Pardon??? Dit is het grote probleem, dit is niet terugvechten dit was gewoon een gruwelijke terreurdaad, terugvechten is niet kinderen martelen en vermoorden, vrouwen verkrachten en onschuldige burgers op gruwelijke wijze afslachten, walgelijk dat er mensen zijn die zo denken, ziek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijg dit net binnen via de socials:
Wij
Met het hart op de juiste plek
Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door isral
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.
En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.
Ik kan me ook nog goed herinneren dat bijvoorbeeld Obama en Netanyahu elkaar wel konden schieten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen
Maw er is helemaal niet veranderdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is pijnlijk dat deze meme uit 16' z waar is en toch bij zo weinige is doorgedrongen, 8 jaar later.
Iemand een lijst van de ondertekenaars?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:13 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-catastrofe-gaza
Saudi-Arabi is verantwoordelijk voor een paar honderdduizend doden en een totale vernietiging van Jemen. Nederland handelt met dat land. Voel je je ook medeplichtig voor wat er in Jemen gebeurd?
Met die zin ben ik het ook niet helemaal eens. Maar ook wel bijzonder dat je juist die er uit haalt. Er is zoveel meer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Pardon??? Dit is het grote probleem, dit is niet terugvechten dit was gewoon een gruwelijke terreurdaad, terugvechten is niet kinderen martelen en vermoorden, vrouwen verkrachten en onschuldige burgers op gruwelijke wijze afslachten, walgelijk dat er mensen zijn die zo denken, ziek.
Haha. Ja man. Me too.quote:
Verrassende namen wel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is de link:
https://stopgenocidepalestijnen.petities.nl/
Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciren.
Maar wat is nu precies die steun uit onverwachte hoek, waar jij het over hebt? Als ik een beetje door de ondertekenaars van die petitie scroll, zie ik naast heel veel 'anoniem', voornamelijk Arabische, Noord-Afrikaanse en Turkse namen. Steun uit die hoek vind ik niet onverwacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is de link:
https://stopgenocidepalestijnen.petities.nl/
Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciren.
@AIVDquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verrassende namen wel...![]()
https://petities.nl/petit(...)signatures?locale=nl
Ik heb het niet allemaal paraat hoor. Maar een simpel voorbeeldje is bv die gast van "alles kan kapot!!!!!". Die schiet me even te binnen. Zulke figuren waren van oudsher altijd voor hen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:25 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar wat is nu precies die steun uit onverwachte hoek, waar jij het over hebt? Als ik een beetje door de ondertekenaars van die petitie scroll, zie ik naast heel veel 'anoniem', voornamelijk Arabische, Noord-Afrikaanse en Turkse namen. Steun uit die hoek vind ik niet onverwacht.
Gek toch dat de Palestijnen nergens welkom zijn, ook niet in de arabische of noordafrikaanse landen. Hoe zou dat komen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijg dit net binnen via de socials:
Wij
Met het hart op de juiste plek
Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door isral
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.
En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;
----------------------
It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.
Ze rEgeREn de HEle wErEld, Al EeUweN LANg!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Hmm...
Ik heb het linker rijtje opgezocht, want er zijn ook wel zulke "antisemitische" lijstjes die niet helemaal kloppen. Maar godver, allen zijn inderdaad van Joodse-komaf. Dat wil (inderdaad) niet zeggen dat ze daarmee pro-Isral zijn (of dat er een Joods Kabal is), maar damn, hoe groot is de kans dat ze niet pal achter Isral staan?
Edit: ok, ik heb ze allemaal opgezocht. De conclusie en vraag blijven staan.
BNW is achter de pisbakken linksafquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Hmm...
Ik heb het linker rijtje opgezocht, want er zijn ook wel zulke "antisemitische" lijstjes die niet helemaal kloppen. Maar godver, allen zijn inderdaad van Joodse-komaf. Dat wil (inderdaad) niet zeggen dat ze daarmee pro-Isral zijn (of dat er een Joods Kabal is), maar damn, hoe groot is de kans dat ze niet pal achter Isral staan?
Edit: ok, ik heb ze allemaal opgezocht. De conclusie en vraag blijven staan. Enige opmerking: zijn niet allemaal huidig, alhoewel wel vrij recent of huidig.
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gek toch dat de Palestijnen nergens welkom zijn, ook niet in de arabische of noordafrikaanse landen. Hoe zou dat komen?
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen. De beelden zijn hl duidelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.
LOLquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.
Neuh, je lult je narratief, je hebt geen greintje moraal,.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen. De beelden zijn hl duidelijk.
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen.
Ik hoop dan ook op een toekomst voor Israeli en Gazanen. Zonder Hamas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.
Eerlijk. Dit is me te warrig. Snap niet wat je zegt of wilt zeggen. Als je niet weet wat ik bedoel, vraag dan gewoon door. Ik ben cht de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Sure
Wat dacht je van bijvoorbeeld de kant van Sadam kiezen, waardoor de hele golf zoiets had van, ah, zo steekt het in de schoen.
Wat dacht je van de Westelijke Sahara? Die kunnen ook geen kant op, gek, daar hoor ik de Moslims nooit over.
Je bent zo hypocriet als de neten.
Of zoals Marokko voor de Westelijke Sahara/quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.
Doet me aan een andere organisatie denken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:
The Palestijnse girl next door
Weduwen
Peuters
Kleuters
Pubers
Vaders, moeders
Die goedlachse buurman
Tante Habiba die boodschappen doet voor behaarden in de wijk
Ze schieten dus met een mitrailleur op insecten.
Absoluut. Maar dit staat niet haaks op wat ik zeg. Gaat prima hand in hand. Sterker nog, het gaat hand in hand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.
Even gegoogeld, wist niet over wie je het had. Bedoel je die YouTuber Alex Soze? Dat is toch geen referentiekader hoop ik?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal paraat hoor. Maar een simpel voorbeeldje is bv die gast van "alles kan kapot!!!!!". Die schiet me even te binnen. Zulke figuren waren van oudsher altijd voor hen.
Ah, geen enkel besef van westelijke sahara of de Palestijnen in de golf tijdens de golfoorlog, maar wel een grote kwek opzettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk. Dit is me te warrig. Snap niet wat je zegt of wilt zeggen. Als je niet weet wat ik bedoel, vraag dan gewoon door. Ik ben cht de beroerdste niet.
Ironisch genoeg zou een complete inname van Gaza door Israel het beste zijn dat de daar wonende Palestijnen kan overkomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook op een toekomst voor Israeli en Gazanen. Zonder Hamas.
Ja, zeker geen referentiekader. Maar wel een voorbeeld. En ik moet zeggen dat hij het aardig kan verdedigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Even gegoogeld, wist niet over wie je het had. Bedoel je die YouTuber Alex Soze? Dat is toch geen referentiekader hoop ik?
Je zegt dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen, dat zijn ze dus absoluut niet. Of je bent hier terrorisme aan het verheerlijken, of je verzint fabeltjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit staat niet haaks op wat ik zeg. Gaat prima hand in hand. Sterker nog, het gaat hand in hand.
En de 'purple hearts' speed pillen die Britse soldaten massaal namen in WO II. Duitsers meth, wat er voor zorgde dat ze paranode werden omdat ze twee, drie dagen heel slecht konden slapen. Met speed heb je dat veel minder dus waren de Britten iets meer in het voordeel. Die konden nog wel wat slapen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In WO1 ook, zoek maar is voor de gein de Amsterdamse cocane fabriek maar is op.
Waarom post je het dan, alleen omdat het in je straatje past?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over![]()
[ twitter ]
Ah, die optochten waren daarop gericht. Ik was even in de war.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:23 schreef theunderdog het volgende:
Komt ook omdat Israel steeds minder 'westers' wordt. Het gaat gewoon een belangrijke bondgenoot uit het Midden-Oosten worden, maar niet meer een soort westerse vazalstaat wat het was.
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zegt dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen, dat zijn ze dus absoluut niet. Of je bent hier terrorisme aan het verheerlijken, of je verzint fabeltjes.
Wat een volkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
waarheidsgehalte-disclaimer etc
Ja, oorlog is wreed en afschuwelijk. Daar is ook iederen het wel over eens. Maar die burgers zijn slachtoffer van een oorlog waar ze zelf geen rol in spelen, dus kap even met dat rare narratief dat het Israel tegen onschuldige burgers is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".
Ziet er trouwens licht uit, aan het einde vd tunnel.quote:
Volgens de logica van @Nattekat niet. Daar heiligt het doel de middelen kennelijk? Dat over de ruggen van onschuldig boetserende Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
Dat Isral de Palestijnen zwaar onderdrukt is natuurlijk gewoon een feit. Daar is geen discussie over mogelijk.
Aha, dus toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben toch al enorm veel Jihadi-pillen gevonden op de lijken van de Hamas-strijders, verklaart meteen waarom ze zulke excessieve gruweldaden konden plegen.
Vond het al zo frappant, hoe die mensen tot dat soort daden kunnen komen.quote:
Bleek (chloor) en azijn, inderdaad. Dan krijg je chloorgas, het iets minder zware broertje van mosterdgas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet dat je het per ongeluk zelf kunt maken met chloor en azijn (dacht ik). Een oldbie, werkzaam in een restaurant, had daar een keer een hilarisch verhaal over toen ze van een plaag met maden af wilden komen en toen het hele restaurant moesten evacueren.
De Israli werden aangevallen, de Palestijnen hebben de meeste slachtoffers en gewondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie er overlijden er? Wie worden er aangevallen. Waar zijn de meeste slachtoffers gevallen? Waar zijn de meeste gewonden. Juist ja, onder onschuldige Palestijnen. Ik ga niet weer duiden. Dus nogmaals, ik kijk naar de uitkomst van het handelen, welke naam je het beestje ook wilt geven. Al noem je het heel onschuldig "partijtje dammen".
Wie hebben ze het meest met hun handelen? Simpele open vraag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, oorlog is wreed en afschuwelijk. Daar is ook iederen het wel over eens. Maar die burgers zijn slachtoffer van een oorlog waar ze zelf geen rol in spelen, dus kap even met dat rare narratief dat het Israel tegen onschuldige burgers is.
Itt tot jouw heb ik een gevoel voor humorquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waarom post je het dan, alleen omdat het in je straatje past?
Post gewoon geen troep die nergens over gaat.
Is dit in Artis?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Maar deze schreeuwende halve zool was dus eerst volledig pro-Isral en nu niet meer, ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker geen referentiekader. Maar wel een voorbeeld. En ik moet zeggen dat hij het aardig kan verdedigen.
hahhaah! Deze is geweldig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over![]()
[ twitter ]
Ja, het doel heiligt de middelen, dat klopt. Ook dat hoort bij oorlog, soms moeten offers gebracht worden. Het is niet kiezen uit talloze slachtoffers maken en vrede op aarde, het is kiezen tussen talloze slachtoffers maken of die terroristische organisatie de inwoners van Gaza nog langer laten onderdrukken en radicaliseren en nog meer aanslagen laten plannen, met nog steeds onschuldige slachtoffers als gevolg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens de logica van @:Nattekat niet. Daar heiligt het doel de middelen kennelijk? Dat over de ruggen van onschuldig boetserende Palestijnen.
Semantiek is makkelijk als je in lingerie met een wijntje op je velvet bank ligt met kamerthermostaat op 27. Ik pas daarvoor. Sorry. Het gaat me teveel aan het hart.
nvm, had m'n bril niet op en qoute de verkeerdequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Israli werden aangevallen, de Palestijnen hebben de meeste slachtoffers en gewonden
Enerzijds klote dat Nederland niet meer als Duitsland is, maar anderzijds blij dat Nederland niet meer als Engeland is.quote:
Het is een schreeuwende maloot. Helemaal met je eens, ik ga geen feiten ontkennen. Maar "vroeger" was het niet zo makkelijk om zo uitgesproken tegen hen te zijn. Daar zie ik dus echt een kentering in. Heb niet direct andere concrete voorbeelden. Maar ik zal ze zeker met je delen als ze me te binnen schieten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar deze schreeuwende halve zool was dus eerst volledig pro-Isral en nu niet meer, ofzo?
Ik mag toch hopen dat je je niet vereenzelvigt met of gesteund voelt door dit type malloot. Want ondanks dat ik het op een aantal punten volledig met je oneens ben hier, reageer je wel gewoon normaal, rustig en in normale bewoordingen. Dit in tegenstelling tot deze zak hooi.
Hij vraagt: Who are the police protecting?quote:
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het doel heiligt de middelen, dat klopt. Ook dat hoort bij oorlog, soms moeten offers gebracht worden. Het is niet kiezen uit talloze slachtoffers maken en vrede op aarde, het is kiezen tussen talloze slachtoffers maken of die terroristische organisatie de inwoners van Gaza nog langer laten onderdrukken en radicaliseren en nog meer aanslagen laten plannen, met nog steeds onschuldige slachtoffers als gevolg.
Heel frapant ja. Hier in Europa wordt gewoon 'from the river to the sea' gescandeerd. Is dat iets anders dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
Srsly WTF. Er zijn denktanks in Isral die openlijk etnische zuiveringen adviseren![]()
• Er is momenteel een unieke en zeldzame kans om de hele Gazastrook te evacueren, in cordinatie met de Egyptische regering. Er is een onmiddellijk, realistisch en duurzaam plan nodig voor de hervestiging en humanitaire rehabilitatie van de gehele Arabische bevolking in de Gazastrook, dat goed aansluit bij de economische en geopolitieke belangen van Isral, Egypte, de VS en Saoedi-Arabi.
[ twitter ]
En er zullen kinderen blijven sterven als Israel helemaal niets doet. Of je moet zelf geen ruk geven om kinderen als ze geen moslim zijn, is dat het soms?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.
Sowieso niks op reddit verder. Fake news dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:39 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat menigeen op fok dat ook helemaal niet zo'n slecht plan vindt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
Srsly WTF. Er zijn denktanks in Isral die openlijk etnische zuiveringen adviseren![]()
• Er is momenteel een unieke en zeldzame kans om de hele Gazastrook te evacueren, in cordinatie met de Egyptische regering. Er is een onmiddellijk, realistisch en duurzaam plan nodig voor de hervestiging en humanitaire rehabilitatie van de gehele Arabische bevolking in de Gazastrook, dat goed aansluit bij de economische en geopolitieke belangen van Isral, Egypte, de VS en Saoedi-Arabi.
[ twitter ]
Niet in deze mate. En ik maak geen onderscheid. Daar ben ik heel duidelijk in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En er zullen kinderen blijven sterven als Israel helemaal niets doet. Of je moet zelf geen ruk geven om kinderen als ze geen moslim zijn, is dat het soms?
Het slachtoffer spelen komt nooit fraai over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.
Wees blij dat ze het zo in het open, zonder tact, op die manier uittenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Weet je wat ik er mee bedoel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het slachtoffer spelen komt nooit fraai over.
Jaja.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in deze mate. En ik maak geen onderscheid. Daar ben ik heel duidelijk in.
Waarom laten ze de ontvoerde kinderen niet vrij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet in deze mate. En ik maak geen onderscheid. Daar ben ik heel duidelijk in.
Dat jonge meisje dat ze net vrijgelaten hebben ziet er wat minder gelukkig en vrolijk uit dan twee weken geleden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom laten ze de ontvoerde kinderen niet vrij?
Dat is stap 1.
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos. M.i. moeten ze die onschuldige mensen vrij laten. Al snap ik (maar begrijp niet) dat ze een stok achter de deur niet zomaar weg willen geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom laten ze de ontvoerde kinderen niet vrij?
Dat is stap 1.
Als je mijn antwoorden niet gelooft hebben vragen geen zin. Of zijn je vragen toch niet zo open?quote:
Als Israel en Hamas aan het vechten zijn, en Hamas gooit Palestijnen tussenbeide om als schild te dienen, wiens schuld is het dan dat die slachtoffers vallen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos.
Zo. Eindelijk.quote:
Als Hamas zich niet achter de kinderwagens en de looprekjes zou verstoppen dan zou het nu een grote parkeerplek zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos.
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Israel en Hamas aan het vechten zijn, en Hamas gooit Palestijnen tussenbeide om als schild te dienen, wiens schuld is het dan dat die slachtoffers vallen?
Omdat voor mij alles verbleekt als ik zo'n ziekelijke uitspraken lees, de mening van een extremist interesseert mij niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met die zin ben ik het ook niet helemaal eens. Maar ook wel bijzonder dat je juist die er uit haalt. Er is zoveel meer.
Dus Israel moet Hamas gewoon lekker hun gang laten gan, nog meer terroristische aanslag laten plannen en wapens laten maken, puur omdat BansheeBoy van FOK! vindt dat er in een oorlog geen slachtoffers mogen vallen? Niks doen is zelfmoord, met net zo goed vele slachtoffers als gevolg. Dat er zo veel slachtoffers vallen komt door die terroristische organisatie die burgers in het vuurgevecht gooit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)
ZEER KWALIJK!!!!
Je vergeet de drachtige tiener.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)
ZEER KWALIJK!!!!
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Omdat voor mij alles verbleekt als ik zo'n ziekelijke uitspraken lees, de mening van een extremist interesseert mij niet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.
Vals dilemma Nattekat. Het gebrek aan vindingrijkheid bij de IsraeIirs kan en mag niet over de bombastische ruggen van onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Israel moet Hamas gewoon lekker hun gang laten gan, nog meer terroristische aanslag laten plannen en wapens laten maken, puur omdat BansheeBoy van FOK! vindt dat er in een oorlog geen slachtoffers mogen vallen? Niks doen is zelfmoord, met net zo goed vele slachtoffers als gevolg. Dat er zo veel slachtoffers vallen komt door die terroristische organisatie die burgers in het vuurgevecht gooit.
Dat de schuld ergens anders wordt gelegd. Ben ik warm?quote:
Mooi, stoort mij mateloos dat Nederlandse media zonder fact check zomaar cijfers overnemen van een terroristische organisatie die teert op propaganda.quote:
Dit is geen vals dilemma. Al die raketten die Gaza raken hebben militaire doelwitten. Zonder raketten kan Hamas vrijuit hun arsenaal uitbreiden en nog meer van die acties zoals 2 weken geleden uitrichten. Je zegt hier feitelijk gewoon dat Israel de tyfus mag krijgen, als er maar geen moslimslachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vals dilemma Nattekat. Het gebrek aan vindingrijkheid bij de IsraeIirs kan en mag niet over de bombastische ruggen van onschuldige Palestijnen.
Heel misschien als je op een volle luier zit. Maar niet door je antwoord. Stel vragen man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat de schuld ergens anders wordt gelegd. Ben ik warm?
Ik heb wat oude waterleidingen opgestuurd, daar hadden ze de vooral behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?
Moet je je voorstellen hoe ver heen ze zijn in hun denken als ze het open en bloot durven te bespreken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het zo in het open, zonder tact, op die manier uitten
Bij hoeveel demonstraties ben jij al geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?
Dat is een mooie modus operandi dan. Plaats al je raketten op schoolgebouwen en tussen de bevolking en een land alla Isral kan zich nooit meer verdedigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ZEER KWALIJK!!!!
Wil je dit niet meer doen aub? Ik wil nergens slachtoffers. Heb ik nu al 27 keer gezegd. Ik maak geen onderscheid. Alleen dat Hamas terreur bezigt geeft niet het recht aan IsraeI ook terreur te bezigen. Ze doen het nu langs sociaal geaccepteerde kaders wellicht, maar het aantal onschuldige slachtoffers in relatieve en absolute zin gaat RUIM voorbij die van de aanvallen door Hamos.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen vals dilemma. Al die raketten die Gaza raken hebben militaire doelwitten. Zonder raketten kan Hamas vrijuit hun arsenaal uitbreiden en nog meer van die acties zoals 2 weken geleden uitrichten. Je zegt hier feitelijk gewoon dat Israel de tyfus mag krijgen, als er maar geen moslimslachtoffers vallen.
Tsja, wanneer je er voor kiest oorlog te voeren vanaf het dak van een ziekenhuis of een appartementencomplex maak je toch echt zelf een legitiem militair doelwit van dat ziekenhuis of appartementencomplex.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ZEER KWALIJK!!!!
Elk moment zijn verontwaardiging. Dit moment vraagt om deze verontwaardiging van mij en anderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij hoeveel demonstraties ben jij al geweest.
Als je nu nog steeds onder de indruk bent van kinderen die sterven, zie ik je ook graag bekommeren om de honger in Afrika, bendegeweld in Mexico, de oorlog in Jemen en de onderdrukte Oeigoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |