Moet je nog wel die Action-prijs afzetten tegen het BNP Palestinia/Iran en die 50k tegen die van de VS.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.
Ze hebben meer dan genoeg. En dat geld speelt geen rol voor Israëlquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Hamas-raket van de Action kost amper wat, de interceptor kost 50.000 per stuk en zoveel van die munitie hebben ze niet, vandaar dat ze die Iron Beam aan het ontwikkelen zijn.
Ik kan ook weinig met dat soort infantiel tribalisme. Je ziet het in dit topic ook weer. Het ziekenhuisdrama is voor veel users vooral aanleiding om vanuit hun loopgraven axiomatisch vast te stellen dat Israël danwel de Palestijnen zelf schuld hebben en daarvoor vervolgens selectief bewijs voor bij elkaar te shoppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh helemaal eens hoor.
Maar je kan je afvragen waarom een hoop mensen die een tyfus hekel hebben aan Westerse normen en waarden, ja zelfs het Westen afschilderen als het kwade zelf, niet gewoon vrijwillig verkassen.
Ik zou in deze tijd niet op internet durven zoeken hoe je raketten maakt met die terrorisme dreiging.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Trouwens wel bizar makkelijk om de brandstof voor zo'n raket te maken![]()
Toturial + optimalisaties in de reacties![]()
filmpje is uiteraard bedoelt voor educatie en om hobbyvuurpijlen te maken
*Als dit niet mag, haal maar weg, maar staat gewoon op YT
Idd. Ik dacht ook gelijk "doe niet zo belachelijk hypocriet".quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allemaal veel te stupide om er serieus over te praten.
Kotsmisselijk word ik er onderhand van.
Je zou bijna al die achterlijke progressieven de sharia gunnen.
Godgeloeiende.
Ik ga echt wat anders doen anders gebeuren er ongelukken.
Eens, tribalisme is infantiel wanneer je een andere partij gaat zitten aanmoedigen. In het andere geval, is het van existentieel (zelf)belang.quote:
Ze zijn aan het rantsoeneren om dit langer vol te kunnen houden. Eerst gingen ze met honderden tegelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?
Stond op een of andere manier onder mijn YT-homepage. Niet op gezochtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou in deze tijd niet op internet durven zoeken hoe je raketten maakt met die terrorisme dreiging.
Ze hebben geen tijd om er meer te sturen in successie voordat Israel ze liquideert.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom schiet Hamas iedere keer een setje van 20 raketten? Dat kan Iron Dome toch makkelijk aan? Kost Hamas alleen raketten toch?
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze zijn aan het rantsoeneren om dit langer vol te kunnen houden. Eerst gingen ze met honderden tegelijk.
Niet effectief, want de radius waar zo een raket kan vallen is te groot. Daar hebben ze ATGMs voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?
Maar als je 'm gewoon kantelt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:32 schreef oblo het volgende:
[..]
Niet effectief, want de radius waar zo een raket kan vallen is te groot. Daar hebben ze ATGMs voor.
Ik heb echt geen idee. Dat van dat rantsoeneren had ik ergens gelezen aan het begin van dit conflict en ik heb 0 kennis van wapentuig of oorlogvoering.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kunnen ze die dingen eigenlijk gebruiken op korte afstand, tegen tanks/infanterie?
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.quote:
Ja, ik kon het anders niet echt plaatsen. Lijkt me nogal risicovol om die dingen te knallen tijdens het grondoffensief.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Dat van dat rantsoeneren had ik ergens gelezen aan het begin van dit conflict en ik heb 0 kennis van wapentuig of oorlogvoering.
Als ik het beestje zo zag lopen heeft het schade aan de ruggengraat en wordt dit alsnog een triest eindequote:
Over aardbevingen gesproken, hoeveel zullen onze Euromoslims gezamenlijk gedoneerd hebben na al het natuurgeweld in die regio ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef Tekaschi het volgende:
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.
Dunno, maar denk genoeg. Heb veel acties ook gezien bij moskeen waar ze kleding en voedsel inzamelden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Over aardbevingen gesproken, hoeveel zullen onze Euromoslims gezamenlijk gedoneerd hebben na al het natuurlijke geweld in die regio?
Oh, weer eentje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gezien tijdens die aardbevingen in Turkije of Marokko.
2ehands zio-amerikaanse Nikies, brom ik je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:39 schreef Tekaschi het volgende:
Dunno, maar denk genoeg. Heb veel acties ook gezien bij moskeen waar ze kleding en voedsel inzamelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |