Als in met grote hoeveelheden materieel naar binnen rollen: volgens mij niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Is dat grondoffensief nu eigenlijk toch al begonnen of niet?
Vraag me ook af of ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als in met grote hoeveelheden materieel naar binnen rollen: volgens mij niet.
Je vragen zijn meer dan terecht. Het gaat natuurlijk om criminele moslims. Wie hier met een vlag van IS, Hamas, of de Taliban rondloopt tijdens een demonstratie heeft hier niets te zoeken, net als types die bedreigingen uiten tegenover Joodse instellingen. De wetgeving moet worden aangepast vind ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ok, extremisten met een dubbel paspoort begrijp ik nog. Maar verder even een paar praktische vragen, m.a.w. een serieuze discussie.
Wat zijn verder de selectiecriteria voor deze groepen?
Hoe weten we zeker wie moslim is, moeten we dat eerst misschien registreren in het paspoort?
Waar moeten moslims met alleen een Nederlands paspoort heen?
Wat doen we met moslims die hier geboren zijn?
Zowel Soennieten en Sjiieten uitzetten?
Wat doen we met minderjarigen?
Betalen ze hun eigen transport, zo ja, hoe? Via het confisqueren van spullen en rekeningen?
Wat doen we met moslims die gediend hebben in het Nederlandse leger of de politie?
Wie haalt ze thuis op, de politie?
Ik kan dit niet af kijken hoor. Die totaal lege blik bij zoiets vertellen is doodengquote:
Dat is toch al veel te algemeen? Tenzij je specifiek bedoelt alleen misdaden zoals later in je post natuurlijk, maar zoals het er nu staat lijkt het dat als Ali een strafblad heeft hij het land uit moet en als Kees-Jan dat heeft hij mag blijven omdat hij geen andere, islamitische achtergrond heeft en dat is in strijd met het gelijkheidsbeginsel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Je vragen zijn meer dan terecht. Het gaat natuurlijk om criminele moslims. Wie hier met een vlag van IS, Hamas, of de Taliban rondloopt tijdens een demonstratie heeft hier niets te zoeken, net als types die bedreigingen uiten tegenover Joodse instellingen. De wetgeving moet worden aangepast vind ik.
Lijkt me onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze dat gaan doen.
Ja precies!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ok, extremisten met een dubbel paspoort begrijp ik nog. Maar verder even een paar praktische vragen, m.a.w. een serieuze discussie.
Wat zijn verder de selectiecriteria voor deze groepen?
Hoe weten we zeker wie moslim is, moeten we dat eerst misschien registreren in het paspoort?
Waar moeten moslims met alleen een Nederlands paspoort heen?
Wat doen we met moslims die hier geboren zijn?
Zowel Soennieten en Sjiieten uitzetten?
Wat doen we met minderjarigen?
Betalen ze hun eigen transport, zo ja, hoe? Via het confisqueren van spullen en rekeningen?
Wat doen we met moslims die gediend hebben in het Nederlandse leger of de politie?
Wie haalt ze thuis op, de politie?
Voor Palestijnen geldt hetzelfde als voor Russen; hoe kun je van Israël, Oekraïne of het westen verwachten dat ze hen als de moeite waard zien wanneer hun eigen bestuurders hen als waardeloos en makkelijk offeren wegwerpartikelen zien en ze het daar zelf mee eens lijken te zijn? Als lemmingen storten ze zich van de spreekwoordelijke klif voor hun overlords.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die nuance levert ontzettend veel onschuldige doden op aan de kant van de Palestijnen. Ik vind het onzettend jammer om te voelen én ervaren dat de valuta van onschuldige Palestijnse doden aan extreme deflatie onderhevig is. Terwijl een IsraëIiër haast een stablecoin lijkt. Ik zou dat graag gelijk getrokken willen hebben en zien.
Ja.
Nog liever helemaal geen slachtoffers. Dat zeg ik met een teder hartje.²
Viel mij ook op. Het woord propaganda werd zelfs gebruikt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme man nos, kap toch eens met die onzin
In het artikel over het delen van de beelden met journalisten wordt even heel duidelijk gemaakt dat Hamas hetzelfde heeft gedaan, de Israëliërs doen hetzelfde als die terroristische organisatie. Geen woord over de inhoud van de beelden, er wordt alleen maar genuanceerd. Om te kotsen dit.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Het woord propaganda werd zelfs gebruikt.
Hoe kun je het tonen van bodycam-footage (van de terroristen) en de wijze waarop de hulpverleners de slachtoffers aantroffen nou zo wegzetten?
Omdat dat dan ook de verantwoordelijkheid is van het westen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Voor Palestijnen geldt hetzelfde als voor Russen; hoe kun je van Israël, Oekraïne of het westen verwachten dat ze hen als de moeite waard zien wanneer hun eigen bestuurders hen als waardeloos en makkelijk offeren wegwerpartikelen zien en ze het daar zelf mee eens lijken te zijn? Als lemmingen storten ze zich van de spreekwoordelijke klif voor hun overlords.
Misschien moet iedereen die het eens is met dat bagatelliseren eens even goed lezen waar nou daadwerkelijk het probleem van wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moet iedereen die zo struikelt over dat artikel even de definitie van propaganda opzoeken.
'horrorbeelden' tussen quotes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh, verkeerde tweet. Maar goed, Nieuwsuur dus.
Welk bagatelliseren? Propaganda is de beïnvloeding van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor opvattingen of standpunten. Hamas doet dat. Israël doet dat net zo goed. Waarom denk je dat ze anders een zaal vol buitenlandse journalisten een compilatie voorschotelen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen die het eens is met dat bagatelliseren eens even goed lezen waar nou daadwerkelijk het probleem van wordt gemaakt.
Feitelijk is het toch ook propaganda? En het is zelfs propaganda die door beide zijden gebruikt kan worden. Door Hamas om aan Palestijnen te laten zien hoe meedogenloos ze omgaan met de Israëlische bezetter. En door Israël om te laten zien wat voor meedogenloze bloeddorstige barbaren er wel niet bij Hamas zitten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Het woord propaganda werd zelfs gebruikt.
Hoe kun je het tonen van bodycam-footage (van de terroristen) en de wijze waarop de hulpverleners de slachtoffers aantroffen nou zo wegzetten?
Echte horrorbeelden zijn instortende flatgebouwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:07 schreef capricia het volgende:
[..]
'horrorbeelden' tussen quotes.
Wat zou de reden daarvoor kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |