Is het weer wat afgekoeld daar?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Weghorst kan nu lekker gaan zitten. Anders had dat niet gekund. Dus dat maakt wel uit.
kansloos team iddquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Redefine het volgende:
Los van dat we voor Nederland zijn, hoop ik ook nog eens dat de Grieken niet winnen omdat ze dat totaal niet verdienen.
Heb ik jou al suggestieve DM's gestuurd vanavond? Nee toch? Dus ik zit gewoon thuisquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Em31 het volgende:
@:Strani Persoonlijke TT? Zit je weer te zuipen in de kroeg?
doe je dat wel altijd als je in de kroeg zit?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik jou al suggestieve DM's gestuurd vanavond? Nee toch? Dus ik zit gewoon thuis
Ik hoop dat ze naar het EK mogen!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik hoop voor de spelers toch dat ze na de wedstrijd weer naar huis mogen
Oké sorryquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik jou al suggestieve DM's gestuurd vanavond? Nee toch? Dus ik zit gewoon thuis
Als er wifi is welquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe je dat wel altijd als je in de kroeg zit?
Nou vooruit, ze mogen nog wel even langs moeder de vrouw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar voor die tijd mogen ze toch nog wel naar huis
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
En hier zitten de eerste sneeuwvlokken er op de voorspelling
Ik sprak vandaag nog met m'n ex over Nederland en zei dat ik er niet meer zou kunnen wonen. Deze weersomstandigheden spelen daar wel een hele grote rol in!quote:
Zozo, zeker een Koetjesreep?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit. We delen een chocoladereep om het goed te maken.
Trap er niet inquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit. We delen een chocoladereep om het goed te maken.
Tsja, Nederland is koel en kil en dan vooral het weer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik sprak vandaag nog met m'n ex over Nederland en zei dat ik er niet meer zou kunnen wonen. Deze weersomstandigheden spelen daar wel een hele grote rol in!
Die heb ik als kind wel gestolen uit de supermarkt ja, twee keerquote:
Ik geloof dat het morgen en woensdag nog droog is, maar van vanaf donderdag wel neerslag en dan in het weekend sneeuw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik sprak vandaag nog met m'n ex over Nederland en zei dat ik er niet meer zou kunnen wonen. Deze weersomstandigheden spelen daar wel een hele grote rol in!
Getver, zo goorquote:
sneeuwquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen en woensdag nog droog is, maar van vanaf donderdag wel neerslag en dan in het weekend sneeuw.
Terwijl het tien dagen terug of zo nog 20h was.
Precies. Dan kan je toch maar beter in het tropische Vlaanderen zitten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, Nederland is koel en kil en dan vooral het weer.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Je komt er ook niet meer in, crimineel!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik als kind wel gestolen uit de supermarkt ja, twee keerDie zou ik wel met @:Em31 delen, da's nog veel bijzonderder
Bijna een strafblad voor een Koetjesreep…quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik als kind wel gestolen uit de supermarkt ja, twee keerDie zou ik wel met @:Em31 delen, da's nog veel bijzonderder
Wat een ellendequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen en woensdag nog droog is, maar van vanaf donderdag wel neerslag en dan in het weekend sneeuw.
Terwijl het tien dagen terug of zo nog 20h was.
Dat klopt, maar dat is niet vanwege die koetjesrepenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Je komt er ook niet meer in, crimineel!
Ik nog niet, maar dat zal ook wel komen idd. En afstand houden is er niet meer bij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een ellendeEn iedereen ook alweer verkouden zeker.
Je zou die dingen nu nog met @Em31 delen? Zijn ze intussen niet een jaar of vijftig over datum?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als de sneeuw twee cm diep zit kan je het dus niet zien?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft niet liggen bij deze bodemtemperatuur maar toch.
Dat is ook Nederland begrijp ik? Hebben wij op die IJsseloever ooit nederzettingen geplaatst?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft niet liggen bij deze bodemtemperatuur maar toch.
Zoiets maar ik heb ze bewaard voor een bijzonder moment!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou die dingen nu nog met @:Em31 delen? Zijn ze intussen niet een jaar of vijftig over datum?
Potentieel wit poeder!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als de sneeuw twee cm diep zit kan je het dus niet zien?
Dat is Zuid-Denemarkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook Nederland begrijp ik? Hebben wij op die IJsseloever ooit nederzettingen geplaatst?
Ik had niks anders verwacht van hem.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bijna een strafblad voor een Koetjesreep…
@:redefine wat vind jij daarvan?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is niet vanwege die koetjesrepen
Jij weet te veel...quote:
Koetjesrepen zijn al niet lekker en dan heb jij ook nog eens hele oudequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets maar ik heb ze bewaard voor een bijzonder moment!
Ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Deze wedstrijd voelt wel als een soort mentale marteling
Ja, volgens mij zou het niet opvallen als ze de bal een paar minuten uit het spel halen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.
Zijn wél lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn al niet lekker en dan heb jij ook nog eens hele oude
Ik lig al in bed, met de tv uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.
Eens.quote:
Wel terecht dat je Nederland niet meer in magquote:
Goede strategie wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zag vorige week een bericht van de Telegraaf over dat de zoon van Caroline van der Plas blij was dat hij haar achternaam niet heeft, zodat hij anoniem kan blijven etc. etc.
Hij zit straks bij Humberto.
Het briefje van Lodewegikos.quote:
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescandquote:
Amateurquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescand
Ook betaald?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescand
Leugens!quote:
Nee, moeten ze weer zo ver weg. Weken van huis.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga nog denken dat ons team gewoon helemaal geen zin heeft om weer aan zo'n stom EK mee te doen.
Ik heb wel ooit M&M’s gestolen, per ongelukquote:
Tja, ik weet dat die dingen zo heten maar iets met de naam bolus kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leugens!
Weet je wat pas lekker is? Zeeuwse Bolus met Zwitserse room
Ik zou dat per ongeluk weglaten verder. Maar hoe ging dat dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit M&M’s gestolen, per ongeluk
Zeeuwse bolus.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leugens!
Weet je wat pas lekker is? Zeeuwse Bolus met Zwitserse room
Dat ook nog ja! Ben een brave burger tegenwoordig!quote:
De intercity Athene - Amsterdam vertrekt van spoor 3.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom was de NS te horen in het stadion?
Dat was om te melden dat de trein van @H_T vertraagd is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom was de NS te horen in het stadion?
Nou ja zeg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ook nog ja! Ben een brave burger tegenwoordig!
Ik was bij de drogist en ik zou ze gaan kopen, ik had het zakje al in de hand. Maar toen gingen we nog lippenstiften proberen dus toen deed ik het zakje even in mijn jaszak. Na tig lippenstiften bekeken te hebben, gingen we weg en toen kwam ik er buiten achter dat die M&M’s nog in mijn zak zatenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou dat per ongeluk weglaten verder. Maar hoe ging dat dan?
Hij weet het. Was uiteraard wel een moeilijk moment in onze relatie!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Weet New Mexico dit al, of heb je het hem nog niet durven vertellen?
Alleen die blinden van de VAR vonden dat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
Ik vind het niet eens een overtreding van Brobbey.
Nu niet gelukkigquote:
Oh jawel hoor, halve finale EK 2000quote:
Zou me niet eens verbazen gezien de afgelopen tien minuten.quote:
ik miste die wedstrijd toen, was op vakantie in Spanje, wilde lekker op terras gaan kijken....quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, halve finale EK 2000
Wat ben ik daar lang boos om geweest
Maar nu gelukkig raak, we gaan naar Duitsland toe
Ik deel wel M&M’s uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
Als het zo blijft krijgt iedereen van mij een koetjesreep. En Em31 twee, verschil moet er zijn natuurlijk.
Die scheidsrechter zal ook denken. Laat je me daarvoor komen kijken?quote:
Is de VAR toevallig een Belg?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die scheidsrechter zal ook denken. Laat je me daarvoor komen kijken?
Toch nietquote:
Dat wordt hem niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
Dit gaat er voor de teletekstsupporter wel gek uitzien, 0-2 via twee penalties in de blessuretijd.
Dat zou gek zijn ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
Dit gaat er voor de teletekstsupporter wel gek uitzien, 0-2 via twee penalties in de blessuretijd.
Het enthousiasme druipt af van deze post, Fred.quote:
dat die destijds kampioen werden weiger ik ook nog steeds te gelovenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
Zo hé, toch maar mooi de Europees kampioen van 2004 verslagen
Hoho, nog niet zeker hé.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Fred_B het volgende:
Op zeer overtuigende wijze gekwalificeerd zou ik zeggen.
Dat deden we in 2004 zelf nog met 4-0.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
Zo hé, toch maar mooi de Europees kampioen van 2004 verslagen
Ik heb het idee dat dit 4 helften duurde!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het enthousiasme druipt af van deze post, Fred.
Ik moet eerst mijn hartslag naar beneden zien te krijgen voordat ik ga slapen. Bizar ditquote:
2000 all over againquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
En dan straks ineens verliezen van Ierland
Dat geeft niet, we hoeven alleen nog maar van Gibraltar te winnen. Dat zou moeten kunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef Em31 het volgende:
En dan straks ineens verliezen van Ierland
ook nog eens uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geeft niet, we hoeven alleen nog maar van Gibraltar te winnen. Dat zou moeten kunnen.
Hmm ja je zou denken van welquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geeft niet, we hoeven alleen nog maar van Gibraltar te winnen. Dat zou moeten kunnen.
Mja is wel in Gilbraltar hè. Als die fans daar echt achter hun team gaan staan gaan het nog gaan kolken daar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je daar verliest, sta je wel voor aap natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja is wel in Gilbraltar hè. Als die fans daar echt achter hun team gaan staan gaan het nog gaan kolken daar.
Ik heb er een rotsvast vertrouwen in.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je daar verliest, sta je wel voor aap natuurlijk.
In die heksenketel van al die overvliegende vliegtuigen wordt het lastig ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja is wel in Gilbraltar hè. Als die fans daar echt achter hun team gaan staan gaan het nog gaan kolken daar.
Dit is wel erg treurig jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
De NOS heeft ook een normale avond
Als je zo veel slagen om de arm houdt, is die wel uit de kom hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
“Overlijden”quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Als je het niet weet zou je denken dat er iemand onwel is geworden in het publiek i.p.v. een aanslagquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Hier al gepost door uw correspondent ter plekke.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
De Morgen: "Bekend als geradicaliseerd en ‘lid van terreurgroep IS’ - over de schutter.
Oh dank je wel Fredske.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier al gepost door uw correspondent ter plekke.
NOS: 'Soms wat onprettig en lid van een vereniging'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
De Morgen: "Bekend als geradicaliseerd en ‘lid van terreurgroep IS’ - over de schutter.
"Was mogelijk gewapend"quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
NOS: 'Soms wat onprettig en lid van een vereniging'.
Malmö is sowieso al geen lekkere locatie voor een ‘inclusief’ feest als het ESF wat dat betreft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Als het echt specifiek op Zweden was gericht vanwege Koran-verbrandingen dan kan het ook nog wel eens impact hebben op de beveiligingsmaatregelen in Malmo, voor zover die al niet skyhigh zouden zijn
Ook dat jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malmö is sowieso al geen lekkere locatie voor een ‘inclusief’ feest als het ESF wat dat betreft.
Ik zou niet uit kunnen leggen wat het precies is, maar dit vind ik ook altijd ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
Wat zien Belgen er toch Belgisch uit ook hè. Bijzonder.
Hier zitten heel veel too soon grapjes in over iemand in dat shirt met het vizier wel op scherp, maar dat doen we niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Strani het volgende:
Oh lekker dan, de VRT laat een filmpje zien van een oudere video van de schutter in een Ajax-shirt.
Dat vind ik ook bij Polen. En Nederlanders ook trouwens, die pik je er zo uit in het buitenland.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
Het is echt heel bijzonder hèquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou niet uit kunnen leggen wat het precies is, maar dit vind ik ook altijd ja.
We dachten het allemaal, laten we het daar maar bij houden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zitten heel veel too soon grapjes in over iemand in dat shirt met het vizier wel op scherp, maar dat doen we niet.
Eens ja. Hoewel ik gisteren wel een hele knappe Poolse ben tegengekomen. Ik vond dat ze heel erg leek op Scarlet Johansson.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bij Polen. En Nederlanders ook trouwens, die pik je er zo uit in het buitenland.
Een moslimextremist in een shirt van de club van de joden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Strani het volgende:
Oh lekker dan, de VRT laat een filmpje zien van een oudere video van de schutter in een Ajax-shirt.
En hoe weet je zeker dat het een Poolse was en niet een Scarlet Johansson?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens ja. Hoewel ik gisteren wel een hele knappe Poolse ben tegengekomen. Ik vond dat ze heel erg leek op Scarlet Johansson.
Was ook mijn gedachte ja, erg logisch is het niet!quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een moslimextremist in een shirt van de club van de joden?
Nou ja, moet kunnen tegenwoordig natuurlijk.
Omdat ik het heb gevraagd (waar ze vandaan kwam, niet of ze Scarlet Johansson is).quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe weet je zeker dat het een Poolse was en niet een Scarlet Johansson?
Wijs als ze zijn maar verwijderdquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Een domme moslimextremist die dat niet weet?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een moslimextremist in een shirt van de club van de joden?
Nou ja, moet kunnen tegenwoordig natuurlijk.
Poolse vrouwen zijn doorgaans ook wel wat knapper dan de mannen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens ja. Hoewel ik gisteren wel een hele knappe Poolse ben tegengekomen. Ik vond dat ze heel erg leek op Scarlet Johansson.
Dat is zeker waar ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn doorgaans ook wel wat knapper dan de mannen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn doorgaans ook wel wat knapper dan de mannen.
Tja, er ontbreekt nog wel meer logica aan deze aanslag. Zoals: ik wil Zweden neerschieten. Waar doe ik dat? In België natuurlijk!quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte ja, erg logisch is het niet!
Misschien ook een schurfthekel aan voetbalquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, er ontbreekt nog wel meer logica aan deze aanslag. Zoals: ik wil Zweden neerschieten. Waar doe ik dat? In België natuurlijk!
Amerikanen zijn meestal ook makkelijk. Luid, zelfverzekerd en onder de indruk van bijna alles dat niet van plastic of karton gemaakt isquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt heel bijzonder hèHier heb je er ook veel en vaak herken je ze meteen.
Het ontbreken van een te onderscheiden kin is vaak wel een dingetje
Sowieso als ze van een bepaalde klasse zijn. Die ik hier tegenkom vallen meestal wel mee trouwens maar is wellicht toch een ander slag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Amerikanen zijn meestal ook makkelijk. Luid, zelfverzekerd en onder de indruk van bijna alles dat niet van plastic of karton gemaakt is
Als je een radicale gek in Belgie bent die wordt aangespoord door andere gekken om Koranverbrandingen tee wreken en je krijgt Zweedse mensen door omstandigheden zoals een voetbalwedstrijd op een presenteerblaadje aangeboden is dat wel een "perfect storm"quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, er ontbreekt nog wel meer logica aan deze aanslag. Zoals: ik wil Zweden neerschieten. Waar doe ik dat? In België natuurlijk!
Dat is waar. En qua angst aanjagen (waar terrorisme letterlijk om gaat) is dit natuurlijk beter: geen Zweed durft de komende tijd nog in de grotere Europese steden te laten zien dat hij Zweed is. Terwijl dat bij een aanslag in Zweden zelf niet zo zou zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een radicale gek in Belgie bent die wordt aangespoord door andere gekken om Koranverbrandingen tee wreken en je krijgt Zweedse mensen door omstandigheden zoals een voetbalwedstrijd op een presenteerblaadje aangeboden is dat wel een "perfect storm"
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
Nu wel gelukkig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dader nog steeds niet gepakt.
Oh, is het al bevestigd. Dat is fijn.quote:
Mooi. Geen medelijden mee.quote:
Dat kan nog wel genuanceerder wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi. Geen medelijden mee.
De NOS klapt er nu wel hard in: “Persoon doodgeschoten”. Dus niet “heeft het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld” of iets dergelijks.
Dit hoort bij een ander feest hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Yesse het volgende:
Ik wilde Q-Music 90's en 00's aanzetten op radio.nl maar die begon met een kerstliedje. Pas na 3 kerstliedjes kwam ik erachter dat ze die 'zender' nu de kerstzender hebben gemaaktIk heb de regel geen kerstliedjes voor mijn verjaardag (precies 2 maanden voor kerst: 25-10) dus de zender heeft wel wat roet in het eten gegooid
![]()
Overigens werd ik er wel blijer van dan van het nieuws. Al is het wel goed nieuws dat die dader is gepakt.
Waarom kunnen ze niet gewoon met sinterklaasliedjes beginnen 😡quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Yesse het volgende:
Ik wilde Q-Music 90's en 00's aanzetten op radio.nl maar die begon met een kerstliedje. Pas na 3 kerstliedjes kwam ik erachter dat ze die 'zender' nu de kerstzender hebben gemaaktIk heb de regel geen kerstliedjes voor mijn verjaardag (precies 2 maanden voor kerst: 25-10) dus de zender heeft wel wat roet in het eten gegooid
![]()
Overigens werd ik er wel blijer van dan van het nieuws. Al is het wel goed nieuws dat die dader is gepakt.
Sinterklaasje BONNE BONNE BONNEquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet gewoon met sinterklaasliedjes beginnen 😡
Wehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit hoort bij een ander feest hoor.
Zal het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
De UEFA heeft weer eens iets nieuws bedacht voor de potindeling op het komende EK. Het gaat niet op basis van de ranking van de landen, maar alleen gebaseerd op het resultaat van de kwalificatie. Daarbij komen de host en groepswinnaars, samen met de beste nummer 2, in Pot 1 en 2. De overige nummers 2 en de playoff-winnaars komen in Pot 3 en 4. En Nederland komt daardoor voor 99% zeker in Pot 3.
Met dit systeem kan de tegenstand in de poule variëren tussen Frankrijk-Engeland-Nederland-Kroatië en Turkije-Roemenië-Nederland-Slowakije.
[ twitter ]
Dan ontlopen we in ieder geval Italiëquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
De UEFA heeft weer eens iets nieuws bedacht voor de potindeling op het komende EK. Het gaat niet op basis van de ranking van de landen, maar alleen gebaseerd op het resultaat van de kwalificatie. Daarbij komen de host en groepswinnaars, samen met de beste nummer 2, in Pot 1 en 2. De overige nummers 2 en de playoff-winnaars komen in Pot 3 en 4. En Nederland komt daardoor voor 99% zeker in Pot 3.
Met dit systeem kan de tegenstand in de poule variëren tussen Frankrijk-Engeland-Nederland-Kroatië en Turkije-Roemenië-Nederland-Slowakije.
[ twitter ]
Jongens, volgens mij zit in deze post een hint verborgen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Yesse het volgende:
![]()
Ja idd, heel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Jongens, volgens mij zit in deze post een hint verborgen!
[ afbeelding ]
Ja, goed onthouden dus:+quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hele vibe van de jaren 90 vind ik inderdaad meer zomer dan herfstquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, heel duidelijk.Dat in de jaren 90/00 kerstmis ergens eind oktober moet zijn geweest, waarom zou een 90s/00s zender anders kerstliedjes draaien rond deze tijd.
![]()
Interessant wel, ik wist dat niet terwijl ik die tijd toch moet hebben meegemaakt.
Dat voelt wat oneerlijk, aangezien we al de pech hadden om bij Frankrijk in de kwalificatiepoule te worden geloot, en dan wordt daar vervolgens ook de loting voor het EK op gebaseerd. Maar uiteindelijk maakt het allemaal ook niet zoveel uit, als we in de poule des doods zitten komen we daar ineens fluitend doorheen en verliezen we vervolgens van Rusland in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ja, de eerste twee wedstrijden winnen en dan al gekwalificeerd zijn is meestal niet zo’n ideaal scenario voor ons.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat voelt wat oneerlijk, aangezien we al de pech hadden om bij Frankrijk in de kwalificatiepoule te worden geloot, en dan wordt daar vervolgens ook de loting voor het EK op gebaseerd. Maar uiteindelijk maakt het allemaal ook niet zoveel uit, als we in de poule des doods zitten komen we daar ineens fluitend doorheen en verliezen we vervolgens van Rusland in de kwartfinale.
Ik zou deze nog eens herevalueren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou zo noem je mensen niet hè. En heel knap is het ook niet.
Poule A:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ja, en als in die Poule B blijkt dat Georgië er niets van kan en alles verliest, gaan waarschijnlijk die andere drie door, terwijl bijvoorbeeld Nederland en Engeland met 2 of 3 uit 3 sneuvelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Poule A:
Frankrijk
Engeland
Nederland
Kroatië
Poule B:
Turkije
Albanië
Servië
Georgië
Dus dit is theorie mogelijk.
In be4 alloraquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan ontlopen we in ieder geval Italië
Nee, vanavond erken ik geen allora's, het is een lange dag geweest en morgen wordt nog langer.quote:
Ik geloof dat het in Italië ook niet heel ongebruikelijk is om allora niet met alcohol te associërenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, vanavond erken ik geen allora's, het is een lange dag geweest en morgen wordt nog langer.
Rust heb ik nodig, geen allora's.
Wat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in Italië ook niet heel ongebruikelijk is om allora niet met alcohol te associëren
He psst. Ik heb ook een subtiele hint voor vrijdagquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He psst. Ik heb ook een subtiele hint voor vrijdagHoe laat is het? Subtilitijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beloof overigens niet dat ik het ga onthouden![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn broer en vader kunnen zo bij de NOS gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vervelend, hopelijk is het snel weer over!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef H_T het volgende:
Ik ben verkouden met hoesten, niezen, kriebel in de keel en alles. Heel naar, maar het is wel een perfect excuus om weer eens drop te kopen. En natuurlijk ben ik voor de keelmix gegaan, want dat leek me medisch veel verantwoorder
Verstandig! Ik heb een dosis genomen en de keelmix nu weer iets verder weg (maar nog wel binnen handbereik) gezet. Ik was eerst nog van plan vanavond te gaan voorlezen zodat ik in het weekend niet hoef, maar dat leek me toch geen goed idee. Iets te weinig vertrouwen dat ik de shift tot een goed einde kan brengenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend, hopelijk is het snel weer over!
Lekker, die keelmix. Kan ik morgen ook wel weer eens halen en dan preventief af en toe eentje van eten
. Ik vind die groene mintdingen en de griotjes vooral zo lekker.
Het heerst wel hoor, er zijn echt veel mensen verkouden of grieperig. New Mexico ook voor de derde keer in twee maanden.
En hier dacht ik dat je alleen met kleine kinderen vaak ziek wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend, hopelijk is het snel weer over!
Lekker, die keelmix. Kan ik morgen ook wel weer eens halen en dan preventief af en toe eentje van eten
. Ik vind die groene mintdingen en de griotjes vooral zo lekker.
Het heerst wel hoor, er zijn echt veel mensen verkouden of grieperig. New Mexico ook voor de derde keer in twee maanden.
Waarmee maar weer eens blijkt hoeveel je er voor terug krijgtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier dacht ik dat je alleen met kleine kinderen vaak ziek wasIk ben bezig met het afhouden van de verkoudheid maar ik word steeds in mijn gezicht geniest/gehoest of ik krijg slijmerige snotvingers in mijn gezicht gefduwd
Sterkte de komende winterquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hier dacht ik dat je alleen met kleine kinderen vaak ziek wasIk ben bezig met het afhouden van de verkoudheid maar ik word steeds in mijn gezicht geniest/gehoest of ik krijg slijmerige snotvingers in mijn gezicht gefduwd
Jaaaa, buikgriep, een zeldzame oogziekte (gelukkig tijdelijk), slaaptekort en een to-do lijst die je niet afgestreept krijgtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens blijkt hoeveel je er voor terug krijgt
Iets met opbouwen van immuniteitquote:
Heel vaak nieuwe kleren kopen omdat ze uit de vorige zijn gegroeid, omgaan met moeders die je haat omdat de kinderen het wel met elkaar kunnen vinden, investeren in een studierekening, dagjes uit voortijdig afbreken vanwege junior... veel plezier!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa, buikgriep, een zeldzame oogziekte (gelukkig tijdelijk), slaaptekort en een to-do lijst die je niet afgestreept krijgt
En daar is dan 3 jaar bloed, zweet en tranen in gaan zitten
Ik ga morgen eindelijk weer zuurkool maken, voor het eerst dit najaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef H_T het volgende:
Het begint ook steeds meer erwtensoepweer te worden overigens. En dat komt goed uit, want daar heb ik wel weer eens zin in
Ha, op dat front ben ik je al voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen eindelijk weer zuurkool maken, voor het eerst dit najaar
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaatquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:45 schreef Yesse het volgende:
Overigens nu, voor de positiviteit, lekker de foute uur radio aangezet
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef H_T het volgende:
Het begint ook steeds meer erwtensoepweer te worden overigens. En dat komt goed uit, want daar heb ik wel weer eens zin in
Beide heb ik al gemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen eindelijk weer zuurkool maken, voor het eerst dit najaar
Vergeet het instagram algoritme rond de mama maffia nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Heel vaak nieuwe kleren kopen omdat ze uit de vorige zijn gegroeid, omgaan met moeders die je haat omdat de kinderen het wel met elkaar kunnen vinden, investeren in een studierekening, dagjes uit voortijdig afbreken vanwege junior... veel plezier!
Zou het een stiekem algoritme zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat
Via Qmusic.nl kun je trouwens nog gewoon naar de 90's/00's luisteren volgens mij
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in Italië ook niet heel ongebruikelijk is om allora niet met alcohol te associëren
quote:
Je zou toch denken dat les 1 van de cursus "Hoe laat ik de situatie níet volledig uit de klauwen escaleren?" zou zijn 'probeer vooral geen ziekenhuizen te bombarderen!'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |