Dat komt misschien ook omdat de islam een intrinsiek agressief expansionistisch aspect heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Het te pas en te onpas (onjuist) gebruiken van de term antisemitisme zorgt er voor dat de ander met meel in de mond gaat praten al dartelend door een mijnenveld.
Hier op Fok! heb ik de meest schandalige (scheld)woorden naar mijn tedere koppie gegooid gekregen. Toch zie ik nooit iemand "Islamofoob!" roepen om het voor me op te nemen.²
Ik verwacht helemaal niks. Ik gooi alleen een spiegel voor. We gebruiken heel vaak antisemitisme om kritiek de kop in te drukken (niet altijd terecht) echter hoor ik nagenoeg nooit Islamofobie. Vond ik een mooi punt van mezelf. Eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met oa dit soort posts verwacht jij bijval? En ik heb je nog wel meer soortgelijke posts zien uitbraken hier.
[..]
Ik denk dat wanneer we de dubbele maat eens gaan elimineren we echt ergens gaan komen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat komt misschien ook omdat de islam een intrinsiek agressief expansionistisch aspect heeft.
En joden al eeuwen worden uitgeroeid.
Ja je vindt wel meer mooi van jezelf. Op enge af.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks. Ik gooi alleen een spiegel voor. We gebruiken heel vaak antisemitisme om kritiek de kop in te drukken (niet altijd terecht) echter hoor ik nagenoeg nooit Islamofobie. Vond ik een mooi punt van mezelf. Eerlijk is eerlijk.²
Ja, toevallig zei ik het net ook al. We moeten af van die dubbele maat. Gelijke monniken gelijke kappen. Argumenten moeten niet op basis van je voorkeuren bepaald worden. Maar op basis van de waarheid en échte feiten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja je vindt wel meer mooi van jezelf. Op enge af.
Wat denk jij over die aanval op dat ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, toevallig zei ik het net ook al. We moeten af van die dubbele maat. Gelijke monniken gelijke kappen. Argumenten moeten niet op basis van je voorkeuren bepaald worden. Maar op basis van de waarheid en échte feiten.²
Vreselijk. Mijn hart huilde toen ik het zag. Onschuldige mensen in hun meest zwakke toerstand ook nog eens bombaderen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Wat denk jij over die aanval op dat ziekenhuis?
Door wie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vreselijk. Mijn hart huilde toen ik het zag. Onschuldige mensen in hun meest zwakke toerstand ook nog eens bombaderen.²
Ik vrees dat we die waarheid nooit boven water gaan krijgen. Het is een propaganda spel over en weer.quote:
Welke dubbele maat? Ik ben gewoon tegen culturen die mensen slachten alsof het een geit is in het jaar 1400.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer we de dubbele maat eens gaan elimineren we echt ergens gaan komen.²
Als mensen hier iets tegen de islam hebben, is dat niet tegen de echte Islam (want die is immers geheel vredelievend). Dus dan is het ook geen echte Islamofobie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks. Ik gooi alleen een spiegel voor. We gebruiken heel vaak antisemitisme om kritiek de kop in te drukken (niet altijd terecht) echter hoor ik nagenoeg nooit Islamofobie. Vond ik een mooi punt van mezelf. Eerlijk is eerlijk.²
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vrees dat we die waarheid nooit boven water gaan krijgen. Het is een propaganda spel over en weer.²
Die mensen van het Rode Kruis hebben echt ballen van staal. Ik zou dat niet durven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:01 schreef Ali_boo het volgende:
Hamas PR team heeft een video uitgebracht
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 02:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Die mensen van het Rode Kruis hebben echt ballen van staal. Ik zou dat niet durven.
wat een watjes die hamas leden, niet eens met onbedekt gezicht de uitwisseling durven doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:01 schreef Ali_boo het volgende:
Hamas PR team heeft een video uitgebracht
[ twitter ]
tl:drquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
De NYT over hun verslaggeving mbt de ontploffing naast het ziekenhuis:
[ twitter ]
Ach Tucker ('just asking questions') Carlson heeft weer eens een doemscenario voor zijn aanhang? Loopt zijn show op Twitter nou een beetje?quote:
Yup. Maar ik ben het wel eens met waar over gesproken wordt. Dit kan helemaal mis gaan. Dat is ook waarom de grond invasie van Gaza wordt uitgesteld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach Tucker ('just asking questions') Carlson heeft weer eens een doemscenario voor zijn aanhang? Loopt dat YT-kanaal van hem nou een beetje?
Nee dank je.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Maar ik ben het wel eens met waar over gesproken wordt. Dit kan helemaal mis gaan. Dat is ook waarom de grond invasie van Gaza wordt uitgesteld.
Interessante video. Aanrader.
The Times’s initial accounts attributed the claim of Israeli responsibility to Palestinian officials, and noted that the Israeli military said it was investigating the blast. However, the early versions of the coverage — and the prominence it received in a headline, news alert and social media channels — relied too heavily on claims by Hamas, and did not make clear that those claims could not immediately be verified. The report left readers with an incorrect impression about what was known and how credible the account was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 03:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
tl:dr
Was het een duidelijke rectificatie met excuses, als in "we hebben ons laten piepelen als amateurs door de PR afdeling van Hamas en we hielpen ze daardoor allerlei bullshit te verspreiden"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |