Of zoals Marokko voor de Westelijke Sahara/quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.
Doet me aan een andere organisatie denken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:
The Palestijnse girl next door
Weduwen
Peuters
Kleuters
Pubers
Vaders, moeders
Die goedlachse buurman
Tante Habiba die boodschappen doet voor behaarden in de wijk
Ze schieten dus met een mitrailleur op insecten.²
Absoluut. Maar dit staat niet haaks op wat ik zeg. Gaat prima hand in hand. Sterker nog, het gaat hand in hand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.
Even gegoogeld, wist niet over wie je het had. Bedoel je die YouTuber Alex Soze? Dat is toch geen referentiekader hoop ik?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal paraat hoor. Maar een simpel voorbeeldje is bv die gast van "alles kan kapot!!!!!". Die schiet me even te binnen. Zulke figuren waren van oudsher altijd voor hen.²
Ah, geen enkel besef van westelijke sahara of de Palestijnen in de golf tijdens de golfoorlog, maar wel een grote kwek opzettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk. Dit is me te warrig. Snap niet wat je zegt of wilt zeggen. Als je niet weet wat ik bedoel, vraag dan gewoon door. Ik ben écht de beroerdste niet.²
Ironisch genoeg zou een complete inname van Gaza door Israel het beste zijn dat de daar wonende Palestijnen kan overkomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook op een toekomst voor Israeli en Gazanen. Zonder Hamas.
Ja, zeker geen referentiekader. Maar wel een voorbeeld. En ik moet zeggen dat hij het aardig kan verdedigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Even gegoogeld, wist niet over wie je het had. Bedoel je die YouTuber Alex Soze? Dat is toch geen referentiekader hoop ik?
Je zegt dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen, dat zijn ze dus absoluut niet. Of je bent hier terrorisme aan het verheerlijken, of je verzint fabeltjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit staat niet haaks op wat ik zeg. Gaat prima hand in hand. Sterker nog, het gaat hand in hand.²
En de 'purple hearts' speed pillen die Britse soldaten massaal namen in WO II. Duitsers meth, wat er voor zorgde dat ze paranoïde werden omdat ze twee, drie dagen heel slecht konden slapen. Met speed heb je dat veel minder dus waren de Britten iets meer in het voordeel. Die konden nog wel wat slapen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocaïne fabriek maar is op.
Waarom post je het dan, alleen omdat het in je straatje past?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over![]()
[ twitter ]
Ah, die optochten waren daarop gericht. Ik was even in de war.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:23 schreef theunderdog het volgende:
Komt ook omdat Israel steeds minder 'westers' wordt. Het gaat gewoon een belangrijke bondgenoot uit het Midden-Oosten worden, maar niet meer een soort westerse vazalstaat wat het was.
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen, dat zijn ze dus absoluut niet. Of je bent hier terrorisme aan het verheerlijken, of je verzint fabeltjes.
Wat een volkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
waarheidsgehalte-disclaimer etc
Ja, oorlog is wreed en afschuwelijk. Daar is ook iederen het wel over eens. Maar die burgers zijn slachtoffer van een oorlog waar ze zelf geen rol in spelen, dus kap even met dat rare narratief dat het Israel tegen onschuldige burgers is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".²
Ziet er trouwens licht uit, aan het einde vd tunnel.quote:
Volgens de logica van @Nattekat niet. Daar heiligt het doel de middelen kennelijk? Dat over de ruggen van onschuldig boetserende Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
Dat Israël de Palestijnen zwaar onderdrukt is natuurlijk gewoon een feit. Daar is geen discussie over mogelijk.
Aha, dus toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.
Vond het al zo frappant, hoe die mensen tot dat soort daden kunnen komen.quote:
Bleek (chloor) en azijn, inderdaad. Dan krijg je chloorgas, het iets minder zware broertje van mosterdgas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.
De Israëli werden aangevallen, de Palestijnen hebben de meeste slachtoffers en gewondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".²
Wie hebben ze het meest met hun handelen? Simpele open vraag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, oorlog is wreed en afschuwelijk. Daar is ook iederen het wel over eens. Maar die burgers zijn slachtoffer van een oorlog waar ze zelf geen rol in spelen, dus kap even met dat rare narratief dat het Israel tegen onschuldige burgers is.
Itt tot jouw heb ik een gevoel voor humorquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waarom post je het dan, alleen omdat het in je straatje past?
Post gewoon geen troep die nergens over gaat.
Is dit in Artis?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
waarheidsgehalte-disclaimer etc
Maar deze schreeuwende halve zool was dus eerst volledig pro-Israël en nu niet meer, ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker geen referentiekader. Maar wel een voorbeeld. En ik moet zeggen dat hij het aardig kan verdedigen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |