ja ik weet het, mooi kut man... instabiele gekken ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat nooit meer terug komen hebben oud-ISIS leden ook al moeite mee. Dus of daar gehoor aan gegeven wordt. Ik betwijfel het.
Ik ken er gelukkig zat maar ik denk dat ik wat dat betreft wel in een bubbel zou kunnen zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zeer zeker zijn ze het niet allemaal, en ik denk dat een groot deel het zelfs aan hun reet kan roesten die willen gewoon rustig leven. Maar je hoort ook geen andere geluiden uit die hoek, het is maar één geluid en dat stoort toch wel. Je ziet zoveel Joden zich uitspreken tegen Israël en haar regering, moslims zijn een veel grotere groep wereldwijd en toch hoor je zeer zelden een individu uit die cultuur die nuanceert.
Grote woorden. Dat wil ik nog wel eens zienquote:
Ik ben benieuwd wat de humanitaire redenen zijn om ze vrij te laten en waarom ze niet op zouden gaan voor andere gijzelaars.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens Sky News zijn de vrijgelaten Amerikaanse gijzelaars moeder en dochter van 60 en 18 jaar oud.
Je doet nu net als Hebreeuwië expres alsof Pro Palestina hetzelfde als Pro Hamas is. Zo verleg je de aandacht en maak je bij voorbaat al iemand verdacht als hij voor de Palestijnen is. Ik ben te scherp voor die truukjes, al betreft het een kwispelende hondje als jij. Sorry dat ik wat geïrriteerd overkom, maar ben opgelicht door een webshop.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland niets doet aan die pro hamas manifestaties, ga lekker daar strijden en kom nooit meer terug alsjeblieft
Met popcornquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Grote woorden. Dat wil ik nog wel eens zien
Ik heb jou net uitgelegd dat ik jou zeker vandaag absoluut niet serieus kan nemen, misschien doe ik morgen weer een poging maar reken er niet op. Ik heb weinig geduld met totaaldebielenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je doet nu net als Hebreeuwië expres alsof Pro Palestina hetzelfde als Pro Hamas is. Zo verleg je de aandacht en maak je bij voorbaat al iemand verdacht als hij voor de Palestijnen is. Ik ben te scherp voor die truukjes, al betreft het een kwispelende hondje als jij. Sorry dat ik wat geïrriteerd overkom, maar ben opgelicht door een webshop.²
Het gros van dat demonstrerend volk hier is vooral pro-Palestina omdat het hetzelfde geloof betreft. De rest is meelopende woke volk dat denkt de Mandela te moeten uithangen. Meer niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je doet nu net als Hebreeuwië expres alsof Pro Palestina hetzelfde als Pro Hamas is. Zo verleg je de aandacht en maak je bij voorbaat al iemand verdacht als hij voor de Palestijnen is. Ik ben te scherp voor die truukjes, al betreft het een kwispelende hondje als jij. Sorry dat ik wat geïrriteerd overkom, maar ben opgelicht door een webshop.²
Ik niet, social engineering is al jaren gaande in Nederland, dag in dag uit via de media. Zij beslissen wie of wat goed is of niet, en die mening wordt op dagelijkse basis in de hoofdjes van vele Nederlanders gepland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik ben er best van geschrokken hoeveel van die radicaal linkse figuren we wel in dit land hebben.
"Zouden moeten" is natuurlijk niet "zullen worden". Ik ken de Duitse wet niet goed genoeg, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of je mensen zo maar het land uit kunt zetten als ze een Duits paspoort hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Grote woorden. Dat wil ik nog wel eens zien
Ik mis alleen een conclusie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gros van dat demonstrerend volk hier is vooral pro-Palestina omdat het hetzelfde geloof betreft. De rest is meelopende woke volk dat denkt de Mandela te moeten uithangen. Meer niet.
Ik hoop niet omdat Hamas er mee uitgespeeld is om het maar even hard en grof uit te drukken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de humanitaire redenen zijn om ze vrij te laten en waarom ze niet op zouden gaan voor andere gijzelaars.
In Frankrijk hebben ze al daad bij woord gevoegdquote:
" ... prevent another massacre similar to what occurred at Al-Ahli Baptist Hospital."quote:
Daarom 'grote woorden'quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Zouden moeten" is natuurlijk niet "zullen worden". Ik ken de Duitse wet niet goed genoeg, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of je mensen zo maar het land uit kunt zetten als ze een Duits paspoort hebben.
Dat het gros van die vlaggenzwaaiers het geen moer interesseert, slachtoffers, menselijkheid, mensenrechten... totdat het mensen aangaat wiens religie gedeeld wordt. Wat heet, sommigen ervan vieren feest wanneer er mensen die niet tot die religie behoren sterven. Feest.quote:
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels. De vijanden van onze manier van leven, van Europa houden zich ook niet aan de regels en maken dankbaar gebruik door onze falende wetten. Radicaal volk moet uit deze samenleving geweerd worden, klaar, want ook de miljoenen fatsoenlijke Europeanen hebben het recht op een veilig leven. Als Europese politici met de bosjes door dat radicaal volk zouden worden afgeslacht dan reken er maar op dat wetten zeer snel werden aangepast.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Zouden moeten" is natuurlijk niet "zullen worden". Ik ken de Duitse wet niet goed genoeg, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of je mensen zo maar het land uit kunt zetten als ze een Duits paspoort hebben.
Je zou bijna denken dat ze van plan zijn weer wat af te schieten waarbij dit ziekenhuis onder het traject ligt en zich zo alvast proberen in te dekken. De voorraad/kwaliteit van de raketten zal misschien ook aan het dalen zijn, dus grotere kans op storingen en vroegtijdige landingen of detonaties.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:52 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
" ... prevent another massacre similar to what occurred at Al-Ahli Baptist Hospital."
Dat zal goeddeels afhangen of Hamas of gelieerde groepering hun raketten met succes kunnen lanceren zonder dat er een afzwaaier ongecontroleerd ergens neerkomt, zoals dat naar alle waarschijnlijkheid gebeurde bij dat ziekenhuis enkele dagen geleden.
Excuses voor het misverstand, maar mijn post was geen kapstok voor allerhande zwakzinnigengezwets.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels. De vijanden van onze manier van leven, van Europa houden zich ook niet aan de regels en maken dankbaar gebruik door onze falende wetten. Radicaal volk moet uit deze samenleving geweerd worden, klaar, want ook de miljoen fatsoenlijke Europeanen hebben het recht op een veilig leven. Als Europese politici met de bosjes door dat radicaal volk zouden worden afgeslacht dan reken er maar op dat wetten zeer snel werden aangepast.
Yes, althans; vooral als de daders óók van de eigen religie zijn, horen we niks - zelfs niet als ze steun krijgen van de VS, zoals in het geval van Jemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
totdat het mensen aangaat wiens religie gedeeld wordt.
Wat zouden we dan met deze mensen volgens jou aanmoeten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Excuses voor het misverstand, maar mijn post was geen kapstok voor allerhande zwakzinnigengezwets.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je reactie bevestigt het eigenlijk indirect. In een soort snelle reflex om de eigen scheve manier van meten en duiden te camoufleren en vooral ook draagbaar te maken voor jezelf gooi je er een ontkenning tegenaan.²
Tja, hoe geef je intolerantie naar intolerantie vorm? Dan zul je in beginsel al naar exclusieve waarden toe moeten waarvan afwijking ongewenst is. Dat klinkt op zich al...ongewenst.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels. De vijanden van onze manier van leven, van Europa houden zich ook niet aan de regels en maken dankbaar gebruik door onze falende wetten. Radicaal volk moet uit deze samenleving geweerd worden, klaar, want ook de miljoenen fatsoenlijke Europeanen hebben het recht op een veilig leven. Als Europese politici met de bosjes door dat radicaal volk zouden worden afgeslacht dan reken er maar op dat wetten zeer snel werden aangepast.
Hamvraag: zou je het wenselijk vinden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dan zijn er al 23.000 verkast want er stond net dat er 12.000 bescherming in hebben gezocht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
Is dat Al Quds Hospital dat grote hospitaal waar 35000 man bescherming gezocht hebben of spreken we hier over een andere?
Ben blij dat jullie in Nederland geen Duitse ambtenaren hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik wil graag deze zin nomineren als "nog nooit eerder uitgesproken in de Nederlandse taal"
ik denk wel dat hier een sticker uitgedeeld mag worden
En morgen weer zeiken over intolerantie tegen homofielen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die lieve, oh zo onschuldige scholiere, lekker deugen voor Gaza met Ome Hitler als knuffel.
Links, fouter kan het gewoon niet.
die manwijven moeten ze gewoon die kant op jagenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die lieve, oh zo onschuldige scholiere, lekker deugen voor Gaza met Ome Hitler als knuffel.
Europeanen laten zich voor ieders karretje behalve de eigen spannen, of ze nou tegen de moslim of jood ageren. M.a.w., het is tijd, nu we nog enige macht hebben, om ook (weer) eens wat historische claims te maken:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:56 schreef Tekaschi het volgende:
Dan moeten wij in Europa maar eens stoppen met onszelf te gijzelen met de door onszelf opgelegde regels.
Dat maak jij er van. Er zijn zoveel andere variabelen op te noemen. Je gedraagt je hier als de spreekwoordelijke waard.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer wel? Wanneer weer naar het Westen, zionisten, Amerika en Europa gewezen kan worden.
Man man man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die knuffel had ik nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik nog het ergste vind is dat je niet gewoon kunt toegeven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Er zijn zoveel andere variabelen op te noemen. Je gedraagt je hier als de spreekwoordelijke waard.²
En toch gedraag je je hier net als Hebreeuwië. Je vergroot iets uit en negeert het relevante. Waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin post, wat is de bron van de photoshop?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die knuffel is toch niet echt hoop ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft foutquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die knuffel had ik nog niet eens gezien.
Overigens ben ik old school links en hou er niet van om op één hoop gegooid te worden met Nazi-octopussen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je waar ze hun eigen karretje goed hebben ingespannen wat dat betreft? In Israël.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Europeanen laten zich voor ieders karretje behalve de eigen spannen, of ze nou tegen de moslim of jood ageren. M.a.w., het is tijd, nu we nog enige macht hebben, om ook (weer) eens wat historische claims te maken:
Scientists who managed to obtain full genome sequences of Ancient Egyptians for the first time have concluded the people of the pharaohs were more closely related to modern Europeans and inhabitants of the Near East rather than present-day Egyptians.
Ze steunen een bezettende macht die er niet voor schuwt inwoners te onderdrukken en te gebruiken als menselijk schild. Een bezettende macht die is bestempeld als terroristische organisatie door zo'n beetje de hele westerse wereld. Een bezettende macht die 2 weken geleden de grootste terroristische aanval op een democratische staat sinds 9/11 heeft uitgevoerd. Een bezettende macht die als doel heeft alle joden uit te roeien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand nog een normale reactie geven op een racist zoals jou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch gedraag je je hier net als Hebreeuwië. Je vergroot iets uit en negeert het relevante. Waarom doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |