We dachten het allemaal, laten we het daar maar bij houden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zitten heel veel too soon grapjes in over iemand in dat shirt met het vizier wel op scherp, maar dat doen we niet.
Eens ja. Hoewel ik gisteren wel een hele knappe Poolse ben tegengekomen. Ik vond dat ze heel erg leek op Scarlet Johansson.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bij Polen. En Nederlanders ook trouwens, die pik je er zo uit in het buitenland.
Een moslimextremist in een shirt van de club van de joden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Strani het volgende:
Oh lekker dan, de VRT laat een filmpje zien van een oudere video van de schutter in een Ajax-shirt.
En hoe weet je zeker dat het een Poolse was en niet een Scarlet Johansson?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens ja. Hoewel ik gisteren wel een hele knappe Poolse ben tegengekomen. Ik vond dat ze heel erg leek op Scarlet Johansson.
Was ook mijn gedachte ja, erg logisch is het niet!quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een moslimextremist in een shirt van de club van de joden?
Nou ja, moet kunnen tegenwoordig natuurlijk.
Omdat ik het heb gevraagd (waar ze vandaan kwam, niet of ze Scarlet Johansson is).quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe weet je zeker dat het een Poolse was en niet een Scarlet Johansson?
Wijs als ze zijn maar verwijderdquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
De NOS heeft ook een normale avond
Een domme moslimextremist die dat niet weet?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een moslimextremist in een shirt van de club van de joden?
Nou ja, moet kunnen tegenwoordig natuurlijk.
Poolse vrouwen zijn doorgaans ook wel wat knapper dan de mannen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens ja. Hoewel ik gisteren wel een hele knappe Poolse ben tegengekomen. Ik vond dat ze heel erg leek op Scarlet Johansson.
Dat is zeker waar ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn doorgaans ook wel wat knapper dan de mannen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn doorgaans ook wel wat knapper dan de mannen.
Tja, er ontbreekt nog wel meer logica aan deze aanslag. Zoals: ik wil Zweden neerschieten. Waar doe ik dat? In België natuurlijk!quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte ja, erg logisch is het niet!
Misschien ook een schurfthekel aan voetbalquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, er ontbreekt nog wel meer logica aan deze aanslag. Zoals: ik wil Zweden neerschieten. Waar doe ik dat? In België natuurlijk!
Amerikanen zijn meestal ook makkelijk. Luid, zelfverzekerd en onder de indruk van bijna alles dat niet van plastic of karton gemaakt isquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt heel bijzonder hèHier heb je er ook veel en vaak herken je ze meteen.
Het ontbreken van een te onderscheiden kin is vaak wel een dingetje
Sowieso als ze van een bepaalde klasse zijn. Die ik hier tegenkom vallen meestal wel mee trouwens maar is wellicht toch een ander slag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Amerikanen zijn meestal ook makkelijk. Luid, zelfverzekerd en onder de indruk van bijna alles dat niet van plastic of karton gemaakt is
Als je een radicale gek in Belgie bent die wordt aangespoord door andere gekken om Koranverbrandingen tee wreken en je krijgt Zweedse mensen door omstandigheden zoals een voetbalwedstrijd op een presenteerblaadje aangeboden is dat wel een "perfect storm"quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, er ontbreekt nog wel meer logica aan deze aanslag. Zoals: ik wil Zweden neerschieten. Waar doe ik dat? In België natuurlijk!
Dat is waar. En qua angst aanjagen (waar terrorisme letterlijk om gaat) is dit natuurlijk beter: geen Zweed durft de komende tijd nog in de grotere Europese steden te laten zien dat hij Zweed is. Terwijl dat bij een aanslag in Zweden zelf niet zo zou zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een radicale gek in Belgie bent die wordt aangespoord door andere gekken om Koranverbrandingen tee wreken en je krijgt Zweedse mensen door omstandigheden zoals een voetbalwedstrijd op een presenteerblaadje aangeboden is dat wel een "perfect storm"
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
Wat zien Belgen er toch Belgisch uit ook hè. Bijzonder.
Nu wel gelukkig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dader nog steeds niet gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |