US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Afgekeken van Hitler.
[ twitter ]
Ben je een Palestijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.²
Onjuist. Er is slechts een heel klein deel van de Orthodoxe Joden anti-zionistisch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.
Inderdaad. Wat mij betreft ook terecht. Deze man had geen enkele interesse in vrede.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sharon werd niet bepaald -en terecht- doodgeknuffeld inderdaad in de westerse media.
Gooi Hamas in een vulkaan, laat de gijzelaars vrij en alle lieve Palestijnen kunnen morgen falafel eten en bier op het strand in Gazastad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijg dit net binnen via de socials:
Wij
Met het hart op de juiste plek
Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door israël
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.
En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.²
'Islamisering van europa is een leugen nazi's!'quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Israëlische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan zónder klanten); maar firstly, waar wordt die eerste vraag überhaupt gesteld?
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi Hamas in een vulkaan, laat de gijzelaars vrij en alle lieve Palestijnen kunnen morgen falafel eten en bier op het strand in Gazastad.
Lijkt me helemaal niks. Met spul op e.e.a. aanschouwd op festivals - beelden staan me nog altijd bij. Een paar glazen wodka lijkt me beter opdat je kan vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.
Dus jij zegt dat er geen onschuldige Palestijnen zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen?Hamus en Isroël dus. Erg man.
Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!²
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocaïne fabriek maar is op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.
Als je nu de Palestijnen wil helpen kun je beter met een Joodse of Amerikaanse vlag gaan staan zwaaien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen?Hamus en Isroël dus. Erg man.
Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!²
Nee, maar ik ben van oudsher voor de underdog. Kan je eventueel vragen aan @OllieA Die komt hier ook al lang. En ik heb ook aardig wat andere parallellen met ze. Prima.quote:
De duitsers (en Hitler zelf) hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocaïne fabriek maar is op.
Nu wil ik het ook ziequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Slayage het volgende:
Dave Chappelle lady's and gentleman. Hopelijk heeft iemand dit op video.
[ twitter ]
Wie zijn die "wij"? Uit welke onverwachte hoek komen ze?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijg dit net binnen via de socials:
Wij
Met het hart op de juiste plek
Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door israël
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.
En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;
----------------------
Aan beide kanten werd toen verschillende soorten drugs gebruikt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De duitsers hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,
Het is pijnlijk dat deze meme uit 16' zó waar is en toch bij zo weinige is doorgedrongen, 8 jaar later.quote:
Deze Fin ging ook hard in de oorlog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De duitsers (en Hitler zelf) hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,
Nothing to see here, move along.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.
Dit is de link:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wie zijn die "wij"? Uit welke onverwachte hoek komen ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |