SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Waarom zijn de topicsluiters zo langzaam? Geen schaamte voor deze kaap.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Jammer gemiste kans voor "Free Palpatine" als TT.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend en weet niet hoe ik de OP meeneem...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:09 schreef Akathisia het volgende:
Waarom zijn de topicsluiters zo langzaam? Geen schaamte voor deze kaap.![]()
![]()
Ik spuug op dat soort figuren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Niets photoshop, gewoon met Hitler poseren en pas na kritiek was het vast een foutje, echt NIEMAND gelooft dit nog.
Godverdomme wat een k*t volk.![]()
![]()
![]()
Nou ja ik ben allereerst niet zo'n voorstander van ongelijke behandeling in het recht. Het al dan niet vrijwillig hebben van een tweede nationaliteit, ik ga er even vanuit dat dit de gevallen zijn waarop gedoeld wordt, gebruiken voor juridische doeleinden is in mijn ogen wat twijfelachtig. Ik zie in dit topic allerhande volstrekt verwerpelijke verheerlijking van geweld door beide zijden voorbij komen. Die mogen best juridisch worden aangepakt indien er sprake is van strafbare feiten, maar roepen dat mensen moeten worden gedeporteerd is in mijn ogen vooral goedkoop effectbejag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Hamvraag: zou je het wenselijk vinden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat vooral crue is, is dat diezelfde lui het tegenovergestelde adviseren voor westerse landen. "Wees niet nationalistisch! Open je grenzen! Wees tolerant, denk aan de Holocaust!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Weet je waar ze hun eigen karretje goed hebben ingespannen wat dat betreft? In Isral.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik kan me prima vinden in het standpunt van Greta Thunberg als het gaat om klimaatverandering, maar dat recente gedweep met de Palestijnen is toch echt wel een afknapper. Zelfde met Extinction Rebellion; goede bedoelingen qua klimaat, maar de uitvoering is minder (steeds blokkeren van de A12 en daarmee de bevolking hinderend) en nu dus ook enorm fanatiek voor de Palestijnen. Ideaal zou een partij/regering zijn dat tgen klimaatverandering is en vr behoud van de Westerse cultuur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die lieve, oh zo onschuldige scholiere, lekker deugen voor Gaza met Ome Hitler als knuffel.
Links, fouter kan het gewoon niet.
![]()
Oh helemaal eens hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja ik ben allereerst niet zo'n voorstander van ongelijke behandeling in het recht. Het al dan niet vrijwillig hebben van een tweede nationaliteit, ik ga er even vanuit dat dit de gevallen zijn waarop gedoeld wordt, gebruiken voor juridische doeleinden is in mijn ogen wat twijfelachtig. Ik zie in dit topic allerhande volstrekt verwerpelijke verheerlijking van geweld door beide zijden voorbij komen. Die mogen best juridisch worden aangepakt indien er sprake is van strafbare feiten, maar roepen dat mensen moeten worden gedeporteerd is in mijn ogen vooral goedkoop effectbejag.
Maar je kan je afvragen waarom een hoop mensen die een tyfus hekel hebben aan Westerse normen en waarden, ja zelfs het Westen afschilderen als het kwade zelf, niet gewoon vrijwillig verkassen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Met een slotje krijg je gewoon 'Open Nieuw Topic' te zien. De rest gaat automatisch, met een kans op titel/op-wijzigingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend en weet niet hoe ik de OP meeneem...“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-catastrofe-gazaquote:Ambtenaren in verzet tegen ’onvoorwaardelijke steun’ kabinet aan Isral: ’Willen niet medeplichtig zijn aan catastrofe Gaza’
DEN HAAG - Rijksambtenaren komen in verzet tegen het demissionaire kabinet-Rutte IV vanwege de omgang met het conflict in het Midden-Oosten. Na de terreuraanval van Hamas op Isral en de reactie daarop roepen ambtenaren op om ’Isral een halt toe te roepen’. Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties reageert begripvol op de muiterij in het ambtenarenapparaat.
„De onvoorwaardelijke steun van ons kabinet aan Isral maakt ons medeplichtig aan de humanitaire catastrofe in Gaza. Dit kunnen en willen wij niet op ons geweten hebben”, staat in een brief die in handen is van De Telegraaf en die door ruim 300 ambtenaren van diverse ministeries is ondertekend.
Volgens de overheidsdienaars moeten onschuldige burgers worden beschermd. „Wij, als rijksambtenaren en als betrokken burgers, roepen het kabinet op om actie te ondernemen”, schrijven de ambtenaren. „Wij vragen om aandacht en steun voor de-escalatie en onmiddellijke beindiging van de voortdurende geweldsituatie in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever. De bombardementen op Gaza hebben een kritiek punt bereikt waarbij, volgens Save the Children, elke 15 minuten een kind wordt gedood. Ook de complete afsluiting van de Gazastrook vraagt om onmiddellijke aandacht. We hebben geen seconde te verliezen”, zo stellen de ambtenaren.
’Grote zorgen’
Zij schrijven dat ze de aanvallen van Hamas veroordelen en medeleven met de nabestaanden tonen. „Ook leven we mee met de gegijzelden en hun families en hopen ten zeerste dat zij veilig thuiskomen en herenigd worden met hun geliefden.” Toch maken ze zich ’grote zorgen’ over de ’onvoorwaardelijke steun’ aan Isral.
„Isral wordt niet, of nauwelijks, aangesproken op de verantwoordelijkheid die het heeft als bezetter van de Palestijnse gebieden, waaronder de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever, noch wordt een duidelijke lijn getrokken ten aanzien van Israls reactie op de aanvallen van Hamas. (...) De gebeurtenissen illustreren dat Isral tot op dit moment geen enkele terughoudendheid toont in haar reactie, in naam van zelfverdediging. Ook Nederland heeft hierin geen enkele terughoudendheid laten zien.”
Daarbij wijzen de ambtenaren ook op internationale regels die Isral volgens hen heeft geschonden. „Wij hebben de eed of belofte afgelegd op basis van de Grondwet en worden geacht, als integer ambtenaar, om rechtvaardig te handelen. De onvoorwaardelijke steun van ons kabinet aan Isral maakt ons medeplichtig aan de humanitaire catastrofe in Gaza. Dit kunnen en willen wij niet op ons geweten hebben.”
Eisen
De ambtenaren willen dat het demissionaire kabinet het ’buitensporige geweld in Gaza in de meest krachtige termen’ veroordeelt. Ook eisen zij dat Nederland, de EU, de VS en VN Veiligheidsraad Isral wijzen op de richtlijnen van het internationaal humanitair recht. „Isral heeft reeds in het verleden oorlogsmisdaden gepleegd en zal dit blijven doen zolang zij hiervoor niet gestraft wordt.”
Volgens hen draagt Nederland die verantwoordelijkheid als land omdat hier de eerste Haagse Conventies gehouden werden, het Vredespaleis staat en het Internationaal Strafhof gevestigd is. Daarnaast willen de rijksambtenaren dat Nederlandse diplomaten veel meer gaan doen. „Nederland is een klein land maar speelt een belangrijke rol in het bevorderen van vrede, stabiliteit en mensenrechten in de regio.”
Vergelijking met Rusland
Zij vergelijken de inval van Rusland in Oekrane met de kwestie in het Midden-Oosten en vragen om ’met n maat te meten’. „Veroordeel het maken van burgerslachtoffers, het bombarderen van scholen, VN-gebouwen en ambulances. Veroordeel deze daden, net als u deze daden veroordeelde toen Rusland ze beging in Oekrane. Geef Isral geen carte blanche.” Volgens de ambtenaren mag ’politieke macht en de kleur of de religie van slachtoffers daarbij niet bepalend zijn voor uw handelen’, zo schrijven zij. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de brief komende dagen door meer ambtenaren ondertekend zou kunnen worden, maar vrijdagavond is dat stopgezet vanwege ’onveilige en onpasselijke reacties’ die bij de briefschrijvers binnen zouden zijn gekomen. „Ook de lijst met namen is weggehaald vanwege de veiligheid voor medewerkers.”
Ministerie heeft begrip
Een woordvoerder van demissionair D66-staatssecretaris Alexandra van Huffelen (Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties en verantwoordelijk voor de Rijksdienst) is op de hoogte van de inhoud van de brief. Zij reageert zalvend op de muiterij in de ministerietorens. „Het kabinet heeft veel begrip voor de betrokkenheid van de collega’s bij het onderwerp”, meldt de zegsvrouw vrijdagavond. „Vanuit de verschillende departementen worden er gesprekken gevoerd als daar behoefte aan is. De staatssecretaris gaat ook graag in gesprek met een (delegatie van) de medewerkers vanuit haar verantwoordelijkheid voor de Rijksdienst.”
Zij zegt dat het maatschappelijke debat ’natuurlijk’ ook terug te zien is ’binnen de Rijksoverheid, net als in andere organisaties’. Op de vraag of het verzet tegen het eigen kabinetsbeleid wel toegestaan is nu in de Ambtenarenwet staat dat een ambtenaar zich in beginsel dient te onthouden van het ’openbaren van gedachten of gevoelens’ wil de woordvoerder niet ingaan. Evenmin wil zij antwoord geven op de vraag of het ministerie dit al dan niet ondermijnend vindt voor de eenheid van het (kabinets)beleid of het functioneren van de Staat. „We blijven bij de bovenstaande reactie.”
Saudi-Arabi is verantwoordelijk voor een paar honderdduizend doden en een totale vernietiging van Jemen. Nederland handelt met dat land. Voel je je ook medeplichtig voor wat er in Jemen gebeurd?Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Behoud van de Westerse cultuur en normen en waarden zou het issue van alle Nederlandse partijen, op BIJ1 na, moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik kan me prima vinden in het standpunt van Greta Thunberg als het gaat om klimaatverandering, maar dat recente gedweep met de Palestijnen is toch echt wel een afknapper. Zelfde met Extinction Rebellion; goede bedoelingen qua klimaat, maar de uitvoering is minder (steeds blokkeren van de A12 en daarmee de bevolking hinderend) en nu dus ook enorm fanatiek voor de Palestijnen. Ideaal zou een partij/regering zijn dat tgen klimaatverandering is en vr behoud van de Westerse cultuur.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Behoud maar geen stilstandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Behoud van de Westerse cultuur en normen en waarden zou het issue van alle Nederlandse partijen, op BIJ1 na, moeten zijn.![]()
Verandering omwille van verandering?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Yep, mee eens. BIJ1 kan overigens beter UIT1 heten; partij valt namelijk steeds uiteen en het effect op de NL-samenleving is dat het ook op sommige onderdelen uiteen valtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Behoud van de Westerse cultuur en normen en waarden zou het issue van alle Nederlandse partijen, op BIJ1 na, moeten zijn.![]()
![]()
Dat is helemaal niet zo makkelijk, en het wordt alleen maar moeilijker. Check deze.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Hoe makkelijk mensen nog in een fotosjopje trappen<signature here>.![]()
Het is eigenlijk allemaal veel te stupide om er serieus over te praten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:13 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-catastrofe-gaza
Saudi-Arabi is verantwoordelijk voor een paar honderdduizend doden en een totale vernietiging van Jemen. Nederland handelt met dat land. Voel je je daar ook medeplichtig voor?
Kotsmisselijk word ik er onderhand van.
Je zou bijna al die achterlijke progressieven de sharia gunnen.
Godgeloeiende.
Ik ga echt wat anders doen anders gebeuren er ongelukken.![]()
![]()
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?![]()
Dat komt inderdaad heel dicht in de buurt van de realiteit te liggen. Het enige dat het verraadt zijn de rookwolken die te snel oplossen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo makkelijk, en het wordt alleen maar moeilijker. Check deze.
[ twitter ]![]()
Ze misschien uit de tent lokken, die willen een grondoffensief, dat wisten ze al toen ze die aanslag planden, die zijn klaar voor een oorlog. Winnen zullen ze niet maar er zullen genoeg slachtoffers aan Isralische kant vallen en dan wacht hun 72 maagden in het eeuwige paradijs, win win voor hun.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Moet je nog wel die Action-prijs afzetten tegen het BNP Palestinia/Iran en die 50k tegen die van de VS.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik haal het zelf wel even weg. Misschien niet zo handig. Zoek het zelf maar op YT
[ Bericht 81% gewijzigd door Stoorzendert op 20-10-2023 20:37:55 ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ze hebben meer dan genoeg. En dat geld speelt geen rol voor Isralquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik kan ook weinig met dat soort infantiel tribalisme. Je ziet het in dit topic ook weer. Het ziekenhuisdrama is voor veel users vooral aanleiding om vanuit hun loopgraven axiomatisch vast te stellen dat Isral danwel de Palestijnen zelf schuld hebben en daarvoor vervolgens selectief bewijs voor bij elkaar te shoppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh helemaal eens hoor.
Maar je kan je afvragen waarom een hoop mensen die een tyfus hekel hebben aan Westerse normen en waarden, ja zelfs het Westen afschilderen als het kwade zelf, niet gewoon vrijwillig verkassen.
Maar goed, ik kan dan ook erg weinig met ongeveer 80% van de posts in deze reeks.
In een peiling in de NRC naar standpunten omtrent deze kwestie waren onvoorwaardelijke steun voor n van beide partijen marginale standpunten, maar hier lijkt het soms de hoofdmoot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zou in deze tijd niet op internet durven zoeken hoe je raketten maakt met die terrorisme dreiging.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Trouwens wel bizar makkelijk om de brandstof voor zo'n raket te maken![]()
Toturial + optimalisaties in de reacties![]()
filmpje is uiteraard bedoelt voor educatie en om hobbyvuurpijlen te maken
*Als dit niet mag, haal maar weg, maar staat gewoon op YT
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Idd. Ik dacht ook gelijk "doe niet zo belachelijk hypocriet".quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allemaal veel te stupide om er serieus over te praten.
Godgeloeiende.
Ik ga echt wat anders doen anders gebeuren er ongelukken.Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
Eens, tribalisme is infantiel wanneer je een andere partij gaat zitten aanmoedigen. In het andere geval, is het van existentieel (zelf)belang.quote:
Doe je dat niet, dan zit je plots met miljoenen mensen die je wenst te deporteren (zie DL).“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ze zijn aan het rantsoeneren om dit langer vol te kunnen houden. Eerst gingen ze met honderden tegelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?![]()
Stond op een of andere manier onder mijn YT-homepage. Niet op gezochtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou in deze tijd niet op internet durven zoeken hoe je raketten maakt met die terrorisme dreiging.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ze hebben geen tijd om er meer te sturen in successie voordat Israel ze liquideert.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze zijn aan het rantsoeneren om dit langer vol te kunnen houden. Eerst gingen ze met honderden tegelijk.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Niet effectief, want de radius waar zo een raket kan vallen is te groot. Daar hebben ze ATGMs voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?![]()
Maar als je 'm gewoon kantelt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:32 schreef oblo het volgende:
[..]
Niet effectief, want de radius waar zo een raket kan vallen is te groot. Daar hebben ze ATGMs voor.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Mohammed (16) ging naar Gazastrook om voor zieke oma te zorgen: ‘Zie Isral dagelijks raketten afvuren’
Ze leven gelukkig nog, tijd dat Egypte die vrachtwagens doorlaat. Vraag mij af of Nederland eigenlijk wel probeert deze Nederlandse staatsburgers te redden.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik heb echt geen idee. Dat van dat rantsoeneren had ik ergens gelezen aan het begin van dit conflict en ik heb 0 kennis van wapentuig of oorlogvoering.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?![]()
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja, ik kon het anders niet echt plaatsen. Lijkt me nogal risicovol om die dingen te knallen tijdens het grondoffensief.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Dat van dat rantsoeneren had ik ergens gelezen aan het begin van dit conflict en ik heb 0 kennis van wapentuig of oorlogvoering.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Als ik het beestje zo zag lopen heeft het schade aan de ruggengraat en wordt dit alsnog een triest eindequote:![]()
![]()
Over aardbevingen gesproken, hoeveel zullen onze Euromoslims gezamenlijk gedoneerd hebben na al het natuurgeweld in die regio ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef Tekaschi het volgende:
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dunno, maar denk genoeg. Heb veel acties ook gezien bij moskeen waar ze kleding en voedsel inzamelden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Over aardbevingen gesproken, hoeveel zullen onze Euromoslims gezamenlijk gedoneerd hebben na al het natuurlijke geweld in die regio?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Oh, weer eentje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.![]()
2ehands zio-amerikaanse Nikies, brom ik je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:39 schreef Tekaschi het volgende:
Dunno, maar denk genoeg. Heb veel acties ook gezien bij moskeen waar ze kleding en voedsel inzamelden.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Kerel, denk aan je hart.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allemaal veel te stupide om er serieus over te praten.
Godgeloeiende.
Ik ga echt wat anders doen anders gebeuren er ongelukken.Er zijn bijna 121.000 ambtenaren in dienst bij de NL ministeries. De brief is door "ruim 300 ambtenaren" ondertekend. Dat is 0,25%. Dit zou de krant dus niet eens moeten halen.
Ik ga ook eens een totaal ongefundeerde aanname doen. Niet goed en doorgaans houd ik er niet van, maar voor een keer interesseert me dat weinig: het lijkt me niet zo moeilijk te raden welke achtergrond deze "ruim 300" ambtenaren voornamelijk hebben.![]()
![]()
Hamas-kopstuk: vrijlating is 'gebaar van goede wil'
De vrijlating van de twee Amerikaanse gegijzelden is "een gebaar van goede wil". Dat zegt Ghazi Hamad, lid van het politieke bureau van de militante organisatie. Hij lichtte de vrijlating toe bij nieuwszender Al Jazeera.
De vrijlating kwam tot stand na bemiddeling door Qatar en Egypte, zei Hamad. Gevraagd of Hamas iets terugkrijgt voor de vrijlating, zei hij alleen dat het een gebaar was van goede wil "om de internationale gemeenschap te laten zien dat we geen terroristische organisatie zijn". Onder meer de Verenigde Staten en de Europese Unie zien Hamas als terroristische beweging.
Hamas heeft naar schatting zo'n 200 gijzelaars in handen. Ghazi Hamad zei daar nu over dat ze hen "met eerbied en respect" behandelen. Van een oplossing kan volgens hem pas sprake zijn als de Isralische luchtaanvallen op de Gazastrook ophouden.
https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
De vrijlating van de twee Amerikaanse gegijzelden is "een gebaar van goede wil". Dat zegt Ghazi Hamad, lid van het politieke bureau van de militante organisatie. Hij lichtte de vrijlating toe bij nieuwszender Al Jazeera.
De vrijlating kwam tot stand na bemiddeling door Qatar en Egypte, zei Hamad. Gevraagd of Hamas iets terugkrijgt voor de vrijlating, zei hij alleen dat het een gebaar was van goede wil "om de internationale gemeenschap te laten zien dat we geen terroristische organisatie zijn". Onder meer de Verenigde Staten en de Europese Unie zien Hamas als terroristische beweging.
Hamas heeft naar schatting zo'n 200 gijzelaars in handen. Ghazi Hamad zei daar nu over dat ze hen "met eerbied en respect" behandelen. Van een oplossing kan volgens hem pas sprake zijn als de Isralische luchtaanvallen op de Gazastrook ophouden.
https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137_!
![]()
Bin Salman is pissed dat Hamas zijn normalisering met Isral/veiligheidsdeal met de VS heeft gedwarsboomd. Hij voelt zich nu door de publieke opinie genoodzaakt om te doen alsof hij ook maar ene fuck geeft om de Palestijnen en gooit de grenzen van 1967 op tafel. Overigens wat Netanyahu te zeggen heeft over de 1967 grenzen. Maw netanyahu wil geen settlement met een 1 staat oplossing, maar ook geen 2 staten oplossing. Het enige wat hij wilt is de status quo handhaven. Een flare up van geweld wordt ingecalculeerd uiteraard. Het was alleen niet ingecalculeerd dat het geweld zo erg kon zijn.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Doe ik ook altijd. Ik trek eerst allemaal tasjes uit de reumahandjes van bejaarde dametjes en dan eens in de zoveel tijd geef ik er eentje terug. Ik ben toch geen tasjesdief!?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Ik trek eerst allemaal tasjes uit de reumahandjes van bejaarde dametjes en dan eens in de zoveel tijd geef ik er eentje terug. Ik ben toch geen tasjesdief!?![]()
![]()
Die soepjurken kunnen goed voor 138 miljard aan raketjes van Qatar hebben gekregen voor die twee maar goed.![]()
ik denk dat deze tip mijn populariteit in de wijk kan doen herstellen, ik dank uquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Ik trek eerst allemaal tasjes uit de reumahandjes van bejaarde dametjes en dan eens in de zoveel tijd geef ik er eentje terug. Ik ben toch geen tasjesdief!?got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Noemt de BBC Hamas dan “freedom fighters”? Zoals de journalist beweert?quote:
Dan kan toch ook echt niet.![]()
Weer raketten op Sderot. Gezien de positie hoeven we niet bezorgd te zijn dat alle Hamas-terroristen Noord-Gaza hebben verlaten.![]()
Zal ie stiekem Isral haar wraak bekostigen?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
ze moeten ze alemaal vrijlaten voor er voedsel of water naar binnen kanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Zou in het straatje passen van bij Salman.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zal ie stiekem Isral haar wraak bekostigen?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Als we dit nou eens aannemelijk zouden kunnen maken voor de euromoslims, zal dat wel eens een hoop gerel kunnen schelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zou in het straatje passen van bij Salman.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ik durf het niet te zeggen, ik heb daar nog niets van gezien. Het is wel een veel voorkomende naam voor Hamas op twitter, Palestinian Freedom Fighters.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:50 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Noemt de BBC Hamas dan “freedom fighters”? Zoals de journalist beweert?
Dan kan toch ook echt niet.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ok, dus de new normal wordt:
hamas laat 2(?) gijzelaars vrij, per, 2 weken?
Zijn we 100 weken verder.<signature here>.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:59 schreef Rodgrod het volgende:
Hoe zijn ze released dan? Lopen nu rond in Gaza ofzo?
-Rabia Al-Basri![]()
Eigenlijk is dit een teken dat we op de goede weg zitten als beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137
Het uitroeingsplan moet nu doorgezet worden. Dat ongedierte is in totale paniek.![]()
Former US soldier and analyst Douglas Macgregor:
Trkiye is the real threat to Israel.
Turks have the biggest air and military power in the region. They can deploy two million troops in less than a month. And Turks are very ruthless warriors.![]()
Visegrad is wel echt een slechte bron.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik weet nog wel een gebaar van goede wil; heel dat strookje en elk (semi-)communistisch MO land veranderen in kale bouwgrond en een democratische Westerse samenleving daar opbouwen. Mag onderhand wel eens klaar zijn met religie en dat Middeleeuwse gezeik daar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Quote voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:02 schreef Confetti het volgende:
Het uitroeingsplan moet nu doorgezet worden. Dat ongedierte is in totale paniek.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Iedere dag gaat het daar los las ik gisteren op Bild.de, Berlijn had deelstaten opgeroepen te assisteren maar die deelstaten hadden weer aan Berlijn verzocht voor assistentie, die kunnen het bijna niet meer aan daar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ze hebben gewoon de allergrootstequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Former US soldier and analyst Douglas Macgregor:
Trkiye is the real threat to Israel.
Turks have the biggest air and military power in the region. They can deploy two million troops in less than a month. And Turks are very ruthless warriors.
[ twitter ]![]()
Visegrad geilt op slecht nieuws uit West-Europaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Visegrad is wel echt een slechte bron.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dan ben je toch de zuurstof die je inademt niet waardig?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100074638_a3b82821
![]()
Denk niet dat ze daar bang voor hoeft te zijn.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dit soort resultaten had ik niet verwacht van de Amerikanen. Ik ben aangenaam verrast.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Vooral niet van de christelijk-zionistische conservatieven aldaar (alhoewel dat deel nog de andere helft kan representeren). Hoe dan ook, een groot deel heeft klaarblijkelijk wat geleerd van al die nutteloze oorlogen in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:05 schreef Slayage het volgende:
Dit soort resultaten had ik niet verwacht van de Amerikanen. Ik ben aangenaam verrast.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat. En is ineens een soort hasbara.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Visegrad geilt op slecht nieuws uit West-Europa![]()
Zag laatst een poll dat dit ook onder jonge, conservatieve evangelisten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Vooral niet van de christelijk-zionistische conservatieven aldaar (alhoewel dat deel nog de andere helft kan representeren). Not bad. Hoe dan ook, een groot deel heeft klaarblijkelijk wat geleerd van al die nutteloze oorlogen in het Midden-Oosten.![]()
Blikt ook graag terug op betere tijden...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Visegrad geilt op slecht nieuws uit West-Europa“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Lijkt me niet dat ze dat bekend gaan maken. Er vinden wel vaker van dit soort vrijlatingen plaats. Of bijvoorbeeld gevangenenruil. Achter de schermen vinden er dan onderhandelingen en overleg plaats over waar en wanneer, zodat de gijzelaars kunnen worden overgedragen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:59 schreef Rodgrod het volgende:
Hoe zijn ze released dan? Lopen nu rond in Gaza ofzo?![]()
Overgedragen aan het rode kruis en die brengt ze naar egyptequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:59 schreef Rodgrod het volgende:
Hoe zijn ze released dan? Lopen nu rond in Gaza ofzo?![]()
quote:Berlijn: 70 antisemitische incidenten sinds terroristische aanslag
Antisemitische incidenten in Berlijn zijn aanzienlijk toegenomen sinds de terroristische aanval op Isral door de islamistische Hamas. Het Berlijnse Antisemitisme Onderzoeks- en Informatiecentrum (Rias) heeft tot nu toe 70 gevallen gedocumenteerd (per 18 oktober), zo maakte het vrijdag bekend. Dit zijn drie keer zoveel geverifieerde incidenten als in dezelfde periode vorig jaar. Op dat moment waren er 25 gevallen gedocumenteerd. Volgens de informatie heeft het initiatief nog tal van andere aanwijzingen. Deze gevallen moeten echter nog worden geverifieerd.
Volgens het antisemitismebureau was er sprake van n geval van extreem geweld, drie aanvallen en bedreigingen, en negen gevallen van gerichte materile schade. De poging tot brandstichting op het Joods gemeenschapscentrum aan de Brunnenstrasse is er n van. Er werden twaalf markeringen van woongebouwen geregistreerd waar Davidssterren op deuren of bij de ingang van huizen waren aangebracht. “Dit doet denken aan de etiketteringspraktijk van de nationaal-socialisten, die bijvoorbeeld Joodse winkels markeerden met een Davidster”, aldus Rias.
De Federale Vereniging van Onderzoeks- en Informatiecentra voor Antisemitisme (Rias) had woensdag al cijfers voor heel Duitsland bekendgemaakt. Dienovereenkomstig zijn er landelijk sinds de dag van de terroristische aanslag op 7 oktober 202 incidenten (per 15 oktober) gedocumenteerd – 240 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar.
Rias is een netwerk van meldpunten waar getroffenen en getuigen antisemitische incidenten kunnen melden. Het documentatiecentrum wordt ondersteund door de federale commissaris tegen antisemitisme, Felix Klein.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Langs de grenspost met Rafah. Oh wacht...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:12 schreef oblo het volgende:
[..]
Overgedragen aan het rode kruis en die brengt ze naar egypte![]()
Ik vind het niet zo opzienbarend. Ik denk dat de gewone burger daar weinig trek heeft om nog een grootschalig buitenlands conflict te financieren. De rek is er op den duur wel uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:05 schreef Slayage het volgende:
Dit soort resultaten had ik niet verwacht van de Amerikanen. Ik ben aangenaam verrast.
[ twitter ]![]()
![]()
Nog even terug naar de staat der dingen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Die gaat dan echt wel even open, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Langs de grenspost met Rafah. Oh wacht...<signature here>.![]()
Grappig. Deze meme was eigenlijk 'antisemitisch'.quote:
Waarbij die man zegt: 'denk aan de holocaust !!!'..
Het kindje: 'maar ik ben pas 6'..![]()
Als je het mij op de man afvraagt denk dat ik het minder gewicht op de schaal legt dan jij denkt en ons doet vermoeden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergste vind is dat je niet gewoon kunt toegeven.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Toch altijd wel belangrijk om erbij te vermelden dat dit soort organisaties niet bestaan, zonder dit soort zaken.quote:
Elke vorm van antisemitisme is er een teveel. Maar laten we niet onze ogen sluiten voor de belangen van dit soort organisaties.![]()
Ja maar dat is toch bezopen bedoel ik? Ik bedoel, ik gun die twee vrouwen echt die doortocht naar de veiligheid, maar wat maakt hen meer dan de andere mensen met (of zonder) Amerikaans paspoort die daar staan te wachten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die gaat dan echt wel even open, natuurlijk.![]()
Zoals al die anti discriminatie subsidie clubjes in Nederland?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch altijd wel belangrijk om erbij te vermelden dat dit soort organisaties niet bestaan, zonder dit soort zaken.
Elke vorm van antisemitisme is er een teveel. Maar laten we niet onze ogen sluiten voor de belangen van dit soort organisaties.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja. Of die belangengroep die zich inzet voor LGBTQ+..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zoals al die anti discriminatie subsidie clubjes in Nederland?
Altijd er rekening mee houden dat het zomaar kan dat ze cijfers overdrijven. Of ergens homohaat (dit geval antisemitisme) zien, waar dat niet is.![]()
Ja, dat kan nog wel eens een staartje krijgen idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bezopen bedoel ik? Ik bedoel, ik gun die twee vrouwen echt die doortocht naar de veiligheid, maar wat maakt hen meer dan de andere mensen met (of zonder) Amerikaans paspoort die daar staan te wachten?<signature here>.![]()
Het doet me deugd. In een inmiddels grijs verleden was de Joodse lobby ijzersterk en waterdicht. Toen draaiden ze nog alleen aan de mediaknoppen. Nu willen ze (al spartelend) de wereld iets verkopen maar ze worden links en rechts keihard ingehaald door de werkelijkheid die social media ons presenteren. Het doe me deugd.
Deugd.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
LOL en Al Jazeera heeft een goud vinkjequote:Bizarro world.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Da's niet echt een geheim. Althans, dat veel Amerikaanse joden prominente media-CEO's zijn/waren. Tot in hoeverre ze een 'hivemind' vorm(d)en, da's een andere doch fundamentele vraag wat zijn claims betreft. Links- of rechtsom niet echt makkelijk een antwoord op te formuleren.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 21-10-2023 01:01:23 ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Welke werkelijkheid die social media ons presenteren doel je op?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet me deugd. In een inmiddels grijs verleden was de Joodse lobby ijzersterk en waterdicht. Toen draaiden ze nog alleen aan de mediaknoppen. Nu willen ze (al spartelend) de wereld iets verkopen maar ze worden links en rechts keihard ingehaald door de werkelijkheid die social media ons presenteren. Het doe me deugd.
Deugd.![]()
Nog nooit heb ik in de historie zoveel goodwill voor de Palestijnen gezien. Dat kun je niet los van elkaar zien. De Joodse lobby bepaalt het narratief niet meer alleen. De social media zal ze een doorn in het oog zijn.quote:
Overigens ben ik geen antisemiet. Maar als de feiten als zodanig worden vertaald moeten ze eigenlijk de hand in eigen boezem steken.
Overigens hoor ik Derksen hetzelfde zeggen nu!![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 21-10-2023 01:03:22 ]Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Deze figuur is gehaaid genoeg en zit steeds bewust op de rand, dus als hij schrijft dat de joden aan de knoppen draaien weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim. Althans, dat veel Amerikaanse joden prominente media-CEO's zijn/waren. Tot in hoeverre ze een 'hivemind' vormden, da's een andere doch fundamentele vraag wat zijn claims betreft. Links- of rechtsom niet echt makkelijk een antwoord op te formuleren.![]()
En allemaal heten ze Ahmed, Fayyid of Fatima.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
'ruim 300 ambtenaren' van de 138.376 ambtenaren die we hebben.
Dit is allemaal niet zo interessant.Intolerant voor intolerantie![]()
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
zitten die gegijzelde daar ook niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgen![]()
We dienen k voor onszelf die maar al te prangende vraag te stellen: niet alleen om het woord van een trollende jihadist te weerleggen. Ons belang is mogelijk in het geding.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Deze figuur is gehaaid genoeg en zit steeds bewust op de rand, dus als hij schrijft dat de joden aan de knoppen draaien weet ik genoeg.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dan zijn de tunnels niet leeg maar liggen ze vol lijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgen.
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Je hebt geen controle over waar het er uit komt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgen<signature here>.![]()
Netanyahu bevestigt: vrijgelaten gijzelaars op weg naar legerbasis in Isral
Het kantoor van de Isralische premier Netanyahu bevestigt de vrijlating van twee Amerikaanse burgers die door Hamas gegijzeld werden gehouden in de Gazastrook. Volgens een verklaring zijn ze vrijgekomen "uit de handen van de terroristische organisatie Hamas".
De moeder en dochter zijn inmiddels niet meer in Gaza en zijn onder begeleiding van Isralische legerfunctionarissen op weg naar een militaire basis in Centraal-Isral, aldus de verklaring. Familieleden staan hen daar op te wachten.
Volgens Amerikaanse media gaat het om Judith Raanan en haar 17-jarige dochter Natalie. Ze komen uit de buurt van Chicago en waren naar Isral gegaan voor een verjaardag van een familielid. Op 7 oktober werden ze ontvoerd uit de kibboets Nahal Oz.
https://nos.nl/collectie/(...)nnen-twee-dagen-open![]()
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgen
Dan had Isral het geen oorlog moeten noemen, je mag alleen gas inzetten tegen burgers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgen![]()
Palestijnse Rode Kruis gewaarschuwd door Isral: ontruim ziekenhuis
De Palestijnse Rode Halve Maan zegt dat het Isralische leger de hulporganisatie heeft gevraagd om het Al-Quds-ziekenhuis in Gaza-stad te ontruimen. Volgens de Rode Halve Maan verblijven daar meer dan 400 patinten en 12.000 ontheemden.
"Evacueer of zie de consequenties onder ogen", zou het leger tegen de ziekenhuisdirecteur hebben gezegd volgens een woordvoerder van de hulporganisatie.
De Palestijnse Rode Halve Maan roept de internationale gemeenschap op om in actie te komen "om een ramp zoals die met het Al-Ahli-ziekenhuis te voorkomen".
Bij dat ziekenhuis was dinsdag een explosie. Volgens het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid kwamen daarbij 500 mensen om het leven. Hamas zegt dat het een aanval van Isral was. Maar volgens het Isralische leger betrof het een mislukte raketlancering van de Palestijnse militante beweging Islamitische Jihad.
https://nos.nl/collectie/(...)nnen-twee-dagen-open![]()
De prangende vraag ontgaat me eerlijk gezegd?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We dienen k voor onszelf die maar al te prangende vraag te stellen: niet alleen om het woord van een trollende jihadist te weerleggen. Ons belang is mogelijk in het geding.![]()
Er is in de VS een pro-Israellobby, dat is wat anders dan een Joodse lobby. Bovendien is deze voor een groot gedeelte niet-Joods maar evangelisch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim. Althans, dat veel Amerikaanse joden prominente media-CEO's zijn/waren. Tot in hoeverre ze een 'hivemind' vorm(d)en, da's een andere doch fundamentele vraag wat zijn claims betreft. Links- of rechtsom niet echt makkelijk een antwoord op te formuleren.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
De NOS blijft deze Hamas propaganda maar herkauwen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Bij dat ziekenhuis was dinsdag een explosie. Volgens het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid kwamen daarbij 500 mensen om het leven.![]()
Ondanks dat de meeste Amerikanen kennelijk voor een staakt-het-vuren zijn, werd een resolutie die daartoe opriep ouderwets gevetood door de Amerikaanse delegatie in de VN Veiligheidsraad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:05 schreef Slayage het volgende:
Dit soort resultaten had ik niet verwacht van de Amerikanen. Ik ben aangenaam verrast.
[ twitter ]![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het echt een welkome wijziging vind in het medialandschap. Voorheen zaten de media standaard op de hand van hen. Maar nu laten ze ook het Palestijnse geluid horen. Echt mooi om te zien dat de wereld zienderogen veranderd ook in het goede. Mooi man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De NOS blijft deze Hamas propaganda maar herkauwen.
Ook hier spelen de social media een fantastische rol.
https://nl.wikipedia.org/(...)e_wapens#Isra%C3%ABlquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wat gebeurt er als je mosterdgas inademt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)e_wapens#Isra%C3%ABl
De effecten van mosterdgas:
Als je het gas inademt, word je misselijk en kan je stem verdwijnen. Na een paar uur verergeren de symptomen zich tot het ophoesten van slijm en pus en er treedt verstikking op. Wie het gas via de mond binnenkrijgt, gaat braken, krijgt diarree en spuugt bloed.
------------------
Dit moet je niet willen. Wordt dit daadwerkelijk ergens nog gebruikt??
De NOS dat niet het verschil kent tussen de Palestijnse regering en Hamas is toch wel het allergrootste bewijs dat journalisme dood is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar zijn helemaal geen 500 mensen omgekomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt een welkome wijziging vind in het medialandschap. Voorheen zaten de media standaard op de hand van hen. Maar nu laten ze ook het Palestijnse geluid horen. Echt mooi om te zien dat de wereld zienderogen veranderd ook in het goede. Mooi man.
Ook hier spelen de social media een fantastische rol.![]()
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Isralische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan znder klanten); maar firstly, waar wordt die eerste vraag berhaupt gesteld?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De prangende vraag ontgaat me eerlijk gezegd?
[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 20-10-2023 22:02:01 ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
De waarheid sneuvelt als eerste in een oorlog. Daarom moet je zelf proberen tot de waarheid te komen. Dat kan alleen als je meerdere bronnen gebruikt. Hoe je het went of keert, dit is ook een informatie oorlog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Maar zijn helemaal geen 500 mensen omgekomen.
Zouden ze dan toch een beetje bang worden?
"Hamas says they want to release all civilian captives and thanks the Qatari and Egyptian mediation in that regard"![]()
Het wendt nooitquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe je het went of keer, dit is ook een informatie oorlog.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Afpersing van hooggeplaatste functionarissen is denk ik het motief.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Isralische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan znder klanten); maar firstly, waar wordt die vraag berhaupt gesteld?![]()
Die tunnels van Hamas zouden ze he-le-maal vol moeten stouwen met lachgas en MDMA.
Die lui zijn altijd zo verdomd zwaar op de hand in die contreien.![]()
En hoe zou dat zich verhouden tot de rol die Amerika nu inneemt t.a.v. het Isral-Gaza-conflict?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Afpersing van hooggeplaatste functionarissen is denk ik het motief.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
het is of water of gasquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je mosterdgas inademt?
Als je het gas inademt, word je misselijk en kan je stem verdwijnen. Na een paar uur verergeren de symptomen zich tot het ophoesten van slijm en pus en er treedt verstikking op. Wie het gas via de mond binnenkrijgt, gaat braken, krijgt diarree en spuugt bloed.
------------------
Dit moet je niet willen. Wordt dit daadwerkelijk ergens nog gebruikt??Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Interessante vragen voor in BNW wat mij betreft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Isralische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan znder klanten); maar firstly, waar wordt die vraag berhaupt gesteld?
En eigenlijk daar ook niet, man man man wat ben ik complotten beu![]()
Die is er ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is in de VS een pro-Israellobby, dat is wat anders dan een Joodse lobby. Bovendien is deze voor een groot gedeelte niet-Joods maar evangelisch.
Voedsel ter desillusie.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik vind het geluid dat Johan Derksen laat horen erg verfrissend en eerlijk. Zo mooi om te zien tot welke teksten je kunt komen als je een onafhankelijke geest bent. Ik ben best bereid hem als mentor te nemen (by proxy).
Het CIDI heeft hem al een paar keer aangepakt maar hij wijzigt zijn standpunt geen mm.
Wat denk je zelf? Iedereen in de westerse wereld schreeuwde meteen dat ze achter Isral staan terwijl de bevolking daar anders over denkt. (Althans niet zo pro-Isralisch als de overheden)quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En hoe zou dat zich verhouden tot de rol die Amerika nu inneemt t.a.v. het Isral-Gaza-conflict?
Leuk detail: Maxwell was moderator op /r/worldnews . Een subreddit die zeer pro Isral is.![]()
Of per ongeluk met helium. Dat die terroristen dan superserieus en boos kijkend naar buiten komen met hun piepstemmetjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
Die tunnels van Hamas zouden ze he-le-maal vol moeten stouwen met lachgas en MDMA.
Hoe definieer je "op de hand van hen"? Hoe uitte zich dat concreet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt een welkome wijziging vind in het medialandschap. Voorheen zaten de media standaard op de hand van hen. Maar nu laten ze ook het Palestijnse geluid horen. Echt mooi om te zien dat de wereld zienderogen veranderd ook in het goede. Mooi man.
Ook hier spelen de social media een fantastische rol.![]()
Derksen zegt het nu ook. De Isralirs in Amerika protesteren tegen het beleid van hen! Had nooit verwacht dat ik dit ooit nog meemaken. Normaal waren hun rijen heel erg gesloten. Mooi man.
Ik zie dit voor me, soort superboze Donald Ducks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of per ongeluk met helium. Dat die terroristen dan superserieus en boos kijkend naar buiten komen met hun piepstemmetjes.![]()
Ja in tunnels tegen terroristenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je mosterdgas inademt?
------------------
Dit moet je niet willen. Wordt dit daadwerkelijk ergens nog gebruikt??![]()
Natuurlijk is dat verboden, ik opper dan ook nog altijd om die tunnels vol te storten met varkensmest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
Interessante vragen voor in BNW wat mij betreft.
En eigenlijk daar ook niet, man man man wat ben ik complotten beu
Robert Maxwell was born on 10 June 1923 into a poor Yiddish-speaking Orthodox Jewish family in the small town of Slatinsk Doly
Ian Robert Maxwell MC (born Jn Ludvk Hyman Binyamin Hoch; 10 June 1923 – 5 November 1991) was a Czechoslovak-born British media proprietor (dikgedrukt voor de leuk), member of parliament (MP), suspected spy, and fraudster.[1]
Maxwell led a flamboyant lifestyle, living in Headington Hill Hall in Oxford, from which he often flew in his helicopter, or sailing in his luxury yacht, the Lady Ghislaine.
Rings a bell?
The Foreign Office suspected that Maxwell was a secret agent of a foreign government, possibly a double agent or a triple agent, and "a thoroughly bad character and almost certainly financed by Russia". He had known links to the British Secret Intelligence Service (MI6), to the Soviet KGB, and to the Israeli intelligence service Mossad.[52] Six serving and former heads of Israeli intelligence services attended Maxwell's funeral in Israel, while Israeli Prime Minister Yitzhak Shamir eulogised him and stated: "He has done more for Israel than can today be told."[53]
Klinkt dit complotterig genoeg?![]()
Hamvraag: Is dochter Maxwell van zijn pad afgeweken, of lijkt Epstein verdomd veel op daddy Maxwell?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.![]()
Voornamelijk door aan eenzijdige beeldvorming te doen en de kant van de Palestijnen per definitie weg te zetten als terroristen. Ik zie daar een forse kentering in en dat stemt me zeer gelukkig. Kan zijn dat dit als euforisch geklets overkomt, maar onderliggend is dit het ook. Ik ben blij. Prima.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe definieer je "op de hand van hen"? Hoe uitte zich dat concreet?
Wat zijn Jihadi pillen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.![]()
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?![]()
Captagon, een broertje van amfetaminequote:
Dit is de pil die de feesten en oorlogen in het Midden-Oosten draaiende houdtAnd what rough beast, its hour come round at last,
Succes met schreeuwen in de woestijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Whehe.
Robert Maxwell was born on 10 June 1923 into a poor Yiddish-speaking Orthodox Jewish family in the small town of Slatinsk Doly
Ian Robert Maxwell MC (born Jn Ludvk Hyman Binyamin Hoch; 10 June 1923 – 5 November 1991) was a Czechoslovak-born British media proprietor, member of parliament (MP), suspected spy, and fraudster.[1]
Maxwell led a flamboyant lifestyle, living in Headington Hill Hall in Oxford, from which he often flew in his helicopter, or sailing in his luxury yacht, the Lady Ghislaine.
Rings a bell?
The Foreign Office suspected that Maxwell was a secret agent of a foreign government, possibly a double agent or a triple agent, and "a thoroughly bad character and almost certainly financed by Russia". He had known links to the British Secret Intelligence Service (MI6), to the Soviet KGB, and to the Israeli intelligence service Mossad.[52] Six serving and former heads of Israeli intelligence services attended Maxwell's funeral in Israel, while Israeli Prime Minister Yitzhak Shamir eulogised him and stated: "He has done more for Israel than can today be told."[53]
Klinkt dit complotterig genoeg?![]()
Ik ga weer even een spelletje doen. We doen er toch niets aan.
![]()
ahahah! Dat is nog eens een anekdote.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen zegt het nu ook. De Isralirs in Amerika protesteren tegen het beleid van hen! Had nooit verwacht dat ik dit ooit nog meemaken. Normaal waren hun rijen heel erg gesloten. Mooi man.![]()
Helium, zodat ze allemaal klinken als Knabbel en Babbel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
Echt? Heb je daar ook een link naar van nieuwsberichten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.
En: volgens mij zijn drugs best haram...![]()
Ja, van de orthodoxen wist ik het al. Maar nu ook de mainstream Joden/Isralirs in Amerika. Welkome ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.
Op andere 'socials' noem ik mijzelf niet voor niets Sisyphos. Have fun.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Succes met schreeuwen in de woestijn.Ik ga weer even een spelletje doen. We doen er toch niets aan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Hoe kom je daar nou bij? Arafat is zo vaak genterviewd door Westerse media. Zowel in diepte-interviews, als vragen bij persconferenties n.a.v. gebeurtenissen. Niet veroordelend of om hem en zijn volk per definitie weg te zetten als terroristen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voornamelijk door aan eenzijdige beeldvorming te doen en de kant van de Palestijnen per definitie weg te zetten als terroristen. Ik zie daar een forse kentering in en dat stemt me zeer gelukkig. Kan zijn dat dit als euforisch geklets overkomt, maar onderliggend is dit het ook. Ik ben blij. Prima.
Daarnaast kan ik me herinneren (ja, ik word oud) dat het provocerende bezoek van Aril Sharon aan de Tempelberg, wat het startsein was voor de Tweede Intifada, ook niet werd bejubeld in de media.
![]()
Las het in een stukje over een vrouwelijke lijkschouwer, die kon de gruweldaden alleen verklaren naar aanleiding van de gevonden pillen of zoiets, even terugzoeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt? Heb je daar ook een link naar van nieuwsberichten?
En: volgens mij zijn drugs best haram...![]()
Ook daar zijn legio voorbeelden van veel eerder van mensen die gerriteerd reageerden op hun vermeende verbondenheid met Isral.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, van de orthodoxen wist ik het al. Maar nu ook de mainstream Joden/Isralirs in Amerika. Welkome ontwikkeling.![]()
Sharon werd niet bepaald -en terecht- doodgeknuffeld inderdaad in de westerse media.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Arafat is zo vaak genterviewd door Westerse media. Zowel in diepte-interviews, als vragen bij persconferenties n.a.v. gebeurtenissen. Niet veroordelend of om hem en zijn volk per definitie weg te zetten als terroristen.
Daarnaast kan ik me herinneren (ja, ik word oud) dat het provocerende bezoek van Aril Sharon aan de Tempelberg, wat het startsein was voor de Tweede Intifada, ook niet werd bejubeld in de media.
![]()
Afgekeken van Hitler.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Captagon, een broertje van amfetamine
Dit is de pil die de feesten en oorlogen in het Midden-Oosten draaiende houdt“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
KaarsGODquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Overigens hoor ik Derksen hetzelfde zeggen nu!![]()
![]()
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Krijg dit net binnen via de socials:
Wij
Met het hart op de juiste plek
Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door isral
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.
En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Afgekeken van Hitler.
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Dave Chappelle lady's and gentleman. Hopelijk heeft iemand dit op video.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ben je een Palestijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Onjuist. Er is slechts een heel klein deel van de Orthodoxe Joden anti-zionistisch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.
De meeste Orthodoxe Joden zijn pro-zionisme, maar van een religieuze variant daarvan.![]()
Inderdaad. Wat mij betreft ook terecht. Deze man had geen enkele interesse in vrede.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sharon werd niet bepaald -en terecht- doodgeknuffeld inderdaad in de westerse media.![]()
Gooi Hamas in een vulkaan, laat de gijzelaars vrij en alle lieve Palestijnen kunnen morgen falafel eten en bier op het strand in Gazastad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij
Constateren
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.![]()
'Islamisering van europa is een leugen nazi's!'quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.
Aldus degene die nu nazi's steunen.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Isralische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan znder klanten); maar firstly, waar wordt die eerste vraag berhaupt gesteld?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi Hamas in een vulkaan, laat de gijzelaars vrij en alle lieve Palestijnen kunnen morgen falafel eten en bier op het strand in Gazastad.Hamus en Isrol dus. Erg man.
Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!
Lijkt me helemaal niks. Met spul op e.e.a. aanschouwd op festivals - beelden staan me nog altijd bij. Een paar glazen wodka lijkt me beter opdat je kan vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dus jij zegt dat er geen onschuldige Palestijnen zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen?Hamus en Isrol dus. Erg man.
Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!![]()
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocane fabriek maar is op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.![]()
Als je nu de Palestijnen wil helpen kun je beter met een Joodse of Amerikaanse vlag gaan staan zwaaien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen?Hamus en Isrol dus. Erg man.
Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!![]()
Nee, maar ik ben van oudsher voor de underdog. Kan je eventueel vragen aan @OllieA Die komt hier ook al lang. En ik heb ook aardig wat andere parallellen met ze. Prima.quote:
De duitsers (en Hitler zelf) hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocane fabriek maar is op.![]()
Nu wil ik het ook ziequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Slayage het volgende:
Dave Chappelle lady's and gentleman. Hopelijk heeft iemand dit op video.
[ twitter ]A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wie zijn die "wij"? Uit welke onverwachte hoek komen ze?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij
Constateren
En verzoeken
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.![]()
Aan beide kanten werd toen verschillende soorten drugs gebruikt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De duitsers hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,![]()
Het is pijnlijk dat deze meme uit 16' z waar is en toch bij zo weinige is doorgedrongen, 8 jaar later.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Deze Fin ging ook hard in de oorlog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De duitsers (en Hitler zelf) hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,
![]()
Nothing to see here, move along.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.![]()
![]()
Deze is ook mooi.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dit is de link:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wie zijn die "wij"? Uit welke onverwachte hoek komen ze?
https://stopgenocidepalestijnen.petities.nl/
Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciren.
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hellooooooooooooooo
Wakker worden, er gebeurt weer iets
Gevechten aan de grens
Kans op serieuze escalatie ectA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Pardon??? Dit is het grote probleem, dit is niet terugvechten dit was gewoon een gruwelijke terreurdaad, terugvechten is niet kinderen martelen en vermoorden, vrouwen verkrachten en onschuldige burgers op gruwelijke wijze afslachten, walgelijk dat er mensen zijn die zo denken, ziek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij
Constateren
En verzoeken
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik kan me ook nog goed herinneren dat bijvoorbeeld Obama en Netanyahu elkaar wel konden schieten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen
Maar dat past niet in het Bilderberg conferentie narratief.![]()
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
The Palestijnse girl next door
Weduwen
Peuters
Kleuters
Pubers
Vaders, moeders
Die goedlachse buurman
Tante Habiba die boodschappen doet voor behaarden in de wijk
Ze schieten dus met een mitrailleur op insecten.
Maw er is helemaal niet veranderdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is pijnlijk dat deze meme uit 16' z waar is en toch bij zo weinige is doorgedrongen, 8 jaar later.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Iemand een lijst van de ondertekenaars?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:13 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-catastrofe-gaza
Saudi-Arabi is verantwoordelijk voor een paar honderdduizend doden en een totale vernietiging van Jemen. Nederland handelt met dat land. Voel je je ook medeplichtig voor wat er in Jemen gebeurd?![]()
Met die zin ben ik het ook niet helemaal eens. Maar ook wel bijzonder dat je juist die er uit haalt. Er is zoveel meer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Pardon??? Dit is het grote probleem, dit is niet terugvechten dit was gewoon een gruwelijke terreurdaad, terugvechten is niet kinderen martelen en vermoorden, vrouwen verkrachten en onschuldige burgers op gruwelijke wijze afslachten, walgelijk dat er mensen zijn die zo denken, ziek.
Haha. Ja man. Me too.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Veel mensen hier denken in termen van pro-Isral/Pro-Palestijnse dichotomie. Mijn persoonlijke ervaring is dat de snelst groeiende groep mensen is die Isral als een gewaardeerde bondgenoot beschouwen, maar niet moreel uitzonderlijk zijn (en aan een normale norm moeten worden gehouden).
Komt ook omdat Israel steeds minder 'westers' wordt. Het gaat gewoon een belangrijke bondgenoot uit het Midden-Oosten worden, maar niet meer een soort westerse vazalstaat wat het was.![]()
Verrassende namen wel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is de link:
Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciren.![]()
https://petities.nl/petit(...)signatures?locale=nl![]()
Maar wat is nu precies die steun uit onverwachte hoek, waar jij het over hebt? Als ik een beetje door de ondertekenaars van die petitie scroll, zie ik naast heel veel 'anoniem', voornamelijk Arabische, Noord-Afrikaanse en Turkse namen. Steun uit die hoek vind ik niet onverwacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is de link:
Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciren.![]()
@AIVDquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verrassende namen wel...![]()
https://petities.nl/petit(...)signatures?locale=nl![]()
Ik heb het niet allemaal paraat hoor. Maar een simpel voorbeeldje is bv die gast van "alles kan kapot!!!!!". Die schiet me even te binnen. Zulke figuren waren van oudsher altijd voor hen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:25 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar wat is nu precies die steun uit onverwachte hoek, waar jij het over hebt? Als ik een beetje door de ondertekenaars van die petitie scroll, zie ik naast heel veel 'anoniem', voornamelijk Arabische, Noord-Afrikaanse en Turkse namen. Steun uit die hoek vind ik niet onverwacht.
Gek toch dat de Palestijnen nergens welkom zijn, ook niet in de arabische of noordafrikaanse landen. Hoe zou dat komen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij
Constateren
En verzoeken
----------------------
Ze rEgeREn de HEle wErEld, Al EeUweN LANg!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Hmm...
Ik heb het linker rijtje opgezocht, want er zijn ook wel zulke "antisemitische" lijstjes die niet helemaal kloppen. Maar godver, allen zijn inderdaad van Joodse-komaf. Dat wil (inderdaad) niet zeggen dat ze daarmee pro-Isral zijn (of dat er een Joods Kabal is), maar damn, hoe groot is de kans dat ze niet pal achter Isral staan?
Edit: ok, ik heb ze allemaal opgezocht. De conclusie en vraag blijven staan.![]()
BNW is achter de pisbakken linksafquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Hmm...
Ik heb het linker rijtje opgezocht, want er zijn ook wel zulke "antisemitische" lijstjes die niet helemaal kloppen. Maar godver, allen zijn inderdaad van Joodse-komaf. Dat wil (inderdaad) niet zeggen dat ze daarmee pro-Isral zijn (of dat er een Joods Kabal is), maar damn, hoe groot is de kans dat ze niet pal achter Isral staan?
Edit: ok, ik heb ze allemaal opgezocht. De conclusie en vraag blijven staan. Enige opmerking: zijn niet allemaal huidig, alhoewel wel vrij recent of huidig.![]()
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gek toch dat de Palestijnen nergens welkom zijn, ook niet in de arabische of noordafrikaanse landen. Hoe zou dat komen?
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen. De beelden zijn hl duidelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.
LOLquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.
Sure
Wat dacht je van bijvoorbeeld de kant van Sadam kiezen, waardoor de hele golf zoiets had van, ah, zo steekt het in de schoen.
Wat dacht je van de Westelijke Sahara? Die kunnen ook geen kant op, gek, daar hoor ik de Moslims nooit over.
Je bent zo hypocriet als de neten.![]()
Neuh, je lult je narratief, je hebt geen greintje moraal,.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen. De beelden zijn hl duidelijk.![]()
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik hoop dan ook op een toekomst voor Israeli en Gazanen. Zonder Hamas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Eerlijk. Dit is me te warrig. Snap niet wat je zegt of wilt zeggen. Als je niet weet wat ik bedoel, vraag dan gewoon door. Ik ben cht de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Sure
Wat dacht je van bijvoorbeeld de kant van Sadam kiezen, waardoor de hele golf zoiets had van, ah, zo steekt het in de schoen.
Wat dacht je van de Westelijke Sahara? Die kunnen ook geen kant op, gek, daar hoor ik de Moslims nooit over.
Je bent zo hypocriet als de neten.
Of zoals Marokko voor de Westelijke Sahara/quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.![]()
Doet me aan een andere organisatie denken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:
The Palestijnse girl next door
Weduwen
Peuters
Kleuters
Pubers
Vaders, moeders
Die goedlachse buurman
Tante Habiba die boodschappen doet voor behaarden in de wijk
Ze schieten dus met een mitrailleur op insecten.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Absoluut. Maar dit staat niet haaks op wat ik zeg. Gaat prima hand in hand. Sterker nog, het gaat hand in hand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.
Even gegoogeld, wist niet over wie je het had. Bedoel je die YouTuber Alex Soze? Dat is toch geen referentiekader hoop ik?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal paraat hoor. Maar een simpel voorbeeldje is bv die gast van "alles kan kapot!!!!!". Die schiet me even te binnen. Zulke figuren waren van oudsher altijd voor hen.![]()
Ah, geen enkel besef van westelijke sahara of de Palestijnen in de golf tijdens de golfoorlog, maar wel een grote kwek opzettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk. Dit is me te warrig. Snap niet wat je zegt of wilt zeggen. Als je niet weet wat ik bedoel, vraag dan gewoon door. Ik ben cht de beroerdste niet.![]()
Ironisch genoeg zou een complete inname van Gaza door Israel het beste zijn dat de daar wonende Palestijnen kan overkomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook op een toekomst voor Israeli en Gazanen. Zonder Hamas.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, zeker geen referentiekader. Maar wel een voorbeeld. En ik moet zeggen dat hij het aardig kan verdedigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Even gegoogeld, wist niet over wie je het had. Bedoel je die YouTuber Alex Soze? Dat is toch geen referentiekader hoop ik?
Dit gaat echt nergens meer over
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Je zegt dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen, dat zijn ze dus absoluut niet. Of je bent hier terrorisme aan het verheerlijken, of je verzint fabeltjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit staat niet haaks op wat ik zeg. Gaat prima hand in hand. Sterker nog, het gaat hand in hand.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En de 'purple hearts' speed pillen die Britse soldaten massaal namen in WO II. Duitsers meth, wat er voor zorgde dat ze paranode werden omdat ze twee, drie dagen heel slecht konden slapen. Met speed heb je dat veel minder dus waren de Britten iets meer in het voordeel. Die konden nog wel wat slapen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocane fabriek maar is op.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Waarom post je het dan, alleen omdat het in je straatje past?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over![]()
[ twitter ]
Post gewoon geen troep die nergens over gaat.![]()
Ah, die optochten waren daarop gericht. Ik was even in de war.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:23 schreef theunderdog het volgende:
Komt ook omdat Israel steeds minder 'westers' wordt. Het gaat gewoon een belangrijke bondgenoot uit het Midden-Oosten worden, maar niet meer een soort westerse vazalstaat wat het was.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen, dat zijn ze dus absoluut niet. Of je bent hier terrorisme aan het verheerlijken, of je verzint fabeltjes.
Dat Isral de Palestijnen zwaar onderdrukt is natuurlijk gewoon een feit. Daar is geen discussie over mogelijk.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
![]()
waarheidsgehalte-disclaimer etc“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wat een volkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
waarheidsgehalte-disclaimer etc
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja, oorlog is wreed en afschuwelijk. Daar is ook iederen het wel over eens. Maar die burgers zijn slachtoffer van een oorlog waar ze zelf geen rol in spelen, dus kap even met dat rare narratief dat het Israel tegen onschuldige burgers is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ziet er trouwens licht uit, aan het einde vd tunnel.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Volgens de logica van @Nattekat niet. Daar heiligt het doel de middelen kennelijk? Dat over de ruggen van onschuldig boetserende Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
Dat Isral de Palestijnen zwaar onderdrukt is natuurlijk gewoon een feit. Daar is geen discussie over mogelijk.
Semantiek is makkelijk als je in lingerie met een wijntje op je velvet bank ligt met kamerthermostaat op 27. Ik pas daarvoor. Sorry. Het gaat me teveel aan het hart.
Aha, dus toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.Vond het al zo frappant, hoe die mensen tot dat soort daden kunnen komen.quote:
Als dit inderdaad zo is althans. Maar zou me ook niets verbazen, gezien het artikel over Captagon en het wijdverspreide gebruik daarvan in het Midden-Oosten.
Wel lekker haram natuurlijk, maar goed, daar zullen die mensen daar ook wel weer een of ander soort cognitieve dissonantie voor hebben gevonden. Las al ergens dat een of andere hoge geestelijke een fatwa had uitgesproken waarmee dit middel verboden was voor sjiiten (lees: oftewel niet voor soenniten).
Tja, hoe ga je daar nu mee om h. Drugs en religie. Altijd lasig, lastig.Bleek (chloor) en azijn, inderdaad. Dan krijg je chloorgas, het iets minder zware broertje van mosterdgas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.
In Below Deck, in een van die vele series van dat programma, gebruikte een van de stewardessen tegelijkertijd chloor/bleekmiddel en een of ander zeepmiddel om schoon te maken. Moesten ze dat jacht evacueren en flink schoonmaken (lucht zuiveren/filteren).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
De Israli werden aangevallen, de Palestijnen hebben de meeste slachtoffers en gewondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wie hebben ze het meest met hun handelen? Simpele open vraag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, oorlog is wreed en afschuwelijk. Daar is ook iederen het wel over eens. Maar die burgers zijn slachtoffer van een oorlog waar ze zelf geen rol in spelen, dus kap even met dat rare narratief dat het Israel tegen onschuldige burgers is.
Itt tot jouw heb ik een gevoel voor humorquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waarom post je het dan, alleen omdat het in je straatje past?
Post gewoon geen troep die nergens over gaat.
En er gebeurt erg weinig vanavond dus waarom niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Is dit in Artis?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
waarheidsgehalte-disclaimer etc![]()
Maar deze schreeuwende halve zool was dus eerst volledig pro-Isral en nu niet meer, ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker geen referentiekader. Maar wel een voorbeeld. En ik moet zeggen dat hij het aardig kan verdedigen.
Ik mag toch hopen dat je je niet vereenzelvigt met of gesteund voelt door dit type malloot. Want ondanks dat ik het op een aantal punten volledig met je oneens ben hier, reageer je wel gewoon normaal, rustig en in normale bewoordingen. Dit in tegenstelling tot deze zak hooi.![]()
hahhaah! Deze is geweldig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over![]()
[ twitter ]Dank voor het delen.
![]()
![]()
Ja, het doel heiligt de middelen, dat klopt. Ook dat hoort bij oorlog, soms moeten offers gebracht worden. Het is niet kiezen uit talloze slachtoffers maken en vrede op aarde, het is kiezen tussen talloze slachtoffers maken of die terroristische organisatie de inwoners van Gaza nog langer laten onderdrukken en radicaliseren en nog meer aanslagen laten plannen, met nog steeds onschuldige slachtoffers als gevolg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens de logica van @:Nattekat niet. Daar heiligt het doel de middelen kennelijk? Dat over de ruggen van onschuldig boetserende Palestijnen.
Semantiek is makkelijk als je in lingerie met een wijntje op je velvet bank ligt met kamerthermostaat op 27. Ik pas daarvoor. Sorry. Het gaat me teveel aan het hart.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nvm, had m'n bril niet op en qoute de verkeerdequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Israli werden aangevallen, de Palestijnen hebben de meeste slachtoffers en gewonden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Enerzijds klote dat Nederland niet meer als Duitsland is, maar anderzijds blij dat Nederland niet meer als Engeland is.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is een schreeuwende maloot. Helemaal met je eens, ik ga geen feiten ontkennen. Maar "vroeger" was het niet zo makkelijk om zo uitgesproken tegen hen te zijn. Daar zie ik dus echt een kentering in. Heb niet direct andere concrete voorbeelden. Maar ik zal ze zeker met je delen als ze me te binnen schieten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar deze schreeuwende halve zool was dus eerst volledig pro-Isral en nu niet meer, ofzo?
Ik mag toch hopen dat je je niet vereenzelvigt met of gesteund voelt door dit type malloot. Want ondanks dat ik het op een aantal punten volledig met je oneens ben hier, reageer je wel gewoon normaal, rustig en in normale bewoordingen. Dit in tegenstelling tot deze zak hooi.
Srsly WTF. Er zijn denktanks in Isral die openlijk etnische zuiveringen adviseren![]()
• Er is momenteel een unieke en zeldzame kans om de hele Gazastrook te evacueren, in cordinatie met de Egyptische regering. Er is een onmiddellijk, realistisch en duurzaam plan nodig voor de hervestiging en humanitaire rehabilitatie van de gehele Arabische bevolking in de Gazastrook, dat goed aansluit bij de economische en geopolitieke belangen van Isral, Egypte, de VS en Saoedi-Arabi.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hij vraagt: Who are the police protecting?quote:
Ik denk: Gast, waar was jij toen tienduizenden Britse meisjes jarenlang verkracht werden door neukjihadisten en de politie samen met gemeentebesturen steevast wegkeken?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het doel heiligt de middelen, dat klopt. Ook dat hoort bij oorlog, soms moeten offers gebracht worden. Het is niet kiezen uit talloze slachtoffers maken en vrede op aarde, het is kiezen tussen talloze slachtoffers maken of die terroristische organisatie de inwoners van Gaza nog langer laten onderdrukken en radicaliseren en nog meer aanslagen laten plannen, met nog steeds onschuldige slachtoffers als gevolg.
Heel frapant ja. Hier in Europa wordt gewoon 'from the river to the sea' gescandeerd. Is dat iets anders dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
Srsly WTF. Er zijn denktanks in Isral die openlijk etnische zuiveringen adviseren![]()
• Er is momenteel een unieke en zeldzame kans om de hele Gazastrook te evacueren, in cordinatie met de Egyptische regering. Er is een onmiddellijk, realistisch en duurzaam plan nodig voor de hervestiging en humanitaire rehabilitatie van de gehele Arabische bevolking in de Gazastrook, dat goed aansluit bij de economische en geopolitieke belangen van Isral, Egypte, de VS en Saoedi-Arabi.
[ twitter ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En er zullen kinderen blijven sterven als Israel helemaal niets doet. Of je moet zelf geen ruk geven om kinderen als ze geen moslim zijn, is dat het soms?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sowieso niks op reddit verder. Fake news dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
waarheidsgehalte-disclaimer etc
Is tower hamlets ook niet 1 van de duurste wijken van LondonJe hebt daar het bekende fort.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik denk dat menigeen op fok dat ook helemaal niet zo'n slecht plan vindt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
• Er is momenteel een unieke en zeldzame kans om de hele Gazastrook te evacueren, in cordinatie met de Egyptische regering. Er is een onmiddellijk, realistisch en duurzaam plan nodig voor de hervestiging en humanitaire rehabilitatie van de gehele Arabische bevolking in de Gazastrook, dat goed aansluit bij de economische en geopolitieke belangen van Isral, Egypte, de VS en Saoedi-Arabi.
[ twitter ]
Zelfs Trump had zo'n plan.
Denk alleen dat het niet haalbaar is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Niet in deze mate. En ik maak geen onderscheid. Daar ben ik heel duidelijk in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En er zullen kinderen blijven sterven als Israel helemaal niets doet. Of je moet zelf geen ruk geven om kinderen als ze geen moslim zijn, is dat het soms?
Het slachtoffer spelen komt nooit fraai over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wees blij dat ze het zo in het open, zonder tact, op die manier uittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Weet je wat ik er mee bedoel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het slachtoffer spelen komt nooit fraai over.
Jaja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in deze mate. En ik maak geen onderscheid. Daar ben ik heel duidelijk in.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waarom laten ze de ontvoerde kinderen niet vrij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in deze mate. En ik maak geen onderscheid. Daar ben ik heel duidelijk in.
Dat is stap 1."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat jonge meisje dat ze net vrijgelaten hebben ziet er wat minder gelukkig en vrolijk uit dan twee weken geleden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom laten ze de ontvoerde kinderen niet vrij?
Dat is stap 1.![]()
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos. M.i. moeten ze die onschuldige mensen vrij laten. Al snap ik (maar begrijp niet) dat ze een stok achter de deur niet zomaar weg willen geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom laten ze de ontvoerde kinderen niet vrij?
Dat is stap 1.
Als je mijn antwoorden niet gelooft hebben vragen geen zin. Of zijn je vragen toch niet zo open?quote:
Als Israel en Hamas aan het vechten zijn, en Hamas gooit Palestijnen tussenbeide om als schild te dienen, wiens schuld is het dan dat die slachtoffers vallen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo. Eindelijk.quote:
Wat een commentaar kreeg de NRC. (ook van mij)
Gewoon letterlijk persberichten van Hamas overnemen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als Hamas zich niet achter de kinderwagens en de looprekjes zou verstoppen dan zou het nu een grote parkeerplek zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos.![]()
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Israel en Hamas aan het vechten zijn, en Hamas gooit Palestijnen tussenbeide om als schild te dienen, wiens schuld is het dan dat die slachtoffers vallen?
ZEER KWALIJK!!!!
Omdat voor mij alles verbleekt als ik zo'n ziekelijke uitspraken lees, de mening van een extremist interesseert mij niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met die zin ben ik het ook niet helemaal eens. Maar ook wel bijzonder dat je juist die er uit haalt. Er is zoveel meer.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dus Israel moet Hamas gewoon lekker hun gang laten gan, nog meer terroristische aanslag laten plannen en wapens laten maken, puur omdat BansheeBoy van FOK! vindt dat er in een oorlog geen slachtoffers mogen vallen? Niks doen is zelfmoord, met net zo goed vele slachtoffers als gevolg. Dat er zo veel slachtoffers vallen komt door die terroristische organisatie die burgers in het vuurgevecht gooit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)
ZEER KWALIJK!!!!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je vergeet de drachtige tiener.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)
ZEER KWALIJK!!!!
Ook kwalijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Omdat voor mij alles verbleekt als ik zo'n ziekelijke uitspraken lees, de mening van een extremist interesseert mij niet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Vals dilemma Nattekat. Het gebrek aan vindingrijkheid bij de IsraeIirs kan en mag niet over de bombastische ruggen van onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Israel moet Hamas gewoon lekker hun gang laten gan, nog meer terroristische aanslag laten plannen en wapens laten maken, puur omdat BansheeBoy van FOK! vindt dat er in een oorlog geen slachtoffers mogen vallen? Niks doen is zelfmoord, met net zo goed vele slachtoffers als gevolg. Dat er zo veel slachtoffers vallen komt door die terroristische organisatie die burgers in het vuurgevecht gooit.
Dat de schuld ergens anders wordt gelegd. Ben ik warm?quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Mooi, stoort mij mateloos dat Nederlandse media zonder fact check zomaar cijfers overnemen van een terroristische organisatie die teert op propaganda.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dit is geen vals dilemma. Al die raketten die Gaza raken hebben militaire doelwitten. Zonder raketten kan Hamas vrijuit hun arsenaal uitbreiden en nog meer van die acties zoals 2 weken geleden uitrichten. Je zegt hier feitelijk gewoon dat Israel de tyfus mag krijgen, als er maar geen moslimslachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vals dilemma Nattekat. Het gebrek aan vindingrijkheid bij de IsraeIirs kan en mag niet over de bombastische ruggen van onschuldige Palestijnen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heel misschien als je op een volle luier zit. Maar niet door je antwoord. Stel vragen man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat de schuld ergens anders wordt gelegd. Ben ik warm?
Ik heb wat oude waterleidingen opgestuurd, daar hadden ze de vooral behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Moet je je voorstellen hoe ver heen ze zijn in hun denken als ze het open en bloot durven te bespreken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het zo in het open, zonder tact, op die manier uittenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hamas is een vmbo scholier die gepest wordt op het schoolplein en daarom maar tien meisjes verkracht en vermoord om zich vervolgens achter de rug van de lerares te beroepen op het feit dat hij het slachtoffer van pesten is.![]()
Bij hoeveel demonstraties ben jij al geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?
Als je nu nog steeds onder de indruk bent van kinderen die sterven, zie ik je ook graag bekommeren om de honger in Afrika, bendegeweld in Mexico, de oorlog in Jemen en de onderdrukte Oeigoeren.Hell To The Liars![]()
Dat is een mooie modus operandi dan. Plaats al je raketten op schoolgebouwen en tussen de bevolking en een land alla Isral kan zich nooit meer verdedigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ZEER KWALIJK!!!!
Duizenden raketten zijn er afgevuurd op Isral. Waarbij sommigen gewoon op hun eigen Palestijnse ziekenhuizen belanden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wil je dit niet meer doen aub? Ik wil nergens slachtoffers. Heb ik nu al 27 keer gezegd. Ik maak geen onderscheid. Alleen dat Hamas terreur bezigt geeft niet het recht aan IsraeI ook terreur te bezigen. Ze doen het nu langs sociaal geaccepteerde kaders wellicht, maar het aantal onschuldige slachtoffers in relatieve en absolute zin gaat RUIM voorbij die van de aanvallen door Hamos.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen vals dilemma. Al die raketten die Gaza raken hebben militaire doelwitten. Zonder raketten kan Hamas vrijuit hun arsenaal uitbreiden en nog meer van die acties zoals 2 weken geleden uitrichten. Je zegt hier feitelijk gewoon dat Israel de tyfus mag krijgen, als er maar geen moslimslachtoffers vallen.:{
Tsja, wanneer je er voor kiest oorlog te voeren vanaf het dak van een ziekenhuis of een appartementencomplex maak je toch echt zelf een legitiem militair doelwit van dat ziekenhuis of appartementencomplex.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ZEER KWALIJK!!!!
Wanneer Isral er om die reden voor zou kiezen om van tegenaanvallen af te zien schept dat een precedentwerking en zullen terroristische bewegingen en barbaarse volkeren vanaf nu dus standaard burgers als menselijk schild gaan gebruiken omdat ze zichzelf daarmee onschendbaar maken.![]()
Elk moment zijn verontwaardiging. Dit moment vraagt om deze verontwaardiging van mij en anderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij hoeveel demonstraties ben jij al geweest.
Als je nu nog steeds onder de indruk bent van kinderen die sterven, zie ik je ook graag bekommeren om de honger in Afrika, bendegeweld in Mexico, de oorlog in Jemen en de onderdrukte Oeigoeren.
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: