Ik zie dit voor me, soort superboze Donald Ducks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of per ongeluk met helium. Dat die terroristen dan superserieus en boos kijkend naar buiten komen met hun piepstemmetjes.
Ja in tunnels tegen terroristenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je mosterdgas inademt?
De effecten van mosterdgas:
Als je het gas inademt, word je misselijk en kan je stem verdwijnen. Na een paar uur verergeren de symptomen zich tot het ophoesten van slijm en pus en er treedt verstikking op. Wie het gas via de mond binnenkrijgt, gaat braken, krijgt diarree en spuugt bloed.
------------------
Dit moet je niet willen. Wordt dit daadwerkelijk ergens nog gebruikt??²
Natuurlijk is dat verboden, ik opper dan ook nog altijd om die tunnels vol te storten met varkensmest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?²
Whehe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
Interessante vragen voor in BNW wat mij betreft.
En eigenlijk daar ook niet, man man man wat ben ik complotten beu
Voornamelijk door aan eenzijdige beeldvorming te doen en de kant van de Palestijnen per definitie weg te zetten als terroristen. Ik zie daar een forse kentering in en dat stemt me zeer gelukkig. Kan zijn dat dit als euforisch geklets overkomt, maar onderliggend is dit het ook. Ik ben blij. Prima.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe definieer je "op de hand van hen"? Hoe uitte zich dat concreet?
Wat zijn Jihadi pillen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verboden om te gebruiken? Weet iemand hier meer over?²
Captagon, een broertje van amfetaminequote:
Succes met schreeuwen in de woestijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Whehe.
Robert Maxwell was born on 10 June 1923 into a poor Yiddish-speaking Orthodox Jewish family in the small town of Slatinské Doly
Ian Robert Maxwell MC (born Ján Ludvík Hyman Binyamin Hoch; 10 June 1923 – 5 November 1991) was a Czechoslovak-born British media proprietor, member of parliament (MP), suspected spy, and fraudster.[1]
Maxwell led a flamboyant lifestyle, living in Headington Hill Hall in Oxford, from which he often flew in his helicopter, or sailing in his luxury yacht, the Lady Ghislaine.
Rings a bell?
The Foreign Office suspected that Maxwell was a secret agent of a foreign government, possibly a double agent or a triple agent, and "a thoroughly bad character and almost certainly financed by Russia". He had known links to the British Secret Intelligence Service (MI6), to the Soviet KGB, and to the Israeli intelligence service Mossad.[52] Six serving and former heads of Israeli intelligence services attended Maxwell's funeral in Israel, while Israeli Prime Minister Yitzhak Shamir eulogised him and stated: "He has done more for Israel than can today be told."[53]
Klinkt dit complotterig genoeg?![]()
ahahah! Dat is nog eens een anekdote.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen zegt het nu ook. De Israëliërs in Amerika protesteren tegen het beleid van hen! Had nooit verwacht dat ik dit ooit nog meemaken. Normaal waren hun rijen heel erg gesloten. Mooi man.²
Helium, zodat ze allemaal klinken als Knabbel en Babbel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
Die tunnels van Hamas zouden ze he-le-maal vol moeten stouwen met lachgas en MDMA.
Die lui zijn altijd zo verdomd zwaar op de hand in die contreien.
Echt? Heb je daar ook een link naar van nieuwsberichten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.
Ja, van de orthodoxen wist ik het al. Maar nu ook de mainstream Joden/Israëliërs in Amerika. Welkome ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach nee joh liefie, een groot deel van de orthodoxe joden met name is anti-zionistisch. Dit is echt niet nieuw.
Op andere 'socials' noem ik mijzelf niet voor niets Sisyphos. Have fun.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Succes met schreeuwen in de woestijn.Ik ga weer even een spelletje doen. We doen er toch niets aan.
Hoe kom je daar nou bij? Arafat is zo vaak geïnterviewd door Westerse media. Zowel in diepte-interviews, als vragen bij persconferenties n.a.v. gebeurtenissen. Niet veroordelend of om hem en zijn volk per definitie weg te zetten als terroristen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voornamelijk door aan eenzijdige beeldvorming te doen en de kant van de Palestijnen per definitie weg te zetten als terroristen. Ik zie daar een forse kentering in en dat stemt me zeer gelukkig. Kan zijn dat dit als euforisch geklets overkomt, maar onderliggend is dit het ook. Ik ben blij. Prima.²
Las het in een stukje over een vrouwelijke lijkschouwer, die kon de gruweldaden alleen verklaren naar aanleiding van de gevonden pillen of zoiets, even terugzoeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt? Heb je daar ook een link naar van nieuwsberichten?
En: volgens mij zijn drugs best haram...
Ook daar zijn legio voorbeelden van veel eerder van mensen die geïrriteerd reageerden op hun vermeende verbondenheid met Israël.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, van de orthodoxen wist ik het al. Maar nu ook de mainstream Joden/Israëliërs in Amerika. Welkome ontwikkeling.²
Sharon werd niet bepaald -en terecht- doodgeknuffeld inderdaad in de westerse media.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Arafat is zo vaak geïnterviewd door Westerse media. Zowel in diepte-interviews, als vragen bij persconferenties n.a.v. gebeurtenissen. Niet veroordelend of om hem en zijn volk per definitie weg te zetten als terroristen.
Daarnaast kan ik me herinneren (ja, ik word oud) dat het provocerende bezoek van Ariël Sharon aan de Tempelberg, wat het startsein was voor de Tweede Intifada, ook niet werd bejubeld in de media.
Afgekeken van Hitler.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Captagon, een broertje van amfetamine
Dit is de pil die de feesten en oorlogen in het Midden-Oosten draaiende houdt
KaarsGODquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Overigens hoor ik Derksen hetzelfde zeggen nu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |