De prangende vraag ontgaat me eerlijk gezegd?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We dienen óók voor onszelf die maar al te prangende vraag te stellen: niet alleen om het woord van een trollende jihadist te weerleggen. Ons belang is mogelijk in het geding.
Er is in de VS een pro-Israellobby, dat is wat anders dan een Joodse lobby. Bovendien is deze voor een groot gedeelte niet-Joods maar evangelisch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim. Althans, dat veel Amerikaanse joden prominente media-CEO's zijn/waren. Tot in hoeverre ze een 'hivemind' vorm(d)en, da's een andere doch fundamentele vraag wat zijn claims betreft. Links- of rechtsom niet echt makkelijk een antwoord op te formuleren.
De NOS blijft deze Hamas propaganda maar herkauwen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Bij dat ziekenhuis was dinsdag een explosie. Volgens het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid kwamen daarbij 500 mensen om het leven.
Ondanks dat de meeste Amerikanen kennelijk voor een staakt-het-vuren zijn, werd een resolutie die daartoe opriep ouderwets gevetood door de Amerikaanse delegatie in de VN Veiligheidsraad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:05 schreef Slayage het volgende:
Dit soort resultaten had ik niet verwacht van de Amerikanen. Ik ben aangenaam verrast.
[ twitter ]
Ik moet zeggen dat ik het echt een welkome wijziging vind in het medialandschap. Voorheen zaten de media standaard op de hand van hen. Maar nu laten ze ook het Palestijnse geluid horen. Echt mooi om te zien dat de wereld zienderogen veranderd ook in het goede. Mooi man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De NOS blijft deze Hamas propaganda maar herkauwen.
https://nl.wikipedia.org/(...)e_wapens#Isra%C3%ABlquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?²
Wat gebeurt er als je mosterdgas inademt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)e_wapens#Isra%C3%ABl
Maar zijn helemaal geen 500 mensen omgekomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt een welkome wijziging vind in het medialandschap. Voorheen zaten de media standaard op de hand van hen. Maar nu laten ze ook het Palestijnse geluid horen. Echt mooi om te zien dat de wereld zienderogen veranderd ook in het goede. Mooi man.
Ook hier spelen de social media een fantastische rol.²
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Israëlische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan zónder klanten); maar firstly, waar wordt die eerste vraag überhaupt gesteld?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
De prangende vraag ontgaat me eerlijk gezegd?
De waarheid sneuvelt als eerste in een oorlog. Daarom moet je zelf proberen tot de waarheid te komen. Dat kan alleen als je meerdere bronnen gebruikt. Hoe je het went of keert, dit is ook een informatie oorlog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Maar zijn helemaal geen 500 mensen omgekomen.
Het wendt nooitquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe je het went of keer, dit is ook een informatie oorlog.
Afpersing van hooggeplaatste functionarissen is denk ik het motief.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Israëlische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan zónder klanten); maar firstly, waar wordt die vraag überhaupt gesteld?
En hoe zou dat zich verhouden tot de rol die Amerika nu inneemt t.a.v. het Israël-Gaza-conflict?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Afpersing van hooggeplaatste functionarissen is denk ik het motief.
het is of water of gasquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je mosterdgas inademt?
De effecten van mosterdgas:
Als je het gas inademt, word je misselijk en kan je stem verdwijnen. Na een paar uur verergeren de symptomen zich tot het ophoesten van slijm en pus en er treedt verstikking op. Wie het gas via de mond binnenkrijgt, gaat braken, krijgt diarree en spuugt bloed.
------------------
Dit moet je niet willen. Wordt dit daadwerkelijk ergens nog gebruikt??²
Interessante vragen voor in BNW wat mij betreft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: waarom lezen we zo weinig over de Israëlische Epstein (wdb: zijn startup was connected with Israel's defense industry.) en zijn Mossad-partner (of althans, dochter van Mossad-papa) Maxwell in de Amerikaanse pers? Een veroordeeld minderjarige-PIMP met een 'klandizie' bestaande uit o.a. Amerikaanse prominenten (waaronder een president), edoch lezen we niks over een eventueel motief. Waar is de klantenlijst, en waarom zijn Zij (de afnemers) niet veroordeeld (immers: waar is zij schuldig aan zónder klanten); maar firstly, waar wordt die vraag überhaupt gesteld?
Die is er ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is in de VS een pro-Israellobby, dat is wat anders dan een Joodse lobby. Bovendien is deze voor een groot gedeelte niet-Joods maar evangelisch.
Wat denk je zelf? Iedereen in de westerse wereld schreeuwde meteen dat ze achter Israël staan terwijl de bevolking daar anders over denkt. (Althans niet zo pro-Israëlisch als de overheden)quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
En hoe zou dat zich verhouden tot de rol die Amerika nu inneemt t.a.v. het Israël-Gaza-conflict?
Of per ongeluk met helium. Dat die terroristen dan superserieus en boos kijkend naar buiten komen met hun piepstemmetjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
Die tunnels van Hamas zouden ze he-le-maal vol moeten stouwen met lachgas en MDMA.
Die lui zijn altijd zo verdomd zwaar op de hand in die contreien.
Hoe definieer je "op de hand van hen"? Hoe uitte zich dat concreet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt een welkome wijziging vind in het medialandschap. Voorheen zaten de media standaard op de hand van hen. Maar nu laten ze ook het Palestijnse geluid horen. Echt mooi om te zien dat de wereld zienderogen veranderd ook in het goede. Mooi man.
Ook hier spelen de social media een fantastische rol.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |