abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211020759
quote:
Moeten ze in heel Europa doen.
pi_211020774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Vond het al apart dat ze stopten met de raketbeschietingen toen Joe Biden langskwam en direct nadat hij weg was ze weer begonnen.

Tis onderdeel van een grotere PR campagne
Angst denk ik, stel je voor die ouwe man had een hartverzakking gekregen na een luide knal, Amerika had het gaza probleem dan in één middagje opgelost.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:33:14 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:29 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tja we zitten met miljoenen van dit soort mensen in Europa, al zijn ze dit niet allemaal. Wat we ermee moeten geen idee, maar we zitten eraan vast gezien we onszelf gijzelen met onze eigen softe regels waar zo'n volk dankbaar misbruik van maakt.
Ze zijn het natuurlijk bij lange na niet allemaal. Ik heb het echt specifiek over de ideologisch gemotiveerde rellers. Er zitten ook allemaal stomme pubertjes tussen die rellen die het gewoon leuk vinden om te rellen en provoceren. Die verdienen een pak op de kont maar daar zul je echt nog iets mee moeten.
pi_211020786
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit een hele bijzonder foto. In de hand een vlag van iets dat staat voor afwijzing van alle westerse waarden, maar dan zo'n popcultuur-ding voor je bakkes hebben.
Hmm? V for Vendetta ging toch over totalitarisme en islamofobie (en goed ook over homofobie, maar alsnog 2/3)?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211020798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze zijn het natuurlijk bij lange na niet allemaal. Ik heb het echt specifiek over de ideologisch gemotiveerde rellers. Er zitten ook allemaal stomme pubertjes tussen die rellen die het gewoon leuk vinden om te rellen en provoceren. Die verdienen een pak op de kont maar daar zul je echt nog iets mee moeten.
Waar zijn de ouders van die stomme pubertjes?
pi_211020805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Populistisch gelul allemaal.

-Onderdanen, oftewel 'Duitsers', kunnen niet uitgezet worden.
-EU-burgers kunnen niet uitgezet worden
-migranten in de asielprocedure niet
-illegalen zonder reisdocumenten ook niet.

Wie dan wel? Zo doorzichtig.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:35:54 #232
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211020829
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Apartheid in Israël ontkennen staat wat mij betreft een beetje gelijk aan iets als het slavernijverleden van Nederland ontkennen, natuurlijk kan je het nuanceren in vergelijking tot (bijvoorbeeld) Zuid-Afrika dat het in Israël minder erg is maar er ligt zo veel bewijs dat je er echt niet omheen kan.
Drog/Doorgeredeneerd is er altijd "apartheid" is, iets met verschillen; zelfs in ons gave land waar de ras Volendammer net wat meer vis is dan de kreeft van de prinsemarij.

De medewerker is ook niet de gelijke van de baas en degene die langer op de lijst staat heeft meer rechten dan iemand die net wordt bijgeschreven en niet in bezit is van priveligerende rijkdommen.
En Ja, het etiket Jood geeft in een Jodenland nu eenmaal net wat meer ruimte dan zeg de zienswijze die dat juist, laat staan openlijk, met hart en tand verafschuwd.
Omgekeerd is dat precies hetzelfde, in weet ik veel kies maar een woestijnland moet je ook niet paraderen met "NL" zienswijze van gelijk en openheid.

Terug of iets een probleem is; ja dat is er van te maken en het voortdurende (semi)intellectueel progressief nuancerend, dient niet te worden opgelost door vermeende veroorzakers als buurtgenoot naar hun 7e hemel te mismaken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:37:09 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waar zijn de ouders van die stomme pubertjes?
Ja dat vraag ik me ook altijd af. Hier in de buurt zitten de ouders van de stomme pubertjes aan het bier naar SBS6 te kijken en bij de niet-westerse ouders van stomme pubertjes zitten ze naar een equivalent in het Turks of Arabisch te kijken en net zo hard te doen alsof ze van niks weten en er niks aan kunnen doen. Ik gok dus op: thuis, wat ironisch is want ze geven niet thuis.
pi_211020872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Frankrijk is er al mee bezig en ook in België en Engeland hoor ik deze geluiden, Nederlandse politici hebben de ballen niet om dit te opperen en de media zwijgt al helemaal. In die landen was het ook veelal de media die steeds meer kritiek begon te hebben, wegkijken is gewoon geen optie meer. Het is de zoveelste waarschuwing aan Europa wat ons te wachten staat gaan we op deze manier door. Maar ja als je het UvA volk ziet ook niet verbazend, dat zijn de soort kliekjes waar onze activisten journalisten uit komen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:38:43 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020884
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hmm? V for Vendetta ging toch over totalitarisme en islamofobie (en goed ook over homofobie, maar alsnog 2/3)?
En wat hebben totalitarisme en islamofobie te maken met de situatie in Gaza?
pi_211020893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat vraag ik me ook altijd af. Hier in de buurt zitten de ouders van de stomme pubertjes aan het bier naar SBS6 te kijken en bij de niet-westerse ouders van stomme pubertjes zitten ze naar een equivalent in het Turks of Arabisch te kijken en net zo hard te doen alsof ze van niks weten en er niks aan kunnen doen. Ik gok dus op: thuis, wat ironisch is want ze geven niet thuis.
Als ik vroeger wat flikte en dat was nogal eens als boefje dan kreeg ik echt gigantisch op mijn flikker thuis.
pi_211020896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En wat hebben totalitarisme en islamofobie te maken met de situatie in Gaza?
Nou ja, het is toch hun frame dat Israël een totalitaire en islamofobische staat is? Ik vind het wel redelijk consistent.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211020900
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:38 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Frankrijk is er al mee bezig en ook in België en Engeland hoor ik deze geluiden, Nederlandse politici hebben de ballen niet om dit te opperen en de media zwijgt al helemaal. In die landen was het ook veelal de media die steeds meer kritiek begon te hebben, wegkijken is gewoon geen optie meer. Het is de zoveelste waarschuwing aan Europa wat ons te wachten staat gaan we op deze manier door. Maar ja als je het UvA volk ziet ook niet verbazend, dat zijn de soort kliekjes waar onze activisten journalisten uit komen.
Ik ben er best van geschrokken hoeveel van die radicaal linkse figuren we wel in dit land hebben.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:39:49 #239
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211020901
Onbegrijpelijk dat Nederland niets doet aan die pro hamas manifestaties, ga lekker daar strijden en kom nooit meer terug alsjeblieft
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:41:13 #240
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als ik vroeger wat flikte en dat was nogal eens als boefje dan kreeg ik echt gigantisch op mijn flikker thuis.
Ja ik ook. Maar hier in de wijk kreeg ik -toen mijn kinderen nog buiten speelden en ik nog weleens iets moest met raar/gevaarlijk gedrag van andere kinderen- altijd één van onderstaande reacties:
"Wat moet ik daaraan doen dan?"
"Dat doen kinderen nou eenmaal."
"Jij moet niet zeiken."
"Ik praat niet met vrouwen."
pi_211020942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:37 schreef Qarrad het volgende:
Wat wel grappig (en inconsistent) is, is dat al die jongelui ondertussen zitten te geilen op Amerikaanse producten. Weinig maakt Israël sterker dan de massaconsumptie van Amerikaanse zooi.
pi_211020946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja ik ook. Maar hier in de wijk kreeg ik -toen mijn kinderen nog buiten speelden en ik nog weleens iets moest met raar/gevaarlijk gedrag van andere kinderen- altijd één van onderstaande reacties:
"Wat moet ik daaraan doen dan?"
"Dat doen kinderen nou eenmaal."
"Jij moet niet zeiken."
"Ik praat niet met vrouwen."
Die laatste :')
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:42:28 #243
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik ben er best van geschrokken hoeveel van die radicaal linkse figuren we wel in dit land hebben.
Ik ben ervan geschrokken hoe nauw het keurslijf van "links" is geworden. Zowel van buitenaf als van binnenuit wordt het erg dwingend afgekaderd met wat je moet denken of wel zal denken.
pi_211020949
quote:
Moeten wij ook doen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211020957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zeer zeker zijn ze het niet allemaal, en ik denk dat een groot deel het zelfs aan hun reet kan roesten die willen gewoon rustig leven. Maar je hoort ook geen andere geluiden uit die hoek, het is maar één geluid en dat stoort toch wel. Je ziet zoveel Joden zich uitspreken tegen Israël en haar regering, moslims zijn een veel grotere groep wereldwijd en toch hoor je zeer zelden een individu uit die cultuur die nuanceert.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:43:08 #246
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211020964
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland niets doet aan die pro hamas manifestaties, ga lekker daar strijden en kom nooit meer terug alsjeblieft
Dat nooit meer terug komen hebben oud-ISIS leden ook al moeite mee. Dus of daar gehoor aan gegeven wordt. Ik betwijfel het.
pi_211020986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben ervan geschrokken hoe nauw het keurslijf van "links" is geworden. Zowel van buitenaf als van binnenuit wordt het erg dwingend afgekaderd met wat je moet denken of wel zal denken.
Links denkt de waarheid en de hogere moraal in pacht te hebben, eng volk.
pi_211020987
twitter

(Ken 'm niet, maar 600k volgers)
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:45:02 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211020997
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die laatste :')
Ik heb hem nog grammaticaal geretoucheerd want zelfs die zin kregen die onaangepaste aso's niet normaal uit hun bek.
En weer even een disclaimer: er wonen hier vooral nette mensen van allerlei pluimage dus nee, dit slaat niet op alle Turken of Marokkanen hier maar op de aso's.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:45:31 #250
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 19:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Links denkt de waarheid en de hogere moraal in pacht te hebben, eng volk.
Nou, daar heb je het al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')