Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescandquote:
Amateurquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescand
Ook betaald?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescand
Leugens!quote:
Nee, moeten ze weer zo ver weg. Weken van huis.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga nog denken dat ons team gewoon helemaal geen zin heeft om weer aan zo'n stom EK mee te doen.
Ik heb wel ooit M&M’s gestolen, per ongelukquote:
Tja, ik weet dat die dingen zo heten maar iets met de naam bolus kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leugens!
Weet je wat pas lekker is? Zeeuwse Bolus met Zwitserse room
Ik zou dat per ongeluk weglaten verder. Maar hoe ging dat dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit M&M’s gestolen, per ongeluk
Zeeuwse bolus.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leugens!
Weet je wat pas lekker is? Zeeuwse Bolus met Zwitserse room
Dat ook nog ja! Ben een brave burger tegenwoordig!quote:
De intercity Athene - Amsterdam vertrekt van spoor 3.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom was de NS te horen in het stadion?
Dat was om te melden dat de trein van @H_T vertraagd is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom was de NS te horen in het stadion?
Nou ja zeg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ook nog ja! Ben een brave burger tegenwoordig!
Ik was bij de drogist en ik zou ze gaan kopen, ik had het zakje al in de hand. Maar toen gingen we nog lippenstiften proberen dus toen deed ik het zakje even in mijn jaszak. Na tig lippenstiften bekeken te hebben, gingen we weg en toen kwam ik er buiten achter dat die M&M’s nog in mijn zak zatenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou dat per ongeluk weglaten verder. Maar hoe ging dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |