abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:01:32 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211022902
Krijg dit net binnen via de socials:

Wij
Met het hart op de juiste plek

Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door israël
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.

En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;

----------------------

It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:04:10 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211022935
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Afgekeken van Hitler.

[ twitter ]
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211022942
Dave Chappelle lady's and gentleman. Hopelijk heeft iemand dit op video.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211022943
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:

It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.

Ben je een Palestijn?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211022950
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.
Onjuist. Er is slechts een heel klein deel van de Orthodoxe Joden anti-zionistisch.

De meeste Orthodoxe Joden zijn pro-zionisme, maar van een religieuze variant daarvan.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:05:25 #181
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211022959
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sharon werd niet bepaald -en terecht- doodgeknuffeld inderdaad in de westerse media.
Inderdaad. Wat mij betreft ook terecht. Deze man had geen enkele interesse in vrede.
pi_211022966
quote:

Wij

Constateren
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.

En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.

----------------------

Gooi Hamas in een vulkaan, laat de gijzelaars vrij en alle lieve Palestijnen kunnen morgen falafel eten en bier op het strand in Gazastad.
pi_211022976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.
'Islamisering van europa is een leugen nazi's!'

Aldus degene die nu nazi's steunen.
pi_211022991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Israëlische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan zónder klanten); maar firstly, waar wordt die eerste vraag überhaupt gesteld?
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:07:19 #185
13462 BansheeBoy
pi_211022994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gooi Hamas in een vulkaan, laat de gijzelaars vrij en alle lieve Palestijnen kunnen morgen falafel eten en bier op het strand in Gazastad.
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen? :? Hamus en Isroël dus. Erg man.

Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211022997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:
US Air force kent ook wel 'go pills'. Drugs zijn niet ongebruikelijk in oorlogen.
Lijkt me helemaal niks. Met spul op e.e.a. aanschouwd op festivals - beelden staan me nog altijd bij. Een paar glazen wodka lijkt me beter opdat je kan vergeten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211023009
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dus onschuldige Palestijnen voeren oorlog tegen 2 groepen? :? Hamus en Isroël dus. Erg man.

Overigens respect voor je mooie duiding. Ik begreep het meteen en moest ook keihard lachen. Geslaagd!

Dus jij zegt dat er geen onschuldige Palestijnen zijn?
pi_211023011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocaïne fabriek maar is op.
pi_211023018
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je nu de Palestijnen wil helpen kun je beter met een Joodse of Amerikaanse vlag gaan staan zwaaien.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:10:12 #190
13462 BansheeBoy
pi_211023028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben je een Palestijn?
Nee, maar ik ben van oudsher voor de underdog. Kan je eventueel vragen aan @OllieA Die komt hier ook al lang. En ik heb ook aardig wat andere parallellen met ze. Prima.

pi_211023030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef ipa84 het volgende:

[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocaïne fabriek maar is op.
De duitsers (en Hitler zelf) hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,
pi_211023042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:04 schreef Slayage het volgende:
Dave Chappelle lady's and gentleman. Hopelijk heeft iemand dit op video.

[ twitter ]
Nu wil ik het ook zie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:11:05 #193
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211023044
quote:

Wij

Constateren

En verzoeken

----------------------

Wie zijn die "wij"? Uit welke onverwachte hoek komen ze?
pi_211023053
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:10 schreef ReplaR het volgende:

[..]
De duitsers hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,
Aan beide kanten werd toen verschillende soorten drugs gebruikt.
pi_211023069
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het is pijnlijk dat deze meme uit 16' zó waar is en toch bij zo weinige is doorgedrongen, 8 jaar later.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211023080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:10 schreef ReplaR het volgende:

[..]
De duitsers (en Hitler zelf) hadden Pervitin (meth) in de 2e wereldoorlog,
Deze Fin ging ook hard in de oorlog.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:14:42 #197
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211023090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het is blijkbaar weer erg gezellig in Berlijn vanavond.
Nothing to see here, move along.
pi_211023123
twitter

Deze is ook mooi.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:17:58 #199
13462 BansheeBoy
pi_211023130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:11 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wie zijn die "wij"? Uit welke onverwachte hoek komen ze?
Dit is de link:

https://stopgenocidepalestijnen.petities.nl/

Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciëren.

Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:18:36 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211023139
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')