abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211021692
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.
Moet je nog wel die Action-prijs afzetten tegen het BNP Palestinia/Iran en die 50k tegen die van de VS.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211021698
Ik haal het zelf wel even weg. Misschien niet zo handig. Zoek het zelf maar op YT :+

[ Bericht 81% gewijzigd door Stoorzendert op 20-10-2023 20:37:55 ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211021710
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.
Ze hebben meer dan genoeg. En dat geld speelt geen rol voor Israël
pi_211021719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh helemaal eens hoor.

Maar je kan je afvragen waarom een hoop mensen die een tyfus hekel hebben aan Westerse normen en waarden, ja zelfs het Westen afschilderen als het kwade zelf, niet gewoon vrijwillig verkassen.
Ik kan ook weinig met dat soort infantiel tribalisme. Je ziet het in dit topic ook weer. Het ziekenhuisdrama is voor veel users vooral aanleiding om vanuit hun loopgraven axiomatisch vast te stellen dat Israël danwel de Palestijnen zelf schuld hebben en daarvoor vervolgens selectief bewijs voor bij elkaar te shoppen.
Maar goed, ik kan dan ook erg weinig met ongeveer 80% van de posts in deze reeks.

In een peiling in de NRC naar standpunten omtrent deze kwestie waren onvoorwaardelijke steun voor één van beide partijen marginale standpunten, maar hier lijkt het soms de hoofdmoot.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211021741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Trouwens wel bizar makkelijk om de brandstof voor zo'n raket te maken :')

Toturial + optimalisaties in de reacties _O-

filmpje is uiteraard bedoelt voor educatie en om hobbyvuurpijlen te maken

*Als dit niet mag, haal maar weg, maar staat gewoon op YT
Ik zou in deze tijd niet op internet durven zoeken hoe je raketten maakt met die terrorisme dreiging. :P
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211021764
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef asco het volgende:

[..]
Het is eigenlijk allemaal veel te stupide om er serieus over te praten.
Kotsmisselijk word ik er onderhand van.
Je zou bijna al die achterlijke progressieven de sharia gunnen.
Godgeloeiende.

Ik ga echt wat anders doen anders gebeuren er ongelukken. :r
Idd. Ik dacht ook gelijk "doe niet zo belachelijk hypocriet".
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_211021782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:21 schreef Monolith het volgende:
infantiel tribalisme
Eens, tribalisme is infantiel wanneer je een andere partij gaat zitten aanmoedigen. In het andere geval, is het van existentieel (zelf)belang.

Doe je dat niet, dan zit je plots met miljoenen mensen die je wenst te deporteren (zie DL).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:27:19 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?
Ze zijn aan het rantsoeneren om dit langer vol te kunnen houden. Eerst gingen ze met honderden tegelijk.
pi_211021795
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:23 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik zou in deze tijd niet op internet durven zoeken hoe je raketten maakt met die terrorisme dreiging. :P
Stond op een of andere manier onder mijn YT-homepage. Niet op gezocht
pi_211021802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?
Ze hebben geen tijd om er meer te sturen in successie voordat Israel ze liquideert.
pi_211021817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze zijn aan het rantsoeneren om dit langer vol te kunnen houden. Eerst gingen ze met honderden tegelijk.
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?
pi_211021824
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211021863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?
Niet effectief, want de radius waar zo een raket kan vallen is te groot. Daar hebben ze ATGMs voor.
pi_211021881
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:32 schreef oblo het volgende:

[..]
Niet effectief, want de radius waar zo een raket kan vallen is te groot. Daar hebben ze ATGMs voor.
Maar als je 'm gewoon kantelt?
pi_211021897
Mohammed (16) ging naar Gazastrook om voor zieke oma te zorgen: ‘Zie Israël dagelijks raketten afvuren’

Ze leven gelukkig nog, tijd dat Egypte die vrachtwagens doorlaat. Vraag mij af of Nederland eigenlijk wel probeert deze Nederlandse staatsburgers te redden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211021898
twitter
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:36:17 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee. Dat van dat rantsoeneren had ik ergens gelezen aan het begin van dit conflict en ik heb 0 kennis van wapentuig of oorlogvoering.
pi_211021920
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.
pi_211021923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb echt geen idee. Dat van dat rantsoeneren had ik ergens gelezen aan het begin van dit conflict en ik heb 0 kennis van wapentuig of oorlogvoering.
Ja, ik kon het anders niet echt plaatsen. Lijkt me nogal risicovol om die dingen te knallen tijdens het grondoffensief.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:37:33 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021924
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Als ik het beestje zo zag lopen heeft het schade aan de ruggengraat en wordt dit alsnog een triest einde ;(
pi_211021933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef Tekaschi het volgende:
Over aardbevingen gesproken, hoeveel zullen onze Euromoslims gezamenlijk gedoneerd hebben na al het natuurgeweld in die regio ?
pi_211021948
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:38 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Over aardbevingen gesproken, hoeveel zullen onze Euromoslims gezamenlijk gedoneerd hebben na al het natuurlijke geweld in die regio?
Dunno, maar denk genoeg. Heb veel acties ook gezien bij moskeen waar ze kleding en voedsel inzamelden.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:39:21 #48
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:39:27 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211021953
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Oh, weer eentje?
pi_211021956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:39 schreef Tekaschi het volgende:
Dunno, maar denk genoeg. Heb veel acties ook gezien bij moskeen waar ze kleding en voedsel inzamelden.
2ehands zio-amerikaanse Nikies, brom ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')