abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211023140
Hellooooooooooooooo
Wakker worden, er gebeurt weer iets
Gevechten aan de grens
Kans op serieuze escalatie ect

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211023145
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijg dit net binnen via de socials:

Wij
Met het hart op de juiste plek

Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door isral
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.

En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;

----------------------

It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.

:{
Pardon??? Dit is het grote probleem, dit is niet terugvechten dit was gewoon een gruwelijke terreurdaad, terugvechten is niet kinderen martelen en vermoorden, vrouwen verkrachten en onschuldige burgers op gruwelijke wijze afslachten, walgelijk dat er mensen zijn die zo denken, ziek.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211023156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen :(
Ik kan me ook nog goed herinneren dat bijvoorbeeld Obama en Netanyahu elkaar wel konden schieten.

Maar dat past niet in het Bilderberg conferentie narratief.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:21:11 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211023163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe durft de Amerikaanse senaat een land dat in oorlog is met een terroristische organisatie het land te steunen :(
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:

The Palestijnse girl next door
Weduwen
Peuters
Kleuters
Pubers
Vaders, moeders
Die goedlachse buurman
Tante Habiba die boodschappen doet voor behaarden in de wijk

Ze schieten dus met een mitrailleur op insecten.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211023165
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het is pijnlijk dat deze meme uit 16' z waar is en toch bij zo weinige is doorgedrongen, 8 jaar later.
Maw er is helemaal niet veranderd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:21:45 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211023166
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 20:13 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-catastrofe-gaza

Saudi-Arabi is verantwoordelijk voor een paar honderdduizend doden en een totale vernietiging van Jemen. Nederland handelt met dat land. Voel je je ook medeplichtig voor wat er in Jemen gebeurd?
Iemand een lijst van de ondertekenaars?
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:22:06 #207
13462 BansheeBoy
pi_211023172
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Pardon??? Dit is het grote probleem, dit is niet terugvechten dit was gewoon een gruwelijke terreurdaad, terugvechten is niet kinderen martelen en vermoorden, vrouwen verkrachten en onschuldige burgers op gruwelijke wijze afslachten, walgelijk dat er mensen zijn die zo denken, ziek.
Met die zin ben ik het ook niet helemaal eens. Maar ook wel bijzonder dat je juist die er uit haalt. Er is zoveel meer.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211023177
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nu wil ik het ook zie
Haha. Ja man. Me too.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211023183
Nvm, its complicated.

[ Bericht 17% gewijzigd door Akathisia op 20-10-2023 22:36:56 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211023194
Veel mensen hier denken in termen van pro-Isral/Pro-Palestijnse dichotomie. Mijn persoonlijke ervaring is dat de snelst groeiende groep mensen is die Isral als een gewaardeerde bondgenoot beschouwen, maar niet moreel uitzonderlijk zijn (en aan een normale norm moeten worden gehouden).

Komt ook omdat Israel steeds minder 'westers' wordt. Het gaat gewoon een belangrijke bondgenoot uit het Midden-Oosten worden, maar niet meer een soort westerse vazalstaat wat het was.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:24:04 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:25:31 #212
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211023213
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is de link:

https://stopgenocidepalestijnen.petities.nl/

Iedereen mag hem invullen. Ik weet zeker dat ze het zullen appreciren.

Maar wat is nu precies die steun uit onverwachte hoek, waar jij het over hebt? Als ik een beetje door de ondertekenaars van die petitie scroll, zie ik naast heel veel 'anoniem', voornamelijk Arabische, Noord-Afrikaanse en Turkse namen. Steun uit die hoek vind ik niet onverwacht.
pi_211023214
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Verrassende namen wel... _O-

https://petities.nl/petit(...)signatures?locale=nl
@AIVD
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:27:43 #214
13462 BansheeBoy
pi_211023226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:25 schreef Repentless het volgende:

[..]
Maar wat is nu precies die steun uit onverwachte hoek, waar jij het over hebt? Als ik een beetje door de ondertekenaars van die petitie scroll, zie ik naast heel veel 'anoniem', voornamelijk Arabische, Noord-Afrikaanse en Turkse namen. Steun uit die hoek vind ik niet onverwacht.
Ik heb het niet allemaal paraat hoor. Maar een simpel voorbeeldje is bv die gast van "alles kan kapot!!!!!". Die schiet me even te binnen. Zulke figuren waren van oudsher altijd voor hen.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:27:56 #215
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211023229
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijg dit net binnen via de socials:

Wij
Met het hart op de juiste plek

Constateren
Palestina wordt al 75 jaar onderdrukt door isral
op het moment dat ze terugvechten om hun eigen land terug te veroveren zijn het terroristen en plegen ze aanslagen
Het westen was stil toen jarenlang onschuldige Palestijnen werden vermoord
Het westen is opnieuw stil nu ziekenhuizen, kinderen en vrouwen opgeblazen worden
De Palestijnen hebben geen plek om heen te gaan; ze zitten opgesloten als dieren in een kooi.
Dit vraagt om actie van het Westen.
De basisbehoeften waar elk mens toegang tot zou horen te hebben ontbreekt nu.

En verzoeken
niet langer de onderdrukking waaronder de Palestijnen al jaren lijden te ontkennen
nu hulp te sturen naar de overgebleven Palestijnen, om zo te voorkomen dat een heel volk uitgeroeid wordt.
hulp moet bestaan uit kleding, eten, drinken, medicatie en doktoren;

----------------------

It has begun. Het narratief is aan het veranderen en we krijgen steun uit onverwachte hoek. Prettig.

Gek toch dat de Palestijnen nergens welkom zijn, ook niet in de arabische of noordafrikaanse landen. Hoe zou dat komen?
pi_211023230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Hmm...

Ik heb het linker rijtje opgezocht, want er zijn ook wel zulke "antisemitische" lijstjes die niet helemaal kloppen. Maar godver, allen zijn inderdaad van Joodse-komaf. Dat wil (inderdaad) niet zeggen dat ze daarmee pro-Isral zijn (of dat er een Joods Kabal is), maar damn, hoe groot is de kans dat ze niet pal achter Isral staan?

Edit: ok, ik heb ze allemaal opgezocht. De conclusie en vraag blijven staan.
Ze rEgeREn de HEle wErEld, Al EeUweN LANg!!!!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:28:47 #217
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211023237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:22 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Hmm...

Ik heb het linker rijtje opgezocht, want er zijn ook wel zulke "antisemitische" lijstjes die niet helemaal kloppen. Maar godver, allen zijn inderdaad van Joodse-komaf. Dat wil (inderdaad) niet zeggen dat ze daarmee pro-Isral zijn (of dat er een Joods Kabal is), maar damn, hoe groot is de kans dat ze niet pal achter Isral staan?

Edit: ok, ik heb ze allemaal opgezocht. De conclusie en vraag blijven staan. Enige opmerking: zijn niet allemaal huidig, alhoewel wel vrij recent of huidig.
BNW is achter de pisbakken linksaf
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:29:04 #218
13462 BansheeBoy
pi_211023247
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gek toch dat de Palestijnen nergens welkom zijn, ook niet in de arabische of noordafrikaanse landen. Hoe zou dat komen?
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.

Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:29:48 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211023254
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Je komt nu aan met een papieren realiteit. De praktijk is echter dat ze in oorlog zijn met onschuldige Palestijnen. Ik zal even wat duiding geven wat dat inhoudt:
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:31:35 #220
13462 BansheeBoy
pi_211023271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zijn ze niet, ze zijn in oorlog met Hamas, een terroristische organisatie die al 18 jaar de inwoners van Gaza onderdrukt en opoffert in hun haatcampagne tegen Israel. Laten we daar even heel duidelijk in zijn.
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen. De beelden zijn hl duidelijk.

vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:31:50 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211023276
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ga een klassiek clich antwoord geven. Komt door het westen. Ik hoop dat je me begrijpt.

LOL
Sure
Wat dacht je van bijvoorbeeld de kant van Sadam kiezen, waardoor de hele golf zoiets had van, ah, zo steekt het in de schoen.
Wat dacht je van de Westelijke Sahara? Die kunnen ook geen kant op, gek, daar hoor ik de Moslims nooit over.
Je bent zo hypocriet als de neten.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:32:28 #222
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211023287
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen. De beelden zijn hl duidelijk.

Neuh, je lult je narratief, je hebt geen greintje moraal,.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:32:33 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211023288
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Semantiek. Ik kijk naar de uitkomst van hun handelen.

Niks semantiek, dat zijn gewoon de feiten waar we het mee te doen hebben. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als wat jij denkt dat Israel is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:32:55 #224
236264 crew  capricia
pi_211023292
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik hoop dan ook op een toekomst voor Israeli en Gazanen. Zonder Hamas.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:32:58 #225
13462 BansheeBoy
pi_211023293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 22:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
LOL
Sure
Wat dacht je van bijvoorbeeld de kant van Sadam kiezen, waardoor de hele golf zoiets had van, ah, zo steekt het in de schoen.
Wat dacht je van de Westelijke Sahara? Die kunnen ook geen kant op, gek, daar hoor ik de Moslims nooit over.
Je bent zo hypocriet als de neten.
Eerlijk. Dit is me te warrig. Snap niet wat je zegt of wilt zeggen. Als je niet weet wat ik bedoel, vraag dan gewoon door. Ik ben cht de beroerdste niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')