Mooi. Geen medelijden mee.quote:
Dat kan nog wel genuanceerder wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi. Geen medelijden mee.
De NOS klapt er nu wel hard in: “Persoon doodgeschoten”. Dus niet “heeft het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld” of iets dergelijks.
Dit hoort bij een ander feest hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Yesse het volgende:
Ik wilde Q-Music 90's en 00's aanzetten op radio.nl maar die begon met een kerstliedje. Pas na 3 kerstliedjes kwam ik erachter dat ze die 'zender' nu de kerstzender hebben gemaaktIk heb de regel geen kerstliedjes voor mijn verjaardag (precies 2 maanden voor kerst: 25-10) dus de zender heeft wel wat roet in het eten gegooid
![]()
Overigens werd ik er wel blijer van dan van het nieuws. Al is het wel goed nieuws dat die dader is gepakt.
Waarom kunnen ze niet gewoon met sinterklaasliedjes beginnen 😡quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Yesse het volgende:
Ik wilde Q-Music 90's en 00's aanzetten op radio.nl maar die begon met een kerstliedje. Pas na 3 kerstliedjes kwam ik erachter dat ze die 'zender' nu de kerstzender hebben gemaaktIk heb de regel geen kerstliedjes voor mijn verjaardag (precies 2 maanden voor kerst: 25-10) dus de zender heeft wel wat roet in het eten gegooid
![]()
Overigens werd ik er wel blijer van dan van het nieuws. Al is het wel goed nieuws dat die dader is gepakt.
Sinterklaasje BONNE BONNE BONNEquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet gewoon met sinterklaasliedjes beginnen 😡
Wehehequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit hoort bij een ander feest hoor.
Zal het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
De UEFA heeft weer eens iets nieuws bedacht voor de potindeling op het komende EK. Het gaat niet op basis van de ranking van de landen, maar alleen gebaseerd op het resultaat van de kwalificatie. Daarbij komen de host en groepswinnaars, samen met de beste nummer 2, in Pot 1 en 2. De overige nummers 2 en de playoff-winnaars komen in Pot 3 en 4. En Nederland komt daardoor voor 99% zeker in Pot 3.
Met dit systeem kan de tegenstand in de poule variëren tussen Frankrijk-Engeland-Nederland-Kroatië en Turkije-Roemenië-Nederland-Slowakije.
[ twitter ]
Dan ontlopen we in ieder geval Italiëquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
De UEFA heeft weer eens iets nieuws bedacht voor de potindeling op het komende EK. Het gaat niet op basis van de ranking van de landen, maar alleen gebaseerd op het resultaat van de kwalificatie. Daarbij komen de host en groepswinnaars, samen met de beste nummer 2, in Pot 1 en 2. De overige nummers 2 en de playoff-winnaars komen in Pot 3 en 4. En Nederland komt daardoor voor 99% zeker in Pot 3.
Met dit systeem kan de tegenstand in de poule variëren tussen Frankrijk-Engeland-Nederland-Kroatië en Turkije-Roemenië-Nederland-Slowakije.
[ twitter ]
Jongens, volgens mij zit in deze post een hint verborgen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Yesse het volgende:
![]()
Ja idd, heel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Jongens, volgens mij zit in deze post een hint verborgen!
[ afbeelding ]
Ja, goed onthouden dus:+quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Jongens, volgens mij zit in deze post een hint verborgen!
[ afbeelding ]
De hele vibe van de jaren 90 vind ik inderdaad meer zomer dan herfstquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, heel duidelijk.Dat in de jaren 90/00 kerstmis ergens eind oktober moet zijn geweest, waarom zou een 90s/00s zender anders kerstliedjes draaien rond deze tijd.
![]()
Interessant wel, ik wist dat niet terwijl ik die tijd toch moet hebben meegemaakt.
Dat voelt wat oneerlijk, aangezien we al de pech hadden om bij Frankrijk in de kwalificatiepoule te worden geloot, en dan wordt daar vervolgens ook de loting voor het EK op gebaseerd. Maar uiteindelijk maakt het allemaal ook niet zoveel uit, als we in de poule des doods zitten komen we daar ineens fluitend doorheen en verliezen we vervolgens van Rusland in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ja, de eerste twee wedstrijden winnen en dan al gekwalificeerd zijn is meestal niet zo’n ideaal scenario voor ons.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat voelt wat oneerlijk, aangezien we al de pech hadden om bij Frankrijk in de kwalificatiepoule te worden geloot, en dan wordt daar vervolgens ook de loting voor het EK op gebaseerd. Maar uiteindelijk maakt het allemaal ook niet zoveel uit, als we in de poule des doods zitten komen we daar ineens fluitend doorheen en verliezen we vervolgens van Rusland in de kwartfinale.
Ik zou deze nog eens herevalueren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou zo noem je mensen niet hè. En heel knap is het ook niet.
Poule A:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ja, en als in die Poule B blijkt dat Georgië er niets van kan en alles verliest, gaan waarschijnlijk die andere drie door, terwijl bijvoorbeeld Nederland en Engeland met 2 of 3 uit 3 sneuvelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Poule A:
Frankrijk
Engeland
Nederland
Kroatië
Poule B:
Turkije
Albanië
Servië
Georgië
Dus dit is theorie mogelijk.
In be4 alloraquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan ontlopen we in ieder geval Italië
Nee, vanavond erken ik geen allora's, het is een lange dag geweest en morgen wordt nog langer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |