Is het weer wat afgekoeld daar?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Weghorst kan nu lekker gaan zitten. Anders had dat niet gekund. Dus dat maakt wel uit.
kansloos team iddquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Redefine het volgende:
Los van dat we voor Nederland zijn, hoop ik ook nog eens dat de Grieken niet winnen omdat ze dat totaal niet verdienen.
Heb ik jou al suggestieve DM's gestuurd vanavond? Nee toch? Dus ik zit gewoon thuisquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Em31 het volgende:
@:Strani Persoonlijke TT? Zit je weer te zuipen in de kroeg?
doe je dat wel altijd als je in de kroeg zit?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik jou al suggestieve DM's gestuurd vanavond? Nee toch? Dus ik zit gewoon thuis
Ik hoop dat ze naar het EK mogen!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik hoop voor de spelers toch dat ze na de wedstrijd weer naar huis mogen
Oké sorryquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik jou al suggestieve DM's gestuurd vanavond? Nee toch? Dus ik zit gewoon thuis
Als er wifi is welquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe je dat wel altijd als je in de kroeg zit?
Nou vooruit, ze mogen nog wel even langs moeder de vrouw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar voor die tijd mogen ze toch nog wel naar huis
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
En hier zitten de eerste sneeuwvlokken er op de voorspelling
Ik sprak vandaag nog met m'n ex over Nederland en zei dat ik er niet meer zou kunnen wonen. Deze weersomstandigheden spelen daar wel een hele grote rol in!quote:
Zozo, zeker een Koetjesreep?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit. We delen een chocoladereep om het goed te maken.
Trap er niet inquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit. We delen een chocoladereep om het goed te maken.
Tsja, Nederland is koel en kil en dan vooral het weer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik sprak vandaag nog met m'n ex over Nederland en zei dat ik er niet meer zou kunnen wonen. Deze weersomstandigheden spelen daar wel een hele grote rol in!
Die heb ik als kind wel gestolen uit de supermarkt ja, twee keerquote:
Ik geloof dat het morgen en woensdag nog droog is, maar van vanaf donderdag wel neerslag en dan in het weekend sneeuw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik sprak vandaag nog met m'n ex over Nederland en zei dat ik er niet meer zou kunnen wonen. Deze weersomstandigheden spelen daar wel een hele grote rol in!
Getver, zo goorquote:
sneeuwquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen en woensdag nog droog is, maar van vanaf donderdag wel neerslag en dan in het weekend sneeuw.
Terwijl het tien dagen terug of zo nog 20h was.
Precies. Dan kan je toch maar beter in het tropische Vlaanderen zitten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, Nederland is koel en kil en dan vooral het weer.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Je komt er ook niet meer in, crimineel!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik als kind wel gestolen uit de supermarkt ja, twee keerDie zou ik wel met @:Em31 delen, da's nog veel bijzonderder
Bijna een strafblad voor een Koetjesreep…quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik als kind wel gestolen uit de supermarkt ja, twee keerDie zou ik wel met @:Em31 delen, da's nog veel bijzonderder
Wat een ellendequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen en woensdag nog droog is, maar van vanaf donderdag wel neerslag en dan in het weekend sneeuw.
Terwijl het tien dagen terug of zo nog 20h was.
Dat klopt, maar dat is niet vanwege die koetjesrepenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Je komt er ook niet meer in, crimineel!
Ik nog niet, maar dat zal ook wel komen idd. En afstand houden is er niet meer bij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een ellendeEn iedereen ook alweer verkouden zeker.
Je zou die dingen nu nog met @Em31 delen? Zijn ze intussen niet een jaar of vijftig over datum?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als de sneeuw twee cm diep zit kan je het dus niet zien?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft niet liggen bij deze bodemtemperatuur maar toch.
Dat is ook Nederland begrijp ik? Hebben wij op die IJsseloever ooit nederzettingen geplaatst?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft niet liggen bij deze bodemtemperatuur maar toch.
Zoiets maar ik heb ze bewaard voor een bijzonder moment!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou die dingen nu nog met @:Em31 delen? Zijn ze intussen niet een jaar of vijftig over datum?
Potentieel wit poeder!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als de sneeuw twee cm diep zit kan je het dus niet zien?
Dat is Zuid-Denemarkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook Nederland begrijp ik? Hebben wij op die IJsseloever ooit nederzettingen geplaatst?
Ik had niks anders verwacht van hem.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bijna een strafblad voor een Koetjesreep…
@:redefine wat vind jij daarvan?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is niet vanwege die koetjesrepen
Jij weet te veel...quote:
Koetjesrepen zijn al niet lekker en dan heb jij ook nog eens hele oudequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets maar ik heb ze bewaard voor een bijzonder moment!
Ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Deze wedstrijd voelt wel als een soort mentale marteling
Ja, volgens mij zou het niet opvallen als ze de bal een paar minuten uit het spel halen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.
Zijn wél lekkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn al niet lekker en dan heb jij ook nog eens hele oude
Ik lig al in bed, met de tv uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk wil ik niet wachten tot de wedstrijd voorbij is, maar nu al naar bed, maar aan de andere kant wil ik ook het einde zien of we toch niet nog eentje scoren.
Eens.quote:
Wel terecht dat je Nederland niet meer in magquote:
Goede strategie wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zag vorige week een bericht van de Telegraaf over dat de zoon van Caroline van der Plas blij was dat hij haar achternaam niet heeft, zodat hij anoniem kan blijven etc. etc.
Hij zit straks bij Humberto.
Het briefje van Lodewegikos.quote:
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescandquote:
Amateurquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescand
Ook betaald?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ze netjes gescand
Leugens!quote:
Nee, moeten ze weer zo ver weg. Weken van huis.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga nog denken dat ons team gewoon helemaal geen zin heeft om weer aan zo'n stom EK mee te doen.
Ik heb wel ooit M&M’s gestolen, per ongelukquote:
Tja, ik weet dat die dingen zo heten maar iets met de naam bolus kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leugens!
Weet je wat pas lekker is? Zeeuwse Bolus met Zwitserse room
Ik zou dat per ongeluk weglaten verder. Maar hoe ging dat dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit M&M’s gestolen, per ongeluk
Zeeuwse bolus.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leugens!
Weet je wat pas lekker is? Zeeuwse Bolus met Zwitserse room
Dat ook nog ja! Ben een brave burger tegenwoordig!quote:
De intercity Athene - Amsterdam vertrekt van spoor 3.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom was de NS te horen in het stadion?
Dat was om te melden dat de trein van @H_T vertraagd is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom was de NS te horen in het stadion?
Nou ja zeg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ook nog ja! Ben een brave burger tegenwoordig!
Ik was bij de drogist en ik zou ze gaan kopen, ik had het zakje al in de hand. Maar toen gingen we nog lippenstiften proberen dus toen deed ik het zakje even in mijn jaszak. Na tig lippenstiften bekeken te hebben, gingen we weg en toen kwam ik er buiten achter dat die M&M’s nog in mijn zak zatenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou dat per ongeluk weglaten verder. Maar hoe ging dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |