Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Deze wedstrijd voelt wel als een soort mentale marteling
Dat dusquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.
Zijn wél lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn al niet lekker en dan heb jij ook nog eens hele oude
Ik lig al in bed, met de tv uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.
Eens.quote:
Wel terecht dat je Nederland niet meer in magquote:
Goede strategie wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zag vorige week een bericht van de Telegraaf over dat de zoon van Caroline van der Plas blij was dat hij haar achternaam niet heeft, zodat hij anoniem kan blijven etc. etc.
Hij zit straks bij Humberto.
Het briefje van Lodewegikos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |