Die gaat dan echt wel even open, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Langs de grenspost met Rafah. Oh wacht...
Grappig. Deze meme was eigenlijk 'antisemitisch'.quote:
Als je het mij op de man afvraagt denk dat ik het minder gewicht op de schaal legt dan jij denkt en ons doet vermoeden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergste vind is dat je niet gewoon kunt toegeven.
Toch altijd wel belangrijk om erbij te vermelden dat dit soort organisaties niet bestaan, zonder dit soort zaken.quote:
Ja maar dat is toch bezopen bedoel ik? Ik bedoel, ik gun die twee vrouwen echt die doortocht naar de veiligheid, maar wat maakt hen meer dan de andere mensen met (of zonder) Amerikaans paspoort die daar staan te wachten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die gaat dan echt wel even open, natuurlijk.
Zoals al die anti discriminatie subsidie clubjes in Nederland?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch altijd wel belangrijk om erbij te vermelden dat dit soort organisaties niet bestaan, zonder dit soort zaken.
Elke vorm van antisemitisme is er een teveel. Maar laten we niet onze ogen sluiten voor de belangen van dit soort organisaties.
Ja. Of die belangengroep die zich inzet voor LGBTQ+..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zoals al die anti discriminatie subsidie clubjes in Nederland?
Ja, dat kan nog wel eens een staartje krijgen idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bezopen bedoel ik? Ik bedoel, ik gun die twee vrouwen echt die doortocht naar de veiligheid, maar wat maakt hen meer dan de andere mensen met (of zonder) Amerikaans paspoort die daar staan te wachten?
LOL en Al Jazeera heeft een goud vinkjequote:
Da's niet echt een geheim. Althans, dat veel Amerikaanse joden prominente media-CEO's zijn/waren. Tot in hoeverre ze een 'hivemind' vorm(d)en, da's een andere doch fundamentele vraag wat zijn claims betreft. Links- of rechtsom niet echt makkelijk een antwoord op te formuleren.quote:
Welke werkelijkheid die social media ons presenteren doel je op?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet me deugd. In een inmiddels grijs verleden was de Joodse lobby ijzersterk en waterdicht. Toen draaiden ze nog alleen aan de mediaknoppen. Nu willen ze (al spartelend) de wereld iets verkopen maar ze worden links en rechts keihard ingehaald door de werkelijkheid die social media ons presenteren. Het doe me deugd.
Deugd.²
Nog nooit heb ik in de historie zoveel goodwill voor de Palestijnen gezien. Dat kun je niet los van elkaar zien. De Joodse lobby bepaalt het narratief niet meer alleen. De social media zal ze een doorn in het oog zijn.quote:
Deze figuur is gehaaid genoeg en zit steeds bewust op de rand, dus als hij schrijft dat de joden aan de knoppen draaien weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim. Althans, dat veel Amerikaanse joden prominente media-CEO's zijn/waren. Tot in hoeverre ze een 'hivemind' vormden, da's een andere doch fundamentele vraag wat zijn claims betreft. Links- of rechtsom niet echt makkelijk een antwoord op te formuleren.
En allemaal heten ze Ahmed, Fayyid of Fatima.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
'ruim 300 ambtenaren' van de 138.376 ambtenaren die we hebben.
zitten die gegijzelde daar ook niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
met mosterdgas is het wel mogelijk om die tunnels leeg te krijgen
We dienen óók voor onszelf die maar al te prangende vraag te stellen: niet alleen om het woord van een trollende jihadist te weerleggen. Ons belang is mogelijk in het geding.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Deze figuur is gehaaid genoeg en zit steeds bewust op de rand, dus als hij schrijft dat de joden aan de knoppen draaien weet ik genoeg.
Dan zijn de tunnels niet leeg maar liggen ze vol lijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
Je hebt geen controle over waar het er uit komt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
Dan had Israël het geen oorlog moeten noemen, je mag alleen gas inzetten tegen burgers.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |