Dit is wel erg treurig jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
De NOS heeft ook een normale avond
Als je zo veel slagen om de arm houdt, is die wel uit de kom hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
“Overlijden”quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Als je het niet weet zou je denken dat er iemand onwel is geworden in het publiek i.p.v. een aanslagquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:53 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Hier al gepost door uw correspondent ter plekke.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
De Morgen: "Bekend als geradicaliseerd en ‘lid van terreurgroep IS’ - over de schutter.
Oh dank je wel Fredske.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier al gepost door uw correspondent ter plekke.
NOS: 'Soms wat onprettig en lid van een vereniging'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
De Morgen: "Bekend als geradicaliseerd en ‘lid van terreurgroep IS’ - over de schutter.
"Was mogelijk gewapend"quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
NOS: 'Soms wat onprettig en lid van een vereniging'.
Malmö is sowieso al geen lekkere locatie voor een ‘inclusief’ feest als het ESF wat dat betreft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Als het echt specifiek op Zweden was gericht vanwege Koran-verbrandingen dan kan het ook nog wel eens impact hebben op de beveiligingsmaatregelen in Malmo, voor zover die al niet skyhigh zouden zijn
Ook dat jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malmö is sowieso al geen lekkere locatie voor een ‘inclusief’ feest als het ESF wat dat betreft.
Ik zou niet uit kunnen leggen wat het precies is, maar dit vind ik ook altijd ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
Wat zien Belgen er toch Belgisch uit ook hè. Bijzonder.
Hier zitten heel veel too soon grapjes in over iemand in dat shirt met het vizier wel op scherp, maar dat doen we niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Strani het volgende:
Oh lekker dan, de VRT laat een filmpje zien van een oudere video van de schutter in een Ajax-shirt.
Dat vind ik ook bij Polen. En Nederlanders ook trouwens, die pik je er zo uit in het buitenland.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
Wat zien Belgen er toch Belgisch uit ook hè. Bijzonder.
Het is echt heel bijzonder hèquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou niet uit kunnen leggen wat het precies is, maar dit vind ik ook altijd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |