Zo. Eindelijk.quote:
Als Hamas zich niet achter de kinderwagens en de looprekjes zou verstoppen dan zou het nu een grote parkeerplek zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Hamos. Ik probeer al dagen uit te leggen dat er een onderscheid moet zijn tussen de gewone onschuldige Palestijnen en Hamos.²
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Israel en Hamas aan het vechten zijn, en Hamas gooit Palestijnen tussenbeide om als schild te dienen, wiens schuld is het dan dat die slachtoffers vallen?
Omdat voor mij alles verbleekt als ik zo'n ziekelijke uitspraken lees, de mening van een extremist interesseert mij niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met die zin ben ik het ook niet helemaal eens. Maar ook wel bijzonder dat je juist die er uit haalt. Er is zoveel meer.²
Dus Israel moet Hamas gewoon lekker hun gang laten gan, nog meer terroristische aanslag laten plannen en wapens laten maken, puur omdat BansheeBoy van FOK! vindt dat er in een oorlog geen slachtoffers mogen vallen? Niks doen is zelfmoord, met net zo goed vele slachtoffers als gevolg. Dat er zo veel slachtoffers vallen komt door die terroristische organisatie die burgers in het vuurgevecht gooit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)
ZEER KWALIJK!!!!²
Je vergeet de drachtige tiener.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag. Als de kans groter is dan niet dat je onschuldige Palestijnen treft dan moet je het laten of anders aanpakken. En dat doen ze niet. Ze vermoorden misschien 1 Hamos lid maar in het kielzog daarvan 99 onschuldigen (een kolvende moeder, een weduwe, een vader, een peuter, een baby etc.)
ZEER KWALIJK!!!!²
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Omdat voor mij alles verbleekt als ik zo'n ziekelijke uitspraken lees, de mening van een extremist interesseert mij niet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weer semantiek en algemeenheden. Iedereen wil vrede. Palestijnen sterven en raken nu voornamelijk gewond door de wapens van IsraeI. Kan mij die reden schelen, ik zie kinderen sterven.²
Vals dilemma Nattekat. Het gebrek aan vindingrijkheid bij de IsraeIiërs kan en mag niet over de bombastische ruggen van onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Israel moet Hamas gewoon lekker hun gang laten gan, nog meer terroristische aanslag laten plannen en wapens laten maken, puur omdat BansheeBoy van FOK! vindt dat er in een oorlog geen slachtoffers mogen vallen? Niks doen is zelfmoord, met net zo goed vele slachtoffers als gevolg. Dat er zo veel slachtoffers vallen komt door die terroristische organisatie die burgers in het vuurgevecht gooit.
Dat de schuld ergens anders wordt gelegd. Ben ik warm?quote:
Mooi, stoort mij mateloos dat Nederlandse media zonder fact check zomaar cijfers overnemen van een terroristische organisatie die teert op propaganda.quote:
Dit is geen vals dilemma. Al die raketten die Gaza raken hebben militaire doelwitten. Zonder raketten kan Hamas vrijuit hun arsenaal uitbreiden en nog meer van die acties zoals 2 weken geleden uitrichten. Je zegt hier feitelijk gewoon dat Israel de tyfus mag krijgen, als er maar geen moslimslachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vals dilemma Nattekat. Het gebrek aan vindingrijkheid bij de IsraeIiërs kan en mag niet over de bombastische ruggen van onschuldige Palestijnen.²
Heel misschien als je op een volle luier zit. Maar niet door je antwoord. Stel vragen man.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat de schuld ergens anders wordt gelegd. Ben ik warm?
Ik heb wat oude waterleidingen opgestuurd, daar hadden ze de vooral behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?²
Moet je je voorstellen hoe ver heen ze zijn in hun denken als ze het open en bloot durven te bespreken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het zo in het open, zonder tact, op die manier uitten
Bij hoeveel demonstraties ben jij al geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je al gedoneerd aan de Palestijnen?²
Dat is een mooie modus operandi dan. Plaats al je raketten op schoolgebouwen en tussen de bevolking en een land alla Israël kan zich nooit meer verdedigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ZEER KWALIJK!!!!²
Wil je dit niet meer doen aub? Ik wil nergens slachtoffers. Heb ik nu al 27 keer gezegd. Ik maak geen onderscheid. Alleen dat Hamas terreur bezigt geeft niet het recht aan IsraeI ook terreur te bezigen. Ze doen het nu langs sociaal geaccepteerde kaders wellicht, maar het aantal onschuldige slachtoffers in relatieve en absolute zin gaat RUIM voorbij die van de aanvallen door Hamos.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen vals dilemma. Al die raketten die Gaza raken hebben militaire doelwitten. Zonder raketten kan Hamas vrijuit hun arsenaal uitbreiden en nog meer van die acties zoals 2 weken geleden uitrichten. Je zegt hier feitelijk gewoon dat Israel de tyfus mag krijgen, als er maar geen moslimslachtoffers vallen.
Tsja, wanneer je er voor kiest oorlog te voeren vanaf het dak van een ziekenhuis of een appartementencomplex maak je toch echt zelf een legitiem militair doelwit van dat ziekenhuis of appartementencomplex.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ZEER KWALIJK!!!!²
Elk moment zijn verontwaardiging. Dit moment vraagt om deze verontwaardiging van mij en anderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij hoeveel demonstraties ben jij al geweest.
Als je nu nog steeds onder de indruk bent van kinderen die sterven, zie ik je ook graag bekommeren om de honger in Afrika, bendegeweld in Mexico, de oorlog in Jemen en de onderdrukte Oeigoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |