel hierquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gebeurt niets, echt helemaal niets. De overheid is muisstil. Ik vind dat echt verwerpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |