Zal vast niet zo erg zijn als Berlijn of Londen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:31 schreef HiZ het volgende:
Ik zit hier nu uit te kijken op vlaggen die halfstok hangen voor een bombardement dat niet heeft plaatsgevonden.
[..]
Ik kijk wel link uit. Het is hier geen Amsterdam waar je bijna vrij partij kunt kiezen.
En daarna nog dikkere fittie of de baby's nu joods of islamitisch zijn en in welke leer ze nu opgevoed dienen te worden...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie oplossing natuurlijk, als iedere aantrekkelijke Palestijnse nu een knappe Jood en andersom mag uitkiezen hebben we straks duizenden schattige liefdesbaby's in de Levant.
Ja maar dat is dan oorlog in de huiskamer in plaats van op het slagveld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En daarna nog dikkere fittie of de baby's nu joods of islamitisch zijn en in welke leer ze nu opgevoed dienen te worden...
Als je de moorden van Hamas niet kunt veroordelen zonder gelijk in de “ja, maar” stuiptrekking schiet - dan ben je impliciet de babymoorden aan het goedpraten of bagatelliseren met alles wat er na de “ja, maar” komt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Standaard reactie van dat volk. Hier heb ik een waarheid voor je : een groot deel staat achter de baby-verbrandingen. Het zijn maar Joden.
Daarvoor is Bahai uitgevonden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En daarna nog dikkere fittie of de baby's nu joods of islamitisch zijn en in welke leer ze nu opgevoed dienen te worden...
Welkom. Wat merk jij van de oorlog in je hedendaagse activiteiten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:31 schreef oblo het volgende:
Halloik woon al jaren in Israel dus als iemand opheldering wil over iets mbt het israelische perspectief of een vertaling wil van iets in het hebreeuws dan kan je mij taggen. Ik lurk hier al een tijdje en ivm met de oorlog dacht ik dat dit een goed moment was om een account aan te maken.
Duitsland is anders vrij stringent aan het draaien;quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zal vast niet zo erg zijn als Berlijn of Londen.
Haha shin bet in da house.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:31 schreef oblo het volgende:
Halloik woon al jaren in Israel dus als iemand opheldering wil over iets mbt het israelische perspectief of een vertaling wil van iets in het hebreeuws dan kan je mij taggen. Ik lurk hier al een tijdje en ivm met de oorlog dacht ik dat dit een goed moment was om een account aan te maken.
Zelfde ontwikkeling als Frankrijk en UK.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duitsland is anders vrij stringent aan het draaien;
"The Interior Minister of Germany, Nancy Faeser has stated today that Hamas Propaganda will not be Tolerated in Germany and that their Supporters should be Arrested and Deported from the Country"
En dan gaan ze op z'n Duits 3 jaar zitten denken over de betekenis van wat ze gezegd hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duitsland is anders vrij stringent aan het draaien;
"The Interior Minister of Germany, Nancy Faeser has stated today that Hamas Propaganda will not be Tolerated in Germany and that their Supporters should be Arrested and Deported from the Country"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dan gaan ze op z'n Duits 3 jaar zitten denken over de betekenis van wat ze gezegd hebben.
Ondertussen in NL: *krekelgeluiden*quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zelfde ontwikkeling als Frankrijk en UK.
Dit soort filmpjes vind ik altijd zo triest op zoveel manieren.quote:
Blij dat ik heb kunnen bijdragen aan een beetje geluk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hardop gelachen, thanks. Like uitgedeeld.
(Niet sarcastisch).
Sympathiek geloof grotendeels, maar voor moslims is Mohammed het zegel der profeten en stopt de progressieve revelatie daar. Voor joden ligt de deadline nog een aantal duizend jaren eerder. Dus tenzij je nog meer ruzie wilt daaro...quote:
Make love, not warquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie oplossing natuurlijk, als iedere aantrekkelijke Palestijnse nu een knappe Jood en andersom mag uitkiezen hebben we straks duizenden schattige liefdesbaby's in de Levant.
Die ga ik erin houden voor wanneer ik de afwas niet wil doen.quote:
Nja je ken ook zeggen we kappen met die onzin... maar goedquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sympathiek geloof grotendeels, maar voor moslims is Mohammed het zegel der profeten en stopt de progressieve revelatie daar. Voor joden ligt de deadline nog een aantal duizend jaren eerder. Dus tenzij je nog meer ruzie wilt daaro...
Ze zijn terrorisme aan het verdedigen, dat is illegaal, dus niet zo vreemd dat je niet met je volledige kop op het internet wil verschijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:43 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit constant voor onzin om per se het gezicht te willen bedekken? Is het ingebeelde stoerheid? Vertellen ze zichzelf dat het extra spannend is omdat ze anders gezocht zouden worden? Is het demo--mode?
Ja hee, preaching to the choirquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nja je ken ook zeggen we kappen met die onzin... maar goed
Alsof zo'n voddig mondkapje dan zoden aan de dijk zet...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn terrorisme aan het verdedigen, dat is illegaal, dus niet zo vreemd dat je niet met je volledige kop op het internet wil verschijnen.
Maar ben je nu niet blij dat je de hele geschiedenis van dit conflict kent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je de moorden van Hamas niet kunt veroordelen zonder gelijk in de “ja, maar” stuiptrekking schiet - dan ben je impliciet de babymoorden aan het goedpraten of bagatelliseren met alles wat er na de “ja, maar” komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |