abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:08:07 #1
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211018462
Samenvatting 7 oktober tot 19 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Israëlische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Israël over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israëli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Israël met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Israël waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Israël de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Israël geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Israëlisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Israëlische leger met raketaanvallen antwoordde.

Israël riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza.

Recente frontpage berichten 19 oktober
Biden: 'Egypte gaat vrijdag grensovergang Gaza openen voor humanitaire hulp'
Piers Morgan interviewt Bassem Youssef over Israël en Gaza

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

&lt;signature here&gt;.
pi_211018469
TT :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:09:22 #3
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211018476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:

_O- moest even kijken :D

Oh wacht ik zie het niet, laat maar... jezus ik ga boerenkool wassen :|
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211018477
Oude clip van Netanyahu, die uitlegt hoe hij de Palestijnen keihard wil aanpakken en hoe hij de gesloten akkoorden kon saboteren. Hij noemt het absurd dat Amerikanen zo massaal Israël steunen maar hij maakt er dankbaar gebruik van. Die man is uit op de massale verdrijving van de Arabische bevolking. Dat wilde hij al in 1989 doen toen de aandacht van de wereld ging naar de protesten in China.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:10:39 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211018498
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Semantiek. Het gedrag wordt afgekeurd, tuig zoals xi en putin krijgen geen bijval = middelvinger.
'Het gedrag afkeuren', daar schieten de Oeigoeren en Oekrainers wat mee op, hartverwarmend die morele steun.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:10:42 #6
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211018499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja, mensen die werk hebben, voor hullie is het bijna weekend ja. :(
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:13:20 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211018528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
'Het gedrag afkeuren', daar schieten de Oeigoeren en Oekrainers wat mee op, hartverwarmend die morele steun.
Ging het niet om.

Ging erom dat jij een van de mensen was die het bestond om hier te verkondigen dat we "eigenlijk maar rekening met hun meningen moesten houden ".

En dat moeten we niet, en dat doen we niet.

We geven ze (de spreekwoordelijke, ik zeg het er ff bij, om je semantische spelletjes de pas af te snijden) de middelvinger.
&lt;signature here&gt;.
pi_211018546
_O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211018547
Ondanks dat deze man eruit ziet als de hulk die net met zijn kop in een blender heeft vastgezeten vertrouw ik hem blindelings.
Mensenkennis, je hebt het of je hebt het niet.

https://twitter.com/IDF/s(...)oen-we-doe-je-mee%2F
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:15:20 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211018554
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ging het niet om.

Ging erom dat jij een van de mensen was die het bestond om hier te verkondigen dat we "eigenlijk maar rekening met hun meningen moesten houden ".

En dat moeten we niet, en dat doen we niet.

We geven ze (de spreekwoordelijke, ik zeg het er ff bij, om je semantische spelletjes de pas af te snijden) de middelvinger.
Zucht, dat schreef ik niet maar nogmaals, lees eens een standaardwerk over internationale betrekkingen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:19:55 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211018595
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zucht, dat schreef ik niet maar nogmaals, lees eens een standaardwerk over internationale betrekkingen.
Nee, dat is nergens voor nodig.

Dat is meer besteed aan mensen die met oppervlakkigheden komen a'la "want dat is de realiteit", "grondstoffen" en die nieuwe naam voor 3de wereldlanden "the global south".
&lt;signature here&gt;.
pi_211018613
Wel mooi eigenlijk, Hamas vermoord, verkracht, martelt, ontvoert 1400 burgers ------> ja maar dat is die Joden hun eigen schuld.
Hamasraket van de Action per ongeluk op een ziekenhuis van zichzelf -------> ja zie je nu wel genocide van die Joden.

De wereld is echt kwekgek :')
pi_211018621
Hear, hear
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:23:19 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211018624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Ondanks dat deze man eruit ziet als de hulk die net met zijn kop in een blender heeft vastgezeten vertrouw ik hem blindelings.
Mijn koffie _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211018637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Mensenkennis, je hebt het of je hebt het niet.

https://twitter.com/IDF/s(...)oen-we-doe-je-mee%2F
Would bang
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:26:03 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211018643
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, dat is nergens voor nodig.

Dat is meer besteed aan mensen die met oppervlakkigheden komen a'la "want dat is de realiteit", "grondstoffen" en die nieuwe naam voor 3de wereldlanden "the global south".
Als jij denkt dat er geen rekening gehouden wordt met de macht van landen als Rusland en China in de wijze waarop we met ze omgaan heb je een nogal naieve visie op de wereldpolitiek.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211018658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi eigenlijk, Hamas vermoord, verkracht, martelt, ontvoert 1400 burgers ------> ja maar dat is die Joden hun eigen schuld.
Hamasraket van de Action per ongeluk op een ziekenhuis van zichzelf -------> ja zie je nu wel genocide van die Joden.

De wereld is echt kwekgek :')
Nou ja, uiteindelijk is ook de BBC door de bocht: Israël heeft geen bom op dat ziekenhuis gegooid. Wat wel zal kloppen want er was geen bom op dat ziekenhuis gegooid. Dat gaat wat worden als het straks toch gebombardeerd wordt 🤣

Ook ontroerend om te zien dat sommige zaken uit solidariteit met de Hamas hun ADE dagprogramma hebben geschrapt. Na middernacht mogen de klanten weer als vanouds de Palestijnen vergeten.
pi_211018661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Would bang
Dit is wel een mooie oplossing natuurlijk, als iedere aantrekkelijke Palestijnse nu een knappe Jood en andersom mag uitkiezen hebben we straks duizenden schattige liefdesbaby's in de Levant.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:28:22 #19
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211018670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Would bang
nja das trouwens wel het voordeel van Islamitische sexpoppen

die blazen zichzelf op
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:29:24 #20
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211018680
ja ik ga al
pi_211018687
Ik zit hier nu uit te kijken op vlaggen die halfstok hangen voor een bombardement dat niet heeft plaatsgevonden.
pi_211018696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:30 schreef HiZ het volgende:
Ik zit hier nu uit te kijken op vlaggen die halfstok hangen voor een bombardement dat niet heeft plaatsgevonden.
Zeg er dan wat van.
pi_211018702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:30 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Zeg er dan wat van.
Ik kijk wel link uit. Het is hier geen Amsterdam waar je bijna vrij partij kunt kiezen.
pi_211018703
Hallo :) ik woon al jaren in Israel dus als iemand opheldering wil over iets mbt het israelische perspectief of een vertaling wil van iets in het hebreeuws dan kan je mij taggen. Ik lurk hier al een tijdje en ivm met de oorlog dacht ik dat dit een goed moment was om een account aan te maken.
pi_211018704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Oude clip van Netanyahu, die uitlegt hoe hij de Palestijnen keihard wil aanpakken en hoe hij de gesloten akkoorden kon saboteren. Hij noemt het absurd dat Amerikanen zo massaal Israël steunen maar hij maakt er dankbaar gebruik van. Die man is uit op de massale verdrijving van de Arabische bevolking. Dat wilde hij al in 1989 doen toen de aandacht van de wereld ging naar de protesten in China.

Jup, toen al: "it's absurd", en nu weer staan de Amerikanen te popelen om in de bres te springen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211018708
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit. Het is hier geen Amsterdam waar je bijna vrij partij kunt kiezen.
Zal vast niet zo erg zijn als Berlijn of Londen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:33:11 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211018712
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit is wel een mooie oplossing natuurlijk, als iedere aantrekkelijke Palestijnse nu een knappe Jood en andersom mag uitkiezen hebben we straks duizenden schattige liefdesbaby's in de Levant.
En daarna nog dikkere fittie of de baby's nu joods of islamitisch zijn en in welke leer ze nu opgevoed dienen te worden...
pi_211018721
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En daarna nog dikkere fittie of de baby's nu joods of islamitisch zijn en in welke leer ze nu opgevoed dienen te worden...
Ja maar dat is dan oorlog in de huiskamer in plaats van op het slagveld.
pi_211018723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:26 schreef Confetti het volgende:

[..]
Standaard reactie van dat volk. Hier heb ik een waarheid voor je : een groot deel staat achter de baby-verbrandingen. Het zijn maar Joden.
Als je de moorden van Hamas niet kunt veroordelen zonder gelijk in de “ja, maar” stuiptrekking schiet - dan ben je impliciet de babymoorden aan het goedpraten of bagatelliseren met alles wat er na de “ja, maar” komt.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:34:31 #30
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211018727
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Daarvoor is Bahai uitgevonden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211018731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:31 schreef oblo het volgende:
Hallo :) ik woon al jaren in Israel dus als iemand opheldering wil over iets mbt het israelische perspectief of een vertaling wil van iets in het hebreeuws dan kan je mij taggen. Ik lurk hier al een tijdje en ivm met de oorlog dacht ik dat dit een goed moment was om een account aan te maken.
Welkom. Wat merk jij van de oorlog in je hedendaagse activiteiten?
pi_211018733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:32 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Zal vast niet zo erg zijn als Berlijn of Londen.
Duitsland is anders vrij stringent aan het draaien;

"The Interior Minister of Germany, Nancy Faeser has stated today that Hamas Propaganda will not be Tolerated in Germany and that their Supporters should be Arrested and Deported from the Country"
pi_211018740
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:31 schreef oblo het volgende:
Haha shin bet in da house.
pi_211018742
Gepensioneerde IDF generaal over de deplorabele staat van de landmacht van de IDF.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211018747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

"The Interior Minister of Germany, Nancy Faeser has stated today that Hamas Propaganda will not be Tolerated in Germany and that their Supporters should be Arrested and Deported from the Country"
Zelfde ontwikkeling als Frankrijk en UK.
pi_211018756
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En dan gaan ze op z'n Duits 3 jaar zitten denken over de betekenis van wat ze gezegd hebben.
pi_211018769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:36 schreef HiZ het volgende:

[..]
En dan gaan ze op z'n Duits 3 jaar zitten denken over de betekenis van wat ze gezegd hebben.
:D

Hardop gelachen, thanks. Like uitgedeeld.

(Niet sarcastisch).

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 20-10-2023 16:37:48 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:37:50 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211018771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:36 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Zelfde ontwikkeling als Frankrijk en UK.
Ondertussen in NL: *krekelgeluiden*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211018773
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:22 schreef Slayage het volgende:
Hear, hear [ twitter ]
Dit soort filmpjes vind ik altijd zo triest op zoveel manieren.
-Veroordeel je het doodschieten van baby's? Zou de makkelijkste vraag ooit moeten zijn. Ja. En weer verder met je leven.
-Je hoeft geen morele autoriteit te hebben om te vragen of iemand anders moreel bezig is.
-Het idee dat je automatisch het doodschieten van onschuldige Palestijnen steunt als je iets tegen terroristische acties hebt is idioot.
-We hebben allemaal de feestende gekkies gezien toen uitkwam dat honderden jongeren, ouderen, kinderen waren doodgeschoten en/of verkracht en/of ontvoerd waren. Dat iemand wil weten of je ook zo denkt is geen psychologische oorlogsvoering. Voor normale mensen is het makkelijk om ja te zeggen bij de vraag of je random moorden en verkrachting veroordeeld.

En de biggie: het feit dat hij zegt dat hij een verschrikkelijke keuze heeft, omdat hij kan kiezen uit niet veroordelen en daardoor wordt weggezet als een steuner van terrorisme, of het veroordelen van iemand waar hij niet het hele verhaal van weet en het mogelijk dus niet verdient. Ik kan echt met de beste wil van de wereld geen situatie bedenken waarin de beestachtige daden van de aanslagen gerechtvaardigd zouden zijn.

De kronkels waarin dit soort moslims zich wringen om toch maar weer het slachtoffer te zijn komt mij echt de keel uit. Hij moet zich schamen. Mensen die hierin meegaan moeten zich schamen.
pi_211018788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:37 schreef Erasmus het volgende:

[..]
:D

Hardop gelachen, thanks. Like uitgedeeld.

(Niet sarcastisch).
Blij dat ik heb kunnen bijdragen aan een beetje geluk.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:41:10 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211018802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarvoor is Bahai uitgevonden.
Sympathiek geloof grotendeels, maar voor moslims is Mohammed het zegel der profeten en stopt de progressieve revelatie daar. Voor joden ligt de deadline nog een aantal duizend jaren eerder. Dus tenzij je nog meer ruzie wilt daaro...
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:43:29 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211018825
twitter

Wat is dit constant voor onzin om per se het gezicht te willen bedekken? Is het ingebeelde stoerheid? Vertellen ze zichzelf dat het extra spannend is omdat ze anders gezocht zouden worden? Is het demo--mode?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:43:52 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211018832
quote:

[..]
Make love, not war
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:44:43 #44
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211018845
quote:
Hear, hear [ twitter ]
Die ga ik erin houden voor wanneer ik de afwas niet wil doen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211018850
„Wij hebben de eed of belofte afgelegd op basis van de Grondwet en worden geacht, als integer ambtenaar, om rechtvaardig te handelen. De onvoorwaardelijke steun van ons kabinet aan Israël maakt ons medeplichtig aan de humanitaire catastrofe in Gaza. Dit kunnen en willen wij niet op ons geweten hebben.”
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:45:44 #46
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211018856
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sympathiek geloof grotendeels, maar voor moslims is Mohammed het zegel der profeten en stopt de progressieve revelatie daar. Voor joden ligt de deadline nog een aantal duizend jaren eerder. Dus tenzij je nog meer ruzie wilt daaro...
Nja je ken ook zeggen we kappen met die onzin... maar goed
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:45:52 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211018857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:43 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit constant voor onzin om per se het gezicht te willen bedekken? Is het ingebeelde stoerheid? Vertellen ze zichzelf dat het extra spannend is omdat ze anders gezocht zouden worden? Is het demo--mode?
Ze zijn terrorisme aan het verdedigen, dat is illegaal, dus niet zo vreemd dat je niet met je volledige kop op het internet wil verschijnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:48:42 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211018886
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nja je ken ook zeggen we kappen met die onzin... maar goed
Ja hee, preaching to the choir ;)
Alleen is de realiteit dat iedereen gehecht is aan zijn of haar geloof en daar alle recht toe heeft.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:49:23 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211018890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn terrorisme aan het verdedigen, dat is illegaal, dus niet zo vreemd dat je niet met je volledige kop op het internet wil verschijnen.
Alsof zo'n voddig mondkapje dan zoden aan de dijk zet...
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:50:54 #50
330914 Sherlock_Holmes
pi_211018904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je de moorden van Hamas niet kunt veroordelen zonder gelijk in de “ja, maar” stuiptrekking schiet - dan ben je impliciet de babymoorden aan het goedpraten of bagatelliseren met alles wat er na de “ja, maar” komt.
Maar ben je nu niet blij dat je de hele geschiedenis van dit conflict kent?

Wie zegt dat Fok! niet educatief is, stuur ik gelijk naar dit draadje.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:51:20 #51
38496 Perrin
pi_211018908
Boefjes zijn het.
twitter
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:51:20 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211018909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Alsof zo'n voddig mondkapje dan zoden aan de dijk zet...
Als je echt hart voor de zaak hebt loop je met een banner met de tekst "Pro Palestina = Anti Hamas"
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211018914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja hee, preaching to the choir ;)
Alleen is de realiteit dat iedereen gehecht is aan zijn of haar geloof en daar alle recht toe heeft.
Ik weet niet of ik het hier nog wel mee eens ben, ik ben heel erg voor vrijheden maar moet vrijheid van religie niet afgeschaft worden, religie is heel wat gevaarlijker en dodelijker dan harddrugs, nitroglycerine of het Marburgvirus.
pi_211018927
quote:
Hear, hear [ twitter ]
Die spreker is een idioot en heeft precies de mindset die schuld is aan de hele elende in Gaza en vele delen van de rest van de arabische wereld: "ik laat me niet domineren" als antwoord op de vraag "veroordeelt u hamas?". Dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer hoor.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:53:34 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211018928
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het hier nog wel mee eens ben, ik ben heel erg voor vrijheden maar moet vrijheid van religie niet afgeschaft worden, religie is heel wat gevaarlijker en dodelijker dan harddrugs, nitroglycerine of het Marburgvirus.
Nee.
pi_211018936
twitter

Gast veroordeeld ook Hamas.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:54:30 #57
330914 Sherlock_Holmes
pi_211018937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:45 schreef Slayage het volgende:
„Wij hebben de eed of belofte afgelegd op basis van de Grondwet en worden geacht, als integer ambtenaar, om rechtvaardig te handelen. De onvoorwaardelijke steun van ons kabinet aan Israël maakt ons medeplichtig aan de humanitaire catastrofe in Gaza. Dit kunnen en willen wij niet op ons geweten hebben.
Moet ik nu gaan raden welk deel verzonnen is :D
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:54:47 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211018939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:51 schreef Perrin het volgende:
Boefjes zijn het.
[ twitter ]
Dit is een beetje flauw gezien het feit dat veel Palestijnen doorgaans prima integreren in Europa en de VS.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211018948
quote:
Boefjes zijn het.
[ twitter ]
Mochten deze statistieken kloppen, weet dat wel weer een bepaald beeld te bevestigen. Het is natuurlijk ook niet zonder reden dat Egypte de grens met de Gazastrook potdicht houdt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211018954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee.
Gevaarlijk goedje voor in het brein hoor.
pi_211018964
Heel mooi, we worden met z'n allen klaargemaakt voor de heilige oorlog tegen de Islam.
pi_211018975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:43 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Antifa-mode?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:59:55 #63
330914 Sherlock_Holmes
pi_211018988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sympathiek geloof grotendeels, maar voor moslims is Mohammed het zegel der profeten en stopt de progressieve revelatie daar.
De makers van dat boek hadden gewoon Bouchra ervan moeten maken in plaats van Mohammed. Had een hoop ellende gescheeld.

In het verlengde daarvan heb ik ook diverse collega's met hoofddoekjes en ik vind het wel zielig dat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze die op hebben omdat ze dat zelf willen.
pi_211019026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:53 schreef Rollo het volgende:

[..]
Die spreker is een idioot en heeft precies de mindset die schuld is aan de hele elende in Gaza en vele delen van de rest van de arabische wereld: "ik laat me niet domineren" als antwoord op de vraag "veroordeelt u hamas?". Dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer hoor.
hear hear
pi_211019037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:35 schreef Slayage het volgende:
Gepensioneerde IDF generaal over de deplorabele staat van de landmacht van de IDF.

[ twitter ]
Ik weet niet of het IDF in deplorabele staat verkeert, maar 'urban warfare' i.c.m. dat tunnelstelsel gaat gewoon erg lastig worden voor de IDF (of welk leger dan ook), hoe goed ze ook uitgerust zijn
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:04:05 #66
330914 Sherlock_Holmes
pi_211019044
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als je echt hart voor de zaak hebt loop je met een banner met de tekst "Pro Palestina = Anti Hamas"
Wie denk je dat Palestina moet bevrijden?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:05:50 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211019085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:03 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik weet niet of het IDF in deplorabele staat verkeert, maar 'urban warfare' i.c.m. dat tunnelstelsel gaat gewoon erg lastig worden voor de IDF (of welk leger dan ook), hoe goed ze ook uitgerust zijn
Dit ja, ik vind het ook niet zo heel verstandig om daar reservisten aan op te offeren.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:06:04 #68
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019088
quote:

[..]
Nou dat is wel heel cru, maar dat je het volledig uit het onderwijs trekt en alleen met volgens jouw systeem en VOG plichtig theologisch geschoolde predikanten religie beleeft, heb ik zo iets van ze doen maar. Nee je kan het niet tegenhouden, ook hier niet, maar je kan wel sturen op een seculiere samenleving, naar mijn idee zijn dat tot nu toe de meest geslaagde samenlevingen tot nu.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:06:58 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wie denk je dat Palestina moet bevrijden?
Er moet uiteindelijk een tweestatenoplossing komen met de diplomatieke hulp van de Verenigde Naties.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211019150
quote:

[..]
Nee
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:12:11 #71
330914 Sherlock_Holmes
pi_211019166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er moet uiteindelijk een tweestatenoplossing komen met de diplomatieke hulp van de Verenigde Naties.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:12:14 #72
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019169
Nja na eeuwen van heilige oorlogen zouden we toch ook wel een keer de bonen kunnen tellen toch?

Kennelijk boeit het dat opperwezen geen ene zak, of je nou sterft van de honger of van gekkigheid niet weet of je een BigTasty of nog een BigMac moet nemen en vervolgens met een dichtgeslibd hart ligt te bidden.

Het is zo zinloos
pi_211019184
quote:

[..]
Gaat niet meer gebeuren. Geef het op. Israël gaat wel / niet Hamas eruit rotten en daarna suddert het conflict door tot de volgende escalatie.
pi_211019208
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nja na eeuwen van heilige oorlogen zouden we toch ook wel een keer de bonen kunnen tellen toch?

Kennelijk boeit het dat opperwezen geen ene zak, of je nou sterft van de honger of van gekkigheid niet weet of je een BigTasty of nog een BigMac moet nemen.

Het is zo zinloos
Maar als jij met de paplepel ingegoten krijgt dat je gewoon harder moet bidden voor die BigTasty, dan geloof je dat
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:15:28 #75
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Maar als jij met de paplepel ingegoten krijgt dat je gewoon harder moet bidden voor die BigTasty, dan geloof je dat
ja... ik snap dat ook wel.... maar ik begrijp het gewoon niet
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:15:30 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Gaat niet meer gebeuren. Geef het op. Israël gaat wel / niet Hamas eruit rotten en daarna suddert het conflict door tot de volgende escalatie.
Dat denk ik ook helaas.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211019244
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Welkom. Wat merk jij van de oorlog in je hedendaagse activiteiten?
Bedankt. Ik woon in het centrum, het veiligste en rustigste gebied in Israel nu, dus alleen maar 2 tot 3x per dag schuilen voor raketten.

Voor de rest zijn een aantal vrienden vermoord tijdens de aanval van hamas en veel vrienden, kennissen en collega’s zijn opgeroepen door het leger. Alles staat in het teken de oorlog; de politiek, de media en het dagelijkse leven.
pi_211019252
quote:

[..]
En de VN gaat dan de veiligheid en het bestaansrecht van Israël verdedigen? Nou, succes daarmee. Was in 1947 ook niet echt een succes.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211019268
In de periode dat ik aan de uni in Leiden was, tijdens de tweede Intifada, zei mijn geschiedenis docent over de terroristische aanslagen in israel: "de Israëlisch krijgen nu koekje van eigen deeg".

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211019269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:16 schreef oblo het volgende:
Voor de rest zijn een aantal vrienden vermoord tijdens de aanval van hamas en veel vrienden, kennissen en collega’s zijn opgeroepen door het leger. Alles staat in het teken de oorlog; de politiek, de media en het dagelijkse leven.
Hoe staan de mensen die je kent tegenover de oorlog, Bibi en wat verwachten ze dat er gaat gebeuren?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:18:00 #81
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211019273
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

Kennelijk boeit het dat opperwezen geen ene zak, of je nou sterft van de honger of van gekkigheid niet weet of je een mcTasty of nog een BigMac moet nemen.

Het is zo zinloos
religie is het ultime kwaad en volslagen onzin, helaas zijn er massas mensen die een diep geworteld geloof hebben in een iemand die op de wolken loopt

en een hemel waar je 70 maagden kunt krijgen als beloning en een appel

het jammere is dat die mensen zich voortplanten met factor 4 en de nuchtere mensen met de factor 0,7
zodoende komen er steeds meer religieuze joden en othodoxe Taliban en ook andere orthodoxen

Verbieden van religie heeft in het verleden slecht uitgepakt

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 20-10-2023 17:34:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211019295
quote:

[..]
Bedankt. Ik woon in het centrum, het veiligste en rustigste gebied in Israel nu, dus alleen maar 2 tot 3x per dag schuilen voor raketten.

Tel Aviv?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:19:24 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
En de VN gaat dan de veiligheid en het bestaansrecht van Israël verdedigen? Nou, succes daarmee. Was in 1947 ook niet echt een succes.
Het is nu geen 1947 meer, Saoedi Arabie is al bezig met de banden met Israel aan te trekken en alle directe omringende staten zie ik ook geen aanval doen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:20:15 #84
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019310
quote:

[..]

Gecondoleerd!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:20:17 #85
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211019312
Het enge is dat de Islam als doel heeft de hele wereld als Islamitische Staat te maken. Er valt niets te kiezen. En ze zijn al aardig op weg.

Nu weet ik niet of de Zionisten dit ook willen. Maar het lijkt me beter vertoeven als Goy dan onder de Sharia.

En ik stond er bij en ik keek ernaar.
pi_211019354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is nu geen 1947 meer, Saoedi Arabie is al bezig met de banden met Israel aan te trekken en alle directe omringende staten zie ik ook geen aanval doen.
Palestijnen ontwapenen? Hezbollah ook?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_211019381
In the good old days was dit conflict allang opgelost; één partij won en de ander werd uitgemoord of verdreven. Het 'probleem' is m.a.w. dus de internationale bemoeienis (VN).
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:26:14 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Palestijnen ontwapenen? Hezbollah ook?
Bij een definitieve opdeling en een opbouwplan voor Palestina denk ik eerlijkgezegd niet dat die dan nog iets gaan proberen te ondernemen. Hezbollah (met Iran op de achterhand) is het grootste gevaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211019415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bij een definitieve opdeling en een opbouwplan voor Palestina denk ik eerlijkgezegd niet dat die dan nog iets gaan proberen te ondernemen. Hezbollah (met Iran op de achterhand) is het grootste gevaar.
Ik denk dat Israël daar, terecht, iets anders over denkt.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:29:13 #90
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:18 schreef michaelmoore het volgende:
Verbieden van religie heeft in het verleden slecht uitgepakt
Lees wat ik zeg, ik wil het niet verbieden, porno evenmin, maar ik hoef in beide gevallen echt niet van jou te horen wat jouw favoriet is. Hou het maar lekker voor je en als je een beetje verstand hebt hou je je kinderen er ook verre van... maar goed....
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:33:23 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211019471
quote:
„Wij hebben de eed of belofte afgelegd op basis van de Grondwet en worden geacht, als integer ambtenaar, om rechtvaardig te handelen. De onvoorwaardelijke steun van ons kabinet aan Israël maakt ons medeplichtig aan de humanitaire catastrofe in Gaza. Dit kunnen en willen wij niet op ons geweten hebben.”[ twitter ]
quote:
„Wij hebben de eed of belofte afgelegd op basis van de Grondwet en worden geacht, als integer ambtenaar, om rechtvaardig te handelen. De onvoorwaardelijke steun van ons kabinet aan Israël maakt ons medeplichtig aan de humanitaire catastrofe in Gaza. Dit kunnen en willen wij niet op ons geweten hebben.”[ twitter ]
Lol ambtenaren voeren beleid uit, horen zich daar niet mee te bemoeien.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_211019476
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:34:54 #93
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211019486
quote:
Boefjes zijn het.
[ twitter ]
Oef. Lekker daar laten.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:35:29 #94
236264 crew  capricia
pi_211019493
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Lol ambtenaren voeren beleid uit, horen zich daar niet mee te bemoeien.
Nou inderdaad. Dan nemen ze maar ontslag.
Of dachten ze dat ambtenaren het beleid van onze regering bepalen? :')

Ondertussen gaan er nog steeds miljoenen naar de Palestijnen. Voor humanitaire redenen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:36:54 #95
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211019507
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Dan nemen ze maar ontslag.
Of dachten ze dat ambtenaren het beleid van onze regering bepalen? :')
Ik denk inderdaad dat ze dat menen en mogen beinvloeden.

Dit is net zo ongewenst als ambtenaren die zich uitspreken tegen of voor steun aan Palestina.
Hopelijk kunnen ze in beeld brengen wie die ambtenaren zijn.
pi_211019537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hoe staan de mensen die je kent tegenover de oorlog, Bibi en wat verwachten ze dat er gaat gebeuren?
Iedereen hier in Israel is van mening dat het nodig is om hamas “te vernietigen” (alle politieke en militaire middelen te vernietigen en alle leden uit te schakelen) en dat dat door middel van een grondoffensief moet gebeuren. Waar de meeste mensen in verschillen is op welke manier dat moet en wat er moet gebeuren als dat doel bereikt is. Over het algemeen zijn de politiek, het leger en de burgers erover eens dat het hermetisch afsluiten van Gaza nodig is.

Wat betreft Bibi, hij en zijn partij Likud hebben altijd geprobeerd om de legitimiteit en strijdlust van hamas te verzwakken door de inwoners van gaza economisch te stimuleren zoals bijv. werkvergunning uit te delen. Zoals dat in de west bank gaat. En dat was ook het beleid van de overheid de laatste jaren. Een groot deel van de aanhang van Bibi begrijpt dat dit beleid heeft gefaald en zullen niet meer op hem stemmen
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:40:33 #97
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211019539
quote:

[..]

Jeetje :X
pi_211019544
Noodkreet rijksambtenaren aan kabinet: laat Israël stoppen met geweld
https://nos.nl/l/2494746
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211019549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:40 schreef oblo het volgende:
Iedereen hier in Israel is van mening dat het nodig is om hamas “te vernietigen” (alle politieke en militaire middelen te vernietigen en alle leden uit te schakelen) en dat dat door middel van een grondoffensief moet gebeuren. Waar de meeste mensen in verschillen is op welke manier dat moet en wat er moet gebeuren als dat doel bereikt is. Over het algemeen zijn de politiek, het leger en de burgers erover eens dat het hermetisch afsluiten van Gaza nodig is.

Wat betreft Bibi, hij en zijn partij Likud hebben altijd geprobeerd om de legitimiteit en strijdlust van hamas te verzwakken door de inwoners van gaza economisch te stimuleren zoals bijv. werkvergunning uit te delen. Zoals dat in de west bank gaat. En dat was ook het beleid van de overheid de laatste jaren. Een groot deel van de aanhang van Bibi begrijpt dat dit beleid heeft gefaald en zullen niet meer op hem stemmen
Helder! Thanks.
pi_211019553
quote:
Die 700 academici moeten op hun beurt dan niet gaan huilen als zij nu gecanceld gaan worden, gezien hun poging tot chantage.
pi_211019568
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:40 schreef Aether het volgende:
Noodkreet rijksambtenaren aan kabinet: laat Israël stoppen met geweld
https://nos.nl/l/2494746
Alsof groen licht uit Den Haag het enige is waar Netanyahu nog op aan het wachten is.
pi_211019585
quote:

[..]
dat is wel de beste oplossing
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:44:31 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211019587
Dit weekend maar weer eens Don't Mess with the Zohan kijken, guilty pleasure.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_211019605
quote:

[..]

Hoe lang denken jullie zelf dat deze operatie zal gaan duren?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:46:30 #105
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211019607
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:26 schreef Akathisia het volgende:
In the good old days was dit conflict allang opgelost; één partij won en de ander werd uitgemoord of verdreven. Het 'probleem' is m.a.w. dus de internationale bemoeienis (VN).
Welke good old days doel je dan op? Internationale bemoeienis bestaat al eeuwen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:48:26 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211019634
quote:

[..]

Die Netanyahu heeft dus een veel mildere aanpak voorstaan dan ik dacht omdat hij in de media wordt neergezet als een provocerende alt right..
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:48:31 #107
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef Repentless het volgende:

[..]
Welke good old days doel je dan op? Internationale bemoeienis bestaat al eeuwen.
pi_211019641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja true, maar niet zoals nu in de "klein geworden wereld".
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:49:51 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211019650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:26 schreef Akathisia het volgende:
Wanneer was de Good Old Days? Want volgens mij loopt dit conflict al sinds de eerste wereldoorlog (eigenlijk zelfs sinds het begin der mensheid), en het conflict is nooit goed opgelost.
pi_211019659
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat is wel de beste oplossing
Ach, wat weten wij er nou van.. gemakzuchtige bankhangende Fok-deskundigen. Als het 2-staten-idee in al die jaren nooit is gerealiseerd, zal het misschien wel niet de oplossing zijn. Wat dan wel? Nou, niks.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:52:27 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ach, wat weten wij er nou van.. gemakzuchtige bankhangende Fok-deskundigen. Als het 2-staten-idee in al die jaren nooit is gerealiseerd, zal het misschien wel niet de oplossing zijn. Wat dan wel? Nou, niks.
Klopt hoor, ik weet op zich ook wel dat een tweestatenoplossing voor de voorzienbare toekomst niet realistisch is. Misschien is het opstaan van leiders als Rabin en Arafat die elkaar op z'n minst wisten te vinden het meest realistische werkbare scenario.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211019686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
het werkt al 75 jaar :Y
hoeveel langer moet het nog duren voordat we dat accepteren?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:54:09 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211019698
quote:
Of we slaan níet een jaartje of 2000 aan geschiedenis over door gelijk maar naar deze vrij moderne grenzen te gaan :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211019704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:52 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt hoor, ik weet op zich ook wel dat een tweestatenoplossing voor de voorzienbare toekomst niet realistisch is. Misschien is het opstaan van leiders als Rabin en Arafat die elkaar op z'n minst wisten te vinden het meest realistische werkbare scenario.
Dat weet ik niet. Stel dat er gematigde leiders opstaan, dan is er altijd kans dat die door de extremisten aan een van beide kanten om zeep wordt geholpen. Dat gebeurde met Rabin dacht ik.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:55:28 #115
236264 crew  capricia
pi_211019712
quote:

[..]
Juist.
Israël heeft Gaza al eens 40 jaar bezet. Al had het toen wat minder inwoners.
Ben benieuwd wat de plannen voor Gaza zijn als Hamas vernietigd is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211019722
quote:

[..]
Zou een jood doen. Geen issues mee. Wees gerust. Vrede komt al komend.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:58:30 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211019745
quote:
Een aanzienlijk deel van deze handtekeningen is afkomstig van studenten. En dat velen binnen de academische wereld sterk Palestijnse/Hamas sympathieën hebben, in combinatie met antizionistische en antisemitische ondertonen, is niets nieuws.

Trouwens ook hier weer een oproep voor 'dekoloniseren'. Je vraagt je af of dit hetzelfde soort mens is dat na de gruwelijke slachtpartijen in Zuid-Israël met reacties kwam als 'What did you think decolonization looked like?'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:59:23 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211019755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:56 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Zou een jood doen. Geen issues mee. Wees gerust. Vrede komt al komend.
Ik zou beginnen met een dikke joint, daar word je niet snel agressief van. Gedwongen kinderen maken is ook weer zo wat. Misschien moeten ze daar allemaal geen kinderen meer maken, zo kan het ook en het is net zo onethisch, al begrijp ik je idee uiteraard wel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:59:50 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211019765
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Israël heeft Gaza al eens 40 jaar bezet. Al had het toen wat minder inwoners.
Ben benieuwd wat de plannen voor Gaza zijn als Hamas vernietigd is.
Toen was het ook bezetting van de facto Egyptisch grondgebied.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211019768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
3 jaar
pi_211019775
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

En dat velen binnen de academische wereld sterk Palestijnse/Hamas sympathieën hebben, in combinatie met antizionistische en antisemitische ondertonen, is niets nieuws.
Whut?
pi_211019787
Deze keer laten ook de ambtenaren van zich horen. Artikel in bijvoorbeeld de Telegraaf:
Ambtenaren in verzet tegen ’onvoorwaardelijke steun’ kabinet aan Israël: ’Willen niet medeplichtig zijn aan catastrofe Gaza’

DEN HAAG - Rijksambtenaren komen in verzet tegen het demissionaire kabinet-Rutte IV vanwege de omgang met het conflict in het Midden-Oosten. Na de terreuraanval van Hamas op Israël en de reactie daarop roepen ambtenaren op om ’Israël een halt toe te roepen’.

https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-catastrofe-gaza

Ik ben rijksambtenaar, en heb al handen genoeg aan mijn eigen dossier. Geen schuldgevoel, wat kan ik er aan doen? De komende jaren gaan er nog veel mensen in gewetensnood zitten (niet alleen door de oorlog maar ook zaken als vliegschaamte) en bij mij gaat het leven gewoon door 🎉
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_211019796
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
Een aanzienlijk deel van deze handtekeningen is afkomstig van studenten.

Haha, ik zie het nu inderdaad.

Titel: Meer dan 700 Vlaamse academici roepen

In een open brief vragen ruim 700 Vlaamse professoren, onderzoekers en studenten

In de brief drukken ruim 700 medewerkers en studenten van de vijf Vlaamse universiteiten, onder wie 67 professoren

:')
pi_211019808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:02 schreef core2duo het volgende:
Deze keer laten ook de ambtenaren van zich horen. Artikel in bijvoorbeeld de Telegraaf:
Ambtenaren in verzet tegen ’onvoorwaardelijke steun’ kabinet aan Israël: ’Willen niet medeplichtig zijn aan catastrofe Gaza’

DEN HAAG - Rijksambtenaren komen in verzet tegen het demissionaire kabinet-Rutte IV vanwege de omgang met het conflict in het Midden-Oosten. Na de terreuraanval van Hamas op Israël en de reactie daarop roepen ambtenaren op om ’Israël een halt toe te roepen’.

Ik ben rijksambtenaar, en heb al handen genoeg aan mijn eigen dossier. Geen schuldgevoel, wat kan ik er aan doen? 😂
Heeft dat tuig niks beters te doen dan deze misplaatste nutteloze oproep?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:05:11 #125
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211019812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Whut?
Ja, sommige mensen houden er wat vreemde ideeën op na qua school. En daarvan zijn er ook bij die stellen dat meisjes voor hun 15e niet ongesteld worden en ze je pas 'lastig moet vallen' met seksuele voorlichting als ze al volwassen zijn.

Het zal wel een soort trauma zijn van niet mee kunnen draaien op school, of een of ander religieus gezwam en dan vooral ander religieus gezwam aanwijzen als het probleem.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:05:13 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211019813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:02 schreef core2duo het volgende:

Ik ben rijksambtenaar, en heb al handen genoeg aan mijn eigen dossier. Geen schuldgevoel, wat kan ik er aan doen? 😂
Het zou hier gaan om 300 ambtenaren, dat is gelukkig maar een relatief klein deel van het totaal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, sommige mensen houden er wat vreemde ideeën op na qua school. En daarvan zijn er ook bij die stellen dat meisjes voor hun 15e niet ongesteld worden en ze je pas 'lastig moet vallen' met seksuele voorlichting als ze al volwassen zijn.

Het zal wel een soort trauma zijn van niet mee kunnen draaien op school, of een of ander religieus gezwam en dan vooral ander religieus gezwam aanwijzen als het probleem.
Rare post. Als eerste heeft het niets te maken met dit onderwerp en ten tweede heb ik zoiets ook nooit gezegd.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:06:52 #127
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_211019827
Ambtenaren moeten niet klagen maar uitvoeren.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_211019832
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Haha, ik zie het nu inderdaad.

Titel: Meer dan 700 Vlaamse academici roepen

In een open brief vragen ruim 700 Vlaamse professoren, onderzoekers en studenten

:')
Ja eigenlijk is het andersom he? 67 professoren, dus studenten moet als eerste in de zin. Welke vakken beoefenen zij? Ik kan dat niet terugvinden.

Overigens ben ik ook wel een beetje klaar met al die 'experts', 'professoren', 'wetenschappers', 'Belgen', etc. die bij elke ellende of conflict een scheet moeten laten. Welke bedrijven willen ze boycotten en waarom?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:07:42 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211019839
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:06 schreef hollandia02 het volgende:
En zich trouwens ook politiek neutraal opstellen.
pi_211019851
Duizenden mensen zijn door ambtenaren in de ellende gestort, beschamend dat ze zich niet koest houden.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:11:07 #131
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Of we slaan níet een jaartje of 2000 aan geschiedenis over door gelijk maar naar deze vrij moderne grenzen te gaan :{w
Gelukkig is het bericht voorzien van een passende PI, dat is best een leuke feature op FOK!.nl
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:12:51 #132
236264 crew  capricia
pi_211019879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen was het ook bezetting van de facto Egyptisch grondgebied.
In 1948 was het door Egypte veroverd, maar die hebben het nooit geannexeerd.
Die hebben Gaza kennelijk nooit gewild.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211019889
En waar gaat ER met Palestijnse vlaggen protesteren vanavond?

🇮🇱
pi_211019898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja eigenlijk is het andersom he? 67 professoren, dus studenten moet als eerste in de zin. Welke vakken beoefenen zij? Ik kan dat niet terugvinden.

Overigens ben ik ook wel een beetje klaar met al die 'experts', 'professoren', 'wetenschappers', 'Belgen', etc. die bij elke ellende of conflict een scheet moeten laten. Welke bedrijven willen ze boycotten en waarom?
Ja, of hij/zij had het gewoon moeten houden bij 67 prof + eventueel onderzoekers, als je het gewicht wenst te geven in de titel. Hadden ze het op een mooie 100 o.i.d. kunnen afronden.

Ik ook wel. De stelligheid die blijkt uit de boycott-wens komt imo iig niet erg wetenschappelijk (dwz; flexibel) over.
pi_211019902
quote:
Befehl ist befehl! :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:17:40 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211019917
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:12 schreef capricia het volgende:

[..]
In 1948 was het door Egypte veroverd, maar die hebben het nooit geannexeerd.
Die hebben Gaza kennelijk nooit gewild.
Toch duurde het 15 jaar voor ze er afstand van deden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:18:25 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211019923
quote:
Ja, dat was een feest tijdens de toeslagenaffaire.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211019933
quote:
China sends an envoy to the Middle East in a sign of its ambition to play a larger role
Updated 1:48 PM CEST, October 20, 2023

BEIJING (AP) — China has sent an envoy to the Middle East to push for a cease-fire between Israel and Hamas in the latest sign of its ambition to play a larger role in the region.

Envoy Zhai Jun’s first meetings included one in Qatar with a Russian counterpart on Thursday as the two countries stake out a position at odds with the American approach.

The two sides confirmed their “unwavering focus on closely coordinating efforts for the political settlement of this and other crises in the Middle East and North Africa region,” Russia’s Foreign Ministry said, according to the country’s Tass state news agency.

China, which sees the U.S. as too pro-Israel, has said it opposes attacks on civilians but has not condemned the initial Hamas attack that started the latest war. Instead, it has called for an immediate cease-fire to protect civilians as Israel bombards Gaza before a possible ground invasion.

“We believe that when dealing with hot-spot issues in the international community, major powers should be objective and impartial,” Chinese Foreign Ministry spokesperson Mao Ning said Friday.

Analysts say that China wants to position itself as a mediator and exert its influence in the region as the U.S. shifts its global attention elsewhere. But the latest Gaza war has drawn the U.S. back in, with President Joe Biden visiting Israel this week.

Zhai held meetings in Qatar with Mikhail Bogdanov, the Russian president’s special representative for the Middle East and Africa, and with Qatar’s minister of state for foreign affairs, Mohammed Abdulaziz al-Khulaifi, Mao said.

She added that Zhai would travel to other Mideast countries but did not give any details on which ones or when.

Egyptian Prime Minister Mostafa Madbouly told Chinese leader Xi Jinping this week that “Egypt and other Arab countries highly appreciate China’s consistent and just position on the Palestinian question and expect China to play a bigger role in solving the current crisis,” according to a Chinese statement on their meeting.

Xi told Madbouly, who was in Beijing to attend a forum on China’s Belt and Road infrastructure-building initiative, that the top priority is to stop the fighting and prevent it from causing a severe humanitarian crisis.

He said China “stands ready to strengthen coordination with Egypt and other Arab countries to work for a comprehensive, just and enduring solution to the Palestinian question,” the Chinese statement said.

AP
(2e poging met een betere bron)

In combinatie met:
quote:

China PLA stationed up to 6 warships in Middle East over past week amid rising tensions from Israel-Gaza war: reports

The arrival of a replacement escort group in the Gulf region meant two advanced 052D destroyers have been stationed there at a time of heightened tensions
The PLA's 44th task force left Muscat for an unspecified location on Saturday after taking part in a joint exercise with the Omani navy

Bron
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:21:18 #139
236264 crew  capricia
pi_211019947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toch duurde het 15 jaar voor ze er afstand van deden.
Waarna het 40 jaar van Israël werd, tot 2005.
Denk dat zoiets nu ook overwogen wordt. Gaza opnieuw bezetten.
Want ik weet het anders ook niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:23:49 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211019972
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou ja, 'bezetten'. Wat er nu zou gebeuren zou op geen enkele manier vergelijkbaar zijn. In plaats van een stuk grond overnemen van een buur, wordt hier een heel 'land' veroverd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:24:48 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211019977
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
(2e poging met een betere bron)

In combinatie met:
[..]

Een stel vieze opportunisten is het toch ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:25:01 #142
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211019980
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou ja, 'bezetten'. Wat er nu zou gebeuren zou op geen enkele manier vergelijkbaar zijn. In plaats van een stuk grond overnemen van een buur, wordt hier een heel 'land' veroverd.
ja maar dat heet toch bezetten?

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat wordt een slepend bloedbad

en ik denk dat er weinig hier zijn die het weten
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:25:23 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211019984
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja maar dat heet toch bezetten?
Ik bedoel juist wat er voor 2005 gaande was :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:25:38 #144
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_211019988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja, dat was een feest tijdens de toeslagenaffaire.
Het is ook nooit gedaan over de redenen ervan en waarom het eigenlijk best wel een succes was?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:27:24 #145
236264 crew  capricia
pi_211020005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het lijkt me ook heel veel IDF-strijdkrachten vastpinnen.
Ik luisterde laatst een Urban Warfare podcast over deze materie. En je hebt echt veel mensen nodig.

Deze twee:

Combined Arms in Gaza (wat zet je in, hoe zien je units er uit):
https://podcasts.google.c(...)9kZS8xNTc3Nzgy?ep=14

URBAN warfare in Gaza (welke mogelijkheden en moeilijkheden gaat het IDF tegemoet):
https://podcasts.google.c(...)9kZS8xNTc0MTk2?ep=14

Mochten mensen nog interessante podcasts hebben, ik houd me aanbevolen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:27:26 #146
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik bedoel juist wat er voor 2005 gaande was :P
Ja, plaatste daarnet een kaartje over die situatie, ook weer niet goed ;(
pi_211020013
Wat ben ik blij met onze ambtenaren
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:28:23 #148
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:27 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat ben ik blij met onze ambtenaren
Ik wil graag deze zin nomineren als "nog nooit eerder uitgesproken in de Nederlandse taal"

ik denk wel dat hier een sticker uitgedeeld mag worden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:29:44 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211020030
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja, plaatste daarnet een kaartje over die situatie, ook weer niet goed ;(
En er zijn echt veel te weinig mensen die weten hoe de huidige puinhoop ontstaan is. Iets met een Palestijnse burgeroorlog.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211020037
quote:
Israeli Official Issues Warning to Putin on Russian State TV

An Israeli politician issued a warning to Russian President Vladimir Putin amid the ongoing wars in Israel and Ukraine.

Amir Weitmann, the head of the libertarian caucus in Israel's Likud Party, appeared on Russia's state-run RT News network this week and spoke about fighting between Israel and Hamas militants, as well as Russia's war with Ukraine.

While speaking about recent claims relating to al-Ahli Hospital in Gaza City, Weitmann criticized Russia, saying that "we're gonna finish this war, we're going to win because we're stronger. After this, Russia will pay the price, believe me, Russia will pay the price."

"Russia is supporting the enemies of Israel. Russia is supporting Nazi people who want to commit genocide on us and Russia will pay the price," Weitmann said. "We're gonna win this war. Afterwards, we're not forgetting what you're doing, we're not forgetting, we will come, we will make sure Ukraine wins. We will make sure that you pay the price for what you have done, you as Russia."

https://www.newsweek.com/(...)ian-state-tv-1836164
Ondanks dat RT verboten is in het Europese Rijk:

Deze man is boos. Heel boos.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:31:27 #151
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En er zijn echt veel te weinig mensen die weten hoe de huidige puinhoop ontstaan is. Iets met een Palestijnse burgeroorlog.
nee dat weet ik wel, maar je ontkomt gewoon niet aan een "ja maar zij" discussie

Het gaat maar door, generatie na generatie slachten ze elkaar af, en ik snap niet dat iemand hier nog de zin van probeert in te zien :D
pi_211020094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
maanden tot jaren, niemand weet precies hoe lang. En wat als de situatie met hezbollah escaleert?
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:35:55 #153
236264 crew  capricia
pi_211020106
quote:

[..]
Dat wordt een slepend bloedbad

Tuurlijk weten mensen dat hier ook wel.
Ik ben daar ook van overtuigd.
En ik hoop de Israeli's ook.

Beter is het als ze het gebied op de een of andere manier daadwerkelijk onder de officiële Palestijnse autoriteiten kunnen brengen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211020112
Snel wat bedoeïene Arabieren verdrijven terwijl de aandacht van iedereen bij Gaza is

-Israëlisch probably

"On the morning of October 12, the men of Wadi al-Siq were dismantling their family homes when a group of heavily armed Israelis from nearby illegal settlements – alongside army reservists – stormed the village.

Their wives and most of their children had vacated the village, driving a few of the Palestinian Bedouin village’s sheep ahead of them, the day before. They were all frightened.

Israeli peace activist Guy Hirschfeld had warned on Facebook two days prior of a rumoured call for the massacre of the Wadi al-Siq community. So the village, led by their mukhtar, Abdelrahman “Abu Bashar” Kaabneh, decided to leave."

Translation: Final preparations for pogrom and deportation at Wadi Sik near Rimonim settlement. Please call the Benjamin police and ask for troops to be sent. 02-9706444Stop ethnic cleansing!

Wadi al-Siq is among the Palestinian Bedouin villages in the occupied West Bank that are being forcibly displaced in a tide that has grown these past two weeks, according to rights organisations.

Heavily armed Israelis from illegal settlements attack these communities on a daily basis – concentrated, organised attacks that go unimpeded and sometimes aided by security forces, according to witnesses and human rights organisations."

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211020126
quote:
ik denk dat nagenoeg iedereen hier dat weet.
pi_211020154
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die Netanyahu heeft dus een veel mildere aanpak voorstaan dan ik dacht omdat hij in de media wordt neergezet als een provocerende alt right..
Netanyahu is een man van vele gezichten. In Israel werd hij altijd gezien als de rechtse leider die voor stabiliteit en veiligheid zorgt. Ik persoonlijk vertrouw hem voor geen meter.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:40:23 #157
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020160
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:35 schreef capricia het volgende:
Beter is het als ze het gebied op de een of andere manier daadwerkelijk onder de officiële Palestijnse autoriteiten kunnen brengen.
Dit dus, een redelijk bestuur dat terrorisme niet als onderhandelingsoptie ziet, normale mensen zeg maar.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:41:49 #158
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik denk dat nagenoeg iedereen hier dat weet.
tja
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:42:14 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211020185
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit dus, een redelijk bestuur dat terrorisme niet als onderhandelingsoptie ziet, normale mensen zeg maar.
Mja, het bestuur dat door terroristen verdreven is uit Gaza, dat die geen vrienden zijn heeft een andere reden :P

Wat de Israel kwestie betreft zijn ze geen haar beter dan Hamas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211020190
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:35 schreef oblo het volgende:

[..]
maanden tot jaren, niemand weet precies hoe lang. En wat als de situatie met hezbollah escaleert?
Dank voor je antwoorden !
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:43:14 #161
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mja, het bestuur dat door terroristen verdreven is uit Gaza, dat die geen vrienden zijn heeft een andere reden :P

Wat de Israel kwestie betreft zijn ze geen haar beter dan Hamas.
jeetje, als je het zo beschrijft lijkt het best wel een puinhoop zeg :o
pi_211020224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:15 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, of hij/zij had het gewoon moeten houden bij 67 prof + eventueel onderzoekers, als je het gewicht wenst te geven in de titel. Hadden ze het op een mooie 100 o.i.d. kunnen afronden.

Ik ook wel. De stelligheid die blijkt uit de boycott-wens komt imo iig niet erg wetenschappelijk (dwz; flexibel) over.
Ik snap die oproep tot boycot niet. Ik ben daar een aantal keer geweest voor werk op die high-tech-campussen. Daar vind je o.a. Amazon, Apple, Microsoft, Qualcomm, Philips Medical, Google, GE Healthcare, etc. Wat wil je daar boycotten dan? :') De falafel fabriek? De Heron dronefabriek?
pi_211020227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:40 schreef oblo het volgende:
Ik persoonlijk vertrouw hem voor geen meter.
Dat is maar beter ook:

quote:
“It’s very good”: Recalling Benjamin Netanyahu’s words on the day of the 9/11 attacks

Today, the eleventh anniversary of the 11 September 2001 attacks on New York and Washington, I was struck by the news in Haaretz:

Prime Minister Benjamin Netanyahu on Tuesday launched an unprecedented verbal attack on the US government over its stance on the Iranian nuclear program.

“The world tells Israel ‘wait, there’s still time’. And I say, ‘Wait for what? Wait until when?’ Those in the international community who refuse to put red lines before Iran don’t have a moral right to place a red light before Israel,” Netanyahu told reporters on Tuesday.

Eleven years ago on this day, as the world looked on in stunned horror as the towers came down in New York, the same Netanyahu was already thinking strategically. Here’s how The New York Times reported it:

Asked tonight what the attack meant for relations between the United States and Israel, Benjamin Netanyahu, the former prime minister, replied, “It’s very good.” Then he edited himself: “Well, not very good, but it will generate immediate sympathy.” He predicted that the attack would “strengthen the bond between our two peoples, because we’ve experienced terror over so many decades, but the United States has now experienced a massive hemorrhaging of terror.”

Even after generously allowing Netanyahu to “edit” himself, the Times did not conceal that Netanyahu was not thinking in terms of sympathy for the victims of 9/11 and the United States, nor what a “friend” could do to help America. Rather, he was already thinking on the day it happened about how 9/11 could be manipulated to get America to do more for Israel.

The 9/11 attacks happened at the height of the second intifada and Israeli propaganda went into full gear – with some success – in portraying Israel’s war to steal the land of Palestinians and suppress their rights as a “war on terror” – often a code for a “war on Muslims.” And in the years after 9/11, prominent Zionist propagandists adopted or legitimized Islamophobia as one of their main discourses, something that helped newly virulent strands of Islamophobia enter the American mainstream today.

Now, Netanyahu – once again prime minister – and Israel’s supporters in the US are apparently indignant that the US won’t go to war for Israel in Iran (at least not yet, and I do not put it past Obama).

But here we are eleven years later to the day, and Netanyahu’s approach is the same: ask not what Israel can do for the United States, but what the United States can do for Israel – regardless of the cost to the United States and the rest of the world.

https://electronicintifad(...)ords-day-911-attacks
Vergeet ook niet:

* "7 countries in 5 years" - General Wesley Clark, former head of NATO, spilling the beans on Paul Wolfowitz's program to have the U.S. attack Israel's neighbors for them, already planned in 1991 and kicked off by the events of 9/11, the "New Pearl Harbour" to kick start the fake "War on Terror"

* "Pledge to Israel" - that Congresswoman Cynthia McKinney revealed all Congress members are pressured to sign or else

* "A Clean Break" - an Israeli document laying out a comprehensive program "to destabilize and roll-back entities that threaten Israel", written for Netanyahu by "American" zio-neocons Pearle, Feith and Wurmser, etc.

* Michael Chertoff of the DOJ - an Israeli national whose mother was one of the first agents of Mossad and who is affiliated with the same Zionist organizations in New York as Judge Hellerstein, see below - letting more than 200 Israeli spies caught red handed on and before 9/11, some of whom failed polygraph tests, go free and fly back to Israel, no further investigation, no questions: "Evidence linking these Israelis to 9/11 is classified"

* Mossad-cover Urban Moving - white vans with explosives and explosive residues caught red handed by the NYPD at the George Washington Bridge and King & 6th Ave. on 9/11

* Israeli "art students" living in the Twin Towers for months leading up to the destruction, photographed with boxes of explosive caps

* "Dancing Israelis" with cameras ready and pointing at the Twin Towers before anything at all happened - to "document the event", in their own words on Israeli TV

* Silverstein putting double "terrorist insurance" on WTC buildings - he made a killing

* "PNAC" - "Project for a New American Century" - organized by zio-neocons Kagan, Kristol, Abrams, Podhoretz, Rumsfeld, Bolton and the very same Paul Wolfowitz, etc.

* "The Foreign Policy Initiative" also organized by Kagan and Kristol, etc.

* Greater Israel "from the Nile to the Euphrates" as promised in the Old Testament and openly advocated by former Israeli Prime Minister Begin and many others

* Rabbi Zakheim And The Missing $2.3 Trillion

* Alvin Hellerstein, the district court judge who presided over ALL 9/11 tort litigation, and his clear conflict of interest as his son Joseph Hellerstein, who lives as a Zionist settler on occupied Palestinian land, is a lawyer with Amit, Pollak & Matalon, the Israeli law firm that works for Cukierman & Company, the parent company of Mossad-run ICTS, the owner of Huntleigh, the passenger screening company that checked the passengers that boarded the aircraft at airports on 9-11; any 9-11 trial would require ICTS and Huntleigh to clearly identify themselves and explain who ran their security checkpoints on 9-11 and how the 19 "terrorists" got on the planes in spite of the fact that their names were not on the passenger lists; Alvin Hellerstein wouldn't allow a single case brought by the grieving American families of 9/11 casualties - who only wanted clarity - going to trial and thereby blocked light shining on who was involved and what really happened on 9/11

* "Front for the Liberation of Lebanon from Foreigners", a Mossad operation to car-bomb and truck-bomb Christian and Muslim neighborhoods in Lebanon from 1979 through 1983 so that they would blame each other and thereby kick start and continue the Lebanese Civil War... Lavon Affair - Israel's operation in 1954 using Egyptian Jews to kill American and British civilians and bomb US and UK targets in Egypt and blame it on the Muslim Brotherhood... USS Liberty - Israel's operation in 1967 to deliberately kill American sailors - 34 killed and 171 wounded - and sink a U.S ship and blame it on Egypt in order to have the U.S. attack Egypt for them, etc.,

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 20-10-2023 18:54:59 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:46:35 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211020247
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
jeetje, als je het zo beschrijft lijkt het best wel een puinhoop zeg :o
Wacht maar tot je hoort dat Israel legitiem zeggenschap over sommige gebieden op de westbank heeft. Daar houdt mijn begrip van de puinhoop ook meteen op, de onafhankelijkheid van Jordanië is heel raar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:52:29 #165
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211020294
Ik vind het gewoon heel jammer dat sommigen er een vreemde berekening van de mensenwaarde valuta op nahouden. 15 Palestijnen op 1 Isroëliër.

Vanuit het oogpunt van (mede)menselijkheid zou het 1 op 1 moeten zijn. Je moet evenveel traantjes laten vallen voor een Palestijns kind of een Hebreeuws kindje. Kind is kind.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:53:43 #166
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020305
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het gewoon heel jammer dat sommigen er een vreemde berekening van de mensenwaarde valuta op nahouden. 15 Palestijnen op 1 Isroëliër.

Vanuit het oogpunt van (mede)menselijkheid zou het 1 op 1 moeten zijn. Je moet evenveel traantjes laten vallen voor een Palestijns kind of een Hebreeuws kindje. Kind is kind.

Wie doet die berekeningen precies, zitten ze hier in het topic? of ergens in de media? of in je hoofd?

Want de enige die ik hier zulke berekeningen zie doen ben jij eigenlijk.

sowieso

quote:
Vanuit het oogpunt van (mede)menselijkheid zou het 1 op 1 moeten zijn.
whut?

Echt

wat raaskal je man
pi_211020322
quote:

Creatief weer hoor, niet verder gelezen
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:56:24 #168
13462 BansheeBoy
pi_211020327
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Wie doet die berekeningen precies, zitten ze hier in het topic? of ergens in de media? of in je hoofd?

Het enige wat ik doe is het concreet maken en zo een spiegel voorhouden. De beste uiting van de dagwaarde van een Palestijns of Hebreeuws kindje zijn de reacties (hier).

Don't shoot the messenger.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:57:00 #169
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020335
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het enige wat ik doe is het concreet maken en zo een spiegel voorhouden. De beste uiting van de dagwaarde van een Palestijns of Hebreeuws kindje zijn de reacties (hier).

Nee, sorry dat doe je niet
pi_211020339
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat je 'Hebreeuws' dan weer wel normaal schrijft. Waarom is dat?
pi_211020364

Former US lawmaker Cynthia McKinney says every candidate for Congress has to sign a pledge to vote for supporting the military superiority of Israel.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:59:35 #172
13462 BansheeBoy
pi_211020367
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee, sorry dat doe je niet
Je reactie bevestigt het eigenlijk indirect. In een soort snelle reflex om de eigen scheve manier van meten en duiden te camoufleren en vooral ook draagbaar te maken voor jezelf gooi je er een ontkenning tegenaan.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:00:54 #173
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211020387
twitter

Het Holocast monument in Berlijn heeft beveiliging nodig tegen de "nieuwe joden". Ja lees dat nog maar eens.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:01:44 #175
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020396
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je reactie bevestigt het eigenlijk indirect. In een soort snelle reflex om de eigen scheve manier van meten en duiden te camoufleren en vooral ook draagbaar te maken voor jezelf gooi je er een ontkenning tegenaan.

deze man

quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik had me even voorgenomen om je een bevooroordeelde kwal te noemen met écht alleen maar denkbeelden en opmerkingen in het voordeel van Isroël. Maar dat laat ik maar achterwege. Dat is m.i. toch niet bevorderlijk voor een inhoudelijk debat. Ik ga graag het gesprek met je aan Andalou_Hond

_O-

na een punt en een spatie jezelf tegenspreken

ik kan jou toch niet serieus nemen man, echt kijk zelf in de spiegel

clown
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:02:00 #176
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211020399
quote:
De Nederlandse regering gaat „selectief” en „inconsistent” te werk door niet scherp te veroordelen dat in de oorlog tussen Israël en Hamas in Gaza veel Palestijnse burgerdoden vallen. Dat schrijft een groep ambtenaren van het ministerie van Buitenlandse Zaken in een vrijdag verstuurde brief aan de demissionaire ministers van Buitenlandse Zaken Hanke Bruins Slot (CDA) en Liesje Schreinemacher (VVD)
Wat is dit nu weer? Volgens mij is het niet de bedoeling dat je als ambtenaar in het openbaar je bewindspersonen gaat lopen afvallen toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211020401
Volgens Steve (niet de haan) zou Hamas twee Amerikaanse gijzelaars hebben vrijgelaten.
Israël zou dit bevestigd hebben. (En Fox News schrijft er ook over)
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:03:18 #178
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211020416
quote:

[..]

De militaire macht is niet gelijk verdeeld, en dat is maar goed ook als je kijkt naar 7 oktober.
pi_211020433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:02 schreef Tjoent het volgende:
Volgens Steve (niet de haan) zou Hamas twee Amerikaanse gijzelaars hebben vrijgelaten.
Een moeder en een dochter hoor ik hem nu zeggen
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:05:57 #181
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020436
enniewee

https://www.ad.nl/buitenl(...)vrijlating~abf6b9cb/

Hamas zegt twee Amerikaanse gijzelaars te hebben vrijgelaten, Israël bevestigt vrijlating
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:06:14 #182
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211020440
Hamas meldt vrijlating twee Amerikaanse gijzelaars
Hamas zegt dat het twee Amerikaanse gijzelaars heeft vrijgelaten. Het zouden een vrouw en haar dochter zijn. De vrijlating zou zijn gebeurd na bemiddeling door Qatar.

De twee zijn volgens Hamas vrijgelaten "om humanitaire redenen". Details ontbreken. Israël en de Verenigde Staten hebben het bericht nog niet bevestigd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:06:40 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211020448
quote:

Nee, aan leed zijn geen nummers te binden. Het is geen wedstrijdje verplassen, het moet geen donder uit maken hoe veel burgerslachtoffers vallen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:07:00 #184
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020454
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:02 schreef Tjoent het volgende:
oh
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:07:01 #185
13462 BansheeBoy
pi_211020455
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
De militaire macht is niet gelijk verdeeld, en dat is maar goed ook als je kijkt naar 7 oktober.
Weet je Pleun, with great power comes great responsibility. Isroël straft nu doodgewone Palestijnen (kinderen, pubertjes die op ontdekkingsreis zijn, oude van dagen, weduwen, marmotten) voor de aanval van Hamas. Er gaan nu mensen dood omdat er geen elektra meer is of (vast) voedsel. Dat gaat er bij mij niet in. Dit is terreur versus erger terreur in een sociaal acceptabel jasje omdat ze zelf aan de knoppen zitten om het narratief te bepalen. Ontzettend smerig!

Jason.

Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:09:55 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211020490
marmotten komen daar niet voor volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211020505
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:09 schreef sp3c het volgende:
marmotten komen daar niet voor volgens mij
Alleen tegen vochtige billen.
pi_211020510
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De twee zijn volgens Hamas vrijgelaten "om humanitaire redenen". Details ontbreken. Israël en de Verenigde Staten hebben het bericht nog niet bevestigd.
Humanitair? Hebben die lui dan nog medemenselijkheid?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:12:04 #189
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211020519
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet je Pleun, with great power comes great responsibility. Isroël straft nu doodgewone Palestijnen (kinderen, pubertjes die op ontdekkingsreis zijn, oude van dagen, weduwen, marmotten) voor de aanval van Hamas. Er gaan nu mensen dood omdat er geen elektra meer is of (vast) voedsel. Dat gaat er bij mij niet in. Dit is terreur versus erger terreur in een sociaal acceptabel jasje omdat ze zelf aan de knoppen zitten om het narratief te bepalen. Ontzettend smerig!

Jason.

Hopen dat de noodzakelijke operaties en interventies snel voorbij zijn. En het de Palestijnen eens goed duidelijk is: do not support Hamas anyway
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:12:10 #190
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020521
Zou hij een konijn in de tuin hebben?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:12:21 #191
38496 Perrin
pi_211020523
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Humanitair? Hebben die lui dan nog medemenselijkheid?
Zal wel Hamas-codetaal zijn voor losgeld.
pi_211020532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:01 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Het Holocast monument in Berlijn heeft beveiliging nodig tegen de "nieuwe joden". Ja lees dat nog maar eens.
quote:
Israeli NGO sending team to help refugees in Europe

IsraAid chief says that ‘as a nation that suffered the atrocities of the Holocaust, we can’t not extend a hand to help’

Israeli aid agency IsraAid said Thursday that it would send a team to the European countries grappling with the largest influx of refugees to the Continent since World War II.

The civilian disaster organization will provide food and supplies, as well as assisting authorities and local organizations to improve the psychosocial well-being of the refugees and assist in absorption efforts, the organization said.

“As a nation that has suffered the atrocities of the Holocaust, and routinely stands in the face of threats, we can’t not extend a hand to help the tens of thousands of asylum seekers looking for refuge after fleeing the atrocities in the Middle East and Africa,” IsraAid’s founding director Shachar Zehavi said in a statement.
https://www.timesofisrael(...)-refugees-in-europe/
Funny how life works huh?
pi_211020546
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zal wel Hamas-codetaal zijn voor losgeld.
Of vrijgelaten gevangenen? Van 'humanitair' kunnen we waarschijnlijk beter 'financieel', 'strategisch' of 'egoïstisch' maken.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:14:40 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:15:24 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211020564
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hopen dat de noodzakelijke operaties en interventies snel voorbij zijn. En het de Palestijnen eens goed duidelijk is: do not support Hamas anyway
Op het moment dat ze daar naar binnen gaan gaat het nog wel even duren, als er sowieso wel een plan is wat ze dan met Gaza willen. Het bezetten is net zo goed zelfmoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211020566
quote:

[..]
Eens, de ene moslim is de andere niet en de interpretatie van de koran doen ze ook verschillend.

De ene zegt Israel is van de moslims, en andere moslims vinden dat Israel van de joden is.
Hell To The Liars
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:16:11 #197
13462 BansheeBoy
pi_211020571
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Is dit je nieuwe act?
Dat krijg je als je met frisse tegenzin en met ingehouden woede dit binnensmonds uitspreekt. Probeer maar eens.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:16:24 #198
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020574
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jason.

Het is inderdaad onmenselijk om de burgerbevolking voedsel, water, elektriciteit te ontzeggen. Dat gaat op voor zowel Israël als Hamas trouwens, want die laatste hebben twee jaar lang voorraden zitten opbouwen in hun tunnels waar ze nu op zitten in plaats van dat ze het uitdelen en ze hebben de waterleidingen gesloopt om er raketten van te maken. Er zijn dus twee partijen die de burgerbevolking laten stikken. En oh ja, allebei nemen onbedoeld burgers mee bij hun beschietingen. Of wil je dat ook 20 om 1 wegstrepen?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:16:51 #199
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:17:36 #200
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020593
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Triest genoeg is dit de realiteit. Er is geen enkele oplossing die voor alle inwoners van de regio acceptabel gaat zijn. Zelfs als je 90% mee krijgt, zijn de resterende 10% fanatiek genoeg om het voor de rest te verkloten.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:18:03 #201
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211020600
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:16 schreef Qarrad het volgende:
Het is inderdaad onmenselijk om de burgerbevolking voedsel, water, elektriciteit te ontzeggen. Dat gaat op voor zowel Israël als Hamas trouwens, want die laatste hebben twee jaar lang voorraden zitten opbouwen in hun tunnels waar ze nu op zitten in plaats van dat ze het uitdelen en ze hebben de waterleidingen gesloopt om er raketten van te maken. Er zijn dus twee partijen die de burgerbevolking laten stikken.
Denk dat wanneer Israel Noord Gaza binnentrekt dat de burgers via hun naar Zuid Gaza kunnen gaan waar wel voedsel, water, elektriciteit is
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:18:46 #202
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020610
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:16 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jij typt met je tong ofzo?
Valt op zich nog mee als je ziet wat er uit komt :D
pi_211020618
NOS Liveblog: https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137

18:51

Hamas zegt dat het twee Amerikaanse gijzelaars heeft vrijgelaten. Volgens Hamas zijn het een vrouw en haar dochter. De vrijlating zou zijn gebeurd na bemiddeling door Qatar.

De twee zijn volgens de militante Palestijnse beweging vrijgelaten om humanitaire redenen. "Om aan het Amerikaanse volk en de wereld te bewijzen dat de beweringen van Biden en zijn fascistische regering vals en ongegrond zijn."

Details ontbreken. Israël en de Verenigde Staten hebben het bericht nog niet bevestigd.

Sinds het begin van de oorlog op 7 oktober houdt Hamas naar eigen zeggen zo'n 250 mensen gegijzeld, zowel Israëliërs als buitenlanders. Als het bericht over de vrijlating klopt, is het voor het eerst dat er mensen zouden zijn vrijgelaten.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:20:17 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211020627
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:18 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Denk dat wanneer Israel Noord Gaza binnentrekt dat de burgers via hun naar Zuid Gaza kunnen gaan waar wel voedsel, water, elektriciteit is
Dan zit Hamas ook in het zuiden, waarom zou je dan wel opeens de voorzieningen bieden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211020629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
NOS Liveblog

Hamas zegt dat het twee Amerikaanse gijzelaars heeft vrijgelaten. Volgens Hamas zijn het een vrouw en haar dochter. De vrijlating zou zijn gebeurd na bemiddeling door Qatar.

De twee zijn volgens de militante Palestijnse beweging vrijgelaten om humanitaire redenen. "Om aan het Amerikaanse volk en de wereld te bewijzen dat de beweringen van Biden en zijn fascistische regering vals en ongegrond zijn."

Details ontbreken. Israël en de Verenigde Staten hebben het bericht nog niet bevestigd.

Sinds het begin van de oorlog op 7 oktober houdt Hamas naar eigen zeggen zo'n 250 mensen gegijzeld, zowel Israëliërs als buitenlanders. Als het bericht over de vrijlating klopt, is het voor het eerst dat er mensen zouden zijn vrijgelaten.
Gaat de media nu wéér de fout maken om berichten van hamas gelijk te geloven zonder even na te checken?!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:20:35 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211020630
quote:
NOS Liveblog

uh, wat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:20:49 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211020633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het is inderdaad onmenselijk om de burgerbevolking voedsel, water, elektriciteit te ontzeggen. Dat gaat op voor zowel Israël als Hamas trouwens, want die laatste hebben twee jaar lang voorraden zitten opbouwen in hun tunnels waar ze nu op zitten in plaats van dat ze het uitdelen en ze hebben de waterleidingen gesloopt om er raketten van te maken. Er zijn dus twee partijen die de burgerbevolking laten stikken. En oh ja, allebei nemen onbedoeld burgers mee bij hun beschietingen. Of wil je dat ook 20 om 1 wegstrepen?
Ja maar ja maar... Israel bezet bezet EinzS!
pi_211020635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:20 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Gaat de media nu wéér de fout maken om berichten van hamas gelijk te geloven zonder even na te checken?!
Ze beginnen nu wel steeds met "Hamas zegt". Dan mag het klaarblijkelijk.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:22:17 #209
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020644
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze beginnen nu wel steeds met "Hamas zegt". Dan mag het klaarblijkelijk.
en beiden melden het toch?
pi_211020661
twitter

Voor vele moslims is het toch echt een conflict gebaseerd op Jodenhaat.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:23:39 #211
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211020664
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:20 schreef ReplaR het volgende:

Dit is natuurlijk nogal tegenstrijdig. Als je het om humanitaire redenen doet, doe je het niet om aan de wereld te bewijzen dat bepaalde uitlatingen ongegrond zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_211020675
"militante Palestijnse beweging" is ook wel een interessante keuze imo.

(favouring confrontational or violent methods in support of a political or social cause.)

vs terrorist

(a person who uses unlawful violence and intimidation, especially against civilians, in the pursuit of political aims.)

Ze zijn sowieso militant natuurlijk (geweld teneinde van politiek doel), maar ze zijn (in de context vd afgelopen weken) toch ook zeker (op de 1e plaatst) ''terroristisch''?
pi_211020680
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En zich trouwens ook politiek neutraal opstellen.
Dat klopt inderdaad. Een ambtenaar heeft een zakelijke relatie met de rijksoverheid als werkgever. Het is ook zoveel gemakkelijker om neutraal te blijven en je gewoon niet te druk te maken. Schuldgevoel verlamt.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_211020686
Op welke claims doelt Hamas die zij als onjuist bewezen verklaren nu ze (maar liefst..) 2 gijzelaars vrij gelaten hebben?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:26:20 #215
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020690
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:23 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Ik ben geschokt :o

Niet alle hè, maar het gebakuitdelende, Khaibar-krijsende en Talibanvlaggenvoerende volk, wat moet je ermee?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:26:39 #216
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020691
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
Op welke claims doelt Hamas die zij als onjuist bewezen verklaren nu ze (maar liefst..) 2 gijzelaars vrij gelaten hebben?
Ja dat vraag ik me dan ook meteen af.
pi_211020702
quote:
[ twitter ]

Het ziet er naar uit dat Israël weer een Amerikaans schip onder vuur moet nemen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:27:44 #218
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020704
twitter

_O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:28:06 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211020710
quote:
[ twitter ]

Dat hebben alleen die progressievelingen nog niet door.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:29:28 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020729
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:18 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik help het je hopen. Ik ben bang dat het een smerige clusterfuck van bijbelse proporties gaat worden en dat we over een maand met aantallen slachtoffers zullen zitten waar je niet goed van wordt.
pi_211020733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben geschokt :o

Niet alle hè, maar het gebakuitdelende, Khaibar-krijsende en Talibanvlaggenvoerende volk, wat moet je ermee?
Tja we zitten met miljoenen van dit soort mensen in Europa, al zijn ze dit niet allemaal. Wat we ermee moeten geen idee, maar we zitten eraan vast gezien we onszelf gijzelen met onze eigen softe regels waar zo'n volk dankbaar misbruik van maakt.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:30:19 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020739
quote:
Ik vind dit een hele bijzonder foto. In de hand een vlag van iets dat staat voor afwijzing van alle westerse waarden, maar dan zo'n popcultuur-ding voor je bakkes hebben.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:30:47 #223
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211020746
quote:
NOS Liveblog: https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137

Vond het al apart dat ze stopten met de raketbeschietingen toen Joe Biden langskwam en direct nadat hij weg was ze weer begonnen.

Tis onderdeel van een grotere PR campagne
pi_211020753
quote:
[ twitter ]

je verwacht het niet...

ze geven geen reet om de Palestijnen.. anders was die gazastrook tientallen jaren geleden al "opgelost"
pi_211020755
quote:
Ja die taal in Duitsland wordt met de dag harder jegens dat volk, hier lees je alleen niets over in het Nederlandse nieuws, ons eigen buurland en een EU lid.
pi_211020759
quote:
Moeten ze in heel Europa doen.
pi_211020774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Vond het al apart dat ze stopten met de raketbeschietingen toen Joe Biden langskwam en direct nadat hij weg was ze weer begonnen.

Tis onderdeel van een grotere PR campagne
Angst denk ik, stel je voor die ouwe man had een hartverzakking gekregen na een luide knal, Amerika had het gaza probleem dan in één middagje opgelost.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:33:14 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:29 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tja we zitten met miljoenen van dit soort mensen in Europa, al zijn ze dit niet allemaal. Wat we ermee moeten geen idee, maar we zitten eraan vast gezien we onszelf gijzelen met onze eigen softe regels waar zo'n volk dankbaar misbruik van maakt.
Ze zijn het natuurlijk bij lange na niet allemaal. Ik heb het echt specifiek over de ideologisch gemotiveerde rellers. Er zitten ook allemaal stomme pubertjes tussen die rellen die het gewoon leuk vinden om te rellen en provoceren. Die verdienen een pak op de kont maar daar zul je echt nog iets mee moeten.
pi_211020786
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit een hele bijzonder foto. In de hand een vlag van iets dat staat voor afwijzing van alle westerse waarden, maar dan zo'n popcultuur-ding voor je bakkes hebben.
Hmm? V for Vendetta ging toch over totalitarisme en islamofobie (en goed ook over homofobie, maar alsnog 2/3)?
pi_211020798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze zijn het natuurlijk bij lange na niet allemaal. Ik heb het echt specifiek over de ideologisch gemotiveerde rellers. Er zitten ook allemaal stomme pubertjes tussen die rellen die het gewoon leuk vinden om te rellen en provoceren. Die verdienen een pak op de kont maar daar zul je echt nog iets mee moeten.
Waar zijn de ouders van die stomme pubertjes?
pi_211020805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Populistisch gelul allemaal.

-Onderdanen, oftewel 'Duitsers', kunnen niet uitgezet worden.
-EU-burgers kunnen niet uitgezet worden
-migranten in de asielprocedure niet
-illegalen zonder reisdocumenten ook niet.

Wie dan wel? Zo doorzichtig.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:35:54 #232
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211020829
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Apartheid in Israël ontkennen staat wat mij betreft een beetje gelijk aan iets als het slavernijverleden van Nederland ontkennen, natuurlijk kan je het nuanceren in vergelijking tot (bijvoorbeeld) Zuid-Afrika dat het in Israël minder erg is maar er ligt zo veel bewijs dat je er echt niet omheen kan.
Drog/Doorgeredeneerd is er altijd "apartheid" is, iets met verschillen; zelfs in ons gave land waar de ras Volendammer net wat meer vis is dan de kreeft van de prinsemarij.

De medewerker is ook niet de gelijke van de baas en degene die langer op de lijst staat heeft meer rechten dan iemand die net wordt bijgeschreven en niet in bezit is van priveligerende rijkdommen.
En Ja, het etiket Jood geeft in een Jodenland nu eenmaal net wat meer ruimte dan zeg de zienswijze die dat juist, laat staan openlijk, met hart en tand verafschuwd.
Omgekeerd is dat precies hetzelfde, in weet ik veel kies maar een woestijnland moet je ook niet paraderen met "NL" zienswijze van gelijk en openheid.

Terug of iets een probleem is; ja dat is er van te maken en het voortdurende (semi)intellectueel progressief nuancerend, dient niet te worden opgelost door vermeende veroorzakers als buurtgenoot naar hun 7e hemel te mismaken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:37:09 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waar zijn de ouders van die stomme pubertjes?
Ja dat vraag ik me ook altijd af. Hier in de buurt zitten de ouders van de stomme pubertjes aan het bier naar SBS6 te kijken en bij de niet-westerse ouders van stomme pubertjes zitten ze naar een equivalent in het Turks of Arabisch te kijken en net zo hard te doen alsof ze van niks weten en er niks aan kunnen doen. Ik gok dus op: thuis, wat ironisch is want ze geven niet thuis.
pi_211020872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Frankrijk is er al mee bezig en ook in België en Engeland hoor ik deze geluiden, Nederlandse politici hebben de ballen niet om dit te opperen en de media zwijgt al helemaal. In die landen was het ook veelal de media die steeds meer kritiek begon te hebben, wegkijken is gewoon geen optie meer. Het is de zoveelste waarschuwing aan Europa wat ons te wachten staat gaan we op deze manier door. Maar ja als je het UvA volk ziet ook niet verbazend, dat zijn de soort kliekjes waar onze activisten journalisten uit komen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:38:43 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020884
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hmm? V for Vendetta ging toch over totalitarisme en islamofobie (en goed ook over homofobie, maar alsnog 2/3)?
En wat hebben totalitarisme en islamofobie te maken met de situatie in Gaza?
pi_211020893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat vraag ik me ook altijd af. Hier in de buurt zitten de ouders van de stomme pubertjes aan het bier naar SBS6 te kijken en bij de niet-westerse ouders van stomme pubertjes zitten ze naar een equivalent in het Turks of Arabisch te kijken en net zo hard te doen alsof ze van niks weten en er niks aan kunnen doen. Ik gok dus op: thuis, wat ironisch is want ze geven niet thuis.
Als ik vroeger wat flikte en dat was nogal eens als boefje dan kreeg ik echt gigantisch op mijn flikker thuis.
pi_211020896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En wat hebben totalitarisme en islamofobie te maken met de situatie in Gaza?
Nou ja, het is toch hun frame dat Israël een totalitaire en islamofobische staat is? Ik vind het wel redelijk consistent.
pi_211020900
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:38 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Frankrijk is er al mee bezig en ook in België en Engeland hoor ik deze geluiden, Nederlandse politici hebben de ballen niet om dit te opperen en de media zwijgt al helemaal. In die landen was het ook veelal de media die steeds meer kritiek begon te hebben, wegkijken is gewoon geen optie meer. Het is de zoveelste waarschuwing aan Europa wat ons te wachten staat gaan we op deze manier door. Maar ja als je het UvA volk ziet ook niet verbazend, dat zijn de soort kliekjes waar onze activisten journalisten uit komen.
Ik ben er best van geschrokken hoeveel van die radicaal linkse figuren we wel in dit land hebben.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:39:49 #239
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020901
Onbegrijpelijk dat Nederland niets doet aan die pro hamas manifestaties, ga lekker daar strijden en kom nooit meer terug alsjeblieft
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:41:13 #240
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als ik vroeger wat flikte en dat was nogal eens als boefje dan kreeg ik echt gigantisch op mijn flikker thuis.
Ja ik ook. Maar hier in de wijk kreeg ik -toen mijn kinderen nog buiten speelden en ik nog weleens iets moest met raar/gevaarlijk gedrag van andere kinderen- altijd één van onderstaande reacties:
"Wat moet ik daaraan doen dan?"
"Dat doen kinderen nou eenmaal."
"Jij moet niet zeiken."
"Ik praat niet met vrouwen."
pi_211020942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:37 schreef Qarrad het volgende:
Wat wel grappig (en inconsistent) is, is dat al die jongelui ondertussen zitten te geilen op Amerikaanse producten. Weinig maakt Israël sterker dan de massaconsumptie van Amerikaanse zooi.
pi_211020946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja ik ook. Maar hier in de wijk kreeg ik -toen mijn kinderen nog buiten speelden en ik nog weleens iets moest met raar/gevaarlijk gedrag van andere kinderen- altijd één van onderstaande reacties:
"Wat moet ik daaraan doen dan?"
"Dat doen kinderen nou eenmaal."
"Jij moet niet zeiken."
"Ik praat niet met vrouwen."
Die laatste :')
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:42:28 #243
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik ben er best van geschrokken hoeveel van die radicaal linkse figuren we wel in dit land hebben.
Ik ben ervan geschrokken hoe nauw het keurslijf van "links" is geworden. Zowel van buitenaf als van binnenuit wordt het erg dwingend afgekaderd met wat je moet denken of wel zal denken.
pi_211020949
quote:
Moeten wij ook doen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211020957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zeer zeker zijn ze het niet allemaal, en ik denk dat een groot deel het zelfs aan hun reet kan roesten die willen gewoon rustig leven. Maar je hoort ook geen andere geluiden uit die hoek, het is maar één geluid en dat stoort toch wel. Je ziet zoveel Joden zich uitspreken tegen Israël en haar regering, moslims zijn een veel grotere groep wereldwijd en toch hoor je zeer zelden een individu uit die cultuur die nuanceert.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:43:08 #246
498210 KoningWouter
pi_211020964
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland niets doet aan die pro hamas manifestaties, ga lekker daar strijden en kom nooit meer terug alsjeblieft
Dat nooit meer terug komen hebben oud-ISIS leden ook al moeite mee. Dus of daar gehoor aan gegeven wordt. Ik betwijfel het.
pi_211020986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben ervan geschrokken hoe nauw het keurslijf van "links" is geworden. Zowel van buitenaf als van binnenuit wordt het erg dwingend afgekaderd met wat je moet denken of wel zal denken.
Links denkt de waarheid en de hogere moraal in pacht te hebben, eng volk.
pi_211020987
twitter

(Ken 'm niet, maar 600k volgers)
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:45:02 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020997
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die laatste :')
Ik heb hem nog grammaticaal geretoucheerd want zelfs die zin kregen die onaangepaste aso's niet normaal uit hun bek.
En weer even een disclaimer: er wonen hier vooral nette mensen van allerlei pluimage dus nee, dit slaat niet op alle Turken of Marokkanen hier maar op de aso's.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:45:31 #250
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Links denkt de waarheid en de hogere moraal in pacht te hebben, eng volk.
Nou, daar heb je het al.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:46:22 #251
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211021019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:43 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dat nooit meer terug komen hebben oud-ISIS leden ook al moeite mee. Dus of daar gehoor aan gegeven wordt. Ik betwijfel het.
ja ik weet het, mooi kut man... instabiele gekken ook
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:46:39 #252
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Zeer zeker zijn ze het niet allemaal, en ik denk dat een groot deel het zelfs aan hun reet kan roesten die willen gewoon rustig leven. Maar je hoort ook geen andere geluiden uit die hoek, het is maar één geluid en dat stoort toch wel. Je ziet zoveel Joden zich uitspreken tegen Israël en haar regering, moslims zijn een veel grotere groep wereldwijd en toch hoor je zeer zelden een individu uit die cultuur die nuanceert.
Ik ken er gelukkig zat maar ik denk dat ik wat dat betreft wel in een bubbel zou kunnen zitten.
pi_211021030
Volgens Sky News zijn de vrijgelaten Amerikaanse gijzelaars moeder en dochter van 60 en 18 jaar oud.
pi_211021032
twitter
pi_211021040
quote:
Grote woorden. Dat wil ik nog wel eens zien
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:48:24 #256
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021056
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens Sky News zijn de vrijgelaten Amerikaanse gijzelaars moeder en dochter van 60 en 18 jaar oud.
Ik ben benieuwd wat de humanitaire redenen zijn om ze vrij te laten en waarom ze niet op zouden gaan voor andere gijzelaars.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:48:28 #257
13462 BansheeBoy
pi_211021057
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Je doet nu net als Hebreeuwië expres alsof Pro Palestina hetzelfde als Pro Hamas is. Zo verleg je de aandacht en maak je bij voorbaat al iemand verdacht als hij voor de Palestijnen is. Ik ben te scherp voor die truukjes, al betreft het een kwispelende hondje als jij. Sorry dat ik wat geïrriteerd overkom, maar ben opgelicht door een webshop.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:48:40 #258
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211021060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Met popcorn
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:49:37 #259
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211021073
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je doet nu net als Hebreeuwië expres alsof Pro Palestina hetzelfde als Pro Hamas is. Zo verleg je de aandacht en maak je bij voorbaat al iemand verdacht als hij voor de Palestijnen is. Ik ben te scherp voor die truukjes, al betreft het een kwispelende hondje als jij. Sorry dat ik wat geïrriteerd overkom, maar ben opgelicht door een webshop.

Ik heb jou net uitgelegd dat ik jou zeker vandaag absoluut niet serieus kan nemen, misschien doe ik morgen weer een poging maar reken er niet op. Ik heb weinig geduld met totaaldebielen
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:49:46 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211021076
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het gros van dat demonstrerend volk hier is vooral pro-Palestina omdat het hetzelfde geloof betreft. De rest is meelopende woke volk dat denkt de Mandela te moeten uithangen. Meer niet.

Dat ontkennen is ontkennen dat de aarde rond is.

Overigens hebben we daar in dit topic ook ruim voldoende exempels voor
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211021083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik niet, social engineering is al jaren gaande in Nederland, dag in dag uit via de media. Zij beslissen wie of wat goed is of niet, en die mening wordt op dagelijkse basis in de hoofdjes van vele Nederlanders gepland.
pi_211021100
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
"Zouden moeten" is natuurlijk niet "zullen worden". Ik ken de Duitse wet niet goed genoeg, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of je mensen zo maar het land uit kunt zetten als ze een Duits paspoort hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:51:29 #263
13462 BansheeBoy
pi_211021102
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het gros van dat demonstrerend volk hier is vooral pro-Palestina omdat het hetzelfde geloof betreft. De rest is meelopende woke volk dat denkt de Mandela te moeten uithangen. Meer niet.
Ik mis alleen een conclusie.

pi_211021106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat de humanitaire redenen zijn om ze vrij te laten en waarom ze niet op zouden gaan voor andere gijzelaars.
Ik hoop niet omdat Hamas er mee uitgespeeld is om het maar even hard en grof uit te drukken. :'(

Volgens CNN zou de moeder er niet al te best aan toe zijn.
pi_211021121
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Met popcorn
In Frankrijk hebben ze al daad bij woord gevoegd
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:52:42 #266
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211021128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
" ... prevent another massacre similar to what occurred at Al-Ahli Baptist Hospital."

Dat zal goeddeels afhangen of Hamas of gelieerde groepering hun raketten met succes kunnen lanceren zonder dat er een afzwaaier ongecontroleerd ergens neerkomt, zoals dat naar alle waarschijnlijkheid gebeurde bij dat ziekenhuis enkele dagen geleden. 8-)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:52:49 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211021131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
occupying authorities, dus Hamas?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211021140
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:51 schreef Monolith het volgende:

[..]
"Zouden moeten" is natuurlijk niet "zullen worden". Ik ken de Duitse wet niet goed genoeg, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of je mensen zo maar het land uit kunt zetten als ze een Duits paspoort hebben.
Daarom 'grote woorden' ;) Al hebben ze het in Frankrijk al voor elkaar. Althans, ze zijn van plan iemand uit te zetten?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:53:41 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211021148
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik mis alleen een conclusie.

Dat het gros van die vlaggenzwaaiers het geen moer interesseert, slachtoffers, menselijkheid, mensenrechten... totdat het mensen aangaat wiens religie gedeeld wordt. Wat heet, sommigen ervan vieren feest wanneer er mensen die niet tot die religie behoren sterven. Feest.

Over Jemen? Niets. Sudan? Niets. Westelijke Sahara? Niets. Iran? Niets.

Dan zijn er namelijk geen externe factoren aan te wijzen als schuldige.

Wanneer wel? Wanneer weer naar het Westen, zionisten, Amerika en Europa gewezen kan worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211021190
quote:

[..]
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels. De vijanden van onze manier van leven, van Europa houden zich ook niet aan de regels en maken dankbaar gebruik door onze falende wetten. Radicaal volk moet uit deze samenleving geweerd worden, klaar, want ook de miljoenen fatsoenlijke Europeanen hebben het recht op een veilig leven. Als Europese politici met de bosjes door dat radicaal volk zouden worden afgeslacht dan reken er maar op dat wetten zeer snel werden aangepast.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:57:21 #271
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021212
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:52 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
" ... prevent another massacre similar to what occurred at Al-Ahli Baptist Hospital."

Dat zal goeddeels afhangen of Hamas of gelieerde groepering hun raketten met succes kunnen lanceren zonder dat er een afzwaaier ongecontroleerd ergens neerkomt, zoals dat naar alle waarschijnlijkheid gebeurde bij dat ziekenhuis enkele dagen geleden. 8-)
Je zou bijna denken dat ze van plan zijn weer wat af te schieten waarbij dit ziekenhuis onder het traject ligt en zich zo alvast proberen in te dekken. De voorraad/kwaliteit van de raketten zal misschien ook aan het dalen zijn, dus grotere kans op storingen en vroegtijdige landingen of detonaties.
pi_211021222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:56 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels. De vijanden van onze manier van leven, van Europa houden zich ook niet aan de regels en maken dankbaar gebruik door onze falende wetten. Radicaal volk moet uit deze samenleving geweerd worden, klaar, want ook de miljoen fatsoenlijke Europeanen hebben het recht op een veilig leven. Als Europese politici met de bosjes door dat radicaal volk zouden worden afgeslacht dan reken er maar op dat wetten zeer snel werden aangepast.
Excuses voor het misverstand, maar mijn post was geen kapstok voor allerhande zwakzinnigengezwets.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:57:51 #273
498210 KoningWouter
pi_211021225
Is dat Al Quds Hospital dat grote hospitaal waar 35000 man bescherming gezocht hebben of spreken we hier over een andere?
pi_211021226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
totdat het mensen aangaat wiens religie gedeeld wordt.
Yes, althans; vooral als de daders óók van de eigen religie zijn, horen we niks - zelfs niet als ze steun krijgen van de VS, zoals in het geval van Jemen.
pi_211021272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Excuses voor het misverstand, maar mijn post was geen kapstok voor allerhande zwakzinnigengezwets.
Wat zouden we dan met deze mensen volgens jou aanmoeten?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:01:02 #276
330914 Sherlock_Holmes
pi_211021303
quote:

[..]

vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:01:23 #277
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021308
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:56 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels. De vijanden van onze manier van leven, van Europa houden zich ook niet aan de regels en maken dankbaar gebruik door onze falende wetten. Radicaal volk moet uit deze samenleving geweerd worden, klaar, want ook de miljoenen fatsoenlijke Europeanen hebben het recht op een veilig leven. Als Europese politici met de bosjes door dat radicaal volk zouden worden afgeslacht dan reken er maar op dat wetten zeer snel werden aangepast.
Tja, hoe geef je intolerantie naar intolerantie vorm? Dan zul je in beginsel al naar exclusieve waarden toe moeten waarvan afwijking ongewenst is. Dat klinkt op zich al...ongewenst.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:02:26 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211021332
quote:

[..]
Hamvraag: zou je het wenselijk vinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:02:28 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211021333

Die lieve, oh zo onschuldige scholiere, lekker deugen voor Gaza met Ome Hitler als knuffel O+.

Links, fouter kan het gewoon niet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:17 #280
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021348
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
Is dat Al Quds Hospital dat grote hospitaal waar 35000 man bescherming gezocht hebben of spreken we hier over een andere?
Oh dan zijn er al 23.000 verkast want er stond net dat er 12.000 bescherming in hebben gezocht.

Maar misschien rekenen we tegenwoordig behalve in Arabische cijfers ook in Gazaanze cijfers.
pi_211021349
Damn, gewoon weer raketten vanuit Gaza :')
pi_211021352
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 18:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik wil graag deze zin nomineren als "nog nooit eerder uitgesproken in de Nederlandse taal"

ik denk wel dat hier een sticker uitgedeeld mag worden
Ben blij dat jullie in Nederland geen Duitse ambtenaren hebben. :r
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:38 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211021353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die lieve, oh zo onschuldige scholiere, lekker deugen voor Gaza met Ome Hitler als knuffel O+.

En morgen weer zeiken over intolerantie tegen homofielen.

Ho-pe-loos naïeve mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211021354
quote:
[ afbeelding ]

die manwijven moeten ze gewoon die kant op jagen
pi_211021359
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:56 schreef Tekaschi het volgende:
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels.
Europeanen laten zich voor ieders karretje behalve de eigen spannen, of ze nou tegen de moslim of jood ageren. M.a.w., het is tijd, nu we nog enige macht hebben, om ook (weer) eens wat historische claims te maken:

Scientists who managed to obtain full genome sequences of Ancient Egyptians for the first time have concluded the people of the pharaohs were more closely related to modern Europeans and inhabitants of the Near East rather than present-day Egyptians.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:56 #286
13462 BansheeBoy
pi_211021361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer wel? Wanneer weer naar het Westen, zionisten, Amerika en Europa gewezen kan worden.
Dat maak jij er van. Er zijn zoveel andere variabelen op te noemen. Je gedraagt je hier als de spreekwoordelijke waard.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:04:17 #287
22565 asco
Los in deze tent
pi_211021369
quote:
[ afbeelding ]

Man man man. _O-
Het is ergens ook maar goed dat dit soort figuren als 2e face down van de flat worden geflikkerd.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:04:20 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021371
quote:
[ afbeelding ]

Die knuffel had ik nog niet eens gezien.
Overigens ben ik old school links en hou er niet van om op één hoop gegooid te worden met Nazi-octopussen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:04:49 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211021383
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat maak jij er van. Er zijn zoveel andere variabelen op te noemen. Je gedraagt je hier als de spreekwoordelijke waard.

Wat ik nog het ergste vind is dat je niet gewoon kunt toegeven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:05:12 #290
13462 BansheeBoy
pi_211021393
quote:
[ afbeelding ]

En toch gedraag je je hier net als Hebreeuwië. Je vergroot iets uit en negeert het relevante. Waarom doe je dat? :?
pi_211021397
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211021405
quote:
[ afbeelding ]

Onzin post, wat is de bron van de photoshop?

En als het geen photoshop is, wat doen deze mensen er überhaupt toe?
pi_211021406
quote:
[ afbeelding ]

Die knuffel is toch niet echt hoop ik :') telefoon dus zie niet goed of het photoshop is?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:05:43 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211021411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die knuffel had ik nog niet eens gezien.
Overigens ben ik old school links en hou er niet van om op één hoop gegooid te worden met Nazi-octopussen.
Blijft fout :6.

En het zal wel weer "oh, niet gezien, foutje" zijn van Greta, sure :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:06:00 #295
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211021416
quote:
[ afbeelding ]

&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:06:00 #296
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021417
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Europeanen laten zich voor ieders karretje behalve de eigen spannen, of ze nou tegen de moslim of jood ageren. M.a.w., het is tijd, nu we nog enige macht hebben, om ook (weer) eens wat historische claims te maken:

Scientists who managed to obtain full genome sequences of Ancient Egyptians for the first time have concluded the people of the pharaohs were more closely related to modern Europeans and inhabitants of the Near East rather than present-day Egyptians.
Weet je waar ze hun eigen karretje goed hebben ingespannen wat dat betreft? In Israël.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:06:29 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211021433
quote:
[ afbeelding ]

Ze steunen een bezettende macht die er niet voor schuwt inwoners te onderdrukken en te gebruiken als menselijk schild. Een bezettende macht die is bestempeld als terroristische organisatie door zo'n beetje de hele westerse wereld. Een bezettende macht die 2 weken geleden de grootste terroristische aanval op een democratische staat sinds 9/11 heeft uitgevoerd. Een bezettende macht die als doel heeft alle joden uit te roeien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211021442
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En toch gedraag je je hier net als Hebreeuwië. Je vergroot iets uit en negeert het relevante. Waarom doe je dat? :?
Waarom zou iemand nog een normale reactie geven op een racist zoals jou?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:07:19 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211021450

Niets photoshop, gewoon met Hitler poseren en pas na kritiek was het vast een foutje, echt NIEMAND gelooft dit nog :').
Get woke, go broke!
pi_211021451
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Geniaal deze :D

Free Palpatine :D
pi_211021460
quote:
[ afbeelding ]

Die foto is bewerkt he.
Die octopus zag er niet zo uit maar ze heeft hem wel weg geknipt.
Waarom?:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')