Kerel, denk aan je hart.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Het is eigenlijk allemaal veel te stupide om er serieus over te praten.
Kotsmisselijk word ik er onderhand van.
Je zou bijna al die achterlijke progressieven de sharia gunnen.
Godgeloeiende.
Ik ga echt wat anders doen anders gebeuren er ongelukken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Hamas-kopstuk: vrijlating is 'gebaar van goede wil'
De vrijlating van de twee Amerikaanse gegijzelden is "een gebaar van goede wil". Dat zegt Ghazi Hamad, lid van het politieke bureau van de militante organisatie. Hij lichtte de vrijlating toe bij nieuwszender Al Jazeera.
De vrijlating kwam tot stand na bemiddeling door Qatar en Egypte, zei Hamad. Gevraagd of Hamas iets terugkrijgt voor de vrijlating, zei hij alleen dat het een gebaar was van goede wil "om de internationale gemeenschap te laten zien dat we geen terroristische organisatie zijn". Onder meer de Verenigde Staten en de Europese Unie zien Hamas als terroristische beweging.
Hamas heeft naar schatting zo'n 200 gijzelaars in handen. Ghazi Hamad zei daar nu over dat ze hen "met eerbied en respect" behandelen. Van een oplossing kan volgens hem pas sprake zijn als de Israëlische luchtaanvallen op de Gazastrook ophouden.
https://nos.nl/collectie/(...)alestijnen-naar-4137
Doe ik ook altijd. Ik trek eerst allemaal tasjes uit de reumahandjes van bejaarde dametjes en dan eens in de zoveel tijd geef ik er eentje terug. Ik ben toch geen tasjesdief!?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
De vrijlating van de twee Amerikaanse gegijzelden is "een gebaar van goede wil". Dat zegt Ghazi Hamad, lid van het politieke bureau van de militante organisatie. Hij lichtte de vrijlating toe bij nieuwszender Al Jazeera.
De vrijlating kwam tot stand na bemiddeling door Qatar en Egypte, zei Hamad. Gevraagd of Hamas iets terugkrijgt voor de vrijlating, zei hij alleen dat het een gebaar was van goede wil "om de internationale gemeenschap te laten zien dat we geen terroristische organisatie zijn". Onder meer de Verenigde Staten en de Europese Unie zien Hamas als terroristische beweging.
Hamas heeft naar schatting zo'n 200 gijzelaars in handen. Ghazi Hamad zei daar nu over dat ze hen "met eerbied en respect" behandelen. Van een oplossing kan volgens hem pas sprake zijn als de Israëlische luchtaanvallen op de Gazastrook ophouden.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Ik trek eerst allemaal tasjes uit de reumahandjes van bejaarde dametjes en dan eens in de zoveel tijd geef ik er eentje terug. Ik ben toch geen tasjesdief!?
ik denk dat deze tip mijn populariteit in de wijk kan doen herstellen, ik dank uquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Ik trek eerst allemaal tasjes uit de reumahandjes van bejaarde dametjes en dan eens in de zoveel tijd geef ik er eentje terug. Ik ben toch geen tasjesdief!?
Noemt de BBC Hamas dan “freedom fighters”? Zoals de journalist beweert?quote:
Zal ie stiekem Israël haar wraak bekostigen?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten ze alemaal vrijlaten voor er voedsel of water naar binnen kanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Zou in het straatje passen van bij Salman.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zal ie stiekem Israël haar wraak bekostigen?
Als we dit nou eens aannemelijk zouden kunnen maken voor de euromoslims, zal dat wel eens een hoop gerel kunnen schelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zou in het straatje passen van bij Salman.
Ik durf het niet te zeggen, ik heb daar nog niets van gezien. Het is wel een veel voorkomende naam voor Hamas op twitter, Palestinian Freedom Fighters.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:50 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Noemt de BBC Hamas dan “freedom fighters”? Zoals de journalist beweert?
Dan kan toch ook echt niet.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:59 schreef Rodgrod het volgende:
Hoe zijn ze released dan? Lopen nu rond in Gaza ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |